Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

:D

Előző szerviz 145000 mérföldnél, következő 150000-nél? Nem aprózzák el a japók... mér kell a Hondát ~8000km-ként szervizbe vinni?

Mert nem árt neki, azért. :D

A Z14XEP-t 1 év vagy 30e km, a japán motorkerékpárok meg 1 év vagy 6e km. :)

Link to comment
Megosztás:

Mert nem árt neki, azért. :D

A Z14XEP-t 1 év vagy 30e km, a japán motorkerékpárok meg 1 év vagy 6e km. :)

hát egy motor azért többet kap 6ekm alatt , mint egy autó 30ekm alatt.

Legalábbis egy speedmotor , amit forgatnak tizenezer rpm-ig...

Egy autóban a 100ekm még nem számít soknak, de egy motornál már rengeteg :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lehet, hogy hülye kérdés,de szerintetek otthon ki lehet cserélni egy féltengely szimeringet,vagy inkább szerelőre bizzam.A múltkor cserélték a bal oldalon ahol be megy a váltóba a féltengely,és most megint folyik,ill. nem tudom pontosan,hogy ott folyik-e,de a tengely ahol bemegy a váltóba,van körülötte egy fém szinű gyűrű (barázdás),és a gyűrű ill. a váltóház között folyik. (na,ezt most értelmesen leírtam :D ). A másik dolog amit észre vettem,hogy menet közben úgy "sipol" valami,mint amikor a fékpofába kő szorul.Ha balra, vagy jobbra kanyarodok,ill. ha picit rá lépek a fékre abba hagyja.Előfordulhat,hogy a fék kapott be valami kavicsot,vagy a csapágy szól ennyire?

Köszi előre is a segítséget!

Ui: elnézést,ha egy kicsit hablatyolva írtam le :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lehet, hogy hülye kérdés,de szerintetek otthon ki lehet cserélni egy féltengely szimeringet,vagy inkább szerelőre bizzam.A múltkor cserélték a bal oldalon ahol be megy a váltóba a féltengely,és most megint folyik,ill. nem tudom pontosan,hogy ott folyik-e,de a tengely ahol bemegy a váltóba,van körülötte egy fém szinű gyűrű (barázdás),és a gyűrű ill. a váltóház között folyik. (na,ezt most értelmesen leírtam :D ). A másik dolog amit észre vettem,hogy menet közben úgy "sipol" valami,mint amikor a fékpofába kő szorul.Ha balra, vagy jobbra kanyarodok,ill. ha picit rá lépek a fékre abba hagyja.Előfordulhat,hogy a fék kapott be valami kavicsot,vagy a csapágy szól ennyire?

Köszi előre is a segítséget!

Ui: elnézést,ha egy kicsit hablatyolva írtam le :D

Ha olyan fémes-drótos karcolás hangja van,akkor akár a fékkopásjelző is lehet!

Ha nagyon zavar,keresd meg ott van féktárcsa körül egy kis lemezke ami ráhajlik és hajtsd kijjebb,persze

a féket mindenképp nézd át.

Link to comment
Megosztás:

Ha olyan fémes-drótos karcolás hangja van,akkor akár a fékkopásjelző is lehet!

Ha nagyon zavar,keresd meg ott van féktárcsa körül egy kis lemezke ami ráhajlik és hajtsd kijjebb,persze

a féket mindenképp nézd át.

Azzal az erővel akár ki is cserél(tet)heti. Ez a kihajtás - mint Korzika is írja - csak ad hoc megoldás lehet. Mielőbb lássa szakember! :D

Link to comment
Megosztás:

Aztán csak annyira hajcsd feljebb, hogy nehogy vasra fuss!!! :D

Azzal az erővel akár ki is cserél(tet)heti. Ez a kihajtás - mint Korzika is írja - csak ad hoc megoldás lehet. Mielőbb lássa szakember! :D

Azért írtam,hogy mindenképp nézze meg a féket és ha nagyon zavarja a hang akkor

ki hajthatja!Nem kötelező!!!!!

Sőt nem is biztos,hogy az hallatszik!

Link to comment
Megosztás:

Uraim!

Nagyon köszönöm a segítséget,ill. a gyors hozzászólásokat,majd megnézem.

Viszont,féltengely szimering cserét csinált már valaki házilag, vagy inkább érdemes szerelőre bízni?

Ja,és a fék kopásjelzőnek nem kellene vissza jeleznie a műszerfalon?

Link to comment
Megosztás:

Uraim!

Nagyon köszönöm a segítséget,ill. a gyors hozzászólásokat,majd megnézem.

Viszont,féltengely szimering cserét csinált már valaki házilag, vagy inkább érdemes szerelőre bízni?

Ja,és a fék kopásjelzőnek nem kellene vissza jeleznie a műszerfalon?

Csak, ha BC-d van (fedélzeti computer) akkor. Egyébként nem jelez a műszerfalon, csak akusztikai kopásjelző van a fékpofákban.

Lehet hogy éppen azt hallani, ezért kell megnéz(et)ni :D

Link to comment
Megosztás:

Uraim!

Nagyon köszönöm a segítséget,ill. a gyors hozzászólásokat,majd megnézem.

Viszont,féltengely szimering cserét csinált már valaki házilag, vagy inkább érdemes szerelőre bízni?

Ja,és a fék kopásjelzőnek nem kellene vissza jeleznie a műszerfalon?

Tudomásom szerint ilyen is van, olyan is van. Pl. BC-vel szerelteknél, ám ahhoz jeladós betét is kell.

Link to comment
Megosztás:

Tudomásom szerint ilyen is van, olyan is van. Pl. BC-vel szerelteknél, ám ahhoz jeladós betét is kell.

Köszönöm mindenkinek a segítséget,holnap megyek Pestre,úgyhogy csak hétvégén lesz időm megnézni/megnézetni.

Ui:természetesen,hogy ne érezze magát veszélyben senki,nem a saját autómmal megyek,hanem cégessel :) :D :D

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm mindenkinek a segítséget,holnap megyek Pestre,úgyhogy csak hétvégén lesz időm megnézni/megnézetni.

Ui:természetesen,hogy ne érezze magát veszélyben senki,nem a saját autómmal megyek,hanem cégessel B) :D :D

Ja-ja,úgyhogy,ha valaki egy fekete füstöt okádó,25 éves gumin guruló,félszemű ,csörgő-zörgő,féknélküli

lassan vánszorgó kistehert lát amiben a sofőr vadul integet minden szembejövő

Opelnak az meneküljön,mert megérkeztél.Bocs. :)

Link to comment
Megosztás:

Ja-ja,úgyhogy,ha valaki egy fekete füstöt okádó,25 éves gumin guruló,félszemű ,csörgő-zörgő,féknélküli

lassan vánszorgó kistehert lát amiben a sofőr vadul integet minden szembejövő

Opelnak az meneküljön,mert megérkeztél.Bocs. :D

Hát,márkatársak! Korzika ÚR tud valamit. :D :)

Nos,viccet félretéve hétvégén megnézetem,mert engem baromira idegesít ez a hang.

Link to comment
Megosztás:

Viszont,féltengely szimering cserét csinált már valaki házilag, vagy inkább érdemes szerelőre bízni?

Még az f astrán cseréltem, de szerintem ezen sem nehezebb!

Megbontod a futóművet (kormányrúdfej, talpas), és egy veszítővassal egy határozott mozdulattal kiugrasztod a váltóból a féltengelyt.

Így engedni fog annyit, hogy kiforduljon, és már ott is van a szimering.

Akna vagy csápos emelő szükséges.

Link to comment
Megosztás:

Még az f astrán cseréltem, de szerintem ezen sem nehezebb!

Megbontod a futóművet (kormányrúdfej, talpas), és egy veszítővassal egy határozott mozdulattal kiugrasztod a váltóból a féltengelyt.

Így engedni fog annyit, hogy kiforduljon, és már ott is van a szimering.

Akna vagy csápos emelő szükséges.

Nekem garis korában cseréltek kb. fél órás művelet a szervizben....

Link to comment
Megosztás:

Még az f astrán cseréltem, de szerintem ezen sem nehezebb!

Megbontod a futóművet (kormányrúdfej, talpas), és egy veszítővassal egy határozott mozdulattal kiugrasztod a váltóból a féltengelyt.

Így engedni fog annyit, hogy kiforduljon, és már ott is van a szimering.

Akna vagy csápos emelő szükséges.

Nekem garis korában cseréltek kb. fél órás művelet a szervizben....

Sziasztok!

Közben sikerült képet csinálnom arról,hogy hol folyik.

K_p0305_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

K_p306_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/url

Különben köszönöm az infókat!

Ui: a művelet után nem kell futóművet állítani?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.