Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Ne legyél már ilyen lassú. Senkinek sem kell az autód, nekik a pénz kell, amit éppen képvisel és pont.

Pontosan erről van szó!

@moti:

Az autón azért van zálogjog, mert ha az adós nem fizeti vissza a tartozását (aminthogy éppen ez történt), akkor a behajtócég csak és kizárólag úgy juthat a pénzéhez, ha eladja az adós egy vagyontárgyát, jelesül az autót. Ezért is van bejegyezve rá eladási tilalom (a zálogjog egyben ezt is jelenti, tehát a legelső, eredeti tulaj el sem adhatta volna a zálogjog bejegyzése után, szóval már ezzel törvényszegést követett el).

Alólad meg azért fogják kirántani az autót, hogy a behajtócég elárverezhesse, és az árából végre pénzéhez jusson. Az hogy neked így nem lesz se pénzed, se autód, az senkit nem érdekel, meccseld le azzal akitől vetted az autót.

Link to comment
Megosztás:

Pontosan erről van szó!

@moti:

Az autón azért van zálogjog, mert ha az adós nem fizeti vissza a tartozását (aminthogy éppen ez történt), akkor a behajtócég csak és kizárólag úgy juthat a pénzéhez, ha eladja az adós egy vagyontárgyát, jelesül az autót. Ezért is van bejegyezve rá eladási tilalom (a zálogjog egyben ezt is jelenti, tehát a legelső, eredeti tulaj el sem adhatta volna a zálogjog bejegyzése után, szóval már ezzel törvényszegést követett el).

Alólad meg azért fogják kirántani az autót, hogy a behajtócég elárverezhesse, és az árából végre pénzéhez jusson. Az hogy neked így nem lesz se pénzed, se autód, az senkit nem érdekel, meccseld le azzal akitől vetted az autót.

Nem értitek. Amikor eladta Halászi akkor még egyáltalán nem volt behajtás alatt az autó. rá majdnem 1 évre ( mivel úgy látja a végrehajtó hogy még az ővé) akkor tette rá a záradékot, meg vonta ki a forgalomból.

Vagyis Halászi úrat nem lehet ezért bünősnek elő hozni, mivel ha Zentai márk átiratja 2010 év végéig, akkor biztos át tudta volna íratni, nem került volna rá záradék se, és most én is át tudnám írni.

Meg kellene keresni a behajtó céget, és elküldeni nekik az adásvételi papírt, amit a halászi és zentai írt 2010 márciusba. Leírni a problémámat, meg kérni hogy ezek után a záradékot töröljék el.

Voltam bent ügyvédnél adott egy sorrendet.

1. Megkeresem a behajtócéget és egyeztetek vele

2. Megkeresem akitől vettem és vissza csinálok mindent

3. Teszek egy feljelentést, autót nem foglalják le, csak elkérik a kulcsát, és megőrzőm az ügy végéig itthon az udvarba, mert van egy új szabály, hogy a rendőrség udvarába nem tárolhatják, mert sok mindent kiloptak, kerekeket cseréltek meg ilyenek....

Link to comment
Megosztás:

Hejj skacok nagy változás történt ma.

Mivel megvétel után megállitottak a rendőrők és leigazoltattak és nem volt biztositásom kaptam szerencsére egy feljelentést hála istennek ;) utána mondták hogy tudom e hogy az autó is ki van vonva a forgalomból :P

Ma jött meg a papír, hogy 40e büntetés elmarad mert biztositást nem kell kötnöm, ha az autó ki van vonva a forgalomból, így nem követtem el szabálysértést és az ügyet törölték :D

De az is benne áll hogy az autót a behajtócég 2011.januárba zárolta meg vonta ki a forgalomból, de a tulajdonos már 2010.márciusba eladta ;)

De mivel Zentai Márk, aki megvette az autót a tulajdonostól, lusta volt átiratni, és behajtócég még úgy látta hogy még Halászié az autó, mert szerintem nem adta le az adásvételit, mert akkor már 2010 májusba kivonták volna már az autót, és volt tartozása, és a sok figyelmeztetés, felszólitás után se fizette ki, így a behajtócég 2011. januárba az "autóját" zárolta és kivonatta a forgalomból.

Ilyenkor skacok mit lehet tenni?

Adataim szerint, akkor már a tulaj 3/4 évvel ezelőtt megvált az autójától. Vagyis büncselekményt nem követett el!

Rendőrséget, ügyvédet miért hagynád ki? Behajtócéggel nem kéne beszélni hogy mi jogon zárolták le az autót, mert akkor már rég nem halászi nevén volt az autó. Adásvételi papírt nem kellene nekik elküldeni?

Ezt adnák érte:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo...n_spark-4611866

Hát ez tényleg eléggé érdekes.. <_< Mi fog még itt kiderülni?? :angry: Hogy ez az autó nem is létezik?? :P :P

Amúgy az amit adnának érte nagyon Off autó! Nem csak azért mert nem Opel (bár ez nálam sokat számít), hanem mert olasz autót soha nem vennék! :P

Link to comment
Megosztás:

Nem értitek. Amikor eladta Halászi akkor még egyáltalán nem volt behajtás alatt az autó. rá majdnem 1 évre ( mivel úgy látja a végrehajtó hogy még az ővé) akkor tette rá a záradékot, meg vonta ki a forgalomból.

Vagyis Halászi úrat nem lehet ezért bünősnek elő hozni, mivel ha Zentai márk átiratja 2010 év végéig, akkor biztos át tudta volna íratni, nem került volna rá záradék se, és most én is át tudnám írni.

Meg kellene keresni a behajtó céget, és elküldeni nekik az adásvételi papírt, amit a halászi és zentai írt 2010 márciusba. Leírni a problémámat, meg kérni hogy ezek után a záradékot töröljék el.

Voltam bent ügyvédnél adott egy sorrendet.

1. Megkeresem a behajtócéget és egyeztetek vele

2. Megkeresem akitől vettem és vissza csinálok mindent

3. Teszek egy feljelentést, autót nem foglalják le, csak elkérik a kulcsát, és megőrzőm az ügy végéig itthon az udvarba, mert van egy új szabály, hogy a rendőrség udvarába nem tárolhatják, mert sok mindent kiloptak, kerekeket cseréltek meg ilyenek....

Akkor is végrehajtásra kerül egy autó,ha nem fizették be a teljesítményadót. Ezt a tartozást általában eladják egy behajtócégnek. Ez néhány tíz ezer Ft.

Az sántít még a dologban,hogy miért nem jelentette le a Halászi a nevéről a Corsát....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! BAJ VAN! Középkonzol világítást akartam cserélni. Nem sikerült.

A fűtés állító tekerőket lehúztam....

Tört. Hogy kellett volna leszedni, hogy a bepattanós pöcke ne törjön le?

Csak az volt írva mindenhol, hogy lehúzni....

ÉS persze a szellőző rácsokat sem tudtam kiszedni, ki sem fér a helyéből...

Mit értettem félre? Hogyan kellett volna?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! BAJ VAN! Középkonzol világítást akartam cserélni. Nem sikerült.

A fűtés állító tekerőket lehúztam....

Tört. Hogy kellett volna leszedni, hogy a bepattanós pöcke ne törjön le?

Csak az volt írva mindenhol, hogy lehúzni....

ÉS persze a szellőző rácsokat sem tudtam kiszedni, ki sem fér a helyéből...

Mit értettem félre? Hogyan kellett volna?

Pech, azokat valóban csak le kell húzni. A szellőzőrácsokat vagy lehajtod, vagy hosszú csavarhúzó és zseblámpa segítségével csavarod ki a belső csavarokat a szellőzőrácsokon keresztül. Utóbbi magától adja magát (mihelyst bevilágítasz), de az első lépés mindkét módszernél a belső keringtetésre kapcsolás! Különben a leeső csavar (úgyis le fog...) eltűnik a süllyesztőben.

A lehajtós módszer kényelmesebb: a szellőzőrácsokat lefelé kell a határolójukon túltekerni. A határoló műanyag pecek magán a konzolon van és a rács akad bele, ezt kell kijátszani. A pecek helye a kifúvó nyílás (amiben a rács van) belső oldala, vagyis ami a legközelebb van a kocsi szimmetriatengelyéhez. A rácsot ütközésig lehajtod, majd vékony, lapos csavarhúzót feszítesz a kifúvó nyílás és a rács közé, a forgástengely alá - a határoló pecek lent van. Érzéssel kell, mint mindent. :P

Tudom, hogy egy képpel többre mennél, de nincs képem a szétszedésről <_< El voltam foglalva a leesett csavarok kihalászásával :angry:

Sok sikert!

Szerkesztve: itt a leírás, kép.

Link to comment
Megosztás:

Hát ez tényleg eléggé érdekes.. <_< Mi fog még itt kiderülni?? :angry: Hogy ez az autó nem is létezik?? :P :P

Amúgy az amit adnának érte nagyon Off autó! Nem csak azért mert nem Opel (bár ez nálam sokat számít), hanem mert olasz autót soha nem vennék! :P

Sztem francia a Alfa Romeo.

Link to comment
Megosztás:

Akkor is végrehajtásra kerül egy autó,ha nem fizették be a teljesítményadót. Ezt a tartozást általában eladják egy behajtócégnek. Ez néhány tíz ezer Ft.

Az sántít még a dologban,hogy miért nem jelentette le a Halászi a nevéről a Corsát....

260e ft-os gázszámla tartozás van rajta :@ Kurv@ anyjukat :@

Azt nem tudom miért nem jelentette le, lehet csak lusta volt, de lehet tudott már akkor valamit, de ismétlem 2011. januárba raktak rá záradékot

Azóta írtam a behajtócégnek, nagy nehezen megtaláltam, de ezek után nem sok esélyt látok hogy segitenek valamibe :angry: hiába faxolom el az adásvételit vagy vmi, max azt mondják hogy azt most írtuk <_<

Link to comment
Megosztás:

260e ft-os gázszámla tartozás van rajta :@ Kurv@ anyjukat :@

Azt nem tudom miért nem jelentette le, lehet csak lusta volt, de lehet tudott már akkor valamit, de ismétlem 2011. januárba raktak rá záradékot

Azóta írtam a behajtócégnek, nagy nehezen megtaláltam, de ezek után nem sok esélyt látok hogy segitenek valamibe :angry: hiába faxolom el az adásvételit vagy vmi, max azt mondják hogy azt most írtuk <_<

De azért mégis csak van valami haladás az ügyben. Én néhány millára gondoltam magamban, bár a 260e sem szép. Azért csak mozgolódj a végrehajtóknál is, hátha lesz valami nemvárt fejlemény ott is!

Hajrá!!!!!

Link to comment
Megosztás:

Pech, azokat valóban csak le kell húzni. A szellőzőrácsokat vagy lehajtod, vagy hosszú csavarhúzó és zseblámpa segítségével csavarod ki a belső csavarokat a szellőzőrácsokon keresztül. Utóbbi magától adja magát (mihelyst bevilágítasz), de az első lépés mindkét módszernél a belső keringtetésre kapcsolás! Különben a leeső csavar (úgyis le fog...) eltűnik a süllyesztőben.

Hát ez szívás. Ezek a tekerő gombok beakadós kapoccsal vagy mivel vannak megoldva. Így, hogy letört mind a három, és láthatóvá vált, fogalmam sincs, hogy gyárilag hogyan kellene leszedni. Lehet új korában még elbírta volna a beavatkozást. Vagy ki kellett volna szedni az egészet, és csak utána le a tekerőket. De azután a szellőzők mögötti csavarokat hogyan teszem vissza?

Na mindegy, erről ennyit. Nem jött össze. Szegény Corsa. Valószínűleg ezért nem cserélt az előző tulaj sem izzót. <_<

Link to comment
Megosztás:

De azért mégis csak van valami haladás az ügyben. Én néhány millára gondoltam magamban, bár a 260e sem szép. Azért csak mozgolódj a végrehajtóknál is, hátha lesz valami nemvárt fejlemény ott is!

Hajrá!!!!!

Hiába haladok, ha nem jutok soha se a végére :S

Link to comment
Megosztás:

Mert a tieddel mi van?

Csőbehúztam magam vele: két küszöb cserés, mert a műszaki vizsgán októberben átszúrták a csavarhúzót mindkettőn. Jogos, tényleg csúnyán néz ki, de ha ezt tudom pont egy éve, amikor hazaentem vele, akkor azt is megjavíttatjuk. Itt a javítást 600 euróra mondták, horror. Ha hazaviszem benzin+csináltatás kicsivel több mint feleannyi, plusz másfél hét. És vagy 3500 km feketén, műszaki-biztosítás nélkül...

Ráadásul a fő gond, hogy semmi, de semmi pénzem nincs a projektre. Jelenleg egy ismerősöm parkolójában pihengél vagy 30 km-re, mert itt az sincs, hogy félreállítod valahová. (Mindenhol tábla van.)

Khm, levelezős vizsga pedig nincs.......

Link to comment
Megosztás:

Csőbehúztam magam vele: két küszöb cserés, mert a műszaki vizsgán októberben átszúrták a csavarhúzót mindkettőn. Jogos, tényleg csúnyán néz ki, de ha ezt tudom pont egy éve, amikor hazaentem vele, akkor azt is megjavíttatjuk. Itt a javítást 600 euróra mondták, horror. Ha hazaviszem benzin+csináltatás kicsivel több mint feleannyi, plusz másfél hét. És vagy 3500 km feketén, műszaki-biztosítás nélkül...

Ráadásul a fő gond, hogy semmi, de semmi pénzem nincs a projektre. Jelenleg egy ismerősöm parkolójában pihengél vagy 30 km-re, mert itt az sincs, hogy félreállítod valahová. (Mindenhol tábla van.)

Khm, levelezős vizsga pedig nincs.......

Nem nagyon lennék a helyedbe <_< Gondolom te se az enyémbe :angry:

Link to comment
Megosztás:

Nem nagyon lennék a helyedbe <_< Gondolom te se az enyémbe :P

Azt hiszem az én helyzetem jobb. Ez itt végül is csak pénzkérdés, ráadásul a forgalomból való kivonáskor nem szedetik le a rendszámtáblát, szóval óvatosan "lehet" vele közlekedni. Nyilván csak nagyon indokolt esetben tettem, leállítva csak egy hónapja lett, addig heti 100 méter volt az átlag. Biztosan nem tett jót neki... Szerencsére a tömegközlekedés elég jó, metró mellett lakok júniusig, nem vagyok autóra rászorulva. Mondjuk a benzin ára sem indokolja a kocsikázást :P (Bérlet 30 napra ~45 euro, a 95-ös literje 1,55.)

Valami megoldás lesz, csak pénz legyen rá. :angry:

Link to comment
Megosztás:

260e ft-os gázszámla tartozás van rajta :@ Kurv@ anyjukat :@

Azt nem tudom miért nem jelentette le, lehet csak lusta volt, de lehet tudott már akkor valamit, de ismétlem 2011. januárba raktak rá záradékot

Azóta írtam a behajtócégnek, nagy nehezen megtaláltam, de ezek után nem sok esélyt látok hogy segitenek valamibe :angry: hiába faxolom el az adásvételit vagy vmi, max azt mondják hogy azt most írtuk <_<

Ha nem jelentette le a nevéről a Halászi és a gyerek sem jelentette be az ocsmányirodába,hogy megvette.

Tehát az az adás-vételi semmit nem ér.

Viszont az alatt a majdnem egy év alatt gondolom semmilyen biztosítás,teljesítményadó nem volt fizetve utána.Nyilván ezért vonták ki a forgalomból.

Link to comment
Megosztás:

Ha nem jelentette le a nevéről a Halászi és a gyerek sem jelentette be az ocsmányirodába,hogy megvette.

Tehát az az adás-vételi semmit nem ér.

Viszont az alatt a majdnem egy év alatt gondolom semmilyen biztosítás,teljesítményadó nem volt fizetve utána.Nyilván ezért vonták ki a forgalomból.

Nem értem mit kell erőltetni ez a csúnya piros corsat az egészbe a motor ér valamit. Venni kell egy másik corsát átíratni eredet vizsga minden, áttenni a gsi motort kiflexelni a számot azt csá a maradék alkatrészt kiárulod és örülsz ahelyett, hogy itt szenvedsz alaphangon kiárulsz mindent 100-200 összejön a megvett corsa motort is eladod akár. Minden ez a piri corsa csak nem szép szóval én nem balf@szoskodnék. Legalább tanulsz az esetből, hogy nem szabad fele annyiért gsit venni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.