Gabibácsi Elküldve Április18, 2011 Megoszt Elküldve Április18, 2011 Svájc Astrák! Nászútunkon készültek, nem tudtam elszakadni az astráktól! B) :D kép 1 kép 2 kép 3 jé, ugyanolyan felnim van mint a cabriónak :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Április18, 2011 Megoszt Elküldve Április18, 2011 259 Km/h -> 300.000. B) kipróbálta a gépet :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Április18, 2011 Megoszt Elküldve Április18, 2011 Jani jelenti NE bevásárolva. Egy Vekiben lakik jelenleg, indulnak hazafelé. Hangja állítólag szép, indul pöccre, pofás is, úgyhogy mostmár csak még egyszer ennyit kell költeni, és már az astrában is van B) Onnan akarsz autót venni? Nem sok hozzánk hasonló lakik arrafelé... De amúgy pl. Érd közel van hozzá, ott pedig vannak páran... Az áldozat 50ért odaadta, trailer Kóspallagra 25, plusz egyéb költségek +7 Am, szervó, abs, elöl-hátul tárcsa fék, elektromos fényszóró állítás. Pöccre indult, akksi nem volt benne, kevés benzinnel. Olaj folyás nem volt, csak a sapka mellett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április19, 2011 Megoszt Elküldve Április19, 2011 Elment a hűtővíz mert lyukas volt a hűtő, átégett a hengerfejtömítés, és mire hazaértem vele túlmelegedett. Az olaj égett benne, majd olyan lett mint a méz. A hidrotőkék beálltak, a hengerfejet javítani kell, a vezérlés csere. Áááhh... Sz@r az egész! :D Részvétem. Újabb SZR halál. :) Bár az enyém már nem. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április19, 2011 Megoszt Elküldve Április19, 2011 kipróbálta a gépet :) Így is lehet mondani, aztán a"kivág" elé a belső sávból a Kovács család amikor 130-al kerüli a kamiont az apuka ugyan belenéz a tükörbe, de az a fényszóró még qrva messze volt. Aztán a gép kipróbálásából családirtás lesz. Vagy csak kapjon defektet. Menjen zárt pályára gépet próbálgatni vagy a németekhez. :) Eladó 1.6 Si ! :D ??? B) Veszel valamit helyette? Amúgy én nem is tudnák a fórumon hirdetni...hogyan írjam be, hogy megkímélt, meg törve sose volt? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Április19, 2011 Megoszt Elküldve Április19, 2011 Így is lehet mondani, aztán a"kivág" elé a belső sávból a Kovács család amikor 130-al kerüli a kamiont az apuka ugyan belenéz a tükörbe, de az a fényszóró még qrva messze volt. Aztán a gép kipróbálásából családirtás lesz. Vagy csak kapjon defektet. Menjen zárt pályára gépet próbálgatni vagy a németekhez. :) ??? B) Veszel valamit helyette? Amúgy én nem is tudnák a fórumon hirdetni...hogyan írjam be, hogy megkímélt, meg törve sose volt? :D Lehet hogy elhisszük. :) :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sanya82 Elküldve Április19, 2011 Megoszt Elküldve Április19, 2011 Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy van-e valakinek tapasztalata kuplung kinyomó csapágy cserében? Mekkora szívás kicserélni? Ki kell venni a mocit, hogy hozzáférjek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Április19, 2011 Megoszt Elküldve Április19, 2011 Hellótok! Tunda nekem valaki mondani egy ferdehátúhoz gyári antenna cikkszámot? ill egy utángyártottat? B) Másik kérdés, hogy a hagyományos kijelző ami óra/rádió/hőmérséklet. Ugyebár tudja a két gomb megnyomásával a sebességet 53km/h-ig. Ki lehet vele íratni a fordulatszámot is? Ha igen akkor hogy? Alapjáraton állok az autóval és úgy kellene kiírnia vagy nem tudja ezt a funciót? Mert mintha olvastam volna róla csak nem tudom már hogy mit. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április19, 2011 Megoszt Elküldve Április19, 2011 Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy van-e valakinek tapasztalata kuplung kinyomó csapágy cserében? Mekkora szívás kicserélni? Ki kell venni a mocit, hogy hozzáférjek? Ablakos váltód van, vagy annélküli? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Április19, 2011 Megoszt Elküldve Április19, 2011 Hellótok! Tunda nekem valaki mondani egy ferdehátúhoz gyári antenna cikkszámot? ill egy utángyártottat? B) Másik kérdés, hogy a hagyományos kijelző ami óra/rádió/hőmérséklet. Ugyebár tudja a két gomb megnyomásával a sebességet 53km/h-ig. Ki lehet vele íratni a fordulatszámot is? Ha igen akkor hogy? Alapjáraton állok az autóval és úgy kellene kiírnia vagy nem tudja ezt a funciót? Mert mintha olvastam volna róla csak nem tudom már hogy mit. :D Ki lehet, de ahhoz kell valamit programozni benne asszem! :) Nem egyszerű az nekünk halandó földi embereknek... :( :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április19, 2011 Megoszt Elküldve Április19, 2011 Hellótok! Tunda nekem valaki mondani egy ferdehátúhoz gyári antenna cikkszámot? ill egy utángyártottat? B) Másik kérdés, hogy a hagyományos kijelző ami óra/rádió/hőmérséklet. Ugyebár tudja a két gomb megnyomásával a sebességet 53km/h-ig. Ki lehet vele íratni a fordulatszámot is? Ha igen akkor hogy? Alapjáraton állok az autóval és úgy kellene kiírnia vagy nem tudja ezt a funciót? Mert mintha olvastam volna róla csak nem tudom már hogy mit. :D Ki lehet, de ahhoz kell valamit programozni benne asszem! :) Nem egyszerű az nekünk halandó földi embereknek... :( :) http://www.opelforum.hu/index.php?s=&s...st&p=788188 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Április19, 2011 Megoszt Elküldve Április19, 2011 Ki lehet, de ahhoz kell valamit programozni benne asszem! B) Nem egyszerű az nekünk halandó földi embereknek... :D :) Jahh akkor nem lényeg, azt hittem ha gurul akkor km-ert ír ha álló helyzetbe akkor fordulatot. Csak gondoltam mielőtt össze vissza nyomkolászom inkább megkérdezem! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Április19, 2011 Megoszt Elküldve Április19, 2011 Így is lehet mondani, aztán a"kivág" elé a belső sávból a Kovács család amikor 130-al kerüli a kamiont az apuka ugyan belenéz a tükörbe, de az a fényszóró még qrva messze volt. Aztán a gép kipróbálásából családirtás lesz. Vagy csak kapjon defektet. Menjen zárt pályára gépet próbálgatni vagy a németekhez. B) Németeknél egyre kevesebb a korlát nélküli autópálya szakasz. A gyorshajtást meg sokkal szigorúbban veszik: pl. 110helyett 140-el lőtték le az embert, 3hónapig jogosítvány off+600eur. Nálunk ezért kapsz egy 30e csekket. A porsche-knak van az egyik legjobb fékje a világon 200ról hamarabb megállnak,mint egy öreg swift 100-ról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április19, 2011 Megoszt Elküldve Április19, 2011 Németeknél egyre kevesebb a korlát nélküli autópálya szakasz. A gyorshajtást meg sokkal szigorúbban veszik: pl. 110helyett 140-el lőtték le az embert, 3hónapig jogosítvány off+600eur. Nálunk ezért kapsz egy 30e csekket. A porsche-knak van a legjobb fékje a világon 200ról hamarabb megállnak,mint egy öreg swift 100-ról. Brembo :D B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április19, 2011 Megoszt Elküldve Április19, 2011 Brembo :( :D Ha egy brembo féket bekenünk Metával, akkor melyik győz? B) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
neodd Elküldve Április19, 2011 Megoszt Elküldve Április19, 2011 Ha egy brembo féket bekenünk Metával, akkor melyik győz? B) :) Az attól függ, hogy az autós tankolt-e vépávert előtte, vagy nem :D :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Április19, 2011 Megoszt Elküldve Április19, 2011 911 turbo 200-0 meleg fékekkel 133,7m Swift 1 hideg fékekkel 100-0 50.1m. Ha a hazai átlag swiftek állapotát nézzük,akkor továbbra is fenntartom az állításom. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Április19, 2011 Megoszt Elküldve Április19, 2011 911 turbo 200-0 meleg fékekkel 133,7m Swift 1 hideg fékekkel 100-0 50.1m. Ha a hazai átlag swiftek állapotát nézzük,akkor továbbra is fenntartom az állításom. :D Áhh nem hiszek neked! Csak ha tesztelve van egy Swift 200-0-ra! akkor lesz hiteles! B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április19, 2011 Megoszt Elküldve Április19, 2011 911 turbo 200-0 meleg fékekkel 133,7m Swift 1 hideg fékekkel 100-0 50.1m. Ha a hazai átlag swiftek állapotát nézzük,akkor továbbra is fenntartom az állításom. :) De a swift 1 sokkal kisebb kárt okoz ha neki megy valaminek, mert csak le kell hajtogatni arról a valamiről, és a valamit meg leporolni B) Áhh nem hiszek neked! Csak ha tesztelve van egy Swift 200-0-ra! akkor lesz hiteles! :D Akkor shimán nyer. A 200-at csak függőlegesen lefelé tudja elérni, úgyhogy ha ledobod x méter magasból, hogy 200-al érjen földet, 0 méter alatt megáll :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
neodd Elküldve Április19, 2011 Megoszt Elküldve Április19, 2011 Áhh nem hiszek neked! Csak ha tesztelve van egy Swift 200-0-ra! akkor lesz hiteles! B) Azt nem merik megcsinálni, nehogy behorpadjon a swift a menetszéltől, meg a közben becsapódó bogaraktól :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április19, 2011 Megoszt Elküldve Április19, 2011 Nekem meg kész a kipuffom. Ismét nem fúj ki a leömlő végénél. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Április19, 2011 Megoszt Elküldve Április19, 2011 De a swift 1 sokkal kisebb kárt okoz ha neki megy valaminek, mert csak le kell hajtogatni arról a valamiről, és a valamit meg leporolni B) Akkor shimán nyer. A 200-at csak függőlegesen lefelé tudja elérni, úgyhogy ha ledobod x méter magasból, hogy 200-al érjen földet, 0 méter alatt megáll :D Igen. A stiftek gyűrődőzónája az első lököstől a hátsó lökösig tart. Nekünk volt,egy astra-talpasnyi anyagból kihajtogatták a komplett homlokfalat hossztartókkal kereszttartóval együtt. A merevsége megegyezett egy akkor 15éves golf1-el A corsával kb. De nem tudom miért nem törették legalább össze az NCAP-vel,akkor cáfolhatták volna az urban legendeket. Vagy megerősítették volna.. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április19, 2011 Megoszt Elküldve Április19, 2011 Igen. A stiftek gyűrődőzónája az első lököstől a hátsó lökösig tart. Nekünk volt,egy astra-talpasnyi anyagból kihajtogatták a komplett homlokfalat hossztartókkal kereszttartóval együtt. A merevsége megegyezett egy akkor 15éves golf1-el A corsával kb. De nem tudom miért nem törették legalább össze az NCAP-vel,akkor cáfolhatták volna az urban legendeket. Vagy megerősítették volna.. :) Nana, elég masszív kis dögök azok :) :( Amúgy meg drágák a töréstesztbábuk, hülyék lesznek tönkretenni, ha úgyis tudják hogy mi az eredmény B) Meg aztán ki vakarja le a törésteszt-kockáról a suzuki-bevonatot? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Április19, 2011 Megoszt Elküldve Április19, 2011 Nana, elég masszív kis dögök azok :( :) Amúgy meg drágák a töréstesztbábuk, hülyék lesznek tönkretenni, ha úgyis tudják hogy mi az eredmény B) Meg aztán ki vakarja le a törésteszt-kockáról a suzuki-bevonatot? :D Havernak sikerült egy ráfutásos zebra előtti koccal kb. 20-al a hossztartókig törni az A corsát egy mondeo 1 lökösön. A lökösön állítólag csak egy törés meg horpadás lett. Kanadában De nem félátfedéssel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április19, 2011 Megoszt Elküldve Április19, 2011 Havernak sikerült egy ráfutásos zebra előtti koccal kb. 20-al a hossztartókig törni az A corsát egy mondeo 1 lökösön. A lökösön állítólag csak egy törés meg horpadás lett. Majd Stefan kifejti neked mennyire tart a corsa B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts