vaszilíj Elküldve December30, 2011 Megoszt Elküldve December30, 2011 Az enyém 1.8 as annak a gyári cső átmérő 50mm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunny1.4 8V Elküldve December31, 2011 Megoszt Elküldve December31, 2011 Cserélt már valaki TPS szenzor-t (fojtószelep pozíció szenzor). Lehet azt tisztítani vagy csere? Olvastam azt is, hogy "A TP szenzort gyárilag állítják be és meghibásodása esetén a fojtószelep házzal kell cserélni." igaz ez? Vagy cserélhetem simán magát a szenzort! Érdemes bontóból beszerezni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve December31, 2011 Megoszt Elküldve December31, 2011 Pontosan ezért kell még pajszerral is emelni a bakon. Én is alul kötöttem le, de nem tutam annyit emelni a motoron. Na , majd holnap újbol nekiugrok. Addig is köszi, és BUÉK!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rolend Elküldve Január2, 2012 Megoszt Elküldve Január2, 2012 Sziasztok! Olyan problémám van a 2.0 DI-s 82 Le-s B Vectrammal, hogy mikor eléri a 80°-ot a vízhőfokmérő a motor fordulatszám leesik nullára. Nem is állítottam le, nem mertem. Az autó ment tovább, majd van hogy pár másodperc, de van h percek után kialszik a motorhibajelző lámpa a fordulatszám pedig beugrik normál állásba. Jelzem, hogy erőtlen is mellé a gép mikor a hiba előjön! Többször játszotta ezt velem már, de az ünnepek miatt nem tudtam senkivel beszélni. Én főtengely jeladóra gyanakszom, de annyira konkréten 80°-nál jön a probléma, hogy itt más is lehet! Légyszi segítsetek! Nagyon köszönöm! Üdv: Roland Link to comment Megosztás: More sharing options...
straega Elküldve Január2, 2012 Megoszt Elküldve Január2, 2012 Sziasztok! Olyan problémám van a 2.0 DI-s 82 Le-s B Vectrammal, hogy mikor eléri a 80°-ot a vízhőfokmérő a motor fordulatszám leesik nullára. Nem is állítottam le, nem mertem. Az autó ment tovább, majd van hogy pár másodperc, de van h percek után kialszik a motorhibajelző lámpa a fordulatszám pedig beugrik normál állásba. Jelzem, hogy erőtlen is mellé a gép mikor a hiba előjön! Többször játszotta ezt velem már, de az ünnepek miatt nem tudtam senkivel beszélni. Én főtengely jeladóra gyanakszom, de annyira konkréten 80°-nál jön a probléma, hogy itt más is lehet! Légyszi segítsetek! Nagyon köszönöm! Üdv: Roland Üdv itt na neked is jól teltek az ünnepek! :lol: És tudom egyáltalán nem vagy előrébb a hsz-mal de lehet lessz valaki aki tud is vmit! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Január2, 2012 Megoszt Elküldve Január2, 2012 Cserélt már valaki TPS szenzor-t (fojtószelep pozíció szenzor). Lehet azt tisztítani vagy csere? Olvastam azt is, hogy "A TP szenzort gyárilag állítják be és meghibásodása esetén a fojtószelep házzal kell cserélni." igaz ez? Vagy cserélhetem simán magát a szenzort! Érdemes bontóból beszerezni? Érdemes egy bontottal próbálkozni, hamar át lehet rakni. Ha jól emlékszem, két csavar tartja, hamar kiderül,ha nem jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tothi_87 Elküldve Január2, 2012 Megoszt Elküldve Január2, 2012 Véletlenül nincsenek valakinek képei arról hogyan lehet leszedni az első ojtók kárpitait és hogyan lehet állítani az elektromos ablakokon mert kicsit ferdén húzza fel az ablakokat. Előre is köszönöm! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunny1.4 8V Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Érdemes egy bontottal próbálkozni, hamar át lehet rakni. Ha jól emlékszem, két csavar tartja, hamar kiderül,ha nem jó. Köszi! Úgy néz ki, lepogom, de sikerült vele valamit alkotnom! Kiszedni tényleg egyszerű lett volna, ha van olyan kis csavarhúzóm ami befér! De eszkábáltam egyet. :lol: Kiszedtem full olajos volt. Adtam neki WD-40 -et mindenhova. Visszaraktam és egyenlőre nem pörög fel, és most már nem is ugrál az alapjárat! És most nem rángat ha 2-esbe megyek vele alapjáraton! Remélem ezzel orvosoltam a hibát! De majd kiderül! Köszi még egyszer! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunny1.4 8V Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Sziasztok! Olyan problémám van a 2.0 DI-s 82 Le-s B Vectrammal, hogy mikor eléri a 80°-ot a vízhőfokmérő a motor fordulatszám leesik nullára. Nem is állítottam le, nem mertem. Az autó ment tovább, majd van hogy pár másodperc, de van h percek után kialszik a motorhibajelző lámpa a fordulatszám pedig beugrik normál állásba. Jelzem, hogy erőtlen is mellé a gép mikor a hiba előjön! Többször játszotta ezt velem már, de az ünnepek miatt nem tudtam senkivel beszélni. Én főtengely jeladóra gyanakszom, de annyira konkréten 80°-nál jön a probléma, hogy itt más is lehet! Légyszi segítsetek! Nagyon köszönöm! Üdv: Roland Bizonyos esetekben, ha kigyullad a motor visszajelző akkor a computer átáll szerviz üzemmódba vagy valami ilyesmi a neve! Azért lesz erőtlen, sajna nekem is volt szerencsém tapasztalni ezt a fajta üzemmódot. De, hogy mitől eshet le a fordulatszámmérőd azt nem tudom. Ha a főtengely jeladóról kapja a jelet akkor elképzelhető hogy az a hiba! Bár én úgy tudom, hogy az óra az ECU-tól kapja a jelet. De valaki javítson ki, ha nem így van. Ez találtam a neten: A FŐTENGELY HOLTPONT JELADÓ MEGHIBÁSODÁSA: A főtengely holtpont jeladó működéskiesésére következtetünk, ha a motor kihagy vagy leáll. Ennek hátterében belső rövidzárlatok, vezetékszakadások, vezeték rövidzárlat, impulzuskerék mechanikus sérülése vagy fémkopás miatti szennyeződések állhatnak. Szerintem, ha nem akarsz első körben szerelőhöz menni akkor villogtasd ki a hibakódot, azzal már közelebb vagy, ha van eltárolt hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rolend Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 A hiba kiolvasva! Motor fordulatszám mérő + adagoló. Vagyis ha sorban vannak ezek a dolgok, akkor arra következtettem h nem érzékel normálisan a jeladó így a fordulat leesik és nem ad jelet az adagolónak, hogy adjon craftot a mocinak! Az adagolónak tuti nincs baja, ezt a BOSCH adagoló javító srác mondta. De hogy miért épp 80°-os vízhőfoknál jön elő? Teljes képzavar! :/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Véletlenül nincsenek valakinek képei arról hogyan lehet leszedni az első ojtók kárpitait és hogyan lehet állítani az elektromos ablakokon mert kicsit ferdén húzza fel az ablakokat. Előre is köszönöm! :lol: A csipogó rácsot kipattontod, 1 csavar. Az elektromos tükör kapcsolót kipattintod, az alatt 1 csavar. A kapaszkodó gumi borítását kipattintod, alatta 1 csavar. A tükörnél lévő háromszöget kipattintod, az alatt egy csavar. Ezután lejön a műanyag borítás. Alul a tároló rekesz alatt van 3 csavar. Ezután a kárpitot már csak le kell pattintani. Az ajtó elején és hátulján 2-2 patent tartja. Lefejted óvatosan a nejlont, hátulról kezdve, ott megtalálod a csavart, amivel az ablakot lehet előre-hátra buktatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tothi_87 Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 A csipogó rácsot kipattontod, 1 csavar. Az elektromos tükör kapcsolót kipattintod, az alatt 1 csavar. A kapaszkodó gumi borítását kipattintod, alatta 1 csavar. A tükörnél lévő háromszöget kipattintod, az alatt egy csavar. Ezután lejön a műanyag borítás. Alul a tároló rekesz alatt van 3 csavar. Ezután a kárpitot már csak le kell pattintani. Az ajtó elején és hátulján 2-2 patent tartja. Lefejted óvatosan a nejlont, hátulról kezdve, ott megtalálod a csavart, amivel az ablakot lehet előre-hátra buktatni. Nagyon szépen köszönöm a segítséget! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 B2-es Vectrával vagy plusz küszöbbel rendelkezőket kérdeznék hogy a gyári küszöbből mennyit takar ki ez a "toldat" és hogy fel e szerelhető nagyobb átalakítások nélkül B1-re!? Erre gondoltam---> A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 B2-es Vectrával vagy plusz küszöbbel rendelkezőket kérdeznék hogy a gyári küszöbből mennyit takar ki ez a "toldat" és hogy fel e szerelhető nagyobb átalakítások nélkül B1-re!? Erre gondoltam--->http://kepfeltoltes.hu/thumb/120103/11111_www.kepfeltoltes.hu_.jpg] A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Nagyon bunkó vagyok, ha azt mondom, hogy ez nekem gyárilag fent van és jól néz ki és nem tudom, hogy rámegy-e B1-re...? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Nagyon bunkó vagyok, ha azt mondom, hogy ez nekem gyárilag fent van és jól néz ki és nem tudom, hogy rámegy-e B1-re...? :D semmi gond,holnap megyek érte és leszedjük a tiedéről,majd fel az enyémre!színben is stimmel! :devlish: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
DieselFan Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Igazából ilyen patentos megoldás az egész. Van a küszöbön vagy 4-5 "akasztó" (olyan mint a szög feje, jobban nem tudom megfogalazni :lol: ) és ezekre lehet felpattintani a küszöböt. Az alsó részét pedig olyan bolhák fogják az alvázhoz mint pl amik a doblemeznél is vannak. Az, hogy mennyi részt takar ki a küszöbből az passz. Szerintem olyan 5-8 centit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 Igazából ilyen patentos megoldás az egész. Van a küszöbön vagy 4-5 "akasztó" (olyan mint a szög feje, jobban nem tudom megfogalazni :D ) és ezekre lehet felpattintani a küszöböt. Az alsó részét pedig olyan bolhák fogják az alvázhoz mint pl amik a doblemeznél is vannak. Az, hogy mennyi részt takar ki a küszöbből az passz. Szerintem olyan 5-8 centit. Az már talán elég is lenne!Nyitott ajtónál valaki tudna egy képet feltölteni a küszöbről? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
DieselFan Elküldve Január6, 2012 Megoszt Elküldve Január6, 2012 Oldal üvegeket ki lehet cserélni az ablakemelők lebontása nélkül? Szedtem már szét ajtót, de mindig kellett az emelő is tehát ennek bontása nélkül még nem próbálkoztam.. Megcsesztek ma a rendőrök a fólia miatt így elgondolkoztam, hogy kicserélem gyárira... :lol: Pedig szép.. :D nem értem nekik miért nem tetszik.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Január6, 2012 Megoszt Elküldve Január6, 2012 Oldal üvegeket ki lehet cserélni az ablakemelők lebontása nélkül? Szedtem már szét ajtót, de mindig kellett az emelő is tehát ennek bontása nélkül még nem próbálkoztam.. Megcsesztek ma a rendőrök a fólia miatt így elgondolkoztam, hogy kicserélem gyárira... :lol: Pedig szép.. :D nem értem nekik miért nem tetszik.. A manuálisnál nem kell,elektromost még nem láttam Vectrában!Öcsém autójában elektromos (igaz BéeMWé) abban sem kellett cserekor szétszedni,itt sem lehet nagyobb munka kiügyeskedni!A sínből a műanyag csúszkát lehet ki is tudod pattintani,márpedig nem új autók ezek,így nem szorul úgy mint fénykorában! Link to comment Megosztás: More sharing options...
DieselFan Elküldve Január6, 2012 Megoszt Elküldve Január6, 2012 A manuálisnál nem kell,elektromost még nem láttam Vectrában!Öcsém autójában elektromos (igaz BéeMWé) abban sem kellett cserekor szétszedni,itt sem lehet nagyobb munka kiügyeskedni!A sínből a műanyag csúszkát lehet ki is tudod pattintani,márpedig nem új autók ezek,így nem szorul úgy mint fénykorában! Kb 3 nappal ezelőtt pattant szét..:/ Akkor kapott egy másik emelőt. Épp ezért nem szeretném megint furkálgatni a szegecseket ésatöbbi.. Na majd meglátjuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január6, 2012 Megoszt Elküldve Január6, 2012 Oldal üvegeket ki lehet cserélni az ablakemelők lebontása nélkül? Szedtem már szét ajtót, de mindig kellett az emelő is tehát ennek bontása nélkül még nem próbálkoztam.. Megcsesztek ma a rendőrök a fólia miatt így elgondolkoztam, hogy kicserélem gyárira... :lol: Pedig szép.. :D nem értem nekik miért nem tetszik.. A manuálisnál nem kell,elektromost még nem láttam Vectrában!Öcsém autójában elektromos (igaz BéeMWé) abban sem kellett cserekor szétszedni,itt sem lehet nagyobb munka kiügyeskedni!A sínből a műanyag csúszkát lehet ki is tudod pattintani,márpedig nem új autók ezek,így nem szorul úgy mint fénykorában! Nem lehet az emelő mechanika lebontása nélkül ablakot cserélni. Sem manuálisban, sem elektromosban. De ez nem jelent túl nagy vesződséget, ha már szerelted le, akkor gondolom csavarral rögzítetted, és nem szegeccsel :devlish: A kétféle mechanika egyébként teljesen megegyezik, a hajtását, meg egykét felfogatási pontot kivéve. Elöl asszem 2 csavarhely nem egyezik (mármint a villanyos és a kézi között), hátul meg 3. De elő van fúrva mindegyik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január6, 2012 Megoszt Elküldve Január6, 2012 Kb 3 nappal ezelőtt pattant szét..:/ Akkor kapott egy másik emelőt. Épp ezért nem szeretném megint furkálgatni a szegecseket ésatöbbi.. Na majd meglátjuk. Hát akkor most mehet bele majd csavar. :lol: 6-os, ehhez fel kell fúrni a furatokat. Vagy húzd le a fóliát aztán kész. Ha full fehér üveged van akkor fóliáztasd le olyannal, ami szabályos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Január6, 2012 Megoszt Elküldve Január6, 2012 Gyári elektromosban első ajtóknál csak egy csavart kell az elektromos emelő szerkezetéből kivenni utána kiemelhető az üveg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január6, 2012 Megoszt Elküldve Január6, 2012 Gyári elektromosban első ajtóknál csak egy csavart kell az elektromos emelő szerkezetéből kivenni utána kiemelhető az üveg. Melyik csavart, és hogyan vehető ki? Nekem nem sikerült! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
DieselFan Elküldve Január6, 2012 Megoszt Elküldve Január6, 2012 Na ez engem is érdekelne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts