.totesz. Elküldve Február1, 2012 Elküldve Február1, 2012 On 2012. 02. 01. at 9:06, uhuhu írta: bölcsöt is és a váltót leszeded, kuplungot leszeded, lendkereket leszeded, alatta a szimering. csavarhuzóval kipattintod .... Jó tanácsok 1 profitól:D Gondolom ez neked ilyen gyorsan is menne:D Köszönöm az infót,Tavaszig azért várok vele,addig hadd csöpögjön szépen:D
Humannet Elküldve Február1, 2012 Elküldve Február1, 2012 On 2012. 02. 01. at 9:11, .totesz. írta: Jó tanácsok 1 profitól:D Gondolom ez neked ilyen gyorsan is menne:D Köszönöm az infót,Tavaszig azért várok vele,addig hadd csöpögjön szépen:D Csak nehogy azt vedd észre hogy nem fog a kuplungod és füstöljön mint a hülye :) Ugyan nem opelnál de előfordult már velem :)
uhuhu Elküldve Február1, 2012 Elküldve Február1, 2012 On 2012. 02. 01. at 9:11, .totesz. írta: Jó tanácsok 1 profitól:D Gondolom ez neked ilyen gyorsan is menne:D Köszönöm az infót,Tavaszig azért várok vele,addig hadd csöpögjön szépen:D :D ezt nem lehet otthon megcsinálni. még emelőn is egy háromnegyed nap....
.totesz. Elküldve Február1, 2012 Elküldve Február1, 2012 On 2012. 02. 01. at 15:41, uhuhu írta: :D ezt nem lehet otthon megcsinálni. még emelőn is egy háromnegyed nap.... Akkor megint jól jár a szerelőm:D
Mc-elek Elküldve Február1, 2012 Elküldve Február1, 2012 beraktam az új égőt :) bruttó 1 perc :D és valójában nem éget ki hanem elvolt oxidálódva
.totesz. Elküldve Február1, 2012 Elküldve Február1, 2012 On 2012. 02. 01. at 17:59, Mc-elek írta: beraktam az új égőt :) bruttó 1 perc :D és valójában nem éget ki hanem elvolt oxidálódva Szerelőhöz kellett volna vinned:D
Mc-elek Elküldve Február1, 2012 Elküldve Február1, 2012 On 2012. 02. 01. at 18:09, .totesz. írta: Szerelőhöz kellett volna vinned:D igen én olyan vagyok :D de egyébként tanulságos volt látni hogy mennyire eltud oxidálni...
Mc-elek Elküldve Február1, 2012 Elküldve Február1, 2012 On 2012. 02. 01. at 19:20, uhuhu írta: de a csavart megnézted. ugye? :P megnéztem :D :D minden right :)
_Robi_ Elküldve Február3, 2012 Elküldve Február3, 2012 Hali mindenki! Ma nálunk is iszonyatos hideg volt (Győr -16 C). A kocsim pöccre indult nem is volt gond, de sajna észrevettem egy anomáliát. Mikor beértem a melóhelyre és nézem milyen marha magas az alapjárat 1000rpm. Motor már majdnem full üzemmeleg volt mert kis hiján középen állt a mutató. Mivel ugyen nekem Z-s motor ezért ugye ebben már 1 hőgomba van tehát nem a másik van meghibásodva, ugyanis ebben nincsen második. Kérdésem mi okozhatja ezt nekem hogy üzemmelegen 1000 rpm az alapjárat. Ami még érdekes ha leállítom és visszaindítom akkor miután elindult lemegy 750-800 kürölire majd 5 mp elteltével vissza 1000re. Szívó szörcsögő hangot a motornál nem hallok vaccuum csöveket néztem ránézésre minden épp,. Mi lehet a balhé??? Mi okozza ezt, mi szabályoz rá? Segítsetek!!
andris83 Elküldve Február3, 2012 Elküldve Február3, 2012 On 2012. 02. 03. at 12:26, _Robi_ írta: Hali mindenki! Ma nálunk is iszonyatos hideg volt (Győr -16 C). A kocsim pöccre indult nem is volt gond, de sajna észrevettem egy anomáliát. Mikor beértem a melóhelyre és nézem milyen marha magas az alapjárat 1000rpm. Motor már majdnem full üzemmeleg volt mert kis hiján középen állt a mutató. Mivel ugyen nekem Z-s motor ezért ugye ebben már 1 hőgomba van tehát nem a másik van meghibásodva, ugyanis ebben nincsen második. Kérdésem mi okozhatja ezt nekem hogy üzemmelegen 1000 rpm az alapjárat. Ami még érdekes ha leállítom és visszaindítom akkor miután elindult lemegy 750-800 kürölire majd 5 mp elteltével vissza 1000re. Szívó szörcsögő hangot a motornál nem hallok vaccuum csöveket néztem ránézésre minden épp,. Mi lehet a balhé??? Mi okozza ezt, mi szabályoz rá? Segítsetek!! Szia! Ugyanezt a jelenséget írtam le én is a cset topikba, ezek szerint nem egyedi esetekről van szó.
PGA Elküldve Február3, 2012 Elküldve Február3, 2012 On 2012. 02. 03. at 13:29, andris83 írta: Szia! Ugyanezt a jelenséget írtam le én is a cset topikba, ezek szerint nem egyedi esetekről van szó. Néha nálam is előfordul ez nagyobb hidegekben, már újkora óta. Hibajelzés sose volt, úgyhogy én a klasszikus kategóriát húzom rá: ez ilyenkor ilyen. :)
totipityu Elküldve Február3, 2012 Elküldve Február3, 2012 Sziasztok!!! Bocsánat hogy így ideböfögök, de nem tudná valaki megmondani, hogy a féltengely anyát, illetve a kerékcsapágy felfogó csavarjait mekkora nyomatékkal illene lehúzni??? Első kerékcsapágy cserénél valami buktató jótanács esetleg, talpast ki kell akasztani??? Köszi a választ!!!
Stofl Elküldve Február3, 2012 Elküldve Február3, 2012 Sziasztok. Én is megírom a mai esetemet. Két napi udvaron állás után ma délelőtt -11 fokban az autó szokásosan beindult, és abban a pillanatban le is állt. Akartam újra indítani, de semmi. Az akksi gyorsan pörgette a motort. A sok próbálkozás alatt sem lassult. Néha-néha volt egy kis életjel, de semmi bíztató. Kb a 10.-ik hosszú próbára és teligázra beindult az autó. Bizonytalan alapjárattal, motorrángással, ez kb 15-20 másodperc alatt elmúlt és helyrejött. Ezután indulni akartam. R, kitolattam, 1 elindultam, 2-t nem veszi. Félreálltam. Se 1-es, se kettes. Csak 3-as 4-es vette be. egy perces egyhelyben állás után már vett minden sebességet. Ezután mentem az autóval 150 km-t. Ez alatt 3-szor álltam meg, indítottam újra, de minden rendben volt. Vajon mi lehetett a probléma? Történt egy másik érdekesség is. Múlt héten vezérszíj + vízpumpa csere volt az autón. A szervizben visszatöltöttük a fagyállót, kb 2 cm-nyi hiányzott a tartályból. Jól át lett forgatva nagy gázon, nem ment lejjebb. Ezután hazaértem (25km), megnéztem és láttam, hogy jócskán hiányzik a tartályból. Töltöttem bele 6dl-t, így pont a vonalra került a szint. A mai 150km után megnéztem a szintet újra és most 3 cm-el a vonal felett van... Mi lehet az oka?
Alex75 Elküldve Február3, 2012 Elküldve Február3, 2012 Ha esetleg vki tudná... X20xev-nél a forgásirányt figyelembe véve hol helyezkedik el a feszítőgörgő? A főtengely tárcsa előtt (vezérműtengely-kerék-főtengelytárcsa) v. után (főtengelytárcsa-vízpumpa)?
killermedve Elküldve Február3, 2012 Elküldve Február3, 2012 On 2012. 02. 03. at 16:01, Stofl írta: Sziasztok. Én is megírom a mai esetemet. Két napi udvaron állás után ma délelőtt -11 fokban az autó szokásosan beindult, és abban a pillanatban le is állt. Akartam újra indítani, de semmi. Az akksi gyorsan pörgette a motort. A sok próbálkozás alatt sem lassult. Néha-néha volt egy kis életjel, de semmi bíztató. Kb a 10.-ik hosszú próbára és teligázra beindult az autó. Bizonytalan alapjárattal, motorrángással, ez kb 15-20 másodperc alatt elmúlt és helyrejött. Ezután indulni akartam. R, kitolattam, 1 elindultam, 2-t nem veszi. Félreálltam. Se 1-es, se kettes. Csak 3-as 4-es vette be. egy perces egyhelyben állás után már vett minden sebességet. Ezután mentem az autóval 150 km-t. Ez alatt 3-szor álltam meg, indítottam újra, de minden rendben volt. Vajon mi lehetett a probléma? Történt egy másik érdekesség is. Múlt héten vezérszíj + vízpumpa csere volt az autón. A szervizben visszatöltöttük a fagyállót, kb 2 cm-nyi hiányzott a tartályból. Jól át lett forgatva nagy gázon, nem ment lejjebb. Ezután hazaértem (25km), megnéztem és láttam, hogy jócskán hiányzik a tartályból. Töltöttem bele 6dl-t, így pont a vonalra került a szint. A mai 150km után megnéztem a szintet újra és most 3 cm-el a vonal felett van... Mi lehet az oka? hy a fagyállo melegre tágul!!! ha visszahül jo lessz a szint" :icon1:
_Robi_ Elküldve Február3, 2012 Elküldve Február3, 2012 On 2012. 02. 03. at 19:47, killermedve írta: hy a fagyállo melegre tágul!!! ha visszahül jo lessz a szint" :icon1: Igy igaz ez kérem fizika. Ezért van ráírva a kiegyenlítő tartályra hogy COLD és egy nyíl tehát hidegen kell a nyílig lenni a folyadéknak. De kicsit ha megy lejjebb feljebb nem szabad csodálkozni. Mondjuk 6dl elég sok bár ha le lett engedve akkor lehet a légdugó volt. Bár légteleníteni úgy kell hogy nincsen fennt a kiegyenlítő tartály fedele majd mikor a termosztát nyitott és már van fűtés akkor kicsit szint fölé öntöd max 1-2 cm. Aztán figyelés ha csökken pótolni kell.
pulai1000 Elküldve Február4, 2012 Elküldve Február4, 2012 Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy észre vettem hogy a olaj szürőház alatti területen olajos az a terület itt olvasva forumot féltengely szimeringre gondolok.Ha igen mennyire súlyos hiba,és hol lehet megnézni a váltóolaj szintet, és körübelűl mennyibe kerül a megcsináltátása. köszönöm.
zoli0524 Elküldve Február4, 2012 Elküldve Február4, 2012 Sziasztok!Segitségeteket kérném abban hogy van egy G astrám(z16xe) ,mióta beállt a nagy hideg meleg motornál is az alapjáratom nem áll be 800-ra hanem 1000-en tartja.Ha újrainditom akkor először 800 majd szép lassan az agy beállitja 1000-re és tartja.Két éve volt ilyen akkor kijátszottam a légtömegméröt és megtakaritottam és jó lett, tegnap szintén meglett takaritva,még a pillangószelepet is mert tiszta koksz volt a sok városozástól.Összerakás majd próba és jó lett ,utána mentem is vele egy pár km a városba, de ma reggel szintén csak 1000-re állitja be melegen is.Ebben kérnék tanácsot hogy szerintetek mi lehet a baj????
uhuhu Elküldve Február4, 2012 Elküldve Február4, 2012 egész pontosan csak 1 oldalt kellett volna visszalapoznod.... http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=225&view=findpost&p=872218
pulai1000 Elküldve Február4, 2012 Elküldve Február4, 2012 On 2012. 02. 04. at 7:58, uhuhu írta: egész pontosan csak 1 oldalt kellett volna visszalapoznod.... http://www.opelforum...ndpost&p=872218 Ha nekem idézted köszönöm de nem derült ki hogy kb mennyibe kerül a megcsináltatás, és hogy mennyire sürgős lehet e vele így közlekedni, és hogy hol lehet megnézni a váltóolaj szintet köszönöm.
imy Elküldve Február4, 2012 Elküldve Február4, 2012 On 2012. 02. 04. at 6:48, pulai1000 írta: Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy észre vettem hogy a olaj szürőház alatti területen olajos az a terület itt olvasva forumot féltengely szimeringre gondolok.Ha igen mennyire súlyos hiba,és hol lehet megnézni a váltóolaj szintet, és körübelűl mennyibe kerül a megcsináltátása. köszönöm. Z14XEP?
pulai1000 Elküldve Február4, 2012 Elküldve Február4, 2012 Igen pontosan itt folyik az olaj de z12xe 2003-as
imy Elküldve Február4, 2012 Elküldve Február4, 2012 On 2012. 02. 04. at 10:11, pulai1000 írta: Igen pontosan itt folyik az olaj de z12xe 2003-as Akkor van egy rossz hírem.... Ott az olajszűrőház tömítése adta meg magát... Ha cseréni akarod, az egész elejét szét kell szedni(lökhárító, klíma, hűtők), egy műhelyben ez 3-4 órás művelet. Amíg nem folyik, addig én hozzá nem nyúlok. Az ennyimről készült a kép.(amúgy ez is szériahiba, munkatársamnak garanciában adta meg magát)
Barna Elküldve Február4, 2012 Elküldve Február4, 2012 On 2012. 02. 04. at 10:34, imy írta: Akkor van egy rossz hírem.... Ott az olajszűrőház tömítése adta meg magát... Ha cseréni akarod, az egész elejét szét kell szedni(lökhárító, klíma, hűtők), egy műhelyben ez 3-4 órás művelet. Amíg nem folyik, addig én hozzá nem nyúlok. Az ennyimről készült a kép.(amúgy ez is szériahiba, munkatársamnak garanciában adta meg magát) Olajszűrőház tömítése? Az feljebb van, nem? A műanyag tető és az alu ház között, és minden olajcserénél az is cserés. Nekem is volt már rosszabb darab, ami miatt olajködös volt az a rész. A bekeretezett részen másnak kell lennie...
Recommended Posts