Lipi-G Elküldve Február13, 2011 Megoszt Elküldve Február13, 2011 a gyertyakulcsba van egy gumi ami rászorul a gyertyára <_< Már amelyikben :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február13, 2011 Megoszt Elküldve Február13, 2011 Már amelyikben :D amelyikben nincs az csak csőkulcs <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Február13, 2011 Megoszt Elküldve Február13, 2011 amelyikben nincs az csak csőkulcs :D De a célnak megfelel,így vagy úgy <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Február13, 2011 Megoszt Elküldve Február13, 2011 Én csőkulcs +csőrös fogó párosával cseréltem legutóbb a gyertyát. Mivel nincsen spéci krovám meg gyertyakulcsom ezért csak ez maradt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Február13, 2011 Megoszt Elküldve Február13, 2011 Ablakfűtéses témához. A próbalámpával az ablakfűtés két szélénél nézted a feszt vagy egy testpont és az ablakfűtés + bevezetése között. Próbáld meg a szélvédő 2 pontja között ha ott jelen van akkor egy multiméter negatívját tedd le vhol testre majd indítsd el a motort ab fűtés be utána a +mérőzsinórral tapints rá a nagy fő szálra ha ott van az akkufesz már jó utána próbálj távolabb menni egy fűtészálon úgy kell csökkenni a fesznek. Félúton már kb 4-5 V ot fogsz látni ha végig 12V van akkor hibás a test. Vagy leszakadt a bevezető fül. Ha a szálakon abszolut nem mérsz feszt akkor a pozitív bevezetés sérült meg Néztem testhez is a + oldalt, meg a két szélét is. Sajna nincs multiméterem, de majd kerítek egyet. A füleket néztem az üvegen, stabilnak tüntek, de hogy a kontaktus jó-e, azt nem tudom. Ragasztva van az, vagy hogy? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Neked Fort,de azt csak most nézem,hogy a tartályod is szutykos,az meg lehet mástól is,olajhűtő tömítés átereszt,vagy mondtak valami o gyűrűket porlasztóknál.Passz. Ilyen állapotok uralkodnak a kiegyenlítőben! <_< A légszűrőház felett mi ez a kattogó alkatrész? Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Ilyen állapotok uralkodnak a kiegyenlítőben! <_< A légszűrőház felett mi ez a kattogó alkatrész? Szerintem te a tankszellőztetőre gondolsz, és hideg időben normális, ha kattog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Szerintem te a tankszellőztetőre gondolsz, és hideg időben normális, ha kattog. Szóval ez a tankszellőztető,köszönöm! <_< Erről már írtak itt párszor,majd rákeresek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
karcsee Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Sziasztok, Kérem akinek van ötlete, esetleg tapasztalt ilyet, az ossza meg Velem is <_< Az alábbi problémával fordulok hozzátok: Opel Astra G 1.4 16V 1999 (X14XE) ~170.000Km Az autó pár napja erősebb gyorsításkor dadog, 3 hengeres lesz. Aztán általában kiforogja magát, és megy szépen tovább 4 hengerrel. Kis gázon szinte sosem csinálja. A probléma általában nem jelentkezik az első 5-10 percben , amíg hideg a motor. Cseréltünk gyertyákat, gyári GM. A régi gyertyák nem voltak sem olajosak, sem benzinesek. Kompressziót mértünk, rendben van. Most kapott egy égéstér/injektor tisztítót és 3000 Fordulaton tartva elmentünk vagy jó 50Km-t, hátha a városi totojázás a baja. Az autó nem erőtlen, a hiba teljesen ad-hoc jelleggel tűnik fel és el. A check engine nem világít, ezért gondolom nem tárol hibakódot. Nagy vonalakban ennyi, előre is köszi: Karesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Sziasztok, Kérem akinek van ötlete, esetleg tapasztalt ilyet, az ossza meg Velem is <_< Az alábbi problémával fordulok hozzátok: Opel Astra G 1.4 16V 1999 (X14XE) ~170.000Km Az autó pár napja erősebb gyorsításkor dadog, 3 hengeres lesz. Aztán általában kiforogja magát, és megy szépen tovább 4 hengerrel. Kis gázon szinte sosem csinálja. A probléma általában nem jelentkezik az első 5-10 percben , amíg hideg a motor. Cseréltünk gyertyákat, gyári GM. A régi gyertyák nem voltak sem olajosak, sem benzinesek. Kompressziót mértünk, rendben van. Most kapott egy égéstér/injektor tisztítót és 3000 Fordulaton tartva elmentünk vagy jó 50Km-t, hátha a városi totojázás a baja. Az autó nem erőtlen, a hiba teljesen ad-hoc jelleggel tűnik fel és el. A check engine nem világít, ezért gondolom nem tárol hibakódot. Nagy vonalakban ennyi, előre is köszi: Karesz hy lehet gyujtotrafo a sogorom fordja ugyan ezt csinálta,trafocsere megoldotta a probléméját! eleinte csak hirtelen gázadásra csinálta,aztán egyre roszzabbá vált! Link to comment Megosztás: More sharing options...
palicska Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Ilyen állapotok uralkodnak a kiegyenlítőben! Mit mondott a szerelő? Ma vitted ugye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
karcsee Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 hy lehet gyujtotrafo a sogorom fordja ugyan ezt csinálta,trafocsere megoldotta a probléméját! eleinte csak hirtelen gázadásra csinálta,aztán egyre roszzabbá vált! köszi. Több ismerős ezt javasolta, remélem megjavul a csere után. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 köszi. Több ismerős ezt javasolta, remélem megjavul a csere után. egy lényeges dologra figyeljél: a trafó gyári vagy a gyárival megegyező márkájú legyen. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
xXxGáborxXx Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Hát sajnos, hogy hengerfejes a verda az bebizonyosodott. Szét lett ma szedve... Hengerfej valószínűleg repedt. Hegeszteni, síkolni, kompressziót kell mérni. A rosszabb az, hogy annyi víz folyt a motorba, hogy fel kell újítani. :D Kicsit rosszul érintett a dolog. 2-3 kilóban benne lesz a javítás. Fel kell fúrni a hengereket mert most már elkezdett kotyogni a dugattyú. Új dugó, csúszócsapágyak csere csapszegegek stb. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Hát sajnos, hogy hengerfejes a verda az bebizonyosodott. Szét lett ma szedve... Hengerfej valószínűleg repedt. Hegeszteni, síkolni, kompressziót kell mérni. A rosszabb az, hogy annyi víz folyt a motorba, hogy fel kell újítani. :D Kicsit rosszul érintett a dolog. 2-3 kilóban benne lesz a javítás. Fel kell fúrni a hengereket mert most már elkezdett kotyogni a dugattyú. Új dugó, csúszócsapágyak csere csapszegegek stb. <_< bakker... inkább nézzél valami bontott motort.. szerintem ne hegesztesd meg a hengerfejet ...inkább csere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
xXxGáborxXx Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 bakker... inkább nézzél valami bontott motort.. szerintem ne hegesztesd meg a hengerfejet ...inkább csere. Még nem biztos a hegesztés. Lehet csak vetemedett és csak síkolás is elég. Viszont a motor többi részét rendesen hazavágta. A bontott motor sajnos lutri. És mire átpapíroznám ugyanott tartanék valahol. Így meg lesz egy felújított motor. Csak hát az összeg rendesen pofán vágott <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Még nem biztos a hegesztés. Lehet csak vetemedett és csak síkolás is elég. Viszont a motor többi részét rendesen hazavágta. A bontott motor sajnos lutri. És mire átpapíroznám ugyanott tartanék valahol. Így meg lesz egy felújított motor. Csak hát az összeg rendesen pofán vágott <_< benne van hogy lutri... de az is benne van hogy nem lehet már fúrni.. na majd kiderül :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 köszi. Több ismerős ezt javasolta, remélem megjavul a csere után. Csere előtt azért érdemes lenne kipróbálni egy donor, jól működő kölcsönbevett trafóval, ha van rá lehetőséged. Nehogy más legyen a gond, aztán egy 40-est eldurrantottál. Trafó nálam is hasonlóan (bemelegedés után) kezdett haldokolni, de az dobta a sárgát is. Ha cserés lesz, gyárit vegyél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Még nem biztos a hegesztés. Lehet csak vetemedett és csak síkolás is elég. Viszont a motor többi részét rendesen hazavágta. A bontott motor sajnos lutri. És mire átpapíroznám ugyanott tartanék valahol. Így meg lesz egy felújított motor. Csak hát az összeg rendesen pofán vágott <_< ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ részvétem! ez egy probát megér hátha mondanak valami okosat? http://www.opelalkatresz.hupont.hu/23/mororok-es-alkatreszei Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Még nem biztos a hegesztés. Lehet csak vetemedett és csak síkolás is elég. Viszont a motor többi részét rendesen hazavágta. A bontott motor sajnos lutri. És mire átpapíroznám ugyanott tartanék valahol. Így meg lesz egy felújított motor. Csak hát az összeg rendesen pofán vágott <_< Ismerős téma, részvétem. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
karcsee Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Csere előtt azért érdemes lenne kipróbálni egy donor, jól működő kölcsönbevett trafóval, ha van rá lehetőséged. Nehogy más legyen a gond, aztán egy 40-est eldurrantottál. Trafó nálam is hasonlóan (bemelegedés után) kezdett haldokolni, de az dobta a sárgát is. Ha cserés lesz, gyárit vegyél. lekopogom, de elvileg ez jön a héten. és sikerült alkudni is Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 lekopogom, de elvileg ez jön a héten. és sikerült alkudni is http://kephost.hu/share-DFBC_4D5977E3.html"]http://kephost.hu/thumb-DFBC_4D5977E3.jpg és menni lett így?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
xXxGáborxXx Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Ismerős téma, részvétem. <_< Neked is fel lett újítva a motorod? Legalább azóta megy rendesen gond nélkül? Valami bíztatás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Mit mondott a szerelő? Ma vitted ugye? Nem vittem egyenlőre szerelőhöz mert semmi probléma nincs a működésével most még!Vizet nem eszi,motor egyenletesen jár,gyorsul,indúl rendesen stb! Annyit vettem észre ma hogy az olajszűrő tetejének a tömítő gumija el volt csúszva <_< és ott köpött ki nem is kevés olajat! Lehetséges hogy annyira koszos az olajszűrő hogy ez miatt kinyomhatta ott az olajat?Előző olajcsere előtt a szelepfedél le volt szedve és nem kevés olajsár volt a motorban,az lett kicsit kipucolva! Holnap azért veszek egy új szűrőt és remélem az a probléma megoldódik!A kiegyenlítőben lévő kosz-olaj okáról nem tudok semmit még! Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Neked is fel lett újítva a motorod? Legalább azóta megy rendesen gond nélkül? Valami bíztatás? Egy évvel ezelőtt lett megfúrva + hengerfej felújítás + ami ezekkel jár. Ha szereted az autódat, meg akarod tartani és meg tudod fizetni a felújítást, vágj bele. Én is kétkedtem, hogy nem lesz az már olyan, mint a régi, de a gépmunkát rendesen megcsinálták, uhuhu tanácsait követve magam járattam be szépen. Azóta is úgy jár, mint a Doxa, olajfogyasztás semmi. Eddig én nem bántam meg, hogy belevágtam. Először én is köröztem a bontott motorok körül, de az egyikkel ez volt a baj, a másikkal meg a papír, meg az egész egy nagy bizonytalanság. Biztos ki lehetne fogni egy megkímélt darabot (bár 1.2-ből nincs annyi, mint 1.4-ből vagy 1.6-ból), de nekem annó göröngyösnek tűnt a dolog, ráadásul ismeretségem se nagyon volt a bontós világban, vagy a kintről behozott cuccokban... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts