olajos Elküldve Június4, 2013 Megoszt Elküldve Június4, 2013 Bocs, de ez tényleg sok - ezeket az értékeket (városban kevesebbet) röhögve tudja a benzines is. :omg: és mit csináljak? mit nézzek? vagy kihez vigyem? lehetőleg Szeged környéke... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve Június4, 2013 Megoszt Elküldve Június4, 2013 és mit csináljak? mit nézzek? vagy kihez vigyem? lehetőleg Szeged környéke... Ott aTisza :D :smartass: Link to comment Megosztás: More sharing options...
olajos Elküldve Június5, 2013 Megoszt Elküldve Június5, 2013 Ott aTisza :D :smartass: Azt mondod guríjjam bele a tiszába? :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
olajos Elküldve Június7, 2013 Megoszt Elküldve Június7, 2013 Segitségeteket kérném. y20dth motor. És nagy a fogyasztásom. Városban, városon kívül, vegyesben, mindenhogy. Városban rövid táv szépen hajtva(2-3-4km-ek) 10-11 ha gyilkolom max rámegy +1 liter. Nyílt úton szeged-budapest közt szépen hajtva max 130 6.5-6.8. Szerintem sok. Nemtom van e köze a fogyasztáshoz. 2200 alatt ultra lomha. turbo kapcsolása után jól megy. Volt 4 mesternél. Tech2-n is volt rajta. nincs semmi látható hiba. értékek jók. EGR pucolva, légtömegmérő cserélve másikra, elvesztettem a türelmemet. mostmár felgyújtom. Még egy érdekes megjegyzés a végére. Amikor a légtömegmérőmet elcsavarom (a két kis torxot felengedem és egy 30 fokkal elfordítom óra mutató járásaával) akkor megy mint a bolond. Alacsony fordulaton is és turbó kapcsolása után is talán még jobban húz. Szóval senki nem tud semmit mondani nekem erre??? Még egy update. amikor a kinti hőmérséklet 10-15 fok viszonylag szépen húz, amikor felmegy a hőfok 25+ ra akkor viszont kaki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Június7, 2013 Megoszt Elküldve Június7, 2013 Szóval senki nem tud semmit mondani nekem erre??? Még egy update. amikor a kinti hőmérséklet 10-15 fok viszonylag szépen húz, amikor felmegy a hőfok 25+ ra akkor viszont kaki. Keresd meg Wesszt, igaz, h nincs hozzád közel, de összességében valszeg jobban jársz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Június8, 2013 Megoszt Elküldve Június8, 2013 Srácok! Akinek Z14XEP motorja van, és beszerelte a veramont az írjon már nekem privátba, hogy a fogyasztási paramétereket hogyan állította be. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Wodka Elküldve Június10, 2013 Megoszt Elküldve Június10, 2013 Sziasztok! Ma tankoltam, és az előző tankolás és azóta megtett km-ből a fogyasztásom 4,88l/100km-re jött ki. :w00t: Ez azért jó, nem? Azt még hozzáteszem, hogy normál használat volt, talán egy kicsit több országút, mint szokott egy hónapban. Ja és nem sokat ment a klíma, mert ugye ebben az időben felesleges lett volna. Előző havi 5,15 volt. Szóval: :wub: Y17DT Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Június11, 2013 Megoszt Elküldve Június11, 2013 Srácok! Kikotyvasztottunk az átlag, kereskedelmi forgalomban beszerezhető tisztító, fogyasztáscsökkentő adalékokhoz erősen hasonlító (mind összetételben, mind hatásban) folyadékot, páran már használjuk, jó tapasztalatokkal... Megbeszéltük a srácokkal (Tgabika, Thor), hogy közzé tesszük, és mindenki úgy használja fel az infókat, ahogy akarja. Összesen eddig 7-8000km tapasztalatunk van, negatív dolog nem jelenkezett, viszont pár pozitív annál inkább, pl. tisztább égéstér, gyertya, kipufogócső, kicsit erősebb motor, csökkenő fogyasztás. Nálam 5-10% körül jelenkezik. Bár dízelben nem próbáltuk, de valószínűleg abban is ugyanúgy használható... A fogyasztáscsökkenés, erősödés -úgy gondolom- összefügg a kokszosodás eltávolításával, így a folytások csökkenésével, egy sokat futott, ilyen-olyan olajjal használt autónál jobb eredmény várható, mint egy újnál. Bár sokan (lásd lentebb, a linkek között) esküsznek az aceton jótékony hatására, amit a benzin apróbb cseppekre való porlasztásával, így jobb levegő-üzemanyag keveredésével magyaráznak... Hááát... Nekem ez már varázslás kategória, de ki tudja. Az biztos, hogy minden általam ismert, és átbogarászott adalék tartalmazza, közel hasonló mennyiségben. Állítólag benzinesnél 23,5ml/10L, dízelnél 15mL/10L fölé felesleges menni, inkább már csökken a hatása. Az összeállításához jópár tisztító v. fogyasztáscsökkentő adalékként forgalomba kerülő anyag biztonságtechnikai adatlapját átbogarásztunk, akit érdekel, szívesen megosztom vele, de gondolom a többség nem akarja ilyesmivel fárasztani magát... :) Ez a "lötty" eléggé hasonlít a szerintem mindenki által ismert S.p.u.r.i.hoz, összetételében, hatásában a rózsaszín és a kék között van. Árban lényegesen alatta van, ebből kb. 180Ft-ra jön ki egy tankhoz szükséges keverék, szemben az 1200-1800Ft-tal... Az összetevői kereskedelmi forgalomban (értsd: festékboltok :)) beszerezhetőek. Használni mindenki a saját felelőségére használja, de az összetételéből ítélve nem károsabb a motorra, üzemanyag-rendszerre, mint a Wynn's, STP, Spuri adalékai, mivel lényegében ugyanazt, vagy hozzá nagyon hasonló anyagokat tartalmaz. Pár indító oldal, amelynek segítségével eljutottunk idáig: -peswiki.com/Acetone_as_a_Fuel_Additive -pesn.com/Aceton -Water4gas/onlinebooks/gassavings/ -poloclubhungary.hu Az összetevők: -Xylol -Aceton -Farmerfény Egy tankoláshoz (45L) szükséges mennyiség 150mL, ami így áll össze: -28mL Katepox_higító (kb.2000Ft/0,9L) -47mL Aceton (kb.1000Ft/1L) -75mL Farmerfény (kb.900Ft/1L) A keverék tartalma: -48,5mL aceton (cas 67-64-1) -33,75mL petróleum (cas 64742-81-0) -33,75mL nafta (cas 64742-48-9) -22,4mL xilol (cas 1331-20-7) -7,5mL izopropil alkohol (cas 67-63-0) -4,2mL izobutil alkohol (cas 78-83-1) Ettől az arányoktól nem igazán érdemes eltérni, a szükséges tisztítást ez is megoldja, 2-3 tankolás alatt érezhető a hatása. Ha valakinek drasztikus tisztításra (AGR, katalizátor) lenne szüksége, akkor a xylol arányt (Katepox higító) meg lehet növelni, a 28ml helyett 375mL-t adunk a keverékhez, így a Catacleanhez hasonló "löttyöt" kapunk... Ezzel kapcsolatban nincs tapasztalatom, de mivel a Cataclean kereskedelmi forgalomban kapható, és eddig még nem tudok fogyasztóvédelmi eljárásról, így valószínűleg egy egyszeri alkalom nem okoz károsodást... a legnagyobb különbség az ára, kb 700Ft a 10.000.-Ft-tal szemben... Használni a Catacleanhez hasonlóan, 15-20L üzemanyaghoz hozzáönteni, 30-50km "fagyizás", majd teletankolni, mert ez azért már elég agresszív keverék... A Cataclean adatlapja, összetétele... Autó-Motor cikk Lényeg az, hogy nincs új a nap alatt... :) Mennyiben kérdésetek van, tegyétek fel, megpróbálunk rá válaszolni... Ha kipróbáltátok, nagyon örülnénk, ha megosztanátok velünk a tapasztalatotokat! 3 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június11, 2013 Megoszt Elküldve Június11, 2013 Srácok! Kikotyvasztottunk az átlag, kereskedelmi forgalomban beszerezhető tisztító, fogyasztáscsökkentő adalékokhoz erősen hasonlító (mind összetételben, mind hatásban) folyadékot, páran már használjuk, jó tapasztalatokkal... Megbeszéltük a srácokkal (Tgabika, Thor), hogy közzé tesszük, és mindenki úgy használja, ahogy akarja. Összesen eddig 7-8000km tapasztalatunk van, negatív dolog nem jelenkezett, viszont pár pozitív annál inkább, pl. tisztább égéstér, gyertya, kipufogócső, kicsit erősebb motor, csökkenő fogyasztás. Pár dízelben nem próbáltuk, de valószínűleg abban is ugyanúga használható... A fogyasztáscsökkenés, erősödés -úgy gondolom- összefügg a kokszosodás eltávolításával, így a folytások csökkenésével, egy sokat futott, ilyen-olyan olajjal használt autónál jobb eredmény várható, mint egy újnál. Bár sokan (lásd lentebb, a linkek között) esküsznek az aceton jótékony hatására, amit a benzin apróbb cseppekre való porlasztásával, így jobb levegő-üzemanyag keveredésével magyaráznak... Hááát... Nekem ez már varázslás kategória, de ki tudja. Az biztos, hogy minden általam ismert, és átbogarászott adalék tartalmazza, közel hasonló mennyiségben. Állítólag benzinesnél 23,5ml/10L, dízelnél 15mL/10L fölé felesleges menni, inkább már csökken a hatása. Az összeállításához jópár tisztító v. fogyasztáscsökkentő adalékként forgalomba kerülő anyag biztonságtechnikai adatlapját átbogarásztunk, akit érdekel, szívesen megosztom vele, de gondolom a többség nem akarja ilyesmivel fárasztani magát... :) Ez a "lötty" eléggé hasonlít a szerintem mindenki által ismert S.p.u.r.i.hoz, összetételében, hatásában a rózsaszín és a kék között van. Árban lényegesen alatta van, ebből kb. 180Ft-ra jön ki egy tankhoz szükséges keverék, szemben az 1200-1800Ft-tal... Az összetevői kereskedelmi forgalomban (értsd: festékboltok :)) beszerezhetőek. Használni mindenki a saját felelőségére használja, de az összetételéből ítélve nem károsabb a motorra, üzemanyag-rendszerre, mint a Wynn's, STP, Spuri adalékai, mivel lényegében ugyanazt, vagy hozzá nagyon hasonló anyagokat tartalmaz. Pár indító oldal, amelynek segítségével eljutottunk idáig: -peswiki.com/Acetone_as_a_Fuel_Additive -pesn.com/Aceton -Water4gas/onlinebooks/gassavings/ -poloclubhungary.hu Az összetevők: -Xylol -Aceton -Farmerfény Egy tankoláshoz (45L) szükséges mennyiség 150mL, ami így áll össze: -28mL Katepox_higító (kb.2000Ft/0,9L) -47mL Aceton (kb.1000Ft/1L) -75mL Farmerfény (kb.900Ft/1L) A keverék tartalma: -48,5mL aceton (cas 67-64-1) -33,75mL petróleum (cas 64742-81-0) -33,75mL nafta (cas 64742-48-9) -22,4mL xilol (cas 1331-20-7) -7,5mL izopropil alkohol (cas 67-63-0) -4,2mL izobutil alkohol (cas 78-83-1) Ettől az arányoktól nem igazán érdemes eltérni, a szükséges tisztítást ez is megoldja, 2-3 tankolás alatt érezhető a hatása. Ha valakinek drasztikus tisztításra (AGR, katalizátor) lenne szüksége, akkor a xylol arányt (Katepox higító) meg lehet növelni, a 28ml helyett 375mL-t adunk a keverékhez, így a Catacleanhez hasonló "löttyöt" kapunk... Ezzel kapcsolatban nincs tapasztalatom, de mivel a Cataclean kereskedelmi forgalomban kapható, és eddig még nem tudok fogyasztóvédelmi eljárásról, így valószínűleg egy egyszeri alkalom nem okoz károsodást... a legnagyobb különbség az ára, kb 700Ft a 10.000.-Ft-tal szemben... Használni a Catacleanhez hasonlóan, 15-20L üzemanyaghoz hozzáönteni, 30-50km "fagyizás", majd teletankolni, mert ez azért már elég agresszív keverék... A Cataclean adatlapja, összetétele... Autó-Motor cikk Lényeg az, hogy nincs új a nap alatt... :) Mennyiben kérdésetek van, tegyétek fel, megpróbálunk rá válaszolni... Ha kipróbáltátok, nagyon örülnénk, ha megosztanátok velünk a tapasztalatotokat! A GYIKba tegyétek bele ;) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Június11, 2013 Megoszt Elküldve Június11, 2013 A GYIKba tegyétek bele ;) Nem rajtam múlik... ;) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június11, 2013 Megoszt Elküldve Június11, 2013 Mivel Alex75 részletekbe menő tájékoztatást adott ugyan, de eléggé általános szemszögből, így íme egy kis szubjektivitás: nekem a keverék egy korábbi verziójától (abban még volt denaturált szesz is) az addigi 7.7-7.8l/100km-es átlagom kerek 7l/100km-re csökkent azonos körülmények között, bár ehhez tudni kell hogy ez a keverék 100-as VPower Nitro-hoz volt adalékolva. Most majd kipróbálom a fentebbi verziót is, 98-ashoz, kíváncsi leszek azzal hozza-e ezt az eredményt. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Június11, 2013 Megoszt Elküldve Június11, 2013 dieselbe belepróbálhatná valaki :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Június11, 2013 Megoszt Elküldve Június11, 2013 Mivel Alex75 részletekbe menő tájékoztatást adott ugyan, de eléggé általános szemszögből, így íme egy kis szubjektivitás: nekem a keverék egy korábbi verziójától (abban még volt denaturált szesz is) az addigi 7.7-7.8l/100km-es átlagom kerek 7l/100km-re csökkent azonos körülmények között, bár ehhez tudni kell hogy ez a keverék 100-as VPower Nitro-hoz volt adalékolva. Most majd kipróbálom a fentebbi verziót is, 98-ashoz, kíváncsi leszek azzal hozza-e ezt az eredményt. Beláttam, hogy a denaturált szesz elhagyható, nem költséghatékony, 1000Ft körül van egy liter, és egy decit azért minimum érdemes hozzáönteni, ez plusz 100Ft. Az E85 lényegében ugyanez (mindkettő etil-alkohol tartalmú), és az csak 340Ft. Nem mellesleg már mindegyik benzin tartalmaz min. 4% etil-alkoholt, EU-s szabvány... 45L benzinnél az kb 2L. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
nundee Elküldve Június11, 2013 Megoszt Elküldve Június11, 2013 Mivel Alex75 részletekbe menő tájékoztatást adott ugyan, de eléggé általános szemszögből, így íme egy kis szubjektivitás: nekem a keverék egy korábbi verziójától (abban még volt denaturált szesz is) az addigi 7.7-7.8l/100km-es átlagom kerek 7l/100km-re csökkent azonos körülmények között, bár ehhez tudni kell hogy ez a keverék 100-as VPower Nitro-hoz volt adalékolva. Most majd kipróbálom a fentebbi verziót is, 98-ashoz, kíváncsi leszek azzal hozza-e ezt az eredményt. Szia! Gondolom, ez az "elixír" (Alex-er :D ) a tankban is oldja a dzsuvát. Üza.szűrőt gondolom nem árt cserélni kb. az első dózis után. Jól gondolom? (U.i.: Nagy köszönet, hogy közzétettétek! :icon1: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Június12, 2013 Megoszt Elküldve Június12, 2013 Szia! Gondolom, ez az "elixír" (Alex-er :D ) a tankban is oldja a dzsuvát. Üza.szűrőt gondolom nem árt cserélni kb. az első dózis után. Jól gondolom? (U.i.: Nagy köszönet, hogy közzétettétek! :icon1: ) Igen tanácsos úgy 1000-1500km után cserélni, mivel elég korrektül kitakarít mindent ez a kis vegyigyümi :) Ahogy Alex is írta, még a kipufogó is tisztul. Asszonykám full gyári A Vekijénél (X20XEV) van még egy óriási pozitívuma az adalékolásnak, mégpedig az hogy nem torpan alacsony fordulaton a kocsi. Az előző tankolásnál nem tettem bele semmit (kontroll tankolás) és jött a feketeleves rögtön :) Torpant ismét, nem ment úgy ahogy előtte és sokkal idegesebb volt az alapjárat is, ráadásul alacsonyabb fordulaton terhelésen még "be is csörgött" néha (kopogásérzékelő cserélve 2 éve gyárira). 243 km után tankoltam 22,3 liter etanolt és ehhez ment bele (63 literes a tank): 75ml Aceton 105ml Farmerfény 100ml Epamin hígító (Katepoxban több xylol van és még olcsóbb is, de nekem még van az epaminból :) ) A Xylol (Epaminban 70%) aránya az elején feltolható, de később ahogy tisztul minden, már nem indokolt ekkora dózisban. 2-3 tank után már le lehet csökkenteni, de annyit minimum érdemes beletenni amennyit Alex írt (28ml-45 literhez). Most először tesztelem így etanollal az adalékot, de idáig pozitív minden tekintetben (a Simtec 56.1 még nem érzékeny annyira az etanolra, ezért nem dob hibát a lambdaszondára) . Nem torpan, nem csörög, ismét rugalmas lett a karakterisztika (jobban megy) és a fogyasztáson sem látom az etanol miatti túlfogyasztást sem. Pontos adat majd a következő tankolásnál lesz, de a BC szerint meg sem közelíti a 10-20% os fogyi növekedést. Egyébként átlagban 8-10%-ot csökkent a fogyasztása a kocsinak, de Alex tapasztalatai szerint még várható egy nagyon kicsi csökkenés a folyamatos tisztulás miatt. Igazából minél "rosszabb" állapotban van egy üzemanyagrendszer és minél több a kitakarítható lerakódás a motorban, annál látványosabb az eredmény. Ebből kifolyólag egy régebbi autónál ( A Vectra pl. :) ) szinte azonnal érezhető a keverék pozitív hozománya. Azért is mertem beletenni a képletbe az etanolt, mert egyrészt idáig is benne volt (denszesz), másrészt pedig havernál meglepő eredmények születtek a 318as BMW-jénél. Nagyobb injektorok vannak benne, ezért tisztán etanollal jár. 1dl petróleum és 0,5 dl aceton hozzáadásával lecsökkent a fogyija a benzines szintre. Plusz jobban is megy (eltűnt egy torpanás is) majdnem úgy mint benzinnel, de sokkal sokkal olcsóbban :) Párhuzamosan tesztelem a 2 ütemű szekcióban is az arányokat egy 60/4-es Simsonnál és egy full gyári 2 Le-s fűkaszánál is. Itt annyiban más a dolog, hogy itt a petróleumból többet rakok bele a kenőképesség növelése érdekében. Itt is érezhető a pozitív hatás :) Megtartom az aceton és a xylol arányát, de a petróleumot duplázom. Így sokkal rugalmasabb lett a motor, csökkent a fogyis is ezáltal és még a belső kenésen is tudok javítani a petróleummal. Egyébként ez a kenőképesség az injektoroknál, adagolóknál és magánál az üzemanyagpumpáknál is jótékonykodik. Szóval köszi Alex a temérdek infót, nekem nagyon bevált a cucc :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Június12, 2013 Megoszt Elküldve Június12, 2013 dieselbe belepróbálhatná valaki :icon1: Már folynak a tesztelések egy adagolós Renaultnál, de még nincs érdemi infó :) Ha van rá igény, akkor publikálom ha lesz eredmény. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Június12, 2013 Megoszt Elküldve Június12, 2013 Nem kaptam még farmerfényt. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
olajos Elküldve Június12, 2013 Megoszt Elküldve Június12, 2013 Már folynak a tesztelések egy adagolós Renaultnál, de még nincs érdemi infó :) Ha van rá igény, akkor publikálom ha lesz eredmény. Engem nagyon érdekelne a diesellel mit művel... mivel nekem elég nagy a fogyim, lehet ez segítene rajtam... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Június12, 2013 Megoszt Elküldve Június12, 2013 Nem kaptam még farmerfényt. :unsure: Az elején nekem sem volt, addig helyettesítettem azzal amit kaptam akkor (erdőkémiás volt). Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Június12, 2013 Megoszt Elküldve Június12, 2013 Tgabi te próbáltad vpowerrel is keverve? Azzal milyen? Thor! Volt valami változás,hogy petróleumot kiváltottad farmerfénnyel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Június12, 2013 Megoszt Elküldve Június12, 2013 Tgabi te próbáltad vpowerrel is keverve? Azzal milyen? Thor! Volt valami változás,hogy petróleumot kiváltottad farmerfénnyel? Nem volt egetrengető különbség, mivel az aceton és a xylol mennyisége változatlan volt. Petróleumnál az a cél hogy minél "nehezebb" legyen. A Farmerfényben 2 féle van (meg egy kis izopropil alkohol): 64742-81-0 ez már kerozin ("nehezebb", C9-C16 szénatom számmal) a S.P.U.R.I 60-70%-a 64742-48-9 ez "csak" nafta, ez már inkább hasonlít a lakkbenzinhez. Az erdőkémiás csak a 64742-48-9 -esből áll. Ez is old szépen, csak nem annyira hatékony kenés szempontjából, de semmiképp sem rossz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Június12, 2013 Megoszt Elküldve Június12, 2013 Sziasztok, végig olvastam a dolgokat, s a lényeg csak tényleg ennyi lenne: ? Egy tankoláshoz (45L) szükséges mennyiség 150mL, ami így áll össze: -28mL Katepox_higító (kb.2000Ft/0,9L) -47mL Aceton (kb.1000Ft/1L) -75mL Farmerfény (kb.900Ft/1L) Használi úgy is jó hogy tankolás előtt vagy után betolom egy egész tankhoz azt kalap kabát? Illetve meddig érdemes használni? Folyamatosan minden tankoláskor, vagy csak egy darabig, és egy kis szünet után újra használni? Thor! A kétütemű változat is érdekelne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június12, 2013 Megoszt Elküldve Június12, 2013 Nem volt egetrengető különbség, mivel az aceton és a xylol mennyisége változatlan volt. Petróleumnál az a cél hogy minél "nehezebb" legyen. A Farmerfényben 2 féle van (meg egy kis izopropil alkohol): 64742-81-0 ez már kerozin ("nehezebb", C9-C16 szénatom számmal) a S.P.U.R.I 60-70%-a 64742-48-9 ez "csak" nafta, ez már inkább hasonlít a lakkbenzinhez. Az erdőkémiás csak a 64742-48-9 -esből áll. Ez is old szépen, csak nem annyira hatékony kenés szempontjából, de semmiképp sem rossz. Honnan tudjátok, hogy a spuri miből áll? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Június12, 2013 Megoszt Elküldve Június12, 2013 Sziasztok, végig olvastam a dolgokat, s a lényeg csak tényleg ennyi lenne: ? Egy tankoláshoz (45L) szükséges mennyiség 150mL, ami így áll össze: -28mL Katepox_higító (kb.2000Ft/0,9L) -47mL Aceton (kb.1000Ft/1L) -75mL Farmerfény (kb.900Ft/1L) Használi úgy is jó hogy tankolás előtt vagy után betolom egy egész tankhoz azt kalap kabát? Illetve meddig érdemes használni? Folyamatosan minden tankoláskor, vagy csak egy darabig, és egy kis szünet után újra használni? Thor! A kétütemű változat is érdekelne. Az első 2-3 tankhoz érdemesebb nagyobb dózisban adni a Katepoxot (pl.: az én mostani arányaimmal számolva 75ml / 45l), az acetontól nem érdemes eltérni. A 2T-nél a legutóbbi keverékem amit tesztelek az ez volt: 6 literhez 20ml petróleum (10ml farmerfény, 10ml másik petróleum) és 14ml aceton. (otthon leellenőrzöm azért az értékeket :) ) Durván látszik és hallatszik a különbség ha nincs benne adalék. Sajnos van már egy kis hangja az alsó tűgörgőknek néha (már a teszt előtt is volt), de keverékkel csak extrém esetekben hallom csak, a kipufogóvég pedig tiszta olajpárás, ha nincs benne. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Június12, 2013 Megoszt Elküldve Június12, 2013 Honnan tudjátok, hogy a spuri miből áll? Mára már titok övezi (teljes joggal, jegyzem meg), de 2011-ben még leírtak mindent becsülettel. Mára már csak "Szénhidrogén származékok keveréke" :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts