Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

'94 Corsa B 1.4i - mit lehet kihozni belőle?


Guest

Recommended Posts

Üdv mindenkinek!

Szerintetek egy 1.4i B-s Corsa-ból, ami alapban 60LE, mit lehet kihozni?

(Most rendeltem rá egy Zeus 90mm-es dob+vég mókát +50% hanggal)

Hogyan tovább? :shock:

Link to comment
Megosztás:

Hogyan tovább? :shock:

Add el és vegyél egy erősebbet :?

Nemrég volt pont erröl a mocirol szo igaz Astrában de ez nem nagyon számit. Rákölthetsz vagyonokat de amit nyersz az elenyésző lesz. Nincsennek csodák, meg +35,643 LE-t adó direkszűrők.

Sajna ez van :)

Csináltass egy komplett rendszert alá leömlőtől a hátsó dobig, katalizátor nélkül akkor talán érzel vmit.

Ha komolyan gondolod alakíttasd át SE motorosra, az hengerenkénti befecsis 82LE-s. Az egy Corsában egész jó lenne. Még régi fórumon mesélte vki, hogy megcsinálta. Neki baráti áron vmi 130-150 jött ki asszem.

Szóval amennyit rá fogsz költeni az nagyon sok lesz és nemhiszem hogy egetrengető +LE-t tudsz belőle összehozni. :? :? :?

Link to comment
Megosztás:

Hol lehet ilyen motorátalakítást végeztetni, vagy arra gondoolsz, hogy vegyek egy SI motort? :?:

A Patyi Laci féle műhelyben csinálnak NZ-ről SI-re átalakítást, érdeklődj telefonon : 06/30 922-6040

(Egyébkén Laci is egy B Corsával versenyzik, úgyhogy van tapasztalat... :wink: )

Link to comment
Megosztás:

"A Patyi Laci féle műhelyben csinálnak NZ-ről SI-re átalakítást"

Szia Zick!

Az én járgányomat hozták fel példának az előbbiekben.

Nekem is Patyi Laci csinálta vagy 4 hónapja. Szerintem tuti megéri egy ilyen NZ-SE átalakłtás. A "maradék" hengerfejet meg egyéb alkatrészeket el lehet sütni. Igy alig kerül valamibe.

Link to comment
Megosztás:

"Nekem is Patyi Laci csinálta vagy 4 hónapja. Szerintem tuti megéri egy ilyen NZ-SE átalakłtás. A "maradék" hengerfejet meg egyéb alkatrészeket el lehet sütni. Igy alig kerül valamibe."

Köszi a tippet! :) De ez neked kb. mégis mennyibe került, és az egyéb hatósági dolgok? (forgalmi, biztosítás)?

Nézd el a tudatlanságum, még nagyon kezdő vagyok! :oops:

Link to comment
Megosztás:

Zick!

Semmi egyéb ktg nem volt., csak a 135 átalakítás. Minden maradt a régi. Mivel csak a hengerfejet cserélik marad a motorszám. Ha egy mezei vizsgáztató belenéz ugyse mondja meg hogy ez nem egy C14NZ vagy X14NZ motor.

A forgalmiban marad a 44KW teljesítmény is. Most volt vizsgázni, simán átment. A zöldkártya értékek sem változnak, ha nincs semmi gond.

Link to comment
Megosztás:

135 000 Ft-ot jelent ez? Remélem nem :?

annyit

De ha ugy gondolod hogy sok akkor szerintem a tuningolgatást felejtsd el.

130-150e ft-ért kapsz (papiron) +22lovat ami a te esetedben kb +40% :!: :!: :!:

Ha igy nézed mindjárt más, nem? :roll:

Az olyanokat ennél a motornál felejtsd el, hogy sportdob +4le, sportgyertyák +7le, direktszürő +3le, +könnyített lendkerék +6 le meg a hasonlókat :?

(azt, hogy nitrot pakolsz bele kb ugyanennyiért szintén nem gondolom jó befektetésnek...csak ha van otthon pár motornyi tartalék alkatrészed)

Most nem oltogatni akarlak, de sztem ez egy nemrossz megoldás ha SE-re alakíttatod. Mentél már ilyen mocis autoval? mi 3an némi csomaggal egy Astra sedannal repültünk mint Aladin a szőnyegén. A Corsáddal ami joval könnyebb sztem csodás lenne.

És innen esetleg később ujra tudsz továbbmenni -> lásd C14SE kollégát

Link to comment
Megosztás:

ami átfutott most igy rajtam nemtudom hülyeség e majd a hozzáértők lehurrognak max :)

az 1,4 8v és 1,6 8v blokkja között van e különbség? vagy csak a lökethossz (vagy mi a pontos neve) más?

mert ha ugyanaz (és feltéve ha nem beszélek orbitális b@romságot) esetleg agyalni lehetne hogy 16se-re alakíttatod ami ugye papiron 100 LE.

bár gondolom ez joval többe lenne, meg valszeg több alkatrész is kell, ja és talán a motorkodod is megváltozik, ez papirmunkával is jár ugyhogy pfujj....de nemkeveset nyerhetsz rajta

na most megváltottam a világot 8) vagy mégjobban leégettem magam :oops: :oops: :oops: ?

Link to comment
Megosztás:

igen-igen azt az autót már árulják egy ideje...

nekem is hasonló késztetéseim voltak a c16se astrámmal és mindig kérdeztem Gabit,hogy itt mit kellene ott mit kellene és mikor már ráköltöttem az autó árát mégegyszer a kocsira és még nem volt hátsóhídam,ültetésem,stb.. akor elhatároztam,hogy az autó eladásával és egy másik vételével járó bukással is megéri beruházni egy GSibe... és egy hete boldog tulajként virítok benne és össze se tudom hasonlítani a két otót :idea:

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm mindenkinek a segítséget, hozzászólást!!!!!!!!!

Sokat segítettetek! :wink: Igaz újunc vagyok itt, de látom végre ez egy korrekt oldal!!!! :shock:

Visszatérve az "egynégy" semmi Corsamra... nem tudom még milyen megoldást választok. (Tuning SI-re, vagy elad vesz GSI)...

....hmmm......

Azt hiszem elad és vesz Corsa B GSI...

Ha van tippetek írjatok!!!

Link to comment
Megosztás:

Nekem nem kifejezetten tetszik ez az autó. És nem is nagyon tudom hogy a lökösökön és a tetőspoileren kívül mi tenné GSI-vé.

Az antennán kívül a hátsó lámpa sem stimmel.

Jól tudom hogy a GSI-k lejjebb vannak egy kicsit ültetve? De ha nem is erre igencsak ráférne, de legalább egy küszöb.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.