Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sőt,sedan C Corsa is! :lol:

Ez meg a C Corsa sedan.

Hú, ez nekem nagyon nem jön be. Tiszta Thalia-Logan utánérzés. Mondjuk a sedanok nekem nem bejövősek.

Elküldve
Hú, ez nekem nagyon nem jön be. Tiszta Thalia-Logan utánérzés. Mondjuk a sedanok nekem nem bejövősek.

Az első autóm 1990-ben egy új Trabant 601 Universal volt. :lol: Azóta tart a kombib.ziságom. :lol:

Elküldve
hurrrááá :lol:,élt 3.5 évet

kartergázcső ...

asszem másnak is volt ez már ..

0656091

Nekem csak el van öregedve, de ennyire nem csúnya...

A vastagon meg hajszálrepedések vannak...

Amíg nem folyik belőle az olaj addig jó nem? Vagy okoz valami hibát, ha menet közben törik el? Elek ára mennyi amúgy?

Elküldve
a kis cső az 2e akármennyi..

a nagyot nem néztem,az még most okés volt :lol:

Hol néztél árat?

Amúgy én úgy tudom annak az Opel cikkszáma 55556031

Elküldve
Hol néztél árat?

Amúgy én úgy tudom annak az Opel cikkszáma 55556031

igen ez a szám van rajta a csőn ,de az alkatrészszám ,nem katalógus szám :lol: ,és sok helyen nem tudják értelmezni :lol:

http://opelcentrum.hu/ és itt néztem árat... ez mindenki számára elérhető :D

szerk.

a nagy cső is 2e akármennyi

0656092

Elküldve
ma megmentettem egy 1.4 twp motor életét :lol:

6 éves és 35e van benne ... kipuf oldal kissé laza volt :D

És azt nem hívták vissza? :lol: Mennyi csavar volt fellazulva? Azért ez lúzerség az Opeltől... Amikor tavaly felhívtak a magyarországi GM, azt mondták sosem volt ilyen visszahívás, s nem is volt ilyen hiba ez ideág...Lehet ezt mailbe nem merték leírni, mert nem igaz. :D Erre meg idén tavasszal meg visszahívtak egy adaggal... Meg amit nem hívtak vissza, ozon is meg volt lazulva. Az enyimen is volt egy laza csavar....

Elküldve
igen ez a szám van rajta a csőn ,de az alkatrészszám ,nem katalógus szám :D ,és sok helyen nem tudják értelmezni :D

http://opelcentrum.hu/ és itt néztem árat... ez mindenki számára elérhető ;)

szerk.

a nagy cső is 2e akármennyi

0656092

Köszi, meg is néztem :lol:

De tényleg ha elszolja magát menet közben okoz valami kárt? :lol:

Elküldve
És azt nem hívták vissza? :lol: Mennyi csavar volt fellazulva?

kérdeztem hogy kaptak-e valamit..

lehet hogy nincs benne a tartományban ...

közép részen talán 6 volt lazább a többihez képest

Elküldve
Köszi, meg is néztem :lol:

De tényleg ha elszolja magát menet közben okoz valami kárt? :lol:

Szia Imy!

Ezt a Spritmonitor-os képletet hogyan jeleníted meg az aláírásodban? ,mert ahogy látod,én csak a honlapcímet tudom ki íratni.

Elküldve
Szia Imy!

Ezt a Spritmonitor-os képletet hogyan jeleníted meg az aláírásodban? ,mert ahogy látod,én csak a honlapcímet tudom ki íratni.

Szia!

Belépsz az oldalra majd középen a "more" -ra kattintasz. Majd megjelenik a "milage icon" menű. Arra kattintasz, és ki tudod másolni az aláírásodba a neked megfelelőt.

És ilyen formában: (katt. a képre!)

alairas_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve

Üdv mindenkinek most vettem észre ma a forgalmi engedélyemben hogy környezetvédelmi besorolás ami V.9 takarja az van ott hogy 04 az azt jelenti hogy EURO 4-es besorolású az autóm?Egyébként 2000 évjáratú X14Xe motorkódú az autóm.Hurrá hát az azt jelenti hogy nagyon környezetbarát a kocsim.Aki tud segíthetne a kérdés meg válaszolásában? :lol:

Elküldve
Üdv mindenkinek most vettem észre ma a forgalmi engedélyemben hogy környezetvédelmi besorolás ami V.9 takarja az van ott hogy 04 az azt jelenti hogy EURO 4-es besorolású az autóm?Egyébként 2000 évjáratú X14Xe motorkódú az autóm.Hurrá hát az azt jelenti hogy nagyon környezetbarát a kocsim.Aki tud segíthetne a kérdés meg válaszolásában? :lol:

Azért annyira nem kell örülni, ez a motor csak EURO II. :lol:

Itt a teljes lista:

0: katalizátor nélküli, benzinüzemű, a jóváhagyási előírások szerint nem minősített dízelüzemű, ENSZ-EGB 83.00-83.01/A vagy 49.00-49.01/A előírás szerinti jóváhagyási jellel ellátott dízelüzemű;

1: katalizátoros, nem szabályozott keverékképzésű, benzinüzemű;

2: katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, benzinüzemű, kivéve a 4. osztályba sorolt EURO-II minősítésű gépjármű;

3: EURO-I minősítésű dízelüzemű gépjármű;

4: EURO-II minősítésű, katalizátoros, szabályozott keverékképzésű - benzinüzemű vagy EURO-II minősítésű dízelüzemű gépjármű;

5: tiszta gázüzemű vagy elektromos meghajtású, illetőleg hibrid (a gépjárművet meghajtó elektromos-, valamint benzin- vagy dízelmotorral is ellátott) hajtású, kivéve, ha belső égésű motorja nem éri el az EURO-III minősítést);

6: EURO-III minősítésű, katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, benzinüzemű gépjármű;

7: EURO-III minősítésű dízelüzemű gépjármű;

8: EURO-III minősítésű dízelüzemű gépjármű, OBD-rendszerrel ellátva;

9: EURO-IV minősítésű, katalizátoros, szabályozott keverékképzésű benzinüzemű gépjármű, OBD-rendszerrel ellátva;

10 és 11: EURO-IV minősítésű dízelüzemű gépjármű, OBD-rendszerrel ellátva;

12: EURO-V minősítésű dízelüzemű gépjármű, OBD-rendszerrel ellátva;

13: EEV minősítésű dízelüzemű gépjármű, OBD-rendszerrel ellátva;

14: EURO-V minősítésű gépjármű;

15: EURO-V minősítésű gépjármű

Elküldve
Azért annyira nem kell örülni, ez a motor csak EURO II. :lol:

Itt a teljes lista:

0: katalizátor nélküli, benzinüzemű, a jóváhagyási előírások szerint nem minősített dízelüzemű, ENSZ-EGB 83.00-83.01/A vagy 49.00-49.01/A előírás szerinti jóváhagyási jellel ellátott dízelüzemű;

1: katalizátoros, nem szabályozott keverékképzésű, benzinüzemű;

2: katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, benzinüzemű, kivéve a 4. osztályba sorolt EURO-II minősítésű gépjármű;

3: EURO-I minősítésű dízelüzemű gépjármű;

4: EURO-II minősítésű, katalizátoros, szabályozott keverékképzésű - benzinüzemű vagy EURO-II minősítésű dízelüzemű gépjármű;

5: tiszta gázüzemű vagy elektromos meghajtású, illetőleg hibrid (a gépjárművet meghajtó elektromos-, valamint benzin- vagy dízelmotorral is ellátott) hajtású, kivéve, ha belső égésű motorja nem éri el az EURO-III minősítést);

6: EURO-III minősítésű, katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, benzinüzemű gépjármű;

7: EURO-III minősítésű dízelüzemű gépjármű;

8: EURO-III minősítésű dízelüzemű gépjármű, OBD-rendszerrel ellátva;

9: EURO-IV minősítésű, katalizátoros, szabályozott keverékképzésű benzinüzemű gépjármű, OBD-rendszerrel ellátva;

10 és 11: EURO-IV minősítésű dízelüzemű gépjármű, OBD-rendszerrel ellátva;

12: EURO-V minősítésű dízelüzemű gépjármű, OBD-rendszerrel ellátva;

13: EEV minősítésű dízelüzemű gépjármű, OBD-rendszerrel ellátva;

14: EURO-V minősítésű gépjármű;

15: EURO-V minősítésű gépjármű

Na most már tudom miért kell bemennem az okmányirodába.12 év után észrevették hogy nem jó kategóriába vagyok,átraktak 2-esből 4-esbe(ami úgy látom nem nagy eltérés).Most hátsó rendszám le és a műszakin kapott papírral be kell ballagnom a hivatalba és ott kapom meg a matricát 580 forintért.

Elküldve
Elek,ne igyál,ha tanácsot adsz! :lol:

Nehogy 15 W30-at töltsél bele!Elek tévedésből,amit ált. a sok sör-bor-Jager stb...

okoz nála egy egyessel többet írt! :lol:

A Z-motorkódúba 5W30 való!

a hétvégi robosloka és a protokóla szétcsapott egy kicsit :D

Elküldve
Szia!

Belépsz az oldalra majd középen a "more" -ra kattintasz. Majd megjelenik a "milage icon" menű. Arra kattintasz, és ki tudod másolni az aláírásodba a neked megfelelőt.

És ilyen formában: (katt. a képre!)

alairas_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Szia!

Köszönöm szépen a segítségedet,de valószínű,hogy én vagyok a bal,,sz,mert egyszerűennem találom a "more" feliratot. Na, mindegy majd ha nem leszek illen fáradt megpróbálkozom vele még 1x .

Köszönöm még egyszer a segítséget!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.