astrásgyerek Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Helló! sikerült szereznem fordulatszám mérős műszeregységet, épp a mostani kiszerelésénél tartok. Már lebontottam mindent, amit le kell, kivéve ezt nem tudom, hogy lehet. Még egy csavar fogja a bal aljában, szerintem. http://www.opelforum.hu/uploads/1180273880...6_202_41058.jpg Egy csavart kivettem a tetejéből, meg egyet a jobb aljából. Semmi többet. enélkül nem tudom kihúzni a km óra spirált, amit egyébként a váltóról se tudok leszedni, mert nem jövök rá, hogy kéne. Azt olvastam, csavaros, de csak fél fordulatot fordul, onnan semmit. Gondoltam nem szakítom le, inkább kérdezek. Légyszi valaki valamelyik utat magyarázza el, hogy kéne, mert darabokban az autó és holnap menni kéne vele :rolleyes: Köszönöm előre is Gábor Megbillented, beljebb csúsztatod, és már fordul is annyit, hogy újjal meg tudd nyomni a pöcköt, ami tartja a spirált az óránál... (nem tekerős, hanem van egy fém rúgócska, ami ráfeszül, és tartja) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Km spirál, végén a hollander. A pöcköt az óra felé nyomd meg és kijön a helyéről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Megbillented, beljebb csúsztatod, és már fordul is annyit, hogy újjal meg tudd nyomni a pöcköt, ami tartja a spirált az óránál... (nem tekerős, hanem van egy fém rúgócska, ami ráfeszül, és tartja) ;) Oké, kijött... A tekerőst a másik felére mondtam. Ez műanyagleszedős rész meghetne a Gyik-ba, mert enélkül... fogalmam sincs. Persze összerakni megint jó lesz. Mindkettő VDO, W = 1102 Az új kék, a régi meg zöld hátulról. A mechanikus résznek a tetején van egy műanyag, ami számolja az ecu-nak a sebességet. Na ennél a résznél más a kettő. a Kéknek fekete, a zöldnek fehér. szerintetek hogy jobb? Inkább tekergetni az újat (előre, bő 150 e km-t), vagy a régit beleműteni? Most jön a fordulatszám jel odavezetése a másik oldalról... addig van idő töprengeni :rolleyes: köszönöm a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Skacok! Nagyon úgy néz ki , hogy akkumulátort kell vennem a kocsiba. Benzines kollégák, meg tudnátok mondani, hogy kinek hány amperóras akksi van a kocsijában? Jelent pillanatban az enyémben 55AH-ás van, de sztem az a kelleténél nagyobb. Most nem tudom mekkora van benne, mert egy darab bötű nincs rajta, de már hozzák a 74-eset. :D Szóval travi. :rolleyes: ;) :D Vagy homi, vagy leszbi? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Most nem tudom mekkora van benne, mert egy darab bötű nincs rajta, de már hozzák a 74-eset. ;) Vagy homi, vagy leszbi? :D Amit meg én tudok szerezni occsóé 88Ah-ás, nem fér be. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Amit meg én tudok szerezni occsóé 88Ah-ás, nem fér be. ;) Amúgy bármekkora mehet bele, nincs valami határ, úgyértve elektromosügyileg? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Amúgy bármekkora mehet bele, nincs valami határ, úgyértve elektromosügyileg? :rolleyes: Szerintem nincs, mivel a lényeg hogy ugyanúgy 14 v körüli töltést kap mind1ik. Az Ah akkor számit, amikor indítasz, illetve amikor használatban van. Minél nagyobb az Ah, annál tovább bírja a terhelést töltés nélkül, illetve annál nagyobb áramot tud leadni. Persze összefüggésben az Ah utáni A számmal. Ez a szerény meglátásom. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Helló! Na sikerült behúznom a fordulatszám jelet, a küszöbnél már rá is illesztettem a zöld kábelre. valahogy rá lehet improvizálni erre a csatlakozóra a kábelt, ami az óracsoportba megy, ha nincs ilyen rugós dolgom, ami a csatlakozóba van? Gondoltam keresek egy üreset a csatlakozón, és ellopom azt, de olyan sóherek voltak a gyárba, egyet se hagytak nekem :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Helló! Na sikerült behúznom a fordulatszám jelet, a küszöbnél már rá is illesztettem a zöld kábelre. valahogy rá lehet improvizálni erre a csatlakozóra a kábelt, ami az óracsoportba megy, ha nincs ilyen rugós dolgom, ami a csatlakozóba van? Gondoltam keresek egy üreset a csatlakozón, és ellopom azt, de olyan sóherek voltak a gyárba, egyet se hagytak nekem :rolleyes: Én a régi benzines astrámban hosszan megblankoltam a vezetéket, és végigfutattam forrasztó ónnal. Igy már visszahajtottam olyan alakura, mint a többi, és bedugtam a helyére. Hibátlanul működött. A kábelt meg hozzászigetelőszalagoztam a többihez, hogy ne csusszon ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Én a régi benzines astrámban hosszan megblankoltam a vezetéket, és végigfutattam forrasztó ónnal. Igy már visszahajtottam olyan alakura, mint a többi, és bedugtam a helyére. Hibátlanul működött. A kábelt meg hozzászigetelőszalagoztam a többihez, hogy ne csusszon ki. Oké, köszi a tippet. Én egy régi mosógép kábelkötegét használtam, és az egyik ilyen elektromos sarut hosszában kettévágtam, összehajtogattam, és jobbnak néz ki mint az eredeti. Jön az összerakás szerk: összerakva, pöpecül megy, jön a próbakör :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
frecsume Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 üdv. valaki tudna linkelni egy hátsó elktromos emelőröl képet vagy csak a linket? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Nah, köszi a segítséget, a Gyik-ban lévő leírást én azért kiegészíteném kicsit, ha van rá igény. ha elsőre csinálja az ember, mint én most, azért vannak nem triviális részletek :rolleyes: Sok sok. De már megvan miért kell szétszednem újra, nem ég a jobb oldalán a világítás. Majd jön a ledezés, vizsgák után. Ja, jól műxik, legalábbis úgy néz ki, de a fordulatszámmérőnek van egy kis reakcióideje, nem igazán RealTime a dolog. Nálatok is? Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Nah, köszi a segítséget, a Gyik-ban lévő leírást én azért kiegészíteném kicsit, ha van rá igény. ha elsőre csinálja az ember, mint én most, azért vannak nem triviális részletek :rolleyes: Sok sok. De már megvan miért kell szétszednem újra, nem ég a jobb oldalán a világítás. Majd jön a ledezés, vizsgák után. Ja, jól műxik, legalábbis úgy néz ki, de a fordulatszámmérőnek van egy kis reakcióideje, nem igazán RealTime a dolog. Nálatok is? Gábor Én nem vettem észre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Skacok! Nagyon úgy néz ki , hogy akkumulátort kell vennem a kocsiba. Benzines kollégák, meg tudnátok mondani, hogy kinek hány amperóras akksi van a kocsijában? Jelent pillanatban az enyémben 55AH-ás van, de sztem az a kelleténél nagyobb. C16NZ motor, az Astrában 44 Ah volt, a Vectrában 55 Ah van, de 74-es volt, amikor még benne volt a muzsika. Szóval, ha ránk hallgatsz azt csinálsz amit akarsz. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Én nem vettem észre. Csatlakozom. Örülök, hogy sikerült a művelet. ;) Ennél sokkal, de sokkal jobb fűtőradiátort cserélni. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 C16NZ motor, az Astrában 44 Ah volt, a Vectrában 55 Ah van, de 74-es volt, amikor még benne volt a muzsika. Szóval, ha ránk hallgatsz azt csinálsz amit akarsz. :D Én azt mondom, ami belefér! :D Ha meglesz az új akkum, lehet átkötöm a villanyablakokat állandóra, uncsi mindíg ráadni a gyujtást, ha a közeli hozzátartozóm elfelejti az ablakot felnyomatni. :rolleyes: Csak kicsit félek az állandó fesztől. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Én azt mondom, ami belefér! :D Ha meglesz az új akkum, lehet átkötöm a villanyablakokat állandóra, uncsi mindíg ráadni a gyujtást, ha a közeli hozzátartozóm elfelejti az ablakot felnyomatni. :rolleyes: Csak kicsit félek az állandó fesztől. ;) Válj el! Akkor feszültségmentesíted magad. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Amit meg én tudok szerezni occsóé 88Ah-ás, nem fér be. :rolleyes: És véletlenül nem lúgos az az akksi? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 És véletlenül nem lúgos az az akksi? ;) Az baj? Majd nem nyalogatom. :rolleyes: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 És véletlenül nem lúgos az az akksi? ;) Neeem! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Június12, 2010 Megoszt Elküldve Június12, 2010 Csatlakozom. Örülök, hogy sikerült a művelet. :P Ennél sokkal, de sokkal jobb fűtőradiátort cserélni. :D Csatlakozom a véleményhez. A fordulatszámmérős óra behelyezés semmi a fűtőradiátor kiszedéséhez képest. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
feri05 Elküldve Június12, 2010 Megoszt Elküldve Június12, 2010 Üdv! Ma kiszedtem a középkonzolból az órát és visszatettem a 2 ledet. Annyiban változott, hogy most mind a 2 ég gyengén aminkor nincs gyújtáson. Viszont ha ráadom onnantól semmi egészen addig amíg helyzetjelzőt vagy tompítottat nem kapcsolok. Valami ötlet, hogy mi a baja mert én már nemtom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június12, 2010 Megoszt Elküldve Június12, 2010 Üdv! Ma kiszedtem a középkonzolból az órát és visszatettem a 2 ledet. Annyiban változott, hogy most mind a 2 ég gyengén aminkor nincs gyújtáson. Viszont ha ráadom onnantól semmi egészen addig amíg helyzetjelzőt vagy tompítottat nem kapcsolok. Valami ötlet, hogy mi a baja mert én már nemtom. A gyujtás gondolom visszavesz a feszből, lehet kevés a led begyujtásához. Link to comment Megosztás: More sharing options...
feri05 Elküldve Június12, 2010 Megoszt Elküldve Június12, 2010 A gyujtás gondolom visszavesz a feszből, lehet kevés a led begyujtásához. De 3 hétig semmi baja nemvolt. Ráadásul az egyik gond, hogy amikor nincs gyújtáson akkor ég nagyon gyengén pedig nem kellene neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június12, 2010 Megoszt Elküldve Június12, 2010 De 3 hétig semmi baja nemvolt. Ráadásul az egyik gond, hogy amikor nincs gyújtáson akkor ég nagyon gyengén pedig nem kellene neki. Hűha, mintha egyszer már lett volna téma ilyen gyujtás nélkül parázsló led...meg írták az okát is, csak már nem emlékszem rá mi volt az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts