tgabika76 Elküldve Március9, 2013 Megoszt Elküldve Március9, 2013 Sziasztok! Egy nagy segítséget szeretnék kérni. Van egy 98-as x17dtl astrám. Sajnos 15 év után kezdi magát megadni az önindító. Tudja valaki, hogy milyen típusú önindító van benne? Mert szerintem bosch, de hallottam olyat is hogy valeo?! Tudna nekem ebben valaki segíteni, hogy ne kelljen szétszedni mindent, hogy megtudhassam a pontos típusát? Bosch van benne, a Kadett E 1.6D-től az Astra F és G 1.7 dízelig mindben ugyanaz. A gyári cikkszáma 90511841. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tejeskifly Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Na ma megpróbáltam a hibaüzeneteket kivillogtatni, de nem tudtam, mert a középkonzol alatt a csatlakozón 1-el kevesebb pin van, és pont abból nincs az egyik, amiket össze kéne kötnöm. Próbáltam gázpedálos trükköt is. 2 féle képpen is. 1-es módszer: fék és gáz benyom, kulcs be és 2-es állásba a gyújtáskapcsoló. Így semmit nem reagált. 2-es módszer: fék gáz benyom, 2-es állásba a gyújtáskapcsoló, gáz felenged lenyom, gyújtás levesz, majd gyújtás ráad. De így sem történt semmi. Valakinek valami ötlete, vagy valakinek van eszköze, hogy kiolvassa nekem a hibakódokat? Szegeden vagy pesten... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Azt mondjuk nem ártana tudni hogy milyen motor van az autódban mielőtt tanácsot tudnánk adni hogy hogyan próbálkozz. A motorkód kéne, a forgalmiban a motorszám első 5 vagy 6 karaktere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tejeskifly Elküldve Március11, 2013 Megoszt Elküldve Március11, 2013 Azt mondjuk nem ártana tudni hogy milyen motor van az autódban mielőtt tanácsot tudnánk adni hogy hogyan próbálkozz. A motorkód kéne, a forgalmiban a motorszám első 5 vagy 6 karaktere. z17dtl Link to comment Megosztás: More sharing options...
XARAI Elküldve Március11, 2013 Megoszt Elküldve Március11, 2013 Sziasztok! Y17DT ferdehátúba előre bármelyik verziójú Astra G spirálrugó jó? Köszi! Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március11, 2013 Megoszt Elküldve Március11, 2013 z17dtl Az pedig elektromos gázos, tehát a "padlógáz + padlófék + gyújtás" módszer lenne a jó. Ha jól csináltad és nem villog semmit, akkor szvsz nincs hibakódod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve Március11, 2013 Megoszt Elküldve Március11, 2013 Az pedig elektromos gázos, tehát a "padlógáz + padlófék + gyújtás" módszer lenne a jó. Ha jól csináltad és nem villog semmit, akkor szvsz nincs hibakódod. A padló fék az jó ;) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Március11, 2013 Megoszt Elküldve Március11, 2013 Nekem úgy rémlik volt már itt említve olyan, hogy dízelek között van olyan motorvezérlő amelyikben nincs lehetőség a hibakódok kivillogtatására, csak az obd-n lehet kiolvasni. Vagy rosszul emlékszem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tejeskifly Elküldve Március20, 2013 Megoszt Elküldve Március20, 2013 z17dtl-hez ki milyen olajra esküszik? Hétvégén cserélem, és már nincs meg a doboza annak, ami előzőleg lett beletöltve, így ugyanolyanra nemtudom. Illetve 5w-40 vagy 10w-40-et ajánlotok inkább? A gm által 0w-40/0w-30 illetve 5w-40/5w-30 az ami ajánlott. Viszont 290e-nél jár már a kilóméteróra, ez nem befolyásolja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Március20, 2013 Megoszt Elküldve Március20, 2013 z17dtl-hez ki milyen olajra esküszik? Hétvégén cserélem, és már nincs meg a doboza annak, ami előzőleg lett beletöltve, így ugyanolyanra nemtudom. Illetve 5w-40 vagy 10w-40-et ajánlotok inkább? A gm által 0w-40/0w-30 illetve 5w-40/5w-30 az ami ajánlott. Viszont 290e-nél jár már a kilóméteróra, ez nem befolyásolja? Az, hogy 290000-nél tart, az nem számít, olyat tegyél bele, amit a gyár előír. Ha a 10w40 nincs az előírtak között, akkor ne tegyél olyat bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee90 Elküldve Március24, 2013 Megoszt Elküldve Március24, 2013 Üdv! Segítséget szeretnék kérni! 2.0 DTL 82 lovas astra g-m van 98-as évjárat! Tavaly decemberbe vettem így jó időbe még nem tudtam használni, viszont most hogy volt egy kis melegebb idő, elő jött az első hiba is... :S Ha üzem melegen leállítom a motort és egy kb fél, 3/4 órát várok vele akkor utána nem indul be, gyújtást kapcsolok és nem tűnik el a motorkódhiba visszajelző és letilt, csak hajt a motor de nem indul be. Ha kihűlt a motor, hidegen már indul is. Vagy melegen leveszem az aksisarut és várok vele egy-két percet és visszarakom akkor elfelejti a hibakódot és indul. De utoljára úgy is beindult hogy gázt adtam neki indításkor és akkor zakatolva meg egy-kétszer leállva de beindult. Valaki tud segíteni nekem hogy mi lehet a baj? Előre is köszönöm a válaszokat!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Március27, 2013 Megoszt Elküldve Március27, 2013 Üdv! Érdekes jelenséget figyeltem meg a minap, kcisit meg is ilyedtem. Y17DT motorkodú gépsárkány indtást követően olyan finoman fogalmazva csattogó dZel hangot halatott, hogy azt hittem az éjjel valaki 500 000 km ment a kocsival. Menni ment szépen, csattogot mint egy Hoffer tratktor. 40 km mentem így vele. Majd leálltást követően, indtottam, és minden rendben volt. Se csattogás se semmi egyéb. A hibajelenség azóta s ejött elő. Foggalmam sincs, hogy mi lehetett. Korábban egy újfajta adalkéot használtam, vagy lehet a kannás gázolajjal volt valami? Amit kétlek..... Az adagoló elektronika javítása volt korábban, lehet, hogy azzal van valami gond? Járt már így valaki??? 148 ezer van a kocsiba. Viszont érdekes módon egyre több minden kezd zörögni a kocsiba, erre van valakinek trükkje? Pl. a váltógomb alatti felhúzó is zörög, illetve az ajtókban az ajtógombok ( amivel zárod az ajtót). Baromi idegestő... a párátlanító rostélyom már ezer éve zörög.... félig ki is van már szedve a helyéről. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Március27, 2013 Megoszt Elküldve Március27, 2013 z17dtl-hez ki milyen olajra esküszik? Hétvégén cserélem, és már nincs meg a doboza annak, ami előzőleg lett beletöltve, így ugyanolyanra nemtudom. Illetve 5w-40 vagy 10w-40-et ajánlotok inkább?A gm által 0w-40/0w-30 illetve 5w-40/5w-30 az ami ajánlott. Viszont 290e-nél jár már a kilóméteróra, ez nem befolyásolja? Én BP olajat használok már jóideje. Nem eszi, 148 ezer van a motorba, én 10 ezrenként cserélem. 10w-40w bőven jó. Csak ajánlani tudom, ha érdekel a pontos típus megadom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március27, 2013 Megoszt Elküldve Március27, 2013 Üdv! Érdekes jelenséget figyeltem meg a minap, kcisit meg is ilyedtem. Y17DT motorkodú gépsárkány indtást követően olyan finoman fogalmazva csattogó dZel hangot halatott, hogy azt hittem az éjjel valaki 500 000 km ment a kocsival. Menni ment szépen, csattogot mint egy Hoffer tratktor. 40 km mentem így vele. Majd leálltást követően, indtottam, és minden rendben volt. Se csattogás se semmi egyéb. A hibajelenség azóta s ejött elő. Foggalmam sincs, hogy mi lehetett. Korábban egy újfajta adalkéot használtam, vagy lehet a kannás gázolajjal volt valami? Amit kétlek..... Az adagoló elektronika javítása volt korábban, lehet, hogy azzal van valami gond? Járt már így valaki??? 148 ezer van a kocsiba. Viszont érdekes módon egyre több minden kezd zörögni a kocsiba, erre van valakinek trükkje? Pl. a váltógomb alatti felhúzó is zörög, illetve az ajtókban az ajtógombok ( amivel zárod az ajtót). Baromi idegestő... a párátlanító rostélyom már ezer éve zörög.... félig ki is van már szedve a helyéről. :) A szélvédőnél lévő hosszabb rostély? Arra van megoldás. Én pár hónaposan megcsináltam, mert zörgőt.. Kiveszed, a szélére vékony szivacsot kell ragasztani (mint a nyílászáró szigetelés), s el fog hallgatni. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Március27, 2013 Megoszt Elküldve Március27, 2013 nekem akkor zörgött amikor eltört az egyik rögzítő füle nekem az ülés zörgése idegesít inkább van valami megoldás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Március27, 2013 Megoszt Elküldve Március27, 2013 nekem akkor zörgött amikor eltört az egyik rögzítő füle nekem az ülés zörgése idegesít inkább van valami megoldás? Nálam is el van törve az egyik rögzítő a páraszellőztetőnél. A szivacsos megoldást csináltam már lehet ki kell cserélni akkor.... Az ülés nálam is nyikorog, megoldás engem is érdekelne..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lion Elküldve Március29, 2013 Megoszt Elküldve Március29, 2013 Szisztok! segitségeteket kérném! hibakódok! p0100,p0110,p0105,p1110 mikor odalépek akkor rángatva húz,egy darabig,aztán meg torpan és 120 km/h nál le is tilt! valaki tudja hogy mi/mik okozhatják a problémákat? köszönöm! Lehet nálad nem ez lesz a probléma, de érdemes ellenőrizni és mindenkinek akinek Y17Dt motorkóddal rendelkező Astrája van mert engem ez szivatott sokáig. A vezérlés burkolat mögött az adagoló irányában van egy pár vákumcső, nos ennek a csőnek a vége szeret elöregedni és berepedezni, a lególcsóbb javítás, ha a végét a repedt részt kb 5mm levágod és már az egészséges részt visszatolod a műanyag osztóra. De érdemes kicserélni ezt a csövet pár száz JMF az ára http://kepfeltoltes.hu/view/130329/DSC_4459_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/130329/DSC_4461_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
antares Elküldve Március30, 2013 Megoszt Elküldve Március30, 2013 Lehet nálad nem ez lesz a probléma, de érdemes ellenőrizni és mindenkinek akinek Y17Dt motorkóddal rendelkező Astrája van mert engem ez szivatott sokáig. A vezérlés burkolat mögött az adagoló irányában van egy pár vákumcső, nos ennek a csőnek a vége szeret elöregedni és berepedezni, a lególcsóbb javítás, ha a végét a repedt részt kb 5mm levágod és már az egészséges részt visszatolod a műanyag osztóra. De érdemes kicserélni ezt a csövet pár száz JMF az ára http://kepfeltoltes.hu/view/130329/DSC_4459_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/130329/DSC_4461_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
antares Elküldve Március30, 2013 Megoszt Elküldve Március30, 2013 Lehet nálad nem ez lesz a probléma, de érdemes ellenőrizni és mindenkinek akinek Y17Dt motorkóddal rendelkező Astrája van mert engem ez szivatott sokáig. A vezérlés burkolat mögött az adagoló irányában van egy pár vákumcső, nos ennek a csőnek a vége szeret elöregedni és berepedezni, a lególcsóbb javítás, ha a végét a repedt részt kb 5mm levágod és már az egészséges részt visszatolod a műanyag osztóra. De érdemes kicserélni ezt a csövet pár száz JMF az ára http://kepfeltoltes.hu/view/130329/DSC_4459_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/130329/DSC_4461_www.kepfeltoltes.hu_.jpg A vákuum csövek ellenőrzése után meg lehet nézni a töltőnyomás érzékelőt, ami az egr vezérlő szelep alatt van, egy csavar fogja, jobbra balra mozgatva kifelé húzva kicsit nehezen de kijön.óvatosan tisztitani, nem belenyúlni mélyen, én fogpiszkálóval és féktisztitó sprayel szoktam tisztitani. Néha én a légtömeg mérőt is szétszedem, és 30-40cm-ről befújok neki féktisztitót, és megvárom mig teljesen elpárolog. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lion Elküldve Március30, 2013 Megoszt Elküldve Március30, 2013 Kösz a tippet Antares erre az érzékelőre gondolsz? http://kepfeltoltes.hu/view/130330/t_lt_nyom_s__rz_kel__www.kepfeltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
antares Elküldve Március30, 2013 Megoszt Elküldve Március30, 2013 Kösz a tippet Antares erre az érzékelőre gondolsz? http://kepfeltoltes.hu/view/130330/t_lt_nyom_s__rz_kel__www.kepfeltoltes.hu_.jpg Igen erre, általában berakódik korommal, leszűkitve a lyukat rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
makiné Elküldve Április4, 2013 Megoszt Elküldve Április4, 2013 Hello! Keresek olyan szakit aki elektromos adagoló helyett mechanikusat szerelne be ISUZU motoros 1.7 Td caravan kocsimba. Elegünk van a különböző, hozzá nem értő elektronikus szakiból! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve Április4, 2013 Megoszt Elküldve Április4, 2013 Hello! Keresek olyan szakit aki elektromos adagoló helyett mechanikusat szerelne be ISUZU motoros 1.7 Td caravan kocsimba. Elegünk van a különböző, hozzá nem értő elektronikus szakiból! Őket próbáltad már? Itt a fórumon mindenki csak ódákat zeng róluk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
makiné Elküldve Április5, 2013 Megoszt Elküldve Április5, 2013 Őket próbáltad már? Itt a fórumon mindenki csak ódákat zeng róluk. Heves megyében keresek elektronika vezérlő javításához szakembert. s.os. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabot Elküldve Április8, 2013 Megoszt Elküldve Április8, 2013 Sziasztok! Tegnap a szervó tartály körül matattam (a szintjelzőt kerestem), és azt vettem észre, hogy az adagoló vezérlőre fel van kötegelve egy valami, aminek van egy szabadon lévő vákkum csonkja. A másik végén kábelek mennek bele. 1.) Mi ez? 2.) Jó ez ennek, hogy nem megy bele semmi, max víz, por, kosz? A kép róla: http://kockasbojliteam.hu/tmp/IMG_20130407_180617.jpg Levettem linkre, mert túl nagy volt a kép. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts