Peeti183 Elküldve Február14, 2012 Megoszt Elküldve Február14, 2012 Rendben köszönöm a segítséget. Mennyiér adnád a 8db-ot? Hogy oldanánk meg a vásárlást, vaterán esetleg ? Köszi Üdv.:Petya Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóland Elküldve Február14, 2012 Megoszt Elküldve Február14, 2012 Rendben köszönöm a segítséget. Mennyiér adnád a 8db-ot? Hogy oldanánk meg a vásárlást, vaterán esetleg ? Köszi Üdv.:Petya Magánban írd meg az motor pontos tipusát, és ott megbeszéljük. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Február14, 2012 Megoszt Elküldve Február14, 2012 Hellótok! Ez a bigyó mi? http://kepfeltoltes.hu/view/120214/P1310003_m_solata_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Mármint ami pirossal van jelölve? Mert beletettem a feltöltött aksit és olyan mint amikor a gáz szikráztató pattog igaz kicsit halkabban, ez a kocsihoz valami? Mármint gondolom nem a riasztó része. Aksit amikor beletettem a sárgával jelölt kábelcsatlakozást kicsit megböktem vele, csak azért kérdezem mert mintha eddig nem pattogott volna most meg igen, valami lényegese ez? Igaz pöccre indúlt az autó meg szépen járt is. Jahh és 10perc járatás után hírtelen mintha leállt volna pedig teljesen sima volt előtte az alapjáratom, 2mp mintha leállt volna az autó aztán meg megint szép egyenletes alapjárat. Most azzal lehet gond vagy csak épp kapcsolt benne valami cucc? És még egy utolsó kérdés. Öntenék hozzá kis olajat mert az utolsó rovátkába van. Ilyenkor hidegbe meleg motornál kell hozzáönteni vagy hidegen? Az olaj meg csomagtartó hideg vagy ennyire nem gond neki nem csapódik ki vagy valami? Nehogy kicsesszek vele. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február14, 2012 Megoszt Elküldve Február14, 2012 Hellótok! Ez a bigyó mi? http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg Mármint ami pirossal van jelölve? Mert beletettem a feltöltött aksit és olyan mint amikor a gáz szikráztató pattog igaz kicsit halkabban, ez a kocsihoz valami? Mármint gondolom nem a riasztó része. Aksit amikor beletettem a sárgával jelölt kábelcsatlakozást kicsit megböktem vele, csak azért kérdezem mert mintha eddig nem pattogott volna most meg igen, valami lényegese ez? Igaz pöccre indúlt az autó meg szépen járt is. Jahh és 10perc járatás után hírtelen mintha leállt volna pedig teljesen sima volt előtte az alapjáratom, 2mp mintha leállt volna az autó aztán meg megint szép egyenletes alapjárat. Most azzal lehet gond vagy csak épp kapcsolt benne valami cucc? És még egy utolsó kérdés. Öntenék hozzá kis olajat mert az utolsó rovátkába van. Ilyenkor hidegbe meleg motornál kell hozzáönteni vagy hidegen? Az olaj meg csomagtartó hideg vagy ennyire nem gond neki nem csapódik ki vagy valami? Nehogy kicsesszek vele. :rolleyes: Az a piros keretes bigyó a gyújtótrafó... A sárga jelöléső, meg ha jól tudom, akkor a gyújtásmodul. Biztos kontakthibás lett a csatalkozás. Le kellene húzni róla, kitisztítani, és jól visszarakni... :) Hidegen is hozzáöntheted, ha a motor hideg... :) Bár ha felviszed a lakásba az olajat és megmelegszik egy kicsit, akkor könnyebb lesz önteni... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Február14, 2012 Megoszt Elküldve Február14, 2012 Az a piros keretes bigyó a gyújtótrafó... A sárga jelöléső, meg ha jól tudom, akkor a gyújtásmodul. Biztos kontakthibás lett a csatalkozás. Le kellene húzni róla, kitisztítani, és jól visszarakni... :) Hidegen is hozzáöntheted, ha a motor hideg... :) Bár ha felviszed a lakásba az olajat és megmelegszik egy kicsit, akkor könnyebb lesz önteni... :) Ok köszi! Akkor ha majd fény is lesz akkor kicsit megmozgatom vagy ha kell majd kitakarítom, remélem nem lesz baja tőle mert holnap este kéne használni az autót pár nap állás után, zseblámpánál meg nem igazán látok semmit. Köszi! ha netán nem javúl akkor honnan veszem észre hogy nagyobb a baj? jobban pattog majd vagy be se indúl vagy mi? Ezekhez sajna nagyon nem értek. :unsure: Jahh az baj ha járó motornál mozgatom? Mármint hogy változik-e a hangja? vagy inkább ne csesztessem? Ha nincs beindítva akkor mozgassam? Nem kihúzni gondoltam csak mozgatni! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február14, 2012 Megoszt Elküldve Február14, 2012 Ok köszi! Akkor ha majd fény is lesz akkor kicsit megmozgatom vagy ha kell majd kitakarítom, remélem nem lesz baja tőle mert holnap este kéne használni az autót pár nap állás után, zseblámpánál meg nem igazán látok semmit. Köszi! ha netán nem javúl akkor honnan veszem észre hogy nagyobb a baj? jobban pattog majd vagy be se indúl vagy mi? Ezekhez sajna nagyon nem értek. :unsure: Jahh az baj ha járó motornál mozgatom? Mármint hogy változik-e a hangja? vagy inkább ne csesztessem? Ha nincs beindítva akkor mozgassam? Nem kihúzni gondoltam csak mozgatni! :huh: Hát ahogy olvastam a kollégáknál, a legnehezebb a gyújtásmodul hibát kiszűrni. Az ECU nem jelzi, csak a randomleállások vannak... Ha járó motornál mozgatod meg, nem lesz semmi baj, csak kiderül, hogy kontaktos vagy sem...de vigyázz a tróval...nagyot tud csapni... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február14, 2012 Megoszt Elküldve Február14, 2012 Ok köszi! Akkor ha majd fény is lesz akkor kicsit megmozgatom vagy ha kell majd kitakarítom, remélem nem lesz baja tőle mert holnap este kéne használni az autót pár nap állás után, zseblámpánál meg nem igazán látok semmit. Köszi! ha netán nem javúl akkor honnan veszem észre hogy nagyobb a baj? jobban pattog majd vagy be se indúl vagy mi? Ezekhez sajna nagyon nem értek. :unsure: Jahh az baj ha járó motornál mozgatom? Mármint hogy változik-e a hangja? vagy inkább ne csesztessem? Ha nincs beindítva akkor mozgassam? Nem kihúzni gondoltam csak mozgatni! :huh: Nyugodtan mozgasd meg járó motornál, ha leáll tőle, ne is gondolkozz rajta, kell egy másik. Általában belül válik kontkathibássá, és mivel nem szétszedhető cucc, csak cserélni lehet. A trafó hangja gyanús, hogy el van öregedve, és amiatt belül átüt. Elvileg azzal még sokáig elmehet. Én kicseréltem emiatt a hang miatt, de csak mert épp volt rá keret... Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Február14, 2012 Megoszt Elküldve Február14, 2012 Így van! Megadják csak a fafejű ügyintézőkön kell átverekedni magadat. Nekem is megvan a kék matrica pedig 95-ös. Visszaolvasva leírtam már a teljes sztorit vagy kétszer ezért nem ismétlem magam :) Itt irtad le a motor topickban? Megkeresném mi a menete a dolognak, hátha kéket kaphat az autó a piros helyett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peeti183 Elküldve Február15, 2012 Megoszt Elküldve Február15, 2012 Magánban írd meg az motor pontos tipusát, és ott megbeszéljük. Már szereztem , ismerős adott 2 szettet is . De azért köszi :) Ja és még mindig a kérdés, a hengerfejtömítéshez kell ragasztó/tömítő anyag vagy csak simán felkell rakni ?:) Egy h.fej csavar lehúzási sorrend is jóljönne :))) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Február15, 2012 Megoszt Elküldve Február15, 2012 Hát ahogy olvastam a kollégáknál, a legnehezebb a gyújtásmodul hibát kiszűrni. Az ECU nem jelzi, csak a randomleállások vannak... Ha járó motornál mozgatod meg, nem lesz semmi baj, csak kiderül, hogy kontaktos vagy sem...de vigyázz a tróval...nagyot tud csapni... :) Köszi! :icon1: Nyugodtan mozgasd meg járó motornál, ha leáll tőle, ne is gondolkozz rajta, kell egy másik. Általában belül válik kontkathibássá, és mivel nem szétszedhető cucc, csak cserélni lehet. A trafó hangja gyanús, hogy el van öregedve, és amiatt belül átüt. Elvileg azzal még sokáig elmehet. Én kicseréltem emiatt a hang miatt, de csak mert épp volt rá keret... Egy kb árat tudnál mondani? Érdemes újat venni vagy használt is lehet? Bár ha nem drága akkor inkább újat. Esetleg van ebbe is különböző márka ami jó meg nem jó? Előre is köszi! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február15, 2012 Megoszt Elküldve Február15, 2012 Már szereztem , ismerős adott 2 szettet is . De azért köszi :) Ja és még mindig a kérdés, a hengerfejtömítéshez kell ragasztó/tömítő anyag vagy csak simán felkell rakni ? :) Egy h.fej csavar lehúzási sorrend is jóljönne :))) A hengerfejtömítésre nem szabad semmit rakni!!!!! Mindkét felület por és zsírmentes legyen. A ráragadt maradványokat is el kell távolítani. A csavarok furatát is érdemes kifúvani jól, hogy szárazak legyenek!! Ja és új csavargarnitúrát írnak a könyvek hozzá! Ugyanis ezek nyúló csavarok, és ugye a kivett már egyszer megnyúlt! Nyomatékok: Ja és még valami! A levétel fordított sorrendben(10-től 1-ig) kell történjen, különben károsodhat a hengerfej! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február15, 2012 Megoszt Elküldve Február15, 2012 Köszi! :icon1: Egy kb árat tudnál mondani? Érdemes újat venni vagy használt is lehet? Bár ha nem drága akkor inkább újat. Esetleg van ebbe is különböző márka ami jó meg nem jó? Előre is köszi! :huh: Kb. 13-25e Ft az ára, gyártótól függetlenül, én a QH gyártmányút nem ajánlom. A régi modul alu tartófülére szükség lesz, mert azt nem adnak hozzá. Ha még a gyári van a kocsidban, az általában úgy van ráöntve a tartólapra, azt le kell vésni róla, majd kell két furat az új modul rögzítéséhez, és szilikonpasztával (amit pl. számítógép procikhoz, elektronikában nagy teljesítményű alkatrészek hűtéséhez használnak) kell felrakni a jó hőátadás végett. De akár csinálhatsz is hozzá vastagabb alulemezből új tartófület. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Február15, 2012 Megoszt Elküldve Február15, 2012 Kb. 13-25e Ft az ára, gyártótól függetlenül, én a QH gyártmányút nem ajánlom. A régi modul alu tartófülére szükség lesz, mert azt nem adnak hozzá. Ha még a gyári van a kocsidban, az általában úgy van ráöntve a tartólapra, azt le kell vésni róla, majd kell két furat az új modul rögzítéséhez, és szilikonpasztával (amit pl. számítógép procikhoz, elektronikában nagy teljesítményű alkatrészek hűtéséhez használnak) kell felrakni a jó hőátadás végett. De akár csinálhatsz is hozzá vastagabb alulemezből új tartófület. Uhh jó drága, azt hittem azért olcsóbb. De ha netán bekrepál akkor persze muszáj lesz. Köszi a leírást is! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peeti183 Elküldve Február15, 2012 Megoszt Elküldve Február15, 2012 A hengerfejtömítésre nem szabad semmit rakni!!!!! Mindkét felület por és zsírmentes legyen. A ráragadt maradványokat is el kell távolítani. A csavarok furatát is érdemes kifúvani jól, hogy szárazak legyenek!! Ja és új csavargarnitúrát írnak a könyvek hozzá! Ugyanis ezek nyúló csavarok, és ugye a kivett már egyszer megnyúlt! Nyomatékok: Ja és még valami! A levétel fordított sorrendben(10-től 1-ig) kell történjen, különben károsodhat a hengerfej! Nagyon jó köszönöm :)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peeti183 Elküldve Február16, 2012 Megoszt Elküldve Február16, 2012 Sziasztok! C14NZ ékszíjtárcsánál a főtengelycsavar melyik irányba csavarodik ki?? Balra mint általában vagy fordítva?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóland Elküldve Február16, 2012 Megoszt Elküldve Február16, 2012 Sziasztok! C14NZ ékszíjtárcsánál a főtengelycsavar melyik irányba csavarodik ki?? Balra mint általában vagy fordítva?? Szerinem normál menet. Balra ki, jobbra be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peeti183 Elküldve Február16, 2012 Megoszt Elküldve Február16, 2012 Szerinem normál menet. Balra ki, jobbra be. Akkor nemértem:( Csavarlazító+légkulcs de megse mozdul -.- Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február16, 2012 Megoszt Elküldve Február16, 2012 Akkor nemértem:( Csavarlazító+légkulcs de megse mozdul -.- Jól meg van az húzva...ráadásul talán még menetrögzitő is van rajta... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Február16, 2012 Megoszt Elküldve Február16, 2012 Akkor nemértem:( Csavarlazító+légkulcs de megse mozdul -.- Tud elég nyomatékot ütni a légkulcs? Mert annak megfelelő levegőnyomás is kell ám. Amúgy nekem meg leesett. Pedig Meg is volt ragasztva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Február16, 2012 Megoszt Elküldve Február16, 2012 Tud elég nyomatékot ütni a légkulcs? Mert annak megfelelő levegőnyomás is kell ám. Amúgy nekem meg leesett. Pedig Meg is volt ragasztva. Az elég jól meg húzódik magától is persze nem azt jelenti , hogy nem kel meg húzni jól erősen . Node kell hozzá egy krova kúlcs szárral együtt plusz egy cső darab kb 50 cm hosszú aztán leveszed a motor alatti takarólemezt ami a lendkereket hivatott eltakarni azt a kis hold alakút aztán a fogaskerék közé keresel egy megfelelő méretű csavarhúzót bele illeszted aztán lehett ki tekerni a csavart . De vigyázni kell a csavar húzó megfelelő méretére mert fogaskerék eltudja nyírni a csavarhúzót ,én kb 10 db közül választottam ki a meg felelőt . Tehát csak ennyi . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Február16, 2012 Megoszt Elküldve Február16, 2012 Az elég jól meg húzódik magától is persze nem azt jelenti , hogy nem kel meg húzni jól erősen . Node kell hozzá egy krova kúlcs szárral együtt plusz egy cső darab kb 50 cm hosszú aztán leveszed a motor alatti takarólemezt ami a lendkereket hivatott eltakarni azt a kis hold alakút aztán a fogaskerék közé keresel egy megfelelő méretű csavarhúzót bele illeszted aztán lehett ki tekerni a csavart . De vigyázni kell a csavar húzó megfelelő méretére mert fogaskerék eltudja nyírni a csavarhúzót ,én kb 10 db közül választottam ki a meg felelőt . Tehát csak ennyi . Ha balos lenne, így is lenne. De mivel jobbos, ezért minden indításnál, kifelé akar tekeredni. Gondolom ezért van ragasztva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Február17, 2012 Megoszt Elküldve Február17, 2012 Ha gyújtást adva villog, akkor az emmobilizer a ludas... Ha összezárod a két pint és úgy adod rá a gyújtást, akkor meg kivillogja a hibakódot... Nincs hibakód 12 villog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Február17, 2012 Megoszt Elküldve Február17, 2012 Oké ,elméletben igazad van de az egyém nincsen ragasztva és valszeg csak a gyárban volt ragasztva és mégis valahányszor le kellet venni mindig marha nehezen jött le valami ért . Mert mi óta nálam van a vas szervizben 1 -szer volt de nem is lesz többet . Meg akinek még ki cseréltem a szíjat még nem panaszkodott . De boci a levétel vót a téma . Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február17, 2012 Megoszt Elküldve Február17, 2012 Azt a csavart 95 Nm-rel kell meghúzni, majd további 30° és majd mégegyszer 15°. Nem csoda ha nehezen jön le... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február17, 2012 Megoszt Elküldve Február17, 2012 Azt a csavart 95 Nm-rel kell meghúzni, majd további 30° és majd mégegyszer 15°. Nem csoda ha nehezen jön le... :D Szerintem így utoljára csak a gyárban húzták meg de lehet még ott sem így. A szerelők meg simán nekiküldik a légkulcsot és kész. sajnos... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts