moti Elküldve Június14, 2010 Megoszt Elküldve Június14, 2010 Vmikor biztos kinyit a termosztát, mert mindig 0 és 90 fok közötti vonalon van, vagyis hüti a vizet, csak nekem nem melegszik annyira a viz, vagy nem tudom, mert 80-90 körül nagyon ritkán van 9 percig néztem, mondom akkor termosztát biztos jó, meg tudom, hogy vmikor csak kinyit, csak nem volt már kedvem megvárni. Tudok 40e egy opel vectrát megy a motor meg minden csak a tápszivattyú hiányzik, papírok nélkül, megérné megvenni??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Június14, 2010 Megoszt Elküldve Június14, 2010 Vmikor biztos kinyit a termosztát, mert mindig 0 és 90 fok közötti vonalon van, vagyis hüti a vizet, csak nekem nem melegszik annyira a viz, vagy nem tudom, mert 80-90 körül nagyon ritkán van 9 percig néztem, mondom akkor termosztát biztos jó, meg tudom, hogy vmikor csak kinyit, csak nem volt már kedvem megvárni. Tudok 40e egy opel vectrát megy a motor meg minden csak a tápszivattyú hiányzik, papírok nélkül, megérné megvenni??? Nem volt véletlenül cserélve a műszeregységed fordulatszámmérősre? Skálázása mennyi a hőmérőnek? 100C° vagy 110C°? Ha 110ig van skálázva, akkor ott lesz a gond, hogy nem a hozzávaló hőgomba van a motorban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június14, 2010 Megoszt Elküldve Június14, 2010 Vmikor biztos kinyit a termosztát, mert mindig 0 és 90 fok közötti vonalon van, vagyis hüti a vizet, csak nekem nem melegszik annyira a viz, vagy nem tudom, mert 80-90 körül nagyon ritkán van 9 percig néztem, mondom akkor termosztát biztos jó, meg tudom, hogy vmikor csak kinyit, csak nem volt már kedvem megvárni. Tudok 40e egy opel vectrát megy a motor meg minden csak a tápszivattyú hiányzik, papírok nélkül, megérné megvenni??? Pedig az a tökéletes termosztátműködés, ha először felmegy a 95 fok közelébe, aztán visszaáll a 90 körülire és ott is marad. Természetesen ez a hidegindítás után egyszer játszódik le és (kivéve ha murvahideg téli nap van), akkor mindig el kell játszódnia. Enyémben rendszeresen megtörténik a fent leírt művelet. Bár ahogy m_petya is említette, lehet a műszeregységed kiosztása a rossz, de ettől függetlenül a leírt ingadozásnak legalább egyszer meg kell történnie. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június14, 2010 Megoszt Elküldve Június14, 2010 Vmikor biztos kinyit a termosztát, mert mindig 0 és 90 fok közötti vonalon van, vagyis hüti a vizet, csak nekem nem melegszik annyira a viz, vagy nem tudom, mert 80-90 körül nagyon ritkán van 9 percig néztem, mondom akkor termosztát biztos jó, meg tudom, hogy vmikor csak kinyit, csak nem volt már kedvem megvárni. Tudok 40e egy opel vectrát megy a motor meg minden csak a tápszivattyú hiányzik, papírok nélkül, megérné megvenni??? Igazából semmit nem csináltál, mert ha rossz a termosztát, és nyitva van állandóan akkor is 0-90 között van a víz, az egész dolog arról szól, hogy csak akkor nyisson ki amikor eléri amotor az üzemi hőfokot, 92-foknál. Amit te csináltál csak benzinpocsékolás volt, nem ellenőrzés. Meg kell várni szépen amíg kinyit a termosztát, ekkor elönti a forró víz a hűtő felső részét, a mutató látványosan visszaesik. A számokat nem kell figyelni, ahogy Petya ís irta, ha műszeregység csere volt lehet csal, de ez úgyis csak téged tájékoztat. Ezután már érdemes megvárni azt is amíg a hűtőventi bekapcsol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Oks, akkor majd csinálok egy ellenőrzést, fordulatszámmérős óra van benne és 110 van skálázva, nem tudom hogy gyárilag ez volt e benne vagy nem :s Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Oks, akkor majd csinálok egy ellenőrzést, fordulatszámmérős óra van benne és 110 van skálázva, nem tudom hogy gyárilag ez volt e benne vagy nem :s Akkor ott a probléma. Nem hozzá való az órához a motorban a hőgomba. De ettől függetlenül, még meg kéne csinálni a termosztát tesztelést. Addig járasd a motort, amíg ki nem nyit a termosztát. Ezt könnyen megtudod, mert a hűtő forró lesz. Ha meg folyamatosan melegszik a hűtő és nem hirtelen, akkor a termosztátod meghalt és nyitva maradt. Akkor irány a bolt, és újat kell venni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Június16, 2010 Megoszt Elküldve Június16, 2010 Hát nem tudom A termosztát tesztelést amint jobb idő lesz megcsinálom De ha csal az óra, és amikor nagy nehezen felmegy nekem 90fokra akkor valójában 110fokos a víz, nem hiszem, mert akkor már rég megfőtt volna a motor Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június16, 2010 Megoszt Elküldve Június16, 2010 Hát nem tudom A termosztát tesztelést amint jobb idő lesz megcsinálom De ha csal az óra, és amikor nagy nehezen felmegy nekem 90fokra akkor valójában 110fokos a víz, nem hiszem, mert akkor már rég megfőtt volna a motor Annyit nem csal, csak olyan 8-10 fokot. Nekem olyan 80-85-körül látszik a nyitás ami 92-nél van. De nem nézem a hőfokot, csak azt hogy visszesik-e, akkor műkszik rendesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Annyit nem csal, csak olyan 8-10 fokot. Nekem olyan 80-85-körül látszik a nyitás ami 92-nél van. De nem nézem a hőfokot, csak azt hogy visszesik-e, akkor műkszik rendesen. Enyémhez meg hőmérséklet érzékelőket lehetne hitelesíteni, annyira pontos. ^_^ :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tiger2000 Elküldve Június25, 2010 Megoszt Elküldve Június25, 2010 Sziasztok! Nagyon szuper volna, ha valaki tudna az alábbi kérdésben segíteni, vagy legalábbis valamilyen táppontot adni. Van egy Opel Corsa C 1.2 gépkocsim. Sajnos az árvíz miatt teljesen beázott. A legnagyobb problémám az lett, hogy ki kellett cserélni az elektromos gázpedált. Ezután azt tapasztaltam, hogy a fordulatszámom 1000-1500 között ingadozik alapjáraton. Mi lehet az ok? Illetve mivel lehet megoldani? Köszönöm szépen előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Attila70 Elküldve Július3, 2010 Megoszt Elküldve Július3, 2010 Sziasztok! Van egy Opel Omega B Caravan 2,5TD-s autónk. Egy kérdésem lenne hozzátok az adagolóval kapcsolatban. A problémánk azóta áll fent, mióta tömítést cseréltek, és próbapadon beállították, de azóta az alapjárat hullámzó, és gyorsuláskor rángatva lassabban gyorsul. Ki-ki villan a visszajelző lámpája. Mit lehetne tenni ebben az esetben? Előre is köszi a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kova Elküldve Július3, 2010 Megoszt Elküldve Július3, 2010 Visszavinni ahhoz aki csinálta hogy csinálta meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kopasz1 Elküldve Július13, 2010 Megoszt Elküldve Július13, 2010 Üdv urak :rolleyes: volna egy kérdésem,adott egy A omega C20ne motorral,a minap elkezdett olyat csinálni,hogy ha elindítom,össze vissza ingadozik az alapjárat,hol hirtelen felugrik 1500ig,hol vissza,ha 1500 nél adok neki gázt,akkor felmegy 2000-2500re,innen vagy vissza jön magától,vagy csak többszöri gázadásra áll be ujra.az a baj h menet közbe is csinálja,és össze vissza kapcsolgat miatta az aut.váltó,volt olyan is h leállt menet közbe miután elengettem a gázt. ilyet még soha nem csinált,én speciel az alapjárati motorra gyanakszom,amit meg is pucoltam,de nem javult semmit. szerintetek mi lehet a baj? kérdésem még h jó e esetleg más opel alapj.motor hozzá,vagy csak a c20ne jöhet szóba,és esetleg nincs e vkinek proba képp kölcsönbe egy jó al.motorja. köszi <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Július13, 2010 Megoszt Elküldve Július13, 2010 Üdv urak :rolleyes: volna egy kérdésem,adott egy A omega C20ne motorral,a minap elkezdett olyat csinálni,hogy ha elindítom,össze vissza ingadozik az alapjárat,hol hirtelen felugrik 1500ig,hol vissza,ha 1500 nél adok neki gázt,akkor felmegy 2000-2500re,innen vagy vissza jön magától,vagy csak többszöri gázadásra áll be ujra.az a baj h menet közbe is csinálja,és össze vissza kapcsolgat miatta az aut.váltó,volt olyan is h leállt menet közbe miután elengettem a gázt. ilyet még soha nem csinált,én speciel az alapjárati motorra gyanakszom,amit meg is pucoltam,de nem javult semmit. szerintetek mi lehet a baj? kérdésem még h jó e esetleg más opel alapj.motor hozzá,vagy csak a c20ne jöhet szóba,és esetleg nincs e vkinek proba képp kölcsönbe egy jó al.motorja. köszi <_< Nézd át a levegőcsöveket! Főleg, az alapjárati motor környékén. Esetleg járó motornál mozgasd át őket, lehet, hogy ki van repedezve már és falsot szív. Ez szokott fordulatszámingadozást okozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kopasz1 Elküldve Július13, 2010 Megoszt Elküldve Július13, 2010 köszi a gyors választ,de ez volt a másik amit rögtön átnéztem,és teljesen jok a csövek. azért furcsa az egész,mert idáig nem csinált ilyet,én erősen gyanakszom az al.motorra,de hátha vki másnak is volt már ilyen. sőt,ki is felejtettem,h egyszer ki is gyulladt a müszerfalon a sárga kis motor kontról lámpa,de az azóta nem is világit. el nem tudom mi lehet a baja,tegnap semmi baja nem volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kopasz1 Elküldve Július15, 2010 Megoszt Elküldve Július15, 2010 nos,senkinek nincs 5lete? :rolleyes: <_< -_- B) B) :D holnap kicserélem az üz.anyag szűrőt,hátha csak ez a baja,mivel néhaa kerűl bele szesz is :D :D :D :) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Július15, 2010 Megoszt Elküldve Július15, 2010 Már mostanába minnél több olajat eszik az autó, de én a szelepszár szimeringekre gyanakszok. Szerintetek? Hogyan tudom cserélni, és milyet vegyek hozzá, vagy előtte hogy tudom ellenőrizni hogy azok-e egyáltalán a hibásak?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július15, 2010 Megoszt Elküldve Július15, 2010 Már mostanába minnél több olajat eszik az autó, de én a szelepszár szimeringekre gyanakszok. Szerintetek? Hogyan tudom cserélni, és milyet vegyek hozzá, vagy előtte hogy tudom ellenőrizni hogy azok-e egyáltalán a hibásak?? Elméletileg lehet cserélni a HF-levétele nélkül, de nagyon macerás, egyszerűbb ha leveszed. Ellenőrizni nem nagyon lehet, ha megszűnik az olajfogyás, akkor az volt kopva. Mennyi olaj fogy mondjuk 1000kilóméter alatt? És milyen van benne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kopasz1 Elküldve Július16, 2010 Megoszt Elküldve Július16, 2010 nos,senkinek nincs 5lete? :rolleyes: <_< -_- B) B) :D holnap kicserélem az üz.anyag szűrőt,hátha csak ez a baja,mivel néhaa kerűl bele szesz is :D :D :D :) :P ma kicseréltem a szűrőt,má ráfért mit mondjak.de sajnos továbbra is ugyan ugy ingadozik az alapjárat,hol le hol föl,sokszor le is áll,valamikor gyönyörűen megy semmi gondja,1 szerűen nem tudom mi lehet. segítsetek légyszi esetleg nincs kölcsönbe vkinek c20ne hez alapj.motorja kiprobálásra????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
attilaszu Elküldve Július23, 2010 Megoszt Elküldve Július23, 2010 Sziasztok! A mai nap kivillogtattam, a hibakódomat, miután, hengerenként leállt az autóm... 93-as vagyis hal jeladó fesz alacsony. Ez okozhatja, hogy nem indul a Calibra (c20xe)? Valamint, mi a megoldás? És hol jutok, hozzá ilyen jeladóhoz, mert gondolom csere... Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
makrai76 Elküldve Július26, 2010 Megoszt Elküldve Július26, 2010 Sziasztok! Édesapámnak van egy 1999-es OPEL CAMPO 100 LE-s kisteherautója. Szinte a kezdetektől a produkálja azt a hibát, hogy 100 km/h fölött kigyullad egy sárga lámpa és a motor vészüzemmódba áll (max 80 km/h nincs erő). Ilyenkor gyujtás le, és a hiba megszűnik, viszont amint megint 100 fölé gyorsít újra jelentkezik. A márkakereskedőnél nem tudtak vele már annak idején sem mit kezdeni, mondván annyira ritka típus. Mivel mostanában használnánk az autót autópályán, ez a hiba nagyon bosszantó. A kéresem az lenne hozzátok, hogy amennyiben ismerős nektek a probléma írjatok már róla valamit, vagy esetleg ajánljatok olyan szerelőt, lehetőleg Kelet-Magyarországon, aki az ilyen jellegű problémát megoldhatja. Segítségeteket előre is köszönöm, Makrai Csaba Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július27, 2010 Megoszt Elküldve Július27, 2010 Sziasztok! Édesapámnak van egy 1999-es OPEL CAMPO 100 LE-s kisteherautója. Szinte a kezdetektől a produkálja azt a hibát, hogy 100 km/h fölött kigyullad egy sárga lámpa és a motor vészüzemmódba áll (max 80 km/h nincs erő). Ilyenkor gyujtás le, és a hiba megszűnik, viszont amint megint 100 fölé gyorsít újra jelentkezik. A márkakereskedőnél nem tudtak vele már annak idején sem mit kezdeni, mondván annyira ritka típus. Mivel mostanában használnánk az autót autópályán, ez a hiba nagyon bosszantó. A kéresem az lenne hozzátok, hogy amennyiben ismerős nektek a probléma írjatok már róla valamit, vagy esetleg ajánljatok olyan szerelőt, lehetőleg Kelet-Magyarországon, aki az ilyen jellegű problémát megoldhatja. Segítségeteket előre is köszönöm, Makrai Csaba ABS problémára tippelnék, már ha van benne. Diesel vagy benzines? Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Július27, 2010 Megoszt Elküldve Július27, 2010 2 vagy 4 kerék meghajtásos a Campo? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csabavo Elküldve Július27, 2010 Megoszt Elküldve Július27, 2010 Üdv urak :D volna egy kérdésem,adott egy A omega C20ne motorral,a minap elkezdett olyat csinálni,hogy ha elindítom,össze vissza ingadozik az alapjárat,hol hirtelen felugrik 1500ig,hol vissza,ha 1500 nél adok neki gázt,akkor felmegy 2000-2500re,innen vagy vissza jön magától,vagy csak többszöri gázadásra áll be ujra.az a baj h menet közbe is csinálja,és össze vissza kapcsolgat miatta az aut.váltó,volt olyan is h leállt menet közbe miután elengettem a gázt. ilyet még soha nem csinált,én speciel az alapjárati motorra gyanakszom,amit meg is pucoltam,de nem javult semmit. szerintetek mi lehet a baj? kérdésem még h jó e esetleg más opel alapj.motor hozzá,vagy csak a c20ne jöhet szóba,és esetleg nincs e vkinek proba képp kölcsönbe egy jó al.motorja. köszi :wacko: Helló! Hasonló problémával küzdök csak X16XEL variációban. Valaki mondja el merre találom az alapjárati motort. Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
makrai76 Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 ABS problémára tippelnék, már ha van benne. Diesel vagy benzines? Dízel és 4x4-es a CAMPO, nincs benne ABS, sajnos az évjáratát elírtam 2001-es (100 LE, intercooler). A válaszokat köszönöm, továbbra is várom, Makrai Csaba Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts