Sörös Sanyi Elküldve Március7, 2009 Megoszt Elküldve Március7, 2009 Nagyobb az érdeklődés, mint vártam, ezért Mackósajttal azt találtuk ki, hogy a GyIK-nak nyissunk külön társalgót, így közös munkánk megmaradhat az utókornak, nem kell törölni semmilyen építő hozzászólást a végén. A sima GyIK topicot meghagyjuk tisztán a válaszoknak, amit már le is zártam. A kész válaszokat pedig innen mozgatom majd át oda. Így talán egy kicsit cifrább lesz nektek, de számomra átláthatóbb és követhetőbb. Remélem, hogy a csevegésről hozott szabályokat itt is ugyanolyan szépen betartjátok, mint amoda. Onnan most minden hozzászólást áthelyezek ide. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március8, 2009 Megoszt Elküldve Március8, 2009 ma is felmerült egy kérdés, ami már többször volt: mit jelent a GL CC stb stb egy ilyen se lenne rossz, ahol fel lenne sorolva a felszereltségi szintek jelentése meg van pár átalakítás, pl beltér világítása, én már vagy 4 fajtát láttam. illetve a párunknak már átalakított fáklámpa... esetleg ilyeneket is lehetne közkinccsé tenni, ha van erre is érdeklődés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március8, 2009 Megoszt Elküldve Március8, 2009 a dízeles vonal képviselőinek nevében dobnám fel a téli hidegindítás (most éppen nincs szezonja, de lesz még :huh: ) problémáját. Ezen belül az izzításos gondokat, az üzemanyagszűrő előfűtését, meg a porlasztásos bajokat értem. Meg nemtudom hogy a zöldkártyás matricaszínes dolog mennyire tartozhat ide, de vannak páran akiknek elég égető kérdés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Március8, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március8, 2009 a dízeles vonal képviselőinek nevében dobnám fel a téli hidegindítás (most éppen nincs szezonja, de lesz még :huh: ) problémáját. Ezen belül az izzításos gondokat, az üzemanyagszűrő előfűtését, meg a porlasztásos bajokat értem. Meg nemtudom hogy a zöldkártyás matricaszínes dolog mennyire tartozhat ide, de vannak páran akiknek elég égető kérdés. Értem, OK, ez is odakerül. :) Esetleg valamiről készítenél saját leírást? Mert ez még csak váz. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március8, 2009 Megoszt Elküldve Március8, 2009 az első fékről vannak képeim... nemtudom a termosztátról elkerült e hozzád a leírásunk, amit heninggel közösen alkottunk meg, ha úgy megfelel, akkor ráülök, és a fékről is írok egy gyors útmutatást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Március8, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március8, 2009 A héten azt hiszem J0hnny foglalkozott az adatgyűjtéssel, szerintem nála lesz, de gondolom hamarosan elküldi. Előre is köszi! Tényleg, talán Tivtől hallottam, hogy Hening Astrába talán B Omega belső világítást szerelt. A belteres témához ez is jó leírás lenne, feljebb már volt is hasonló érdeklődés (jó lesz ez, már látom :huh:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március8, 2009 Megoszt Elküldve Március8, 2009 A héten azt hiszem J0hnny foglalkozott az adatgyűjtéssel, szerintem nála lesz, de gondolom hamarosan elküldi. Előre is köszi! Tényleg, talán Tivtől hallottam, hogy Hening Astrába talán B Omega belső világítást szerelt. A belteres témához ez is jó leírás lenne, feljebb már volt is hasonló érdeklődés (jó lesz ez, már látom :huh:) nekem pl Daevo van benne, mértileg alakra majdnem azonos, és annyi a különlegessége a gyárihoz képest, hogy ott a lápmpán isleht kapcsolni,és van teljesen kikapcsolt állapota. arról egy kép elég, meg egy félsoros leírás :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Március8, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március8, 2009 Simán elég. Ez is egy verzió, és jobb, mint a gyári. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március8, 2009 Megoszt Elküldve Március8, 2009 Értem, OK, ez is odakerül. :D Esetleg valamiről készítenél saját leírást? Mert ez még csak váz. :D Én is a kérdezősködős szakon végeztem, én csak azt tudom hogy a legtöbb dízelesnek ez gond szokott lenni, ahogy nekem is. (és a fele még nekem sincs megoldva :) ) :huh: Ha kezdenek megoldódni a dolgok, majd követem őket fényképező géppel :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Március8, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március8, 2009 Ok, akkor ezt nem felejtjük, de a bővítéssel várok egy Dieseles szakit. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március8, 2009 Megoszt Elküldve Március8, 2009 Ok, akkor ezt nem felejtjük, de a bővítéssel várok egy Dieseles szakit. :huh: Johny biztos hozzáfűz pár dolgot :) ő dízeles is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március8, 2009 Megoszt Elküldve Március8, 2009 elsőre bevállalnám az angeles írományt :huh: és az Se azt mondtad vannak képek minden fázisról, az sokakat jobban érdekelne :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Március8, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március8, 2009 Novyy most lestem az aláírásodat. A honlapodról gyakorlatozhatok most egy kicsit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március8, 2009 Megoszt Elküldve Március8, 2009 Ok, 9.3 linkként is működik. Ha valaki még ad hozzá infót, beleegyezel, hogy hozzászóláson belül módosítsak? (ezt mindenkitől megkérdezem majd. :)) köszönöm, igen beleegyezek, csak írja oda h "szerk: béla" bár gondolom ez elvárható mindenkitől :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Március8, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március8, 2009 Ok, ez természetes. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március8, 2009 Megoszt Elküldve Március8, 2009 és az Se azt mondtad vannak képek minden fázisról, az sokakat jobban érdekelne :huh: öö igen van jópár piktúra, de sztem Tápi jobban vágja a témát. Nomeg most se itt kéne írogatnom. Szóval, ha vki bevállalja, és tudok mellé képet társítani, akkor ez megoldható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Március8, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március8, 2009 Képeket csak bökd ide, mondjuk kepfeltoltes.hu-ról, írd, hogy melyik részbe lenne, a többit intézem. :huh: Vagy ha a sját hozzászólásodhoz szeretnéd tenni, csak módosítsd, tedd be, én meg majd a képet feltöltöm a fórum galériájába. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március8, 2009 Megoszt Elküldve Március8, 2009 Képeket csak bökd ide, mondjuk kepfeltoltes.hu-ról, írd, hogy melyik részbe lenne, a többit intézem. :) Vagy ha a sját hozzászólásodhoz szeretnéd tenni, csak módosítsd, tedd be, én meg majd a képet feltöltöm a fórum galériájába. :D Jó, de vmi írásnak is kellene lenni az se átalakításhoz, vagy legyen kommentár nélkül lágyzenével? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Március8, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március8, 2009 Ja, hogy SE! :) Leragadtam Angelnél. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március8, 2009 Megoszt Elküldve Március8, 2009 Nagyobb az érdeklődés, mint vártam, ezért Mackósajttal azt találtuk ki, hogy a GyIK-nak nyissunk külön társalgót, így közös munkánk megmaradhat az utókornak, nem kell törölni semmilyen építő hozzászólást a végén. A sima GyIK topicot meghagyjuk tisztán a válaszoknak. Remélem, hogy a csevegésről hozott szabályokat itt is ugyanolyan szépen betartjátok, mint amoda. Onnan most minden hozzászólást áthelyezek ide. ez egy jó ötlet Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március8, 2009 Megoszt Elküldve Március8, 2009 Talán a hátsó kapaszkodós lámpákat meg tudnám írni, de nincs hozzá elég kép, bár szerintem nem is kell. :huh: Kétféle variáció van ebből is. Jobbak (nem Classic-okban) ott van a csati a lámpához a biztonsági öv csévélő mögött, vagy direkt kábelezés a beltéritől. Utóbbit alapján csináltam meg. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Március8, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március8, 2009 Várjuk a leírást. :huh: Újabb ötlet: Valaki írna olyat, hogy az első ülést hogy vegyük ki, hogy ne pukkanjon el az övfeszítő patron? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március8, 2009 Megoszt Elküldve Március8, 2009 Várjuk a leírást. :) Újabb ötlet: Valaki írna olyat, hogy az első ülést hogy vegyük ki, hogy ne pukkanjon el az övfeszítő patron? mögírhatom :huh: "A műanyag burkolatot levesszük. Óvatosan mert törik!! A hátsó ülés felől elénk tárul a patron hátsó fele. A végére oda van téve egy piros stift amit a patron tetején levő nyílásba kell bedugni. Így nem fog eldurranni. Ezek után már csak ki kell hajtani az ülést tartó csavarokat." ez így helytálló? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március8, 2009 Megoszt Elküldve Március8, 2009 Nekem tetszik. :) Böknél egy üres hozzászólást ide? Akkor azt mozgatnám át oda, ez meg itt maradhat. :D még annyi h ezt is besorolhatnád valahova :huh: köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március8, 2009 Megoszt Elküldve Március8, 2009 Ok, akkor ezt nem felejtjük, de a bővítéssel várok egy Dieseles szakit. :huh: Beszélek Afonya barátommal,aki szintén gázolajat iszik reggelire és összeszedjük a fontos sarokpontokat a dízelhez is. Szép lassan kialakul ez majd,rendezett lesz. Ahogy látom,másoknak is tetszik az indítvány,remélem marad a lendület. Sok új ember aki ide keveredik szerintem ezzel fogható meg,ezzel köthető a klubhoz.Itt kap segítséget és ha úgyítéli meg,hogy a társaság is ok,akkor talán belép a klubba.Nem azt ECD miatt fog itt maradni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts