ember2 Elküldve Január13, 2005 Megoszt Elküldve Január13, 2005 Nagyon kétségbe vagyok esve. Az OPEL Corsa 1.4i (1994) kocsim, ugyan nagyon ritkán ( havonta, negyedévente, meghatárzhatatlan mert van amikor 2-3 napon belül is megismétlődik) a kocsim a motorja a legváratlanabb helyzetekben leáll. Ott álok a forgalom kellös közepén, probálom indítani nem sikerül. Várnom kell kb. 1o-20-30 secundomot ( ilyen szituációban nehéz megállapítani, hiszen a másodpercek is perceknek tünnek) és akkor már indítani tudom a gépet és utánna semmi üzemel normálisan. A Debreceni márka szervízben (kereskedés is) nézték, ellenőrízték, mérték és nem találták a hibát. Azt mondták vátjak még addig míg a hiba sűrűbb vagy tartós nem lesz. Csak, hogy ez életveszélyes. Egy nagyforgalmú, nagy sebességű útszakaszon könnyen belém rohanhat egy másik kocsi, kamion és a családommal együtt odaveszünk.A motor tipusa C14NZ. Ma vettem olyat észre, hogy menetközben gyorsuláskor, alig észrevehetően rándult egyett a kocsi. Úgy mint amikor a gyujtás a másodperc törtrészére kimarad. Utánna a kocsi minden üzemelési hiba nélkül megy tovább. Kérem segítsenek!!!!!!!!! Ne várják meg a tragikus balesetünket. Hálásan köszönöm előre is (remélem utólag is lesz lehetőségem rá) Üdvözlettel Dr.Kas János ny.f.doc. ember2@hu.inter.net; ember2@freestart.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január13, 2005 Megoszt Elküldve Január13, 2005 lyen jellegű problémáról már olvastam egy korábbi A2 újságban,de sajnos nem emlékszem mi lett a vége. :oops: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január13, 2005 Megoszt Elküldve Január13, 2005 Nagyon kétségbe vagyok esve. Az OPEL Corsa 1.4i (1994) kocsim, ugyan nagyon ritkán ( havonta, negyedévente, meghatárzhatatlan mert van amikor 2-3 napon belül is megismétlődik) a kocsim a motorja a legváratlanabb helyzetekben leáll. Ott álok a forgalom kellös közepén, probálom indítani nem sikerül. Várnom kell kb. 1o-20-30 secundomot ( ilyen szituációban nehéz megállapítani, hiszen a másodpercek is perceknek tünnek) és akkor már indítani tudom a gépet és utánna semmi üzemel normálisan. A Debreceni márka szervízben (kereskedés is) nézték, ellenőrízték, mérték és nem találták a hibát. Azt mondták vátjak még addig míg a hiba sűrűbb vagy tartós nem lesz. Csak, hogy ez életveszélyes. Egy nagyforgalmú, nagy sebességű útszakaszon könnyen belém rohanhat egy másik kocsi, kamion és a családommal együtt odaveszünk.A motor tipusa C14NZ. Ma vettem olyat észre, hogy menetközben gyorsuláskor, alig észrevehetően rándult egyett a kocsi. Úgy mint amikor a gyujtás a másodperc törtrészére kimarad. Utánna a kocsi minden üzemelési hiba nélkül megy tovább. Kérem segítsenek!!!!!!!!! Ne várják meg a tragikus balesetünket. Hálásan köszönöm előre is (remélem utólag is lesz lehetőségem rá) Üdvözlettel Dr.Kas János ny.f.doc. ember2@hu.inter.net; ember2@freestart.hu irtam ímélt........ Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január13, 2005 Megoszt Elküldve Január13, 2005 Niába uhuhura mindig lehet számítani, csak az avatara lett kicsit barátságtalan.A bagoly jobb volt :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve Január13, 2005 Megoszt Elküldve Január13, 2005 Egyik ismerősnek is volt ilyen nyáron, igaz az egy X14NZ F Astra. Ahogy bejött a hidegebb idő elmúlt. Én arra gondolok, hogy nyáron túlmelegszik valami, ami ilyenkor nem. Ez mi lehet ? AC relé ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január13, 2005 Megoszt Elküldve Január13, 2005 irtam ímélt........ Túl bizalmas, túl hosszú, túl bonyolult, túl általános vagy miért nem kerül be a válasz a topikba? Ki tudja kinek fordul elő legközelebb ilyen. Akkor már nem kellene újra megkérdezni. :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január14, 2005 Megoszt Elküldve Január14, 2005 Niába uhuhura mindig lehet számítani, csak az avatara lett kicsit barátságtalan.A bagoly jobb volt :wink: :thumbup: sajnos a benti gépről töröltem, majd otthon cserélem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január14, 2005 Megoszt Elküldve Január14, 2005 Túl bizalmas, túl hosszú, túl bonyolult, túl általános vagy miért nem kerül be a válasz a topikba? Ki tudja kinek fordul elő legközelebb ilyen. Akkor már nem kellene újra megkérdezni. :wink: Üdvözlöm! Sajnos ez a fajta hiba a legrosszabb, mert ez a legnehezebben behatárolható. De az évek során az a tapasztalatom, hogy az ilyen hibákat 4 dolog okozhatja: -Üzemanyag relé meghibásodása -Trafo alatti gyujtásmodul meghibásodása -Osztófejben a Hall jeladó meghibásodása. - illetve ezek kábele, ill. csatlakozója kontakt hibás Mint a címéből azt látom, hogy Ön Debreceni , igy sajnos személyesen nem tudok segiteni, mivel én Budapesti vagyok. Én ugy kezdeném: meg kell rángatni járó motornál a Hall jeladó csatlakozóját. meg kell rángatni járó motornál a trafó alatt lévő gyujtás modul csatlakozóját. ha ilyenkor leáll, akkor a kábel, illetve a csatlakozó hibás, javitásra, tisztitásra szorul. ha nem csinál semmit, akkor először a gyíujtás modul cseréjét javaslom, mert az olcsobb: kb 20 ezer forint. A Hall jeladó a legdrágább, mert emlékeim szerint a corsákba Bosch osztófej van, és abba jeladót nem lehet cserélni. csak kompletten lehet kapni olyan 70 ezerért. a legolcsobb, és a legritkább a AC relé, az a kesztyütartó alatt van, de a legritkább esetben hibásodik meg. olyan 7 e Ft. Én ugy gondolom, hogy ezek cseréjekor megjavul az autó. Sajnos mivel ezek pillanatnyi hibák, azért ezek ellenörzésére nincs lehetőség, csak a cserével lehet próbálkozni. Kell keresni egy bontót, ahol meg kell beszélni, hogy adja oda az alkatrészeket, és ha nem az a baj akkor visszaveszi, és beleteszi a másikat. Bontottan a feléért meg lehet venni a cuccokat. Remélem tudtam segiteni, bármilyen kérdése van, nyugodtan bombázzon vele!!! Tisztelettel juhuhuhuhu Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január14, 2005 Megoszt Elküldve Január14, 2005 Thanks! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Január14, 2005 Megoszt Elküldve Január14, 2005 nekünk a c14nz astrában anno asszem alapjárati motort cseréltek a hibajelenség ugyanez volt zsír volt pesten mínusz fokokban lehúzott ablakkal, pólóban, kikönyökölve autózni: a fűtés ugyanis folyamatosan maxon ment, mert különben gáz volt :? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január15, 2005 Megoszt Elküldve Január15, 2005 nekünk a c14nz astrában anno asszem alapjárati motort cseréltek a hibajelenség ugyanez volt zsír volt pesten mínusz fokokban lehúzott ablakkal, pólóban, kikönyökölve autózni: a fűtés ugyanis folyamatosan maxon ment, mert különben gáz volt :? a fütésnek megy az alapjárati motornak nem sok köze van egymáshoz. biztos jól emlékszel??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Január17, 2005 Megoszt Elküldve Január17, 2005 Jó reggelt! Nekem a C16NZ is csinál néha "kihagyásokat", de le még sosem állt. Továbbá a hibajelző is néha kigyullad. Valamint - legfrissebb gondom - az elakadásjelző interferál az indexszel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január17, 2005 Megoszt Elküldve Január17, 2005 Valamint - legfrissebb gondom - az elakadásjelző interferál az indexszel. Az index belever a karterba? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Január17, 2005 Megoszt Elküldve Január17, 2005 Az index belever a karterba? :) Kikönyökölt a szívászajcsökkentő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január17, 2005 Megoszt Elküldve Január17, 2005 Kikönyökölt a szívászajcsökkentő. ááááááá az nem olyan nagy gond: meg kell nyalni a hátsó rendszám közepét, közben a dudát nyomni, és az olajszintet ellenörizni. akkor jó lesz! :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Január17, 2005 Megoszt Elküldve Január17, 2005 És mi van, ha leér a tanksapka???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ember2 Elküldve Január22, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Január22, 2005 kicserélték a gyújtásmodult. Használt, 10000 Ft.-ért. Megint leállt.Ccsak most már hosszabban. Előőte mentem vele a városban. Vontatni kellet. De később kb.1 óra múlva megint beindult. Leállítottam, nem indult újra. Vontatás közben ismét betudtam indítani. Saját lábán állt be a helyére. Jövőhéten a Hall jeladó cseréje következik. Vissza tesszük a régi gyújtás modult. :x Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január22, 2005 Megoszt Elküldve Január22, 2005 Sajnos ez néha csak így működik, de előbb-utóbb jó lesz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január23, 2005 Megoszt Elküldve Január23, 2005 kicserélték a gyújtásmodult. Használt, 10000 Ft.-ért. Megint leállt.Ccsak most már hosszabban. Előőte mentem vele a városban. Vontatni kellet. De később kb.1 óra múlva megint beindult. Leállítottam, nem indult újra. Vontatás közben ismét betudtam indítani. Saját lábán állt be a helyére. Jövőhéten a Hall jeladó cseréje következik. Vissza tesszük a régi gyújtás modult. :x vagy a bontott gyujtásmodul is rossz? :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ember2 Elküldve Január23, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Január23, 2005 Ez is benne van aq pakliban. De visszaveszi az eladó ( a szerelő vállalta a garanciát) ha más a hiba. Sajnos a gyári kegyetlenűl drága. Viszont, visszatekintve, volt trabantom, skodám, ladám de még egyikkel sem kellett vontatni. Ez az első u.n. nyugati autóm. Ezzel már megtudtam mi a vontatás Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január23, 2005 Megoszt Elküldve Január23, 2005 Ez is benne van aq pakliban. De visszaveszi az eladó ( a szerelő vállalta a garanciát) ha más a hiba. Sajnos a gyári kegyetlenűl drága. Viszont, visszatekintve, volt trabantom, skodám, ladám de még egyikkel sem kellett vontatni. Ez az első u.n. nyugati autóm. Ezzel már megtudtam mi a vontatás ez igaz. de ha lesz jó sokáig nugati qutód, akor majd rájössz, hogy az olcso mindig a legdrágább, és a legszivatósabb..... azaz: ingább picit drágább, de jó, mint a gagyi, és minden sarkon lerohadjon az ember.... sajnos a mai autók nem trabant, ami ha eltört valami , faággal is lehetett pótolni......... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ember2 Elküldve Február5, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Február5, 2005 :) Sikerült. Elősször a gyujtás modult cseréltettem ki (bontott) majd amikor továbbra is leállt, de most már hosszabb időre, akkor a gyujtásmodolt visszatették és a Hall jeladót (a komplett bontottként 1500 Ft. volt) cserélték ki. Azóta minden tökéletes. Üdv mindenkinek. Helló!!!!!!!!! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ember2 Elküldve Február5, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Február5, 2005 Bocs!!! 15000 Ft. volt a bontott Hall jeladó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ember2 Elküldve Február5, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Február5, 2005 Ja! És nagyon köszönöm a segítséget juhuhúúúúúúúúúú -nak. Sokat segített. Komoly, értékes tanácsai voltak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február5, 2005 Megoszt Elküldve Február5, 2005 Gratula!klubtagság? :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts