Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


kori

Recommended Posts

Ezek az árak elég kedvezményesek,kb 40%-od lehet a Bárdinál,mint nekem :-)

4 lengőkar???

Hol állítanak futóművet 5ropiért? Nem ferde a kormány?Ez az egy parám van a futómű állítással kapcsolatban, nekem is ideje lenne 2 belső kormányösszekötőt cserélni...

A szerelőm törzsvásárló, neki is 40%-a van, de még igy is bőven 100%-os a profitjuk.

A két-két felső lengőkar - legalábbis szerintem ez a neve - egy kb. 25cm-es egyenes, meg egy hosszabb kifli alakú.

Plusz van még az alsó, de az most nem lett megbolygatva.

Salgótarjánban csinálták a szerelést, meg az állítást is, a kormányom ferde mivel az autó enyhén jobbra húz, ez azért van mert a jobb hátsókeréknél be van rohadva a csavar amivel az összetartást kellene állítani és emiatt az a kerék balra tart vagy 1-2 fokot.

Elfogyott a keret, legközelebb az lesz megcsinálva. Amúgy ha elengedem a kormányt akkor szépen beáll középállásba, szóval az első futómű rendesen be lett állítva.

Link to comment
Megosztás:

A szerelőm törzsvásárló, neki is 40%-a van, de még igy is bőven 100%-os a profitjuk.

A két-két felső lengőkar - legalábbis szerintem ez a neve - egy kb. 25cm-es egyenes, meg egy hosszabb kifli alakú.

Plusz van még az alsó, de az most nem lett megbolygatva.

Salgótarjánban csinálták a szerelést, meg az állítást is, a kormányom ferde mivel az autó enyhén jobbra húz, ez azért van mert a jobb hátsókeréknél be van rohadva a csavar amivel az összetartást kellene állítani és emiatt az a kerék balra tart vagy 1-2 fokot.

Elfogyott a keret, legközelebb az lesz megcsinálva. Amúgy ha elengedem a kormányt akkor szépen beáll középállásba, szóval az első futómű rendesen be lett állítva.

Helló...

Én nap mint nap szerelek(Maxabo) vectrákat de csak a felső lengőkarokat kellet cserélni...Pedig van olyan amelyikben már 250-300 ezer kilóméter van!!Szóval ha egy kicsit rám hallgastz akkor kérlek az alókat ne cseréltesd ki...Ha megint elkezdene a kopogni akkor a hátsó stabgumit érdemes megvizsgállni...Merrt azok is kikopnak és ugyan úgy kopog mint a lengőkar..Csak az kb 3000 forint párba....

Ami a futómű állítást illeti....Mindíg a hátulját kell beállítani és ahhoz kell az elejét......

Link to comment
Megosztás:

Helló...

Én nap mint nap szerelek(Maxabo) vectrákat de csak a felső lengőkarokat kellet cserélni...Pedig van olyan amelyikben már 250-300 ezer kilóméter van!!Szóval ha egy kicsit rám hallgastz akkor kérlek az alókat ne cseréltesd ki...Ha megint elkezdene a kopogni akkor a hátsó stabgumit érdemes megvizsgállni...Merrt azok is kikopnak és ugyan úgy kopog mint a lengőkar..Csak az kb 3000 forint párba....

Ami a futómű állítást illeti....Mindíg a hátulját kell beállítani és ahhoz kell az elejét......

Most csak a felső volt kicserélve, az alsóval csak az a gond, hogy nem lehet állítani, mivel abba van a csavar berohadva.

Tudnál küldeni egy linket vagy cikkszámot melyik az a gumi amit mondasz? Mert minden erőfeszítésünki ellenére - bár az autó uttartása felélmetesen jó lett most az eddigihez képest - még mindig kopog valami és nem találjuk mi az.

Link to comment
Megosztás:

Most csak a felső volt kicserélve, az alsóval csak az a gond, hogy nem lehet állítani, mivel abba van a csavar berohadva.

Tudnál küldeni egy linket vagy cikkszámot melyik az a gumi amit mondasz? Mert minden erőfeszítésünki ellenére - bár az autó uttartása felélmetesen jó lett most az eddigihez képest - még mindig kopog valami és nem találjuk mi az.

A cikkszámot nem tudom neked megmondani mert nincs itthon epc-m...Illetve a alvázszám szűkítéssel kell nézni mert különbözőek...De a hátsó stabrúd szilentről beszélek!!!Kizárásos alapon az kopog szerintem...Bár így látatlanba nehéz....Mond a szeelődnek skubizza meg!!!

Link to comment
Megosztás:

MiBa, ha nem titok melyik Maxabóban dolgozol?

Csak azért kérdem, mert én a Hüvösvölgyi útiba hordom a kocsimat, és ott van ismerősöm, viszont a Bécsi úti Maxabóba lett vásárolva a verda, és elvileg ott volt szervizelve végig!

Nem titok Bécsi út!!!

Link to comment
Megosztás:

érdekel engem is :D

mondjuk elvileg a C20xe-t sem lehetne, ha jól hallottam.....aztán a gyakorlat meg megint más <_< :D

Legjobb tudomásom szerint a C20XE-t nem LEHET,mert elreped sikolás közben,ezt meg nem szabad.Remélem hamarosan megtudjuk miért.Várom az okot,mint az esmeralda folytatását :)

Link to comment
Megosztás:

a V6 síkolása papiros sem engedélyezett. a V motor miatt a sikolás mennyiségével lejjebb kerül a hengerfej amitől

a szelep bele tud érni a dugattyúval

és mivel lejjebb kerülnek a hengerfejek, a vezérlés beállitása lehetetlen.

ŰTermészetesen érintő síkolással mehet a dolog, de mi már Z12XE motornál, és X30XE motornál is megszivtuk.

A Z12XE beleért, az X30XE meg sose lett jó. sose müködött rendesen....

hozzánk ha bejön egy ilyen akkor csak hengerfej cserével vállaljuk el... viszont 1 megoldás létezik: ha a sikolás mennyiségével nagyobb hengerfej tömitést gyártatsz. mi már csináltunk egyszer egy ilyet, C20XE nél, és az úgy lett jó.

Link to comment
Megosztás:

a V6 síkolása papiros sem engedélyezett. a V motor miatt a sikolás mennyiségével lejjebb kerül a hengerfej amitől

a szelep bele tud érni a dugattyúval

és mivel lejjebb kerülnek a hengerfejek, a vezérlés beállitása lehetetlen.

ŰTermészetesen érintő síkolással mehet a dolog, de mi már Z12XE motornál, és X30XE motornál is megszivtuk.

A Z12XE beleért, az X30XE meg sose lett jó. sose müködött rendesen....

hozzánk ha bejön egy ilyen akkor csak hengerfej cserével vállaljuk el... viszont 1 megoldás létezik: ha a sikolás mennyiségével nagyobb hengerfej tömitést gyártatsz. mi már csináltunk egyszer egy ilyet, C20XE nél, és az úgy lett jó.

Azért az kedves,hogy a felújitás lehetősége hivatalosan ki van zárva <_<

Link to comment
Megosztás:

a V6 síkolása papiros sem engedélyezett. a V motor miatt a sikolás mennyiségével lejjebb kerül a hengerfej amitől

a szelep bele tud érni a dugattyúval

és mivel lejjebb kerülnek a hengerfejek, a vezérlés beállitása lehetetlen.

mikor derül ki hogy rossz?

mert helyesen összerakott vezérlésnél pöccre indult és miután eljutott az olaj mindenhova, csendesen járt.

Már benne van kb 500 km és semmi hiba!

Csendesebben jár, könnyebben megy, jobban húz. Ha ezt a gyár ellenzi akkor veszek én is hondát <_<

Link to comment
Megosztás:

mikor derül ki hogy rossz?

mert helyesen összerakott vezérlésnél pöccre indult és miután eljutott az olaj mindenhova, csendesen járt.

Már benne van kb 500 km és semmi hiba!

Csendesebben jár, könnyebben megy, jobban húz. Ha ezt a gyár ellenzi akkor veszek én is hondát <_<

akkor szerencséd volt, és/vagy keveset síkoltak le belőle...

Link to comment
Megosztás:

mikor derül ki hogy rossz?

mert helyesen összerakott vezérlésnél pöccre indult és miután eljutott az olaj mindenhova, csendesen járt.

Már benne van kb 500 km és semmi hiba!

Csendesebben jár, könnyebben megy, jobban húz. Ha ezt a gyár ellenzi akkor veszek én is hondát <_<

Miért kellett bontani a motort? Hengerfej tömítés szállt el, mint az Omegáknál szokott?

Link to comment
Megosztás:

Helló...

Én nap mint nap szerelek(Maxabo) vectrákat de csak a felső lengőkarokat kellet cserélni...Pedig van olyan amelyikben már 250-300 ezer kilóméter van!!Szóval ha egy kicsit rám hallgastz akkor kérlek az alókat ne cseréltesd ki...Ha megint elkezdene a kopogni akkor a hátsó stabgumit érdemes megvizsgállni...Merrt azok is kikopnak és ugyan úgy kopog mint a lengőkar..Csak az kb 3000 forint párba....

Ami a futómű állítást illeti....Mindíg a hátulját kell beállítani és ahhoz kell az elejét......

A felső lengőkar alatt a "kifli" formájuakat érted ugye? Sokat jártam a Maxabo-hoz (Bécsi út) alkatrészért, a Gabi gondolom már nem dolgozik ott,úgy hallottam sokakat kirúgtak...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.