dirty-handz Elküldve Szeptember21, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2011 Akkor lezárnám röviden ezt a dolgot. Mindenki vegyen olyan autót ami ABS-es, akinek kell az használja akinek nem kell az meg kapcsolja ki! :D A kocsi nem arra van, hogy fékezzél. :P Én meg ezzel zártam le. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember21, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2011 A kocsi nem arra van, hogy fékezzél. :D Én meg ezzel zártam le. :D Hanem hogy menj vele, mint egy eszetlen b*rom mi? :P A legfontosabb dolog az autón a fék!!! a műszakin is ezen van a hangsúly, nem véletlenül!!! Ha nem jó a féked, nem tudod elkerülni a balesethelyzeteket (amik nem a te hibádból vannak, hanem mert pl elédfordul valaki jobbról, és szemből meg jönnek! De persze te nem fékeznél, hanem berántanád az autód az árokba! :D Ugye hogy nem!) Hagyjuk szerintem is a témát! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Szeptember21, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2011 Hanem hogy menj vele, mint egy eszetlen b*rom mi? :P A legfontosabb dolog az autón a fék!!! a műszakin is ezen van a hangsúly, nem véletlenül!!! Ha nem jó a féked, nem tudod elkerülni a balesethelyzeteket (amik nem a te hibádból vannak, hanem mert pl elédfordul valaki jobbról, és szemből meg jönnek! De persze te nem fékeznél, hanem berántanád az autód az árokba! :D Ugye hogy nem!) Hagyjuk szerintem is a témát! :P Én ilyet nem írtam, hogy nem fontos a fék szóval nem értem mi a probléma. :D Addig jó amíg nem kell fékezni ennyi. Honnan veszed én, hogyan megyek?! :D Kit izgat a műszaki 1 vicc ami ott megy már bocs. Fékes témával meg nem jó helyen kopogtatsz szerintem ugyanis nekem 256os GSI hűtőtt tárcsa van fent nem gyári tömör szar 236os. :D Jóval kisebb kocsim van mint egy astra tehát kb felesleges is rá. Szóval ez nem jött össze. :D Megadtam a féknek is amit tudtam nem ezen spóroltam. :D Mellesleg a biztonságról ne vitázzunk szerintem nem én járok kopott gumikkal. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember21, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2011 Én ilyet nem írtam, hogy nem fontos a fék szóval nem értem mi a probléma. :D Addig jó amíg nem kell fékezni ennyi. Honnan veszed én, hogyan megyek?! :D Kit izgat a műszaki 1 vicc ami ott megy már bocs. Fékes témával meg nem jó helyen kopogtatsz szerintem ugyanis nekem 256os GSI hűtőtt tárcsa van fent nem gyári tömör szar 236os. :D Jóval kisebb kocsim van mint egy astra tehát kb felesleges is rá. Szóval ez nem jött össze. :D Megadtam a féknek is amit tudtam nem ezen spóroltam. :D http://www.kephost.com/images4/2011/9/21/9...shiupum6ak4.jpg Mellesleg a biztonságról ne vitázzunk szerintem nem én járok kopott gumikkal. :) :D :P :P Én sem. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember21, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2011 :D :P :P Nemá gyerekek, ne kezdjétek már egymással is..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember21, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2011 Nemá gyerekek, ne kezdjétek már egymással is..... Rájöttem, hogy nem lehet megmagyarázni neki semmit, egyből visszatámad, nem reagálok inkább semmit, az lesz a legjobb. :P Na szóval igazi fék téma: Előkerestem a fékdobokat, amik az 1.6-oson voltak (ezek lettek felszabályoztatva, azt hittem jó a mienkbe, nem gondoltam, hogy ezen más van... :D ) Lemértem pár adatot: vastagsága szélessége kívülről mérve átmérője magassága vagy mélysége. Ezek a fékbetétek jók hozzá? Vagy milyen kellene bele? :P itt van szettbe is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember21, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2011 Nemá gyerekek, ne kezdjétek már egymással is..... Hagyjad Zotya! Marad(nak) a gyerek(ek)... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember21, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2011 Hagyjad Zotya! Marad(nak) a gyerek(ek)... :P A kocsi nem arra van, hogy fékezzél. :P Én meg ezzel zártam le. :D Egyszerűen idegesít az ilyen kijelentés... De lehet bennem van a hiba. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember21, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2011 Egyszerűen idegesít az ilyen kijelentés... De lehet bennem van a hiba. :D Nyugi! Take It Easy! :P Egyébkén én is ha lehet nem fékezek...próbálok úgy vezetni, hogy ne kelljen... A kanyarok miatt már tényleg elfelejtek fékezni...ezért lettek széles kerekek feltéve, erősített stab.rúd, sport gátlók... Csak nevetni tudom a mögöttem küzdőket, ahogy egyenesben belebújnak a kipuffomba, aztán mikor jön a kanyar tapossák a pedált, én meg lassítás nélkül átsuhanok a kanyaron... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember21, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2011 Nyugi! Take It Easy! :P Egyébkén én is ha lehet nem fékezek...próbálok úgy vezetni, hogy ne kelljen... A kanyarok miatt már tényleg elfelejtek fékezni...ezért lettek széles kerekek feltéve, erősített stab.rúd, sport gátlók... Csak nevetni tudom a mögöttem küzdőket, ahogy egyenesben belebújnak a kipuffomba, aztán mikor jön a kanyar tapossák a pedált, én meg lassítás nélkül átsuhanok a kanyaron... :D Okés, a felesleges fékezés az nem téma. :P De... Mindegy is, önuralom, nem szólok hozzá többet ezzel a témával kapcsolatban. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Szeptember21, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2011 Egyetértek teljes mértékben! :D Ezt is aláírom! Sógor Caddy-jében piszok jó az ABS cucc! ;) Ismerős, csak én kopott nyáriakkal (2-3mm) nyomom már 3.éve, a vivaro 5éves, de még nem látott téli gumit, csak amikor az enyémet vittem vele a gumishoz. :D :P De kipróbáltam egyik kollégáét crafter, hosszított 9fős, téligumikkal, ráadásul újakkal, és abba nagyon jó az ABS, ez vivaró hiba, ne általánosítsunk! ;) Hidd el, tapasztalat! ;) :P :D :D Én sem. ;) Tehát te nem nyomod akkor kopott gumikkal mi? Vicces, hogy mindig az pampog aki ugyan úgy nyomja a hülyeségeket. Vissza is fogok támadni szerintem ez tök egyértelmű nem majd hagyom magam. :D bagoly mondja verébnek szituáció. :D Innentől kezdve nagyon fontos lehet a fék, a gumi miatt úgy se áll meg értelmesen. Egyébként a műszaki vizsgával is pedáloztál 2-3mmes gumi? Szerintem elsőre te is gondolkodj el mielőtt elkezdess osztani főleg hülyeségekkel. Sose állítottam, hogy idiótaság a fék ezt a te kis fejedből pattant ki. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember21, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2011 Nyugi! Take It Easy! :D Egyébkén én is ha lehet nem fékezek...próbálok úgy vezetni, hogy ne kelljen... A kanyarok miatt már tényleg elfelejtek fékezni...ezért lettek széles kerekek feltéve, erősített stab.rúd, sport gátlók... Csak nevetni tudom a mögöttem küzdőket, ahogy egyenesben belebújnak a kipuffomba, aztán mikor jön a kanyar tapossák a pedált, én meg lassítás nélkül átsuhanok a kanyaron... :P Igyekszem benzinspórolóssan vezetni, tehát a benzinnel megszerzett mozgási energiával nem a féket fűtöm. Kanyaroknál gázelvét+motorfék, lámpához közeledve motorfék. Éppen ezért sohasem értettem azokat akik a túlmelegedés miatti fékhatáscsökkenést emlegették a gyári féknél. Ez nem az Alpok, vagy a Mecsek ralli. Aki bele akar tépni a kanyarba hogy majd padlófékezzen az még előtte előzzön meg. A közlekedés alapvetően nem a versenyzésről szól, és ez sem autóversenyzők fóruma alapból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember21, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2011 Tehát te nem nyomod akkor kopott gumikkal mi? Vicces, hogy mindig az pampog aki ugyan úgy nyomja a hülyeségeket. Vissza is fogok támadni szerintem ez tök egyértelmű nem majd hagyom magam. :P bagoly mondja verébnek szituáció. :P :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Szeptember21, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2011 Nyugi! Take It Easy! :D Egyébkén én is ha lehet nem fékezek...próbálok úgy vezetni, hogy ne kelljen... A kanyarok miatt már tényleg elfelejtek fékezni...ezért lettek széles kerekek feltéve, erősített stab.rúd, sport gátlók... Csak nevetni tudom a mögöttem küzdőket, ahogy egyenesben belebújnak a kipuffomba, aztán mikor jön a kanyar tapossák a pedált, én meg lassítás nélkül átsuhanok a kanyaron... :P Én is utálok fékezni én is kerülöm a fékezést mindig mellesleg ezer millió szituáció van amikor nem is kell fékezni. Ráadásul a saját fékeimet is kímélem ezzel. Szerintem egyszerűbb a gázt hamarabb felengedni mint taposni a féket folyamat mint 10/8 ember folyamat ég a féklámpa síkúton leejtőn kanyarba kanyar előtt emelkedőn mindenhol nem is értem. Hol tanítják ennek a sok fékbajnoknak ezeket nem is értem. Aztán meg kivan készülve, hogy a suzuki ignáción 15 ezernél komplett féket kell cserélni. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember21, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2011 Igyekszem benzinspórolóssan vezetni, tehát a benzinnel megszerzett mozgási energiával nem a féket fűtöm. Kanyaroknál gázelvét+motorfék, lámpához közeledve motorfék. Éppen ezért sohasem értettem azokat akik a túlmelegedés miatti fékhatáscsökkenést emlegették a gyári féknél. Ez nem az Alpok, vagy a Mecsek ralli. Aki bele akar tépni a kanyarba hogy majd padlófékezzen az még előtte előzzön meg. A közlekedés alapvetően nem a versenyzésről szól, és ez sem autóversenyzők fóruma alapból. Lassan örülsz ha valami elvisz nemhogy raccsingoljál. (A négyszáz forintos benyára gondoltam,ami olcsóbb már nem lesz,ellenben drágább igen.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember21, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2011 Lassan örülsz ha valami elvisz nemhogy raccsingoljál. (A négyszáz forintos benyára gondoltam,ami olcsóbb már nem lesz,ellenben drágább igen.) Nem a benya drága, a pénzünk kevés! :P Amúgy én azokat nem értem akik 80-nal "száguldanak" városon kívül, majd a legenyhébb kanyaroknál is befékeznek 70-75-re. :D Na ezeket ki tanította vezetni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember21, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2011 Én már 1500-nál elváltok, de ha csicska kölök izomkodik, akkor nem restellem meg nézni, hogy meg van-e még tiltás... :P De csak kockázatmentes szituban... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Szeptember21, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2011 Nem a benya drága, a pénzünk kevés! :P Amúgy én azokat nem értem akik 80-nal "száguldanak" városon kívül, majd a legenyhébb kanyaroknál is befékeznek 70-75-re. :D Na ezeket ki tanította vezetni? Én meg azokat nem értem akik 50nél 90ennel mennek, és utána 110nél is 90ennel a belső sávba természetesen. :P Igen igen és minden kanyar előtt állóra fékezi még a kocsit kb. A lámpánál meg csikorgó kerékkel áll meg és látja, hogy piros de még mindig tolja neki. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Szeptember21, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2011 Én már 1500-nál elváltok, de ha csicska kölök izomkodik, akkor nem restellem meg nézni, hogy meg van-e még tiltás... :P De csak kockázatmentes szituban... :D Végülis 16 szelepes kocsinak jót tesz, hogy 1500nál már elváltasz. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember21, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2011 Erre tudtok valamit mondani nekem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember21, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2011 Erre tudtok valamit mondani nekem? Multkor volt itt egy ötajtós, azon voltak olyan kábé 3 centi széles fékbetétek nekem meg olyan 4.5-ös. Szerintem ez a kettő van, vagy keskeny, vagy széles. A dob ennek megfelelően keskeny, vagy széles. Pöö az unixnál ha keresgélsz ott vannak a méretek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember21, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2011 Multkor volt itt egy ötajtós, azon voltak olyan kábé 3 centi széles fékbetétek nekem meg olyan 4.5-ös. Szerintem ez a kettő van, vagy keskeny, vagy széles. A dob ennek megfelelően keskeny, vagy széles. Pöö az unixnál ha keresgélsz ott vannak a méretek. Én is erre gondoltam, mert nekem a széles 4,5-ös van, és amikor műszakira ment, akkor leszabályoztattuk az 1.6-osét, aztán mikor rá kellett volna rakni, akkor ott áltunk 1 szett "vékony" fékcuccal kompletten szabályoztatva :D , és egy szettel, ami rajta volt az autón, és újra el kellett vinni szabályoztatni. :P Akkor elvileg szerintetek is "megy" ez a fékbetét - fékdob kombó? A múltkor már valamennyire utánanéztem a hátsó fék típusoknak. Hátsó fékdobokra meg ezeket a variációkat találtam: Motorszám X 17 DTL, Fékrendszer: Opel, kézikapcsolású váltó pozíció: hátsó tengely Csavarok száma [db]: 4 Dob belső átmérő [mm]: 200.0 Dob magasság [mm]: 37.5 Dob teljes magasság [mm]: 56.0 Fékdob lyukátmérő [mm]: 100.0 Motorszám X 17 DTL, Fékrendszer: Opel, automata váltó pozíció: hátsó tengely Csavarok száma [db]: 4 Dob belső átmérő [mm]: 200.0 Dob magasság [mm]: 52.0 Dob teljes magasság [mm]: 67.0 Fékdob lyukátmérő [mm]: 100.0 Üzemanyag: D A bárdi automata váltóra hozza a szélesebb dobot, bár szerintem nem így van... A vékony betétekhez, a 28mm-es szélességűekhez megy a 37,5mm-es fékdob (azaz a vékonyabb) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember21, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2011 Végülis 16 szelepes kocsinak jót tesz, hogy 1500nál már elváltasz. :D Etanolosnál nem olyan gáz... :P Majdhogynem olyan mint egy dízel... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Szeptember21, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2011 Etanolosnál nem olyan gáz... :D Majdhogynem olyan mint egy dízel... :D Tudom és úgy megy mintha 200 lovas Turbós lenne. :P Jaj ne fárasszatok már az egynégy i, hogy megy meg az etanollal. :P Nem is lehet akkora féket tenni a kocsira, hogy megfogja a X14XE-t olyan brutális ereje van :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember21, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2011 Multkor volt itt egy ötajtós, azon voltak olyan kábé 3 centi széles fékbetétek nekem meg olyan 4.5-ös. Szerintem ez a kettő van, vagy keskeny, vagy széles. A dob ennek megfelelően keskeny, vagy széles. Pöö az unixnál ha keresgélsz ott vannak a méretek. Ez biztos. Nekem az 1.6-oson alapból a szélesek voltak fenn. Szerintem a keskenyeket inkább 1.4-re rakták... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts