forumadmin Elküldve Február3, 2014 Megoszt Elküldve Február3, 2014 Z13DTJ A13DTC Z13DTH Z13DTE A13DTR A13DTE Z17DTR A17DTS Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zollerbá Elküldve Április19, 2015 Megoszt Elküldve Április19, 2015 Van egy 2010-es Corsa D cdti, /80000 km/ melegen időnként, motorfék, vagy visszaváltás után kékes szürkés füstöt ereget, az EGR szelep nemrég tisztítva volt. Álló helyzetben gázadásra sem fekete, sem kék füst nincs, olajfogyasztás nincs, hiba kód nincs, mi a teendő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zoli93 Elküldve November27, 2019 Megoszt Elküldve November27, 2019 Üdvözlök Mindenkit! Segítséget szeretnék kérni. Adott egy 1,5 hónapja vásárolt használt 2007-es opel corsa d 1.3 cdti 173e km van most benne. Multijet motoros. Másfél hete külfödi (románia) utazás alkalmával megállt. Előjel nélkül. Gondoltam én fullasztottam le, el is indult. Ment még pár kilométert utánna megint leállt. Félre az ut szélére, megpróbáltam többször ujraindítani, sikerult is, de 1-2 perc alapjárat után leállt. Végulis haza hoztuk. Azóta alig akar beindulni, s ha mégis csak pár másodpercet jár mielőtt leáll. Hibakód olvasás megtörtént. Üzemanyag szűrő, EGR szelep. Megnéztük, nincs probléma velük. Turbó, magasnyomású szivattyú, porlasztók, biztosítékok, vezérműszíj, rendben. Vezérlés és/vagy immobiliser hibára jutott a találgatás. Van valakinek hasonló tapasztalata? A választ előre is köszönöm!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts