Tiv. Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Tessék, egy eddig hiányzó téma. Itt lehet a gázról fecsegni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Tessék, egy eddig hiányzó téma. Itt lehet a gázról fecsegni. Köszi! :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Ismeritek ezt a könyvet? http://www.antikvarium.hu/ant/book.php?kon...k&ID=221912 Sajnos lpg témában nem igazán van kínálat új könyvek között, de még a régebbit sem egyszerű megszerezni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 hogy a 95-ös oktánszámú benzin sűrűsége átlagosan 0,76 g/cm3, míg az LPG (amelynek oktánszáma átlagosan 106-nak vehető) 0,53 g/cm3. juhúúú :lol: a gázüzemre való átkapcsolás csak a 30°C környékén történik, hogy a fent említett elfagyás alacsony külső hőmérsékletnél elkerülhetővé váljon. Meddig kéne járatni az autót hogy 30'C legyen a hőmérséklete? mert pl nyáron már indítás után 200méterre nyomom is a fordulatot neki hogy átkapcsoljon 2000-nél a gázra, de így télen? vagy pl az előző autómnál amíg nem volt konkrétan fagy csak hó, simán gázzal indítottam, lehet nem tett jót neki? Bár nem dermendt le. Viszont az Astrára jobban vigyáznék csak akkor kb mennyit kéne járatnom hogy meleg legyen? vagy elég az a kb beindítom öv becsatolás világítás fél perc járatás azt 300-400méter után már a gáz? :( vagy ez gáz? :excl: Az enyém asszem 40 foknál kapcsol át. Ezt a gázos ecuban lehet programozni, addig benzin. És akkor is benzinnel fog indulni, ha leállítom 5 secre. Elvileg nem egészséges csak gázzal járkálni (azzal indítani), van aki azt csinálja, hogy az utolsó métereket benzinnel teszi meg. Ez sztem már túlzás, de biztos, hogy hasznos kis mutatvány. A 30 fok viszonylag hamar elérhető, azt te érzed, hogy a tiéd milyen hamar éri el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Ismeritek ezt a könyvet? http://www.antikvarium.hu/ant/book.php?kon...k&ID=221912 Sajnos lpg témában nem igazán van kínálat új könyvek között, de még a régebbit sem egyszerű megszerezni. Hát, ahogy elnézem, '99-es. Nem egy mai kiadás, de alapnak tökéletes lehet. Igazából nem tudom, hogy akkor milyen szintre volt már fejlesztve ez a gázautós téma, de nem lehet rossz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Az igaz, hogy a gázos autók nem parkolhatnak parkolóházban? :( :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve December2, 2010 Szerző Megoszt Elküldve December2, 2010 Az igaz, hogy a gázos autók nem parkolhatnak parkolóházban? :( :excl: Mélygarázsban nem. Vagy csak ha van nekik kijelölt hely. A veszprémi plázában sem mehetnek be a parkolóba, hanem balra a nyitott részre állhatnak csak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
djafus Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Sziasztok! Nem régen hengerfejes lett 1,4 16V-s astrám. Szerintetek lenne értelme még ezek után bele tenni a gázt? vagy majd csak a következőbe? Szokták írni gázos oldalakon, hogy jó állapotú motor kell, mi számít még jó állapotúnak? Valakinek esetleg van tapasztalata? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve December2, 2010 Szerző Megoszt Elküldve December2, 2010 Sziasztok! Nem régen hengerfejes lett 1,4 16V-s astrám. Szerintetek lenne értelme még ezek után bele tenni a gázt? vagy majd csak a következőbe? Szokták írni gázos oldalakon, hogy jó állapotú motor kell, mi számít még jó állapotúnak? Valakinek esetleg van tapasztalata? Egy hengerfejes autót nem szoktak jó állapotúnak nevezni. :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Sziasztok! Nem régen hengerfejes lett 1,4 16V-s astrám. Szerintetek lenne értelme még ezek után bele tenni a gázt? vagy majd csak a következőbe? Szokták írni gázos oldalakon, hogy jó állapotú motor kell, mi számít még jó állapotúnak? Valakinek esetleg van tapasztalata? Ha rendesen meg lett csinálva a hengerfej probléma után a motor és még hosszútávra szeretnéd használni (sok futott km-rel), akkor ki kell számolni. Ezen az oldalon találsz megtérülési kalkulátort, kérj árajánlatot. http://www.molnarautogaz.hu/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Sziasztok! Nem régen hengerfejes lett 1,4 16V-s astrám. Szerintetek lenne értelme még ezek után bele tenni a gázt? vagy majd csak a következőbe? Szokták írni gázos oldalakon, hogy jó állapotú motor kell, mi számít még jó állapotúnak? Valakinek esetleg van tapasztalata? Egy hengerfejes autót nem szoktak jó állapotúnak nevezni. :excl: Arról nem írt a srác, hogy meg is csinálták vagy sem... :( Nekem 2 éve ment ki a 4. hengernél a hf tömítés, de miután megcsináltuk,szerintem maradt a 140e km-hez mérten jó állapotú motor... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve December2, 2010 Szerző Megoszt Elküldve December2, 2010 Sziasztok! Nem régen hengerfejes lett 1,4 16V-s astrám. Szerintetek lenne értelme még ezek után bele tenni a gázt? vagy majd csak a következőbe? Szokták írni gázos oldalakon, hogy jó állapotú motor kell, mi számít még jó állapotúnak? Valakinek esetleg van tapasztalata? Arról nem írt a srác, hogy meg is csinálták vagy sem... :lol: Nekem 2 éve ment ki a 4. hengernél a hf tömítés, de miután megcsináltuk,szerintem maradt a 140e km-hez mérten jó állapotú motor... :lol: :excl: :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Én nem tennék az astrámba (1.6 8v) gázt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Én nem tennék az astrámba (1.6 8v) gázt. Határozottan én sem az enyémbe! Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Én nem tennék az astrámba (1.6 8v) gázt. Ha lett volna 200ezrem akkor belerakattam volna, de így maradt az etanol... mondjuk így nem nagyon van spórolás, de nem is cammog mintha gázzal menne... :( :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve December2, 2010 Szerző Megoszt Elküldve December2, 2010 Ha lett volna 200ezrem akkor belerakattam volna, de így maradt az etanol... mondjuk így nem nagyon van spórolás, de nem is cammog mintha gázzal menne... :lol: :lol: Én akár tennék is bele, de csak max. PB gázpalackot tudnék. :excl: :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Én akár tennék is bele, de csak max. PB gázpalackot tudnék. :excl: :( CNG? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Ha lett volna 200ezrem akkor belerakattam volna, de így maradt az etanol... mondjuk így nem nagyon van spórolás, de nem is cammog mintha gázzal menne... :( :excl: 6 literes fogyival, meg kevés km el nekem egyáltalán nem érné meg, meg ott vannak a járulékos költségek, emelt műszakiztatás, ha már eltelik x év vidd nyomáspróbára stb stb kipufogót kétévente cseréljed, mert szétrohad tőle, meg a sok dolog, amit ráfognak a gázüzemre, most ezek vagy igazak, vagy sem, de pl szelepszárszimeringet is mondták már, hogy a gáz miatt cserés lett, büdös, mindig szivárog vhol, ha nem itt akkor ott, ha nem ott akkor amott... sok kocsival jártam, amiben volt gáz, de lomha is lett tőle, meg mindegyikben érezni lehetett a gázt... volt régi uj de akkor is. Meg ugye gázból többet is eszik, ha normális hatótávot akarsz, akkor nincs csomagtartó... meg kell gondolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Én nem tennék az astrámba (1.6 8v) gázt. Pukimentes? :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Pukimentes? :excl: viccesnek vicces, de az egyébb csevegésbe kellene az ilyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 6 literes fogyival, meg kevés km el nekem egyáltalán nem érné meg, meg ott vannak a járulékos költségek, emelt műszakiztatás, ha már eltelik x év vidd nyomáspróbára stb stb kipufogót kétévente cseréljed, mert szétrohad tőle, meg a sok dolog, amit ráfognak a gázüzemre, most ezek vagy igazak, vagy sem, de pl szelepszárszimeringet is mondták már, hogy a gáz miatt cserés lett, büdös, mindig szivárog vhol, ha nem itt akkor ott, ha nem ott akkor amott... sok kocsival jártam, amiben volt gáz, de lomha is lett tőle, meg mindegyikben érezni lehetett a gázt... volt régi uj de akkor is. Meg ugye gázból többet is eszik, ha normális hatótávot akarsz, akkor nincs csomagtartó... meg kell gondolni. Ezt sosem értettem...miért épp pont az?? Az etanolra is mondanak kígyótbékát...több mint egy éve megy vele a kocsi, de még semmi nem ment tönkre tőle... De offot béfejezem... :excl: Aki használja, annak sok sikert hozzá! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 6 literes fogyival, meg kevés km el nekem egyáltalán nem érné meg, meg ott vannak a járulékos költségek, emelt műszakiztatás, ha már eltelik x év vidd nyomáspróbára stb stb kipufogót kétévente cseréljed, mert szétrohad tőle, meg a sok dolog, amit ráfognak a gázüzemre, most ezek vagy igazak, vagy sem, de pl szelepszárszimeringet is mondták már, hogy a gáz miatt cserés lett, büdös, mindig szivárog vhol, ha nem itt akkor ott, ha nem ott akkor amott... sok kocsival jártam, amiben volt gáz, de lomha is lett tőle, meg mindegyikben érezni lehetett a gázt... volt régi uj de akkor is. Meg ugye gázból többet is eszik, ha normális hatótávot akarsz, akkor nincs csomagtartó... meg kell gondolni. És akkor még a gázszűrők (2db) cseréjét és a reduktorfelújítást és az egyéb szervizeket nem is mondtad, amik a maradék hasznot el is viszik. (pl. fábiába cseréltem a múltkor gázbefecskendezőt (4db-ot kellett 1 miatt, mert tömbösített és egy egységet alkotnak - Landi Renzo) 80eft volt+munkadíj). Egy pár évre lenyelte a hasznot :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Ezt sosem értettem...miért épp pont az?? Az etanolra is mondanak kígyótbékát...több mint egy éve megy vele a kocsi, de még semmi nem ment tönkre tőle... De offot béfejezem... :excl: Aki használja, annak sok sikert hozzá! :( Igazábol csak találgatás, de lehet a gáz szárazabb, mint a benzin, és ezért a szelep szára is szárazabb... nemtudom :lol: De ha a gáz szárazabb, akkor mitől rohad a kipuff? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 És akkor még a gázszűrők (2db) cseréjét és a reduktorfelújítást és az egyéb szervizeket nem is mondtad, amik a maradék hasznot el is viszik. (pl. fábiába cseréltem a múltkor gázbefecskendezőt (4db-ot kellett 1 miatt, mert tömbösített és egy egységet alkotnak - Landi Renzo) 80eft volt+munkadíj). Egy pár évre lenyelte a hasznot :excl: hát na igen erről van szó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Igazábol csak találgatás, de lehet a gáz szárazabb, mint a benzin, és ezért a szelep szára is szárazabb... nemtudom :( De ha a gáz szárazabb, akkor mitől rohad a kipuff? :lol: A víztől, mivel az az égésterméke :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts