pepike73 Elküldve Június5, 2010 Megoszt Elküldve Június5, 2010 Sziasztok tud valaki bontott kipufogo torkot eladot a havernak el van hasadva és kifujj, a verda 2001 es 1,6 os 16 szelepes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Június5, 2010 Megoszt Elküldve Június5, 2010 én azt csinálnám hogy amikor nem indul féktisztitóval befújnék a szivótorokba és ha ugy egyből indul akkor üzemanyag probléma van ott keresném a bajt.Lehet sok minden de igy nehéz mondani mi lehet a baj.Sziasztok! Ma találtam erre a fórumra, és remélem tudtok segíteni a gondomban. Van egy z14xep motorkódú 2,5 éves astránk és mostanában azt produkálja, hogy hidegen nem indul be. Volt olyan hogy kb. 20-szori indításra indult csak be. Viszont, ha egyszer beindul, utána pöccre indul, bármikor állítjuk is le. Hosszabb pihi után kezdi előlről. Ac pumpa lett benne cserélve - nem az volt a gond. Elmentünk opel márkaszervízbe, hátha ők okosabbak ezen a téren, és azt mondták, a légtömegmérő ment ki benne. Azt is kicseréltük, azzal sem szuperál. Ha valaki esetleg találkozott volna már ilyen hibajelenséggel és tudja rá a megoldást, kérem válaszoljon :rolleyes: Köszönöm előre is durmi Edit: még annyi, hogy kigyulladt a sárga motor visszajelző, és diagnosztika azt írta ki, hogy: üzemanyag korrekciós hiba az 1 hengersoron. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Június5, 2010 Megoszt Elküldve Június5, 2010 Sziasztok, Az elmúlt 1 héten jelentkezett nálam valami új. Sajnos fogalmam sincs mi lehet (nem értek hozzá). Nyikorog valami a futóműnél. Jellemzően kanyarodáskor hallom. Olyan mint amikor be van húzva a kézifék és megnyomkodod a hátulját az autónak. Jellemzően elölről hallom, de előfordult, hogy olyan volt mintha hátulról hallanám. Ha aszfalton megyek, akkor kanyarodás közben (csak kormánymozgatásra) hallom, amikor földúton, vagy vacak úton megyek egyenesen, akkor a bukkanókon is. Nem kopogás, hanem mély hangszínű nyikorgás. Van valakinek ötlete, hogy ez mi lehet és mire számíthatok? A héten tervezem, hogy elmegyek vele szervízbe. Mellesleg nagyon sok jót olvastam Wesszeről és megfontolom,hogy zuglóból kiugrok hozzá, hogy nézze át a kocsit. Jellemzően nekem csak hétvégén jó az időpont, mert sokat dolgozok és az nagyon megfogott, hogy hétvégén is foglalkozik az emberrel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kontárgyerek Elküldve Június5, 2010 Megoszt Elküldve Június5, 2010 Szilenteket fújd be szilikonsprével. De az is lehet, hogy a műanyag elemek csinálják a kerékjáratban (bár ennek nagyon kevés esélyét látom) Minden lengőkar végében van egy (ez nem Opel, de hirtelen ezt találtam): És ilyeneket keress mind elől, és mind hátul (bár ha ilyen akkor már fújhatod...... :rolleyes: ez már szét van használódva): Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolo Elküldve Június6, 2010 Megoszt Elküldve Június6, 2010 Pajtások! G astrán jobb első toronycsapágyat kell cserélnem. Ez után kell vinnem futómű állításra , vagy ez a műtét független attól? Elöre is köszönet a válaszért Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi08 Elküldve Június6, 2010 Megoszt Elküldve Június6, 2010 Sziasztok! Kész a kicsikém...kicserélték a hűtőt...jobb mint ujkorában...munkadijjal mindennel 1ütt 30e-be fájt. Remélem mostmár nem lesz semmi gond:) Jó éjt mindenkinek és köszönöm az ezzel kapcsolatos tanácsot! Link to comment Megosztás: More sharing options...
pite42 Elküldve Június6, 2010 Megoszt Elküldve Június6, 2010 Sziasztok, astra g 1.4 2004-em van és a következő problémám: az ABS lámpám kigyullad teljesen véletlenszerűen, a sebességmutató álló helyzetben járó motornál ugrál, menet közben előfordul, hogy nem mutat semmit (0-t). Ha menet közben ez huzamosabb ideig tart, akkor a motorelektronika ellenörzőlámpa is kigyullad és elejti az alapjáratot. Minnél meegebb az idő, annál gyakrabban jelentkezik a probléma évről évre. Az opelnél nem tudtak segíteni. A kerékcsapágyak menet közbe gépre lettek kötve, tökéletesen működnek, jó jelet adnak. Külföldi fórumokon olvastam, hogy másnak is volt hasonló problémája (még Omegával is), sajnos ott nem segítettek. Jó lenne ha valaki közületek tudna segíteni. Előre is köszi: pite Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolo Elküldve Június7, 2010 Megoszt Elküldve Június7, 2010 Pajtások! G astrán jobb első toronycsapágyat kell cserélnem. Ez után kell vinnem futómű állításra , vagy ez a műtét független attól? Elöre is köszönet a válaszért Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astratic Elküldve Június7, 2010 Megoszt Elküldve Június7, 2010 Sziasztok! Van egy négy éves 1.4 G Astrám. A problémám az, hogy egy-két hete éreztem az autóban először, hogy mikor beülök, dohos párás szag van az utastérben. Mikor megnéztem alul láttam, hogy gumiszőnyeg alatt a kárpit elöl és hátul is "tocsog" a vízben. A vezetőoldalon elöl és hátul is áll a víz az autóban. Gyanítom, hogy a nagy esők miatt valahol bejutott a víz, és sajnos nem kevés. A hátsó üléssort és az az előtti kárpitot felszedve, az autóval emelkedőnek állva, kb. liternyi víz ömlött ki, alig győztük törölközőkkel felitatni. Szerelőnél megemeltettem, aki azt mondta, hogy alul minden ok, onnan nem jutott fel víz. A kocsi nem volt törve. Ablak nem maradt letekerve, ülések, műszerfal és minden más száraz. Az autó aljában mégis áll és folyik a víz. Tapasztalt már valaki közületek hasonlót? Ha van tippetek, mitől ázott ennyire át a kocsi, és honnan juthatott be ekkora mennyiségű víz, segítsetek! Kösssz!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Június7, 2010 Megoszt Elküldve Június7, 2010 Sziasztok! Van egy négy éves 1.4 G Astrám. A problémám az, hogy egy-két hete éreztem az autóban először, hogy mikor beülök, dohos párás szag van az utastérben. Mikor megnéztem alul láttam, hogy gumiszőnyeg alatt a kárpit elöl és hátul is "tocsog" a vízben. A vezetőoldalon elöl és hátul is áll a víz az autóban. Gyanítom, hogy a nagy esők miatt valahol bejutott a víz, és sajnos nem kevés. A hátsó üléssort és az az előtti kárpitot felszedve, az autóval emelkedőnek állva, kb. liternyi víz ömlött ki, alig győztük törölközőkkel felitatni. Szerelőnél megemeltettem, aki azt mondta, hogy alul minden ok, onnan nem jutott fel víz. A kocsi nem volt törve. Ablak nem maradt letekerve, ülések, műszerfal és minden más száraz. Az autó aljában mégis áll és folyik a víz. Tapasztalt már valaki közületek hasonlót? Ha van tippetek, mitől ázott ennyire át a kocsi, és honnan juthatott be ekkora mennyiségű víz, segítsetek! Kösssz!!! kiegyenlítőből nem fogy a víz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
oggy Elküldve Június7, 2010 Megoszt Elküldve Június7, 2010 Sziasztok! Van egy négy éves 1.4 G Astrám. A problémám az, hogy egy-két hete éreztem az autóban először, hogy mikor beülök, dohos párás szag van az utastérben. Mikor megnéztem alul láttam, hogy gumiszőnyeg alatt a kárpit elöl és hátul is "tocsog" a vízben. A vezetőoldalon elöl és hátul is áll a víz az autóban. Gyanítom, hogy a nagy esők miatt valahol bejutott a víz, és sajnos nem kevés. A hátsó üléssort és az az előtti kárpitot felszedve, az autóval emelkedőnek állva, kb. liternyi víz ömlött ki, alig győztük törölközőkkel felitatni. Szerelőnél megemeltettem, aki azt mondta, hogy alul minden ok, onnan nem jutott fel víz. A kocsi nem volt törve. Ablak nem maradt letekerve, ülések, műszerfal és minden más száraz. Az autó aljában mégis áll és folyik a víz. Tapasztalt már valaki közületek hasonlót? Ha van tippetek, mitől ázott ennyire át a kocsi, és honnan juthatott be ekkora mennyiségű víz, segítsetek! Kösssz!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolo Elküldve Június7, 2010 Megoszt Elküldve Június7, 2010 Pajtások! G astrán jobb első toronycsapágyat kell cserélnem. Ez után kell vinnem futómű állításra , vagy ez a műtét független attól? Elöre is köszönet a válaszért Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Június7, 2010 Megoszt Elküldve Június7, 2010 Ez már nem a harmadik hely ahová ezt beírod? Elegendő egy helyre beírni a dolgot, a szakavatottak úgy is minden topic-ot olvasnak. :rolleyes: Fog jönni válasz hidd el. Egyébként szerintem nem kell állítani Pajtások! G astrán jobb első toronycsapágyat kell cserélnem. Ez után kell vinnem futómű állításra , vagy ez a műtét független attól? Elöre is köszönet a válaszért Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Június7, 2010 Megoszt Elküldve Június7, 2010 Sziasztok! Vettem egy X16SZR motoros Astrát,de nem működik a kormányszervója,kontrollámpa nem világít,olaj van benne bőven,biztosíték jó,testet,áramot mindentmegkap.Esetleg találkozott már valaki hasonlóval?Segitségeteket előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Június7, 2010 Megoszt Elküldve Június7, 2010 Sziasztok! Van egy négy éves 1.4 G Astrám. A problémám az, hogy egy-két hete éreztem az autóban először, hogy mikor beülök, dohos párás szag van az utastérben. Mikor megnéztem alul láttam, hogy gumiszőnyeg alatt a kárpit elöl és hátul is "tocsog" a vízben. A vezetőoldalon elöl és hátul is áll a víz az autóban. Gyanítom, hogy a nagy esők miatt valahol bejutott a víz, és sajnos nem kevés. A hátsó üléssort és az az előtti kárpitot felszedve, az autóval emelkedőnek állva, kb. liternyi víz ömlött ki, alig győztük törölközőkkel felitatni. Szerelőnél megemeltettem, aki azt mondta, hogy alul minden ok, onnan nem jutott fel víz. A kocsi nem volt törve. Ablak nem maradt letekerve, ülések, műszerfal és minden más száraz. Az autó aljában mégis áll és folyik a víz. Tapasztalt már valaki közületek hasonlót? Ha van tippetek, mitől ázott ennyire át a kocsi, és honnan juthatott be ekkora mennyiségű víz, segítsetek! Kösssz!!! No, akkor a tapasztalataim: tünet nálam ugyanez... fagyállóval rámértünk a szőnyegre: fagyálló az. Fűtőradiátort kicseréltük, mert a hűtővíz is fogyogatott, a radiátor volt a ludas, ez tehát kipipálva. Jön a nagy monszun, hát nem megint adta víz a szőnyeg? Ez már nem lehet fagyálló, szóval az F-es tapasztalatok alapjén a szellőzőn jut be a víz. Így is lett, Lásd itten: 1. szélvédő és ablaktörlő alatti műanyagelem közötti rész leszed 2. ablaktörlő leszed (nem jön ám könnyen...) 3. ablaktörlő alatti műanyagelem kiszed. 4. szemrevételezés. Na itt a lényeg, rengeteg falevél mocsok kiszed... + az anyósoldal előtt van a levegőbeömlő nyílás, nekem ez csupa víz volt, ott jutott be a kis hamis :rolleyes: a műanyagelem leszed (torx), kitisztít. 5. visszarakás fordított sorrend. 6. én az 1. pontban említett takaróelem alját kiszilikonoztam, mert szerintem ott folyt be a víz a 2 elem között, és nekem el is áll kicsit. Ezeket szvsz ellenőrizd, ha nem is ez a hiba, sok kosz lesz ott, az biztos ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kontárgyerek Elküldve Június7, 2010 Megoszt Elküldve Június7, 2010 Sziasztok! Kerékagycsapágyakat kell cserélnem. Ha kompletten akarom megvenni (egész kerékagy), akkor az 200,000 Ft. körül mozog. Ettől állna a szőr a hátamon! Kicsit agyaltam a dolgon és más megközelítésből szeretném megoldani, de ahhoz szükségem volna a segítségetekre! 1. Még nem szedtem szét, és nem tudom, hogy hozzá lehet-e férni magához a csapágyhoz??? Mert ha igen elég volna csak azt cserélni. 2. Mi lehet a pontos típusa magának a csapágynak? Ha ezt tudnám, elugranék egy SKF boltba, és megvenném mind a 4 db-ot 20.000 Ft.-ért. (gondolom) Autó típusa: Opel Astra G (lépcsőshátu) Y20DTH (74kw) 2000 évjárat Elől-hátul tárcsafék (5 lukazatu kerékfelfogatás) Nagyon megköszönném ha a fenti két kérdésemre egy hozzáértő megadná a válaszokat!!!!!!!!!!!!!!!!! Hajlandó vagyok egy jelképes 500 Ft.-ot átutalni az illető számlájára, aki segít a kérdéseim megválaszolására! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve Június7, 2010 Megoszt Elküldve Június7, 2010 Sziasztok! Kerékagycsapágyakat kell cserélnem. Ha kompletten akarom megvenni (egész kerékagy), akkor az 200,000 Ft. körül mozog. Ettől állna a szőr a hátamon! Szia, Én jobb hátsót cseréltem, utángyártott volt 33e (újra 98e-t mondott az OPEL...). A gond, hogy benne van az ABS érzékelő és nem kicsit van összesajtolva... néztem én is, miután kicseréltük, hogy szét lehet e szedni, de autószerelő ismerősömmel arra jutottunk, hogy roncsolás nélkül nem nagyon lehetne széthúzni. Utána pedig nem sok garancia van, hogy a cserecsapágy jól és fixen fekszik majd benne, nem is beszélve az ABS érzékelő részéről... Szóval szvsz nem nagyon fogod tudni csak a gördülő csapágy részét cserélni. Már ha a tied is olyan, mint az enyém. De lehet mondanak okosabbat, akik már esetleg vették a bátorságot és megcsinálták :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Június7, 2010 Megoszt Elküldve Június7, 2010 Nagyon megköszönném ha a fenti két kérdésemre egy hozzáértő megadná a válaszokat!!!!!!!!!!!!!!!!! Hajlandó vagyok egy jelképes 500 Ft.-ot átutalni az illető számlájára, aki segít a kérdéseim megválaszolására! :rolleyes: Mily nagylelkű ajánlat! annyiért kitanulom az autószerelés csínját-bínját ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Június7, 2010 Megoszt Elküldve Június7, 2010 Sziasztok! Kerékagycsapágyakat kell cserélnem. Ha kompletten akarom megvenni (egész kerékagy), akkor az 200,000 Ft. körül mozog. Sajnos tényleg csak az aggyal együtt lehet cserélni,de ennél az árnál nagyságrendekkel olcsóbban meg lehet venni.Nekem is most volt cserés (tavasszal)a bal első,( most nem akarok hazudni,mert a pontos összegre már nem emlékszem)kb. 30 ezerből megvolt munkadíjjal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pite42 Elküldve Június7, 2010 Megoszt Elküldve Június7, 2010 Sziasztok! Van egy négy éves 1.4 G Astrám. A problémám az, hogy egy-két hete éreztem az autóban először, hogy mikor beülök, dohos párás szag van az utastérben. Mikor megnéztem alul láttam, hogy gumiszőnyeg alatt a kárpit elöl és hátul is "tocsog" a vízben. A vezetőoldalon elöl és hátul is áll a víz az autóban. Gyanítom, hogy a nagy esők miatt valahol bejutott a víz, és sajnos nem kevés. A hátsó üléssort és az az előtti kárpitot felszedve, az autóval emelkedőnek állva, kb. liternyi víz ömlött ki, alig győztük törölközőkkel felitatni. Szerelőnél megemeltettem, aki azt mondta, hogy alul minden ok, onnan nem jutott fel víz. A kocsi nem volt törve. Ablak nem maradt letekerve, ülések, műszerfal és minden más száraz. Az autó aljában mégis áll és folyik a víz. Tapasztalt már valaki közületek hasonlót? Ha van tippetek, mitől ázott ennyire át a kocsi, és honnan juthatott be ekkora mennyiségű víz, segítsetek! Kösssz!!! Hola, nekem hasonló volt. Az én problémám az volt, hogy a légkondi kondenzvíz kivezetője el volt tömődve és a víz az utastérbe folyt be. Az anyósülés előtt folyt be és fokozatosan töltötte a kocsit. Állt a víz a kocsiban. Bár nekem csak elől jelentkezett a dolog, nem biztos, hogy a tied ugyanez. ABS és sebességmérő problémámra (párral feljebb)valaki? pite Link to comment Megosztás: More sharing options...
pite42 Elküldve Június7, 2010 Megoszt Elküldve Június7, 2010 Sziasztok! Kerékagycsapágyakat kell cserélnem. Ha kompletten akarom megvenni (egész kerékagy), akkor az 200,000 Ft. körül mozog. Ettől állna a szőr a hátamon! Autó típusa: Opel Astra G (lépcsőshátu) Y20DTH (74kw) 2000 évjárat Elől-hátul tárcsafék (5 lukazatu kerékfelfogatás) Hola, sztem se kísérletezz szétszedni. Nem biztos, hogy szét tudod nyomni a zsugorkötést. Nekem egy éve kb. 25-30e volt egy db a BÁRDInál. De inkább nézz körül EBAY-n: http://cgi.ebay.co.uk/VAUXHALL-ASTRA-MK4-G...=item1c0ec35cae A 200e sztem kicsit túlzás (vagy OPEL márkaszarvíz mondta). pite Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kontárgyerek Elküldve Június7, 2010 Megoszt Elküldve Június7, 2010 Hola, sztem se kísérletezz szétszedni. Nem biztos, hogy szét tudod nyomni a zsugorkötést. Nekem egy éve kb. 25-30e volt egy db a BÁRDInál. De inkább nézz körül EBAY-n: http://cgi.ebay.co.uk/VAUXHALL-ASTRA-MK4-G...=item1c0ec35cae A 200e sztem kicsit túlzás (vagy OPEL márkaszarvíz mondta). pite Nem tudok e-bay -azni! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Amusing Elküldve Június7, 2010 Megoszt Elküldve Június7, 2010 a duda helyéről tudna nekem vki egy fotót csinálni? illetve a reléje merre található? így csináldba nem ismertem fel a helyet :D elment a dudám :rolleyes: , biztosíték jó, marad a relé meg a duda maga (ami nem hiszem hogy tökre tud menni) szóval előre is köszönöm a fotót ;) vagy részleges magyarázatot Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Június7, 2010 Megoszt Elküldve Június7, 2010 a duda helyéről tudna nekem vki egy fotót csinálni? illetve a reléje merre található? így csináldba nem ismertem fel a helyet :D elment a dudám :rolleyes: , biztosíték jó, marad a relé meg a duda maga (ami nem hiszem hogy tökre tud menni) szóval előre is köszönöm a fotót ;) vagy részleges magyarázatot Bal(jobb) elejének aláfexel és meglátod ,a sarokban van!Tud a kürt is elromlani de inkább az érintkezője oxidálódik,sarazódik stb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Amusing Elküldve Június7, 2010 Megoszt Elküldve Június7, 2010 2x tankoltam etanolt > első után meghallt a külső hőmérséklet jeladó, most meg ez.... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts