Korzika Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 9,5 éve beállítottam, azóta se babráltam. :wacko: Az igen,ezt nevezik tartós merevedésnek! :( Nálunk a kedvesem mindennap állítgatja. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 Az igen,ezt nevezik tartós merevedésnek! :wacko: Nálunk a kedvesem mindennap állítgatja. <_< Mázlista :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 Mázlista :wacko: Nálam is állítgatja...már kotyog is az ülés... Megoldás: ha megyünk valahova, "kiállok az autóval" indokkal előre megyek, beülök a kocsiba és ha már ott ülök, akkor én vezetek. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 Nálam is állítgatja...már kotyog is az ülés... Megoldás: ha megyünk valahova, "kiállok az autóval" indokkal előre megyek, beülök a kocsiba és ha már ott ülök, akkor én vezetek. :wacko: Nálunk általában úgy van,hogy odafelé menet én vezetek,vissza pedig már a zasszony! :( <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 A lényeg, hogy mindenkinek - van akinek naponta (többször is? :wacko: ) - be van állítva. Jólvan, akkor senkinek nem kell még a kék tabletta... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 Nálunk általában úgy van,hogy odafelé menet én vezetek,vissza pedig már a zasszony! :( <_< Piásan nem is szabad vezetni! :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 Jelentkezem egy kis infómegosztásra,hogy ne csak "állítgassunk" :( Úgy fest,sikerült megtalálni a rángatás okát...A légszűrőház tűzfal felőli végén van egy vákuumcső,melynek a gyári megoldása nem a legszebb: egy nagyobb és egy kisebb átmérőjű cső egymásba csúsztatva. Na és mi történik,ha ez 9 éves lesz? Naná,hogy elmozdul,de csak annyira,hogy ne vedd észre :wacko: Lövésem sincs,mi a funkciója. Picit szuszogott a "csatlakozásnál",összetoltuk,és most úgy fest,hogy megszűntek a pici torpanások... Remélem így is marad mostmár <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
ferere26 Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 Üdv mindenkinek!!! Valaki nem találkozott ilyen hibával Opel astra g egyik napról a másikra az első szélvédőre nem hajlandó fújni a levegőt hiába állítom be, két oldalsón és a középsőn fúj hallom is a motor hangját de a szélvédőre nem megy semmi. A másik probléma:A műszerfalon világít folyamatosan a légzsák jel. Nem tud valaki valamilyen megoldást a problémákra mit nézzek meg???? Üdv Ferere Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 Üdv mindenkinek!!! Valaki nem találkozott ilyen hibával Opel astra g egyik napról a másikra az első szélvédőre nem hajlandó fújni a levegőt hiába állítom be, két oldalsón és a középsőn fúj hallom is a motor hangját de a szélvédőre nem megy semmi. A másik probléma:A műszerfalon világít folyamatosan a légzsák jel. Nem tud valaki valamilyen megoldást a problémákra mit nézzek meg???? Üdv Ferere Remélhetőleg csak az első ülések valamelyike alatt rossz a kontaktus a csatiban! Sarukat vedd le az aksiról, várj pár percet, míg minden ménkü eltűnik (rádiókód megvan? :wacko: <_< ), majd igazítsd meg a csatlakozókat, vagy szedd szét és forraszd össze a kábeleket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kcsszofi Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 Sziasztok! Vezérlés csere után vagyok. Az a gondom, hogy iszonyatosan füstöl a motor (Z16XE) illetve kattogó hang (gondolom hidrotőke) jön a 3. henger szívóoldaláról. A kipufogóoldalon fel let véve a vezérműtengely mert h.tőkét kellett cserélni. Az a kérdés, hogy ha nem lett jól összerakva a vezérlés tehát nem jelen volt (nem én csináltam), hanem véletlenül 1 foggal el van téve pl.: a főtengelynél, akkor milyen hibajelenség adódik? Lehet ettől a kattogás? Amúgy a motor szépen jár, beindul, nem köhög a kattogást leszámítva, de mintha erőtlen lenne. A kompressziót kimérettem 11 és 14 bár között van. Köszi a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 Valószínűleg el van rakva a vezérlésed... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kcsszofi Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 Valószínűleg el van rakva a vezérlésed... Énis erre tippelek, viszont a két vezérműtengelyen a jel jó helyen volt (egymással szemben) illetve a főtengely is jelen volt meg át lett tekerve 2x. Ezért nem értem. Alapjáraton kicsit füstöl, ha itt járatom 1-2 percig aztán mikor elindulok rohdt nagy köd, aztán elmúlik a füstölés illetve nem füstül annyira. Hidegen is csinálja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 Énis erre tippelek, viszont a két vezérműtengelyen a jel jó helyen volt (egymással szemben) illetve a főtengely is jelen volt meg át lett tekerve 2x. Ezért nem értem. Alapjáraton kicsit füstöl, ha itt járatom 1-2 percig aztán mikor elindulok rohdt nagy köd, aztán elmúlik a füstölés illetve nem füstül annyira. Hidegen is csinálja. Ezzel Én is megszívtam, anno a Z17DTL-nél. Az egyik vezérműtengely végén lévő fogaskerék két részből áll. A külső "keskenyebb" rész külön mozog a belső résztől, valószínűleg egy rugó feszíti elő, gondolom valamilyen zajcsillapítási céllal. Először úgy raktuk vissza a jelölést, hogy nem feszítettük elő ezt a részt. Kézzel át tudtuk forgatni, és úgy tűnt, hogy jó is, de mikor beindítottuk irtózatosan csattogott. Mikor szétszedtük újra, akkor vettük észre, hogy ez a külső keskenyebb rész külön is mozgatható. Amikor "előfeszítve" raktuk össze, azután már jó lett. Tudom, hogy Neked nem ilyen motorod van, de egy próbát megérhet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kcsszofi Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 Ezzel Én is megszívtam, anno a Z17DTL-nél. Az egyik vezérműtengely végén lévő fogaskerék két részből áll. A külső "keskenyebb" rész külön mozog a belső résztől, valószínűleg egy rugó feszíti elő, gondolom valamilyen zajcsillapítási céllal. Először úgy raktuk vissza a jelölést, hogy nem feszítettük elő ezt a részt. Kézzel át tudtuk forgatni, és úgy tűnt, hogy jó is, de mikor beindítottuk irtózatosan csattogott. Mikor szétszedtük újra, akkor vettük észre, hogy ez a külső keskenyebb rész külön is mozgatható. Amikor "előfeszítve" raktuk össze, azután már jó lett. Tudom, hogy Neked nem ilyen motorod van, de egy próbát megérhet. Szombaton szétszedésre kerül ismételten, viszont nem tudom, hogy ez indokolhatja az iszonyatos füstöt? Mert az inkább gyűrűtöréskor, illetve szelepszárszimering kopásnál jelentkezik. Ezen csak a két fogaskerék simán rá van téve a vezérműtengelyre. Azt hiszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest kumabushi Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 Simán. Ha van egy kar a kormányod alatt a jobb oldalon, a gyújtáskapcsolónál tudod megfogni és kihajtani. Nekem is volt pár hét, mire szembesültem véle <_< szerintem nincs nekem olyan de akkor megnézem Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 Szombaton szétszedésre kerül ismételten, viszont nem tudom, hogy ez indokolhatja az iszonyatos füstöt? Mert az inkább gyűrűtöréskor, illetve szelepszárszimering kopásnál jelentkezik. Ezen csak a két fogaskerék simán rá van téve a vezérműtengelyre. Azt hiszem. A csattogás lehet attól, hogy a szelep beleér a dugattyúba. Ha ez megtörténik, akkor ott az égés már nem tökéletes, amitől füstölhet is. Szerintem. De majd a hozzáértők megmondják a tutit. Az pedig elég furcsa, hogy a régi vezérléssel minden O.K. volt, és csak az összerakás után jött elő ez a hiba. Nem hiszem, hogy a szerelés során eltörik valamelyik gyűrű, vagy tönkremegy a szelepszár szimering minden előjel nélkül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 Énis erre tippelek, viszont a két vezérműtengelyen a jel jó helyen volt (egymással szemben)... És biztos hogy úgy jó? Nekem is úgy volt eleinte (a mellékelt képen az A és B jel egymással szemben), de kiderült hogy így pont nem jó, mert nem csak a két vezérműkeréken van jel, hanem van egy a hengerfejen is, a vezérműkerekek mögött és kissé feljebb (a képen a C). És a két vezérműkeréken levő jelnek nem egymással szemben kell állnia, hanem mindkettőnek a C jel felé kell mutatnia, kissé felfelé. Legalábbis Z18XE-n így van, Wessz tudna mesélni róla. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kcsszofi Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 És biztos hogy úgy jó? Nekem is úgy volt eleinte (a mellékelt képen az A és B jel egymással szemben), de kiderült hogy így pont nem jó, mert nem csak a két vezérműkeréken van jel, hanem van egy a hengerfejen is, a vezérműkerekek mögött és kissé feljebb (a képen a C). És a két vezérműkeréken levő jelnek nem egymással szemben kell állnia, hanem mindkettőnek a C jel felé kell mutatnia, kissé felfelé. Legalábbis Z18XE-n így van, Wessz tudna mesélni róla. Na ezt holnap megnézem, mert a hengerfejen a jelölésre nem emlékszem, de biztos ezen is úgy van. Gyanús nekem ez a C pont. Nem tudja valaki, hogy a Tis-ben van erről (vezérlés jelölés ábra stb) valami illteve, hoogy ha igen akkor hol találom meg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krisi Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Jelentkezem egy kis infómegosztásra,hogy ne csak "állítgassunk" ;) Úgy fest,sikerült megtalálni a rángatás okát...A légszűrőház tűzfal felőli végén van egy vákuumcső,melynek a gyári megoldása nem a legszebb: egy nagyobb és egy kisebb átmérőjű cső egymásba csúsztatva. Na és mi történik,ha ez 9 éves lesz? Naná,hogy elmozdul,de csak annyira,hogy ne vedd észre :( Lövésem sincs,mi a funkciója. Picit szuszogott a "csatlakozásnál",összetoltuk,és most úgy fest,hogy megszűntek a pici torpanások... Remélem így is marad mostmár <_< Ha tudtam volna, hogy ez a baj.... :wacko: Feleségemnél jött elő, minden lámpánál leesett a fordulat és leállt a motor(ez akkor volt mikor visszafelé ő vezetett ;) )Na mondom többet nem iszok. De mivel a probléma állandósult utána néztem és észrevettem, hogy valahol ömlik a levegő. Ez már valószínű nem gyári, mert a cső rövidebb volt 2 centivel mint kellett volna és ahol feszült eltört. Kérdeztem a kollégámat mi ez a cső, mire csak röhögött(mindig ezt csinálja ha rossz a vas). Azt mondta nem tudja de nézzük meg, hogy neki hogy néz ki. Motorháztető fel... Mondom neki mit röhögsz te barom a tied is el van törve.... Az utolsó verzió szerint valami membránt fúkál a rajta kiáramló (vagy beáramló) levegő, így szabályoz. Kicsit leizzadtam mielőtt megtaláltam a hibát (már láttam a guruló tíz-ezreseket) , de így ingyenbe vót Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Motorháztető fel... Mondom neki mit röhögsz te barom a tied is el van törve.... Már BOCS, de ezen jót derültem! <_< OFF vége! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ferere26 Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Remélhetőleg csak az első ülések valamelyike alatt rossz a kontaktus a csatiban! Sarukat vedd le az aksiról, várj pár percet, míg minden ménkü eltűnik (rádiókód megvan? :wacko: <_< ), majd igazítsd meg a csatlakozókat, vagy szedd szét és forraszd össze a kábeleket. Köszi megpróbálom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balageaxe Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Ha már vezérműszíj téma... Tudom, hogy van rá km limit, de van esetleg rá idő limit is? (Még nem értem el km-ben amikor kellene cserélni, de még az eredeti van az autóban - 2001-es.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Ha már vezérműszíj téma... Tudom, hogy van rá km limit, de van esetleg rá idő limit is? (Még nem értem el km-ben amikor kellene cserélni, de még az eredeti van az autóban - 2001-es.) Tudtommal 6 év a hivatalos időkorlát. Szóval, jobban jársz, ha lecseréled. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Sziasztok! Vezérlés csere után vagyok. Az a gondom, hogy iszonyatosan füstöl a motor (Z16XE) illetve kattogó hang (gondolom hidrotőke) jön a 3. henger szívóoldaláról. A kipufogóoldalon fel let véve a vezérműtengely mert h.tőkét kellett cserélni. Az a kérdés, hogy ha nem lett jól összerakva a vezérlés tehát nem jelen volt (nem én csináltam), hanem véletlenül 1 foggal el van téve pl.: a főtengelynél, akkor milyen hibajelenség adódik? Lehet ettől a kattogás? Amúgy a motor szépen jár, beindul, nem köhög a kattogást leszámítva, de mintha erőtlen lenne. A kompressziót kimérettem 11 és 14 bár között van. Köszi a válaszokat. Klaszzikusan arra utaló jelek, hogy kissé el lett rakva a vezérlésed... Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Ha már vezérműszíj téma... Tudom, hogy van rá km limit, de van esetleg rá idő limit is? (Még nem értem el km-ben amikor kellene cserélni, de még az eredeti van az autóban - 2001-es.) Azt cseréld ki! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts