astrásgyerek Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 nu benn az új wahler, régi wahlert elrakom mert úgy látom azt úgy kell :lol: 91 és 94 fok között mozog valamennyit a hőfok, de jobbára 92-93 -on áll a mutató. kiváncsi leszek javít e kicsit a fogyasztásán hogy bő 10 fokkal melegebben jár... Nekem is pont ebben a tartományban játszik a mutató! :) Sokat fog az számítani! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, h miért van az h felmelegedik belül a levegő és a két szélső és a szélvédőre néző "légbeömlőkön" meleg levegő jön, de szemből nekem a kijelző felettiekből hideg. nem értem.... ötlet? :$ előre is köszönöm Mert középen 1/3-ad részben hideget fúj, 2/3-ad részben meg meleget! :) Télen sokat számít, nyáron észre sem veszed! A professzionális magyarázat szerint ez hivatalosan azért van, hogy a vezető nehogy elbóbiskoljon a melegtől! :lol: Simán kipattintod a középső szellőzőrácsokat, és egyből meglátod, hogy a bal oldalinál van egy kis rész, ahol a hideg jön! Nah ezt te jól betömködöd szivaccsal, és utánna örülsz, mert nem fog többet hideg jönni rajta! :D Nekem is így lett orvosolva a dolog! :lol: :D Ezen a képen láthatod, a nyíl majdnem rá mutat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Nem biztos, de lehet. Az alapjárati dúsítás működik rajta? Pl. ha hideg állapotból hagyod alapjáraton menni, amint a hűtővíz eléri a 20 fokot, leesik az alapjárat 900 környékére? Lehet, hogy állandó dúsítással megy, azért eszik ennyit. működik de az hamar lelövi magát. a melegebb olaj alacsonyabb viszkozitásából adódó kisebb veszteségekben bízom kicsit :lol:. amúgy dízelnél nem számít a "dúsítás" ha fogyasztásról van szó, gyakorlatilag egy kis gázt ad meg alapjárat közeli fordulaton növel az előgyújtáson. az offt R5-re szerelt targonca adagolóban be is van kötve fixre :lol:. (a renault gyárilag bowdenes, a targonca meg villanyos volt...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Mivel az A Vectra topik kihalt, ezért ide írom :lol: : Pár napja azt vettem észre, hogy ha rátolom a fűtést, olyan kellemetlen(égett por, vagy a fenetudja) szag jön be. Mitől van ez? Mit lehet ellene tenni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Mivel az A Vectra topik kihalt :lol: Biztos? Meddig jön a szag? Sokáig vagy pár pillanat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 na szuper aztán ha rám akarnak megint sózni vmi szart akkor lenyeletem velük az biztos... meg zsótit fő lessz hívva az biztos :lol: Nah úgy látom elkéstem, de ha már beígértem akkor tolom. Hátha másnak is kell még. 1 2 3 Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 :lol: Biztos? Meddig jön a szag? Sokáig vagy pár pillanat? Jön folyamatosan :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Kábel olvad? Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Kábel olvad? Ha a hideget nyomatom akkor nem jön be büdös, de ha a meleget, akkor ilyen kellemetlen szag :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Akkor valami odakozmált a radiátorra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Akkor valami odakozmált a radiátorra. Nehéz lehet a radiátort kivenni a veciből szerinted? Amúgy is ki kellene vízkőoldóznom, mert nem a legerősebb a fűtés, meg gondolom a 16év alatt ragadhatott a hűtőfelületére por.. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Beterveztem a cseréjét én is, mert mintha vacakolna a fűtés. Vagy csak kiöblítem, majd meglátom. Csinálok róla képet és a mi topikunkban megbeszéljük. :lol: De holnapra megígértem havernak, hogy az Expertjében megcsináljuk a fűtést. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dmar Elküldve December23, 2010 Megoszt Elküldve December23, 2010 Mert középen 1/3-ad részben hideget fúj, 2/3-ad részben meg meleget! :D Télen sokat számít, nyáron észre sem veszed! A professzionális magyarázat szerint ez hivatalosan azért van, hogy a vezető nehogy elbóbiskoljon a melegtől! :lol: Simán kipattintod a középső szellőzőrácsokat, és egyből meglátod, hogy a bal oldalinál van egy kis rész, ahol a hideg jön! Nah ezt te jól betömködöd szivaccsal, és utánna örülsz, mert nem fog többet hideg jönni rajta! :D Nekem is így lett orvosolva a dolog! :) :D Ezen a képen láthatod, a nyíl majdnem rá mutat! wow :lol: Köszönöm szépen! Akkor orvosolom a "hibát". Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve December24, 2010 Megoszt Elküldve December24, 2010 wow :lol: Köszönöm szépen! Akkor orvosolom a "hibát". :) Szívesen! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve December24, 2010 Megoszt Elküldve December24, 2010 Mert középen 1/3-ad részben hideget fúj, 2/3-ad részben meg meleget! :) Télen sokat számít, nyáron észre sem veszed! A professzionális magyarázat szerint ez hivatalosan azért van, hogy a vezető nehogy elbóbiskoljon a melegtől! :lol: Simán kipattintod a középső szellőzőrácsokat, és egyből meglátod, hogy a bal oldalinál van egy kis rész, ahol a hideg jön! Nah ezt te jól betömködöd szivaccsal, és utánna örülsz, mert nem fog többet hideg jönni rajta! :D Nekem is így lett orvosolva a dolog! :lol: :D Ezen a képen láthatod, a nyíl majdnem rá mutat! Köszi a képes leirást , igykönyü volt megtalállni a hidegcsinállót :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve December24, 2010 Megoszt Elküldve December24, 2010 Köszi a képes leirást , igykönyü volt megtalállni a hidegcsinállót :lol: :D Örülök, hogy kettőtöknek is tudtunk segíteni! :lol: Erre való ez a fórum! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Két problémám van a fogyi, ezt a másik topiba, illetve hogy kb 1000km alatt ~0,5 liter hűtőfolyadék távozik valahová. De hogy hova egyenlőre ismeretlen. Járatva a motort nem látni sehol hogy szökne. A termosztát az óra szerint 92 körül már nyit, viszont az üzemfok 95re áll be hosszabb távon. Nem tudom hogy jó e az hogy már 92nél nyit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Két problémám van a fogyi, ezt a másik topiba, illetve hogy kb 1000km alatt ~0,5 liter hűtőfolyadék távozik valahová. De hogy hova egyenlőre ismeretlen. Járatva a motort nem látni sehol hogy szökne. A termosztát az óra szerint 92 körül már nyit, viszont az üzemfok 95re áll be hosszabb távon. Nem tudom hogy jó e az hogy már 92nél nyit? A 92*C nyitáskezdetű termosztátnak? :lol: Amúgy az a hűtőfolyadékvesztés már sok, ki kell nyomozni, hogy hová tűnik el. Nem érzel fagyálló szagot a motortér körül, vagy akár az utastérben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 A 92*C nyitáskezdetű termosztátnak? :lol: Amúgy az a hűtőfolyadékvesztés már sok, ki kell nyomozni, hogy hová tűnik el. Nem érzel fagyálló szagot a motortér körül, vagy akár az utastérben? Hát a szösz tudja hogy milyen van benne... De minek nyit 92nél, ha 95re áll be :lol:? Egy két alkalom volt h picit mintha érezhető lenne, de alig, és pár pillanatra csak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Hát a szösz tudja hogy milyen van benne... De minek nyit 92nél, ha 95re áll be :lol:? Egy két alkalom volt h picit mintha érezhető lenne, de alig, és pár pillanatra csak. Nekem a hűtő sarkánál szivárgott, de éppen hogy csak, ha nem leállításkor néztem meg hanem később, nyoma sem volt, úgy elpárolgott. Csak a víz fogyott mindíg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Nekem a hűtő sarkánál szivárgott, de éppen hogy csak, ha nem leállításkor néztem meg hanem később, nyoma sem volt, úgy elpárolgott. Csak a víz fogyott mindíg. Na ás ezt hogy találtad meg? Orvoslás hűtőcsere vagy javítható valahogyan az ilyesmi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Na ás ezt hogy találtad meg? Orvoslás hűtőcsere vagy javítható valahogyan az ilyesmi? Ragasztani lehet de nem biztos hogy sikerül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Hát a szösz tudja hogy milyen van benne... De minek nyit 92nél, ha 95re áll be :lol:? Egy két alkalom volt h picit mintha érezhető lenne, de alig, és pár pillanatra csak. A Te termosztátod nyitási hőmérséklet-tartománya 92-107*C. Ha szivárgás van, a megszáradt/elpárolgott fagyálló nyomot hagy maga után. (Ha van nem önszorítós bilicsed valamelyik vízcsőnél, próbáld meg, hogy lehet-e utánhúzni, mert ilyenkor előfordul, hogy a nagy mínuszokban elkezd könnyezni valamelyiknél.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 Valami hozzáértő ember meg tudja mondani nekem, hogy a piros gm fagyálló, jó-e az autómba ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 Valami hozzáértő ember meg tudja mondani nekem, hogy a piros gm fagyálló, jó-e az autómba ? Hozzáértő ugyan nem vagyok, de jó. A kék színű a "sima mezei" a piros meg az aluhűtő "kímélő." Miért is ne, én kéket vettem. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts