busójárás Elküldve Május2, 2008 Megoszt Elküldve Május2, 2008 Sziasztok. Most veszek egy 2003as évjáratú 2.0 DTI Vectrát amit olaszországból hoztak be. Az lenne a kérdésem, hogy ezek vezérműláncosak vagy szíjasak. Mert ha szíjas akkor gondolom nem ártana kicserélnem. Ha valaki tud infoval szolgálni, annak nagyon köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május3, 2008 Megoszt Elküldve Május3, 2008 láncos :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
olasz Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Üdvözlet! Nekem lenne egy problémám és szeretném ebben a segítségeteket kérni. Van egy 2.2dti c vectrám,ami hidegben tökéletesen izzít és pöcre indul. De ha megállok vele és egy kis idő múlva beszállok az autóba,akkor nagyon nehezen akar beindulni. Tudnátok nekem segíteni,mi lehet a baj? Előre is köszönöm. B) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 Az 1.9 dízelen a szívórészben lévő örvénykeltő ha becarik csak egyben cserélhető? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 Az 1.9 dízelen a szívórészben lévő örvénykeltő ha becarik csak egyben cserélhető? aha. sőt, a müködtető elektronikát is cserélni kell... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 aha. sőt, a müködtető elektronikát is cserélni kell... Ez tipushiba? 75Ekm után becart,200körül mondják a cserét. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 nem. csak van akinek elromlik... 3 éves korig gariba cserélik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jasi Elküldve Augusztus2, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2009 Sziasztok! 2006 vectra c 19d cdti z19dth motorkód. Jó ideje bajlódom vele,mert állandóan hibát ír ki a részecskeszűrővel kapcsolatban P1901. Párszor regeneráltattam opcommal,de a végén már levettem és kitisztítottam,de így is 1000 km bír ki. Szeretnék tanácsot kérni tőletek. Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atyesz Elküldve Augusztus3, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2009 Sziasztok! 2006 vectra c 19d cdti z19dth motorkód. Jó ideje bajlódom vele,mert állandóan hibát ír ki a részecskeszűrővel kapcsolatban P1901. Párszor regeneráltattam opcommal,de a végén már levettem és kitisztítottam,de így is 1000 km bír ki. Szeretnék tanácsot kérni tőletek. Előre is köszi. Le kellene ellenorizni a befecskendezo fuvokakat. En mar jartam ugy hogy 500-1000 km utan eldugult a reszecske szuro es TECH2-vel mar nem lehetett regeneralni Link to comment Megosztás: More sharing options...
LGNET Elküldve Október28, 2009 Megoszt Elküldve Október28, 2009 Sziasztok. Nekem egy 2.2 DTi Vectram van és BudaPestre utazva félúton az autópályán a műszerfal kijelzőn előjött egy pittogramma (egy autó és benne egy villáskulcs). Az autó a következő féleképpen kezdett el viselkedni: Nem volt tempomat, nem volt turbó, nem pörgött a motor 3000 nél többet. max 120-al mendtem 5.-ben a pályán. Azért írtam múltidőben, mert miután leállítottam a kocsit az uticélom végén majd újra beindítottam elmult a hiba. De nem olyan rég újra előjött és azóta folyamatosan csinálja. Most már tudom, hogy gyakorlatilag vészüzemmódba helyezte magát az autó, hogy megvédje magát a további károsodástól. A legközelebbi servizben rátettük comparáterre és az valami ilyesmit írt ki hibakódként: Nem megfelelő a levegő nyomás, vagy a levegő keringése, vagy valami ilyesmi. Egyből elmendtem vettem új levegőszűrőt a kocsiba, mert arra gondoltam hogy elkoszolódott és az lehet a hiba oka. Hát persze a levegőszűrőre valóban ráfért már a csere, de a hiba még mindíg él. Jó ötlet volt szerintem, de nem jött be. :D A kérdésem az, hogy tudja-e valaki, hogy mi lehet a kocsi baja, találkozott-e már valaki hasonló szituációval? Link to comment Megosztás: More sharing options...
matyas79 Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Sziasztok. Nekem egy 2.2 DTi Vectram van és BudaPestre utazva félúton az autópályán a műszerfal kijelzőn előjött egy pittogramma (egy autó és benne egy villáskulcs). Az autó a következő féleképpen kezdett el viselkedni: Nem volt tempomat, nem volt turbó, nem pörgött a motor 3000 nél többet. max 120-al mendtem 5.-ben a pályán. Azért írtam múltidőben, mert miután leállítottam a kocsit az uticélom végén majd újra beindítottam elmult a hiba. De nem olyan rég újra előjött és azóta folyamatosan csinálja. Most már tudom, hogy gyakorlatilag vészüzemmódba helyezte magát az autó, hogy megvédje magát a további károsodástól. A legközelebbi servizben rátettük comparáterre és az valami ilyesmit írt ki hibakódként: Nem megfelelő a levegő nyomás, vagy a levegő keringése, vagy valami ilyesmi. Egyből elmendtem vettem új levegőszűrőt a kocsiba, mert arra gondoltam hogy elkoszolódott és az lehet a hiba oka. Hát persze a levegőszűrőre valóban ráfért már a csere, de a hiba még mindíg él. Jó ötlet volt szerintem, de nem jött be. :rolleyes: A kérdésem az, hogy tudja-e valaki, hogy mi lehet a kocsi baja, találkozott-e már valaki hasonló szituációval? Szia, Én most tervezem 2,2 DTi motoros kocsi vásárlását. Külföldi fórumokon olvastam hasonló problémát, melyet az kipufogó gáz visszavezetés hibája okozta asszem neve EGR ez a szelep megszorul a sok rárakódott olajsáros kokszos cucctól. Szétszed tisztít megjárat többnyire segít ha nem akkor csere. További hiba ehhez a motorhoz hasonló jelenséggel: a vákuumcső lyukadás (turbónyomás vezérlés... stb szoval át kell nézni az összes vákuumcsövet). Ezeket nézzétek át először. Üdv: Mátyás UI: lehet a turbó és a szívócső közötti szakaszon valamelyik gumicső el van repedve és esetenként kifúj. (elsőre hihetetlennek tűnt nekem is hogy lehet hogy csak néha fúj ki.. de találkoztam már ilyen hibával (ford). Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December31, 2009 Megoszt Elküldve December31, 2009 hát meg erre a hibajelenségre lehet AGR vezérlő, turbó vezérlő szelep, meg vákucső, meg légtömegmérő, meg minden... uyanis minden elektronikai hibára így reagál az autó.... ugyhogy ez lehet bármi.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
paja Elküldve December31, 2009 Megoszt Elküldve December31, 2009 Nálam szóról-szóra passzolt a hibajelenség, igaz egyből az elektromos EGR-t hozta ki hibának. Kicseréltük és azóta (kopp-kopp) jó....... :rolleyes: :blink: 2004-es Zafira 2.0 DTI. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atyesz Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Nálam szóról-szóra passzolt a hibajelenség, igaz egyből az elektromos EGR-t hozta ki hibának. Kicseréltük és azóta (kopp-kopp) jó....... :rolleyes: :blink: 2004-es Zafira 2.0 DTI. Es mennyibe kerult ez neked?\ Puskas Attila Nagyvarad Opel Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Nem tudom mennyire egyezik meg a 2.2 az Y20DTH-val,de a 2.0-ás mocin szedtük már le a szívóoldalt és hogy ott milyen dzsuva volt lerakódva...szerintem okozhat ez is hibát,pl az EGR megszorulhat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vasgolyo Elküldve Március9, 2010 Megoszt Elküldve Március9, 2010 Sziasztok! Tudna valaki segíteni, most voltam pár hete a szervizben cseréltek szívósort és azóta folyamatosan feldobálja a szervízkulcsot, hibakód kipufogógáz visszavezetés elégtelen. Az AGR-t is kitisztították, azóta van kulcsocskám. Valaki nem tudna kölcsönözni egy egr-t, és segítene a cserében, mert nincs szerszámom sem.? Ha azzal meggyógyulna akkor meg is venném, ha addig nem adom el.1.9 DTH a motor kódja Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március9, 2010 Megoszt Elküldve Március9, 2010 kölcsön cucc nincs, de van új. 30.000 Ft Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Március9, 2010 Megoszt Elküldve Március9, 2010 kölcsön cucc nincs, de van új. 30.000 Ft Baráti. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
vasgolyo Elküldve Március11, 2010 Megoszt Elküldve Március11, 2010 kölcsön cucc nincs, de van új. 30.000 Ft Ha tudnám,hogy biztos ez a hibája akkor meg is venném, feltéve, hogy be is szerelnék. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március11, 2010 Megoszt Elküldve Március11, 2010 ha az van benne hibakóddal hogy kipufogó gáz áramlás elégtelen akkor zárt állapotban megdöglött a szelep. ezen nincs mit tovább csinálni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
yoda1956 Elküldve Március12, 2010 Megoszt Elküldve Március12, 2010 Hello! Segitsegre volna szükségem,már összejártam akörnyék szervizeit,de nincs orvoslat. Opel Signum Z19dth motor hosszabb idejü gyorsitásnál kb. 3500/ford-nál hibakód,megszünik a turbó a tempomat és lesz belöle egy 1,7-es szivó Astra. Most cseréltettem szivosort,de nem ez volt a gond.A szervizesek olyanokat mondtak,hogy "nem megfelelö a nyomás",de hol és miért nincs tovább. Remélem nekem is tud Valaki segiteni. Kösz Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március12, 2010 Megoszt Elküldve Március12, 2010 Hello! Segitsegre volna szükségem,már összejártam akörnyék szervizeit,de nincs orvoslat. Opel Signum Z19dth motor hosszabb idejü gyorsitásnál kb. 3500/ford-nál hibakód,megszünik a turbó a tempomat és lesz belöle egy 1,7-es szivó Astra. Most cseréltettem szivosort,de nem ez volt a gond.A szervizesek olyanokat mondtak,hogy "nem megfelelö a nyomás",de hol és miért nincs tovább. Remélem nekem is tud Valaki segiteni. Kösz ez így nagyon kevés. a szivósorral együtt kicserélték a müködtető egységét is? márkaszervizben cserélték? valamelyikben kell programozni, ha nem lehet akkor meg tesztel meg kell neki mutatni a két végállást... ez okozhat ilyet. milyen nyomás kevés? üzemanyag nyomás, turbó nyomás, kipufogógáz visszavezetés? valami értelmesebb szervizbe kéne menned, nem sufniba... Link to comment Megosztás: More sharing options...
yoda1956 Elküldve Március13, 2010 Megoszt Elküldve Március13, 2010 Szakszervizben cseréltettem,az Agr-en kivül minden ki lett cserélve.Ebben a szervizben azt mondták,hogy minden Ok,de elötte 3-ban hallottam a nyomás problémáról.A szivósor azert cseréltettem,mert én magam vettem észre,hogy le van esve az összekötösin.Olyan TECH2-vel rendelkezőt keresek aki tudja,hogy mit is olvas. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március13, 2010 Megoszt Elküldve Március13, 2010 .Olyan TECH2-vel rendelkezőt keresek aki tudja,hogy mit is olvas. márkaszerviz??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yoda1956 Elküldve Március13, 2010 Megoszt Elküldve Március13, 2010 Igen márkaszervizben Mindezek elött 3 különbözö márkaszervizben olvastattam Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts