Amusing Elküldve Augusztus7, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2006 Érdekelne mik azok a módok, amivel feljebb lehet tornázni a teljesítmény a chip-en kívül pl. gyertacserének van-e értelme Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus7, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2006 pl. gyertacserének van-e értelme Persze, ha már ideje... :unsure: Erőt ne várj ilyen dolgoktól. Az "érzem kicsit jobban megy" dolgok meg inkább mentálisak. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Amusing Elküldve Augusztus7, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Augusztus7, 2006 Persze, ha már ideje... :unsure: Erőt ne várj ilyen dolgoktól. Az "érzem kicsit jobban megy" dolgok meg inkább mentálisak. :) :D na ez az amit el akarok kerülni gyertyák alatt a spéci sport gyertyákra gondoltam Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dini Elküldve Augusztus7, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2006 Sok minden modosítható egy motorn amivel teljesítményt lehet kihozni belölle! Szivórész tuning Kipufogó tuning, hengerfej polirozás stb a kérdés megéri-e egy utcai autra enyit költeni mert ugy itt több 10.000-100.000ft rol beszélünk! és ha az auto nem tudbós akkor csodát nem várhatunk pl egy 1.6 16v autotol +20-30Le aztán késsz! és mikorra megvan a kipuff tuning meg a szivórész meg hengerfej el is költöttünk 300.000ft Na persze én az árakban nem vagyok teljesen biztos Opel16v szerintem pontosabb infokat tud nyomatni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus7, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2006 Sportgyertyák nem sokat érnek, főleg nem pl. ecotec motor esetében, ahol a relatíve magas hőérték miatt hamar tönkre is mennek. A legjobb a gyári ezekbe, én is azzal versenyzem. Hogy érezhető és markáns változást érjünk el, a vasakat kell variálni, úgymint szívósor, kipufogó, hengerfej, vezérműtengely. No és persze a megváltozott dolgokhoz hozzá kell programozni a motorvezérlő komputert is. De ez már komoly költségvonzattal jár, valamint rengeteg hátránya is van (motor karakterisztikája változik, alkalmatlan lesz városi járkálásra). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus7, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2006 Érdekelne mik azok a módok, amivel feljebb lehet tornázni a teljesítmény a chip-en kívül pl. gyertacserének van-e értelme Ha max. 100-200ezret szánnál a dologra, akkor inkább bele se kezdj. Ha többet akkor már lehet valamit alkotni, de ahogy mondani szokták nem éri meg, mert abból az árból már meg tudod venni a gyári erősebbet. Emelett reneteg buktatója van, mivel ha nem komplett megoldásokat veszel bukik a rendszer egységessége, és ez általában visszaüt valahol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Augusztus7, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2006 Ha max. 100-200ezret szánnál a dologra, akkor inkább bele se kezdj. Ezt akartam mondani :) Mielőtt elriasztjuk az uriembert kérdezzuk meg mennyit szán rá és mire akarja használni? Bár egy a gyertyakérdés elég érdekes :unsure: :D Volt lejjebb egy topik aszem "kisblokkos 16 szelepesek" névvel abban pont erről volt szó, volt egy link ahol lehetett rendelni vmi isszonyat 1.6 16v-t 5000 fontért :lol: Meg kellett volna venned az opel16v racsing team (ez olyan lehet mint vmi virágkötő szakkör :D ) szivosorát :D ahhoz egy kipuff, tengelyek és hurrá :) Csodák nincsennek..izé vannak pdtinek hivják :D megy és alig eszik....igaz nem megy el 100-120e km-t de egy csoda :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
BaTi Elküldve Augusztus9, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2006 Sztetek annak van értelme ha kivetetem a katit vagy esetleg sprot katit teszek bele? Érek el vele vmit vagy csak árt az ecotec-nek?? Kezdek csúnyán nézni erre az ecotecre mert nagyon gátol a tuning terén inkább csak ártani lehet neki ezekkel a dolgokkal :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus9, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2006 Egy kicsit javul a motor dinamikája ha kiveszed. De akkor meg lebukhatsz kpm ellenőrzésen. Sportkatikkal nincs tapasztalatom, de nem tudom mennyire lehet velük tartani a gyári emissziós értékeket... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Augusztus9, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2006 Egy kicsit javul a motor dinamikája ha kiveszed. De akkor meg lebukhatsz kpm ellenőrzésen. Sportkatikkal nincs tapasztalatom, de nem tudom mennyire lehet velük tartani a gyári emissziós értékeket... Lényegesen nagyobb az áteresztőképességük.Gyakolatilag a kerámia helyett, egy sűrű fémháló van benne.De sztem csak rendes középdobbal, és egy pofás sportdobbal az igazi.A 4-2-1-es leömlőt már meg sem merem említeni........ Jah, meg akkor már a szívóoldalt is nyitni kellene, de erre van egy egész téma, a címe: Direktszűrő. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus9, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2006 Lényegesen nagyobb az áteresztőképességük.Gyakolatilag a kerámia helyett, egy sűrű fémháló van benne. Igen, ez mind ismert... csak az nem, hogy mennyire teljesíti vele a gyári emissziós értékeket az autó. Elég ha 1%-kal lépi túl, olyan mintha benne sem lenne (a kpm számára). Link to comment Megosztás: More sharing options...
BaTi Elküldve Augusztus9, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2006 Jah, meg akkor már a szívóoldalt is nyitni kellene, de erre van egy egész téma, a címe: Direktszűrő. :D Sportdob az most lett újítva, direktszűrőn gondolkozom még azt írtam is abba a Témába. Ez a 4-2-1-es leömlő ez érdekelne mit takar :) nagyon nem értek hozzá de kiváncsi vagyok? :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus9, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2006 A kipufogó leömlőről van szó, egyenként indul a hengerfejtől, majd párokban tér egymáshoz, míg végül eljut az egycsöves kivezetésig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BaTi Elküldve Augusztus10, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2006 Na így már világos köszönöm szépen és ez sokba fáj? :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Augusztus10, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2006 Na így már világos köszönöm szépen és ez sokba fáj? :unsure: 65000ft-tól felfelé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Augusztus10, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2006 65000ft-tól felfelé. És ha kicsit is szarul csinálják, akkor meg nyomatékból veszít. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus10, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2006 És ha kicsit is szarul csinálják, akkor meg nyomatékból veszít. :unsure: Mindenképpen eltolódik feljebb a nyomatékmaximum, akármit csinálsz vele. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus10, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2006 Mindenképpen eltolódik feljebb a nyomatékmaximum, akármit csinálsz vele. :) Ha rátesznek még egy kompresszort is, akkor nem biztos. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Augusztus10, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2006 Én holnap megyek a Lenderhez...valakinek konkrét árajálnlatot kérdezzek valamire??? :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Augusztus10, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2006 Én holnap megyek a Lenderhez...valakinek konkrét árajálnlatot kérdezzek valamire??? :unsure: Mikor mész? Ha kész lesz addigra a verdám, akkor megyek Veled. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Augusztus10, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2006 Én holnap megyek a Lenderhez...valakinek konkrét árajálnlatot kérdezzek valamire??? :unsure: Kösz, én már kértem az enyémre. 115000 Ft-ot mondtak a komplett rendszerre. Elég jól hangzik. Csak ugye a pénz... Ezek a mocskos anyagiak... De kuporgatok. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus10, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2006 Kösz, én már kértem az enyémre. 115000 Ft-ot mondtak a komplett rendszerre. Elég jól hangzik. Csak ugye a pénz... Ezek a mocskos anyagiak... De kuporgatok. :unsure: Ez mit takar? 4-1/4-2-1? kat? közép-hátsódob? rozsdamentes/saválló? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus10, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2006 Ez mit takar? 4-1/4-2-1? kat? közép-hátsódob? rozsdamentes/saválló? Az árból ítélve nincs kat és nem saválló :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Augusztus10, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2006 A kipufogó leömlőről van szó, egyenként indul a hengerfejtől, majd párokban tér egymáshoz, míg végül eljut az egycsöves kivezetésig. De mit lehet pl. csinázni a szek.levegő kompival??Mert az meg sziszegne világba, pl............... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus10, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2006 Ki kell dobni az autóból... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts