kcsszofi Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Mi volt a hiba kód ?Ha tudod a szöveget is írd hozzá. P0230 (0) üzemanyagszivattyú relé érintkezési probléma. Gyujtáson jelen van, járó motornál törölhető és nem íródik, fel csak ha leállítom megint. Vesszel nézegettük, de nem volt sok ideje, így nem jutottunk előbbre. A kocsi megy tehát járó motornál megy az AC. A dobozban lévő két relét megcseréltük, (AC meg a másik) de úgyis ua volt minden. Link to comment Megosztás: More sharing options...
NorbyAstraG Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 11e a gyári most ,kedvezmény nélkül. Jó,van annál olcsóbban is,nem is arról van szó,hogy hogyan úsznám meg a legolcsóbban,hanem hogy melyik a jobb.Ki mit használ,mi a véleményük.Végűlis lehet akármilyen is,csak ne nyikorogjon,mert attól a falnak tudnék menni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Jó,van annál olcsóbban is,nem is arról van szó,hogy hogyan úsznám meg a legolcsóbban,hanem hogy melyik a jobb.Ki mit használ,mi a véleményük.Végűlis lehet akármilyen is,csak ne nyikorogjon,mert attól a falnak tudnék menni Van ettől ocob is :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
NorbyAstraG Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Van ettől ocob is ;) Pl: http://www.vatera.hu/opel_astra_g_eredeti_..._165623516.html Itt pl a gyári 7600-ft. Érdemes mindig szétnézni a vaterán,mert itt mindig minden van.Lehet hogy még hugyosbokor is van :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 P0230 (0) üzemanyagszivattyú relé érintkezési probléma. Gyujtáson jelen van, járó motornál törölhető és nem íródik, fel csak ha leállítom megint. Wesszel nézegettük, de nem volt sok ideje, így nem jutottunk előbbre. A kocsi megy tehát járó motornál megy az AC. A dobozban lévő két relét megcseréltük, (AC meg a másik) de úgyis ua volt minden. Lehet hogy csak valami kontakt hiba,nekem is volt p0230(2) benne,a szivattyú csatija szarakodott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Pl: http://www.vatera.hu/opel_astra_g_eredeti_..._165623516.html Itt pl a gyári 7600-ft. Érdemes mindig szétnézni a vaterán,mert itt mindig minden van.Lehet hogy még hugyosbokor is van :) ;) Hát igen ,én csergőnél néztem........ A kat.szám egyezik a vaterással. De ha akarod ,van egy barátom ő nagykerbe dolgozik,én vele szoktam bótóni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
NorbyAstraG Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Hát igen ,én csergőnél néztem........ A kat.szám egyezik a vaterással. De ha akarod ,van egy barátom ő nagykerbe dolgozik,én vele szoktam bótóni :lol: Az a baj,hogy még nem döntöttem el,hogy milyet vegyek.De azért köszönöm a segítségedet.Majd ha kitalálom mi lesz,akkor jelentkezem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pane Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Ajjaj úgy tűnik nekem is trafóhíd gondom van. Utóbbi pár hétben szaggat az Astrám (x14xe). Legtöbb esetben 2000-2500 fordulat tartományban. Ilyenkor vagy leveszem a lábam vagy rányomok a gázpedálra hogy javuljon. Magasabb fordulaton kicsit jobb a helyzet. Gyertya csere után megjavult, majd 3 nap után ismét megjelent a hiba. Mondom magamban rászaladtam rossz NGK-ra. Kivettem a gyertyákat és láthatóan a 3. kissé és a 4.erősebben kormos. Vettem még egy Bosch szettet és vele is 3 napot bírta. Ja, és nincs ismerősöm trafóval. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve Március16, 2010 Megoszt Elküldve Március16, 2010 Ajjaj úgy tűnik nekem is trafóhíd gondom van. Utóbbi pár hétben szaggat az Astrám (x14xe). Legtöbb esetben 2000-2500 fordulat tartományban. Ilyenkor vagy leveszem a lábam vagy rányomok a gázpedálra hogy javuljon. Magasabb fordulaton kicsit jobb a helyzet. Gyertya csere után megjavult, majd 3 nap után ismét megjelent a hiba. Mondom magamban rászaladtam rossz NGK-ra. Kivettem a gyertyákat és láthatóan a 3. kissé és a 4.erősebben kormos. Vettem még egy Bosch szettet és vele is 3 napot bírta. Ja, és nincs ismerősöm trafóval. :lol: szia! végső megoldásnak szerintem jó lenne az ha bemennél opelékhez és mondanád mi a probléma, beledobnak egy trafót és fordulnak vele egyet. lehet drágább a trafó de legalább gyári! tud egy után gyártott elég nagy galibát okozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Március16, 2010 Megoszt Elküldve Március16, 2010 Üdv! Reggel leadtam a kocsit. 81 000 km-nél 2 első merevítő csere. Nem al legolcsóbb, 12 000 Ft lesz a kettő + munkadíj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Március16, 2010 Megoszt Elküldve Március16, 2010 Üdv! első merevítő csere. Nem al legolcsóbb, 12 000 Ft lesz a kettő + munkadíj. stabilizátor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest kumabushi Elküldve Március16, 2010 Megoszt Elküldve Március16, 2010 üdv nektek régen láttam haver kocsiján a távirányítón csinálta azt hogy megnyomott valamit és megszólalt a riasztó nekem lehet ilyet? nincs csak nyitó-záró (riasztó 2. nyomásra) gomb próbáltam hosszan nyomni, egyszerre .. de semmi és pl amikor ólálkodnak kocsi körül, jól jönne :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Március16, 2010 Megoszt Elküldve Március16, 2010 stabilizátor? Jaja, nem is gondoltam, hogy ezek olyen műanyag szarok, mér nem fémre csinálták? 30 perc múlva megyek érte..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Picco Elküldve Március16, 2010 Megoszt Elküldve Március16, 2010 Sziasztok! Gondoltam benézek hozzátok!Szerencsére nincs gondom a vassal! Mióta nincs a csati az AGR-en azóta megy rendesen! :lol: Majd valamikor lecserélem egy újra,majd ha bejön végre a meleg idő! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Március16, 2010 Megoszt Elküldve Március16, 2010 Sziasztok! Gondoltam benézek hozzátok!Szerencsére nincs gondom a vassal! Mióta nincs a csati az AGR-en azóta megy rendesen! :lol: Majd valamikor lecserélem egy újra,majd ha bejön végre a meleg idő! :) üdv ismét köztünk, mivel nekem is volt/van EGR/AGR problémám, ezért érdekel a te "megoldásos" csak simán levetted róla a csatlakozót? és nem dobálta a sárga ikonokat? üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
pane Elküldve Március16, 2010 Megoszt Elküldve Március16, 2010 Megmondaná valaki milyen gyártmányú az eredeti opel trafóhíd? Mostani DELPHI és ahogy látom ez a legolcsóbb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Március16, 2010 Megoszt Elküldve Március16, 2010 Megmondaná valaki milyen gyártmányú az eredeti opel trafóhíd? Mostani DELPHI és ahogy látom ez a legolcsóbb. a gyári GM (delfi) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Picco Elküldve Március16, 2010 Megoszt Elküldve Március16, 2010 üdv ismét köztünk, mivel nekem is volt/van EGR/AGR problémám, ezért érdekel a te "megoldásos" csak simán levetted róla a csatlakozót? és nem dobálta a sárga ikonokat? üdv Szia Norbedlee! Simán levettem a csatlakozót róla,de azért letekertem szig.szalaggal nehogy véletlen vizet kapjon,az AGR alá meg tettem egy tele tömítést amit alubol csináltam hozzá! A hiba jel elötte is jelen volt,a csati lehuzása után azonnal eltünt,de egy 20-30 km múlva ujra előjött!Gondolom a program keresi de nem találja!Amúgy tökéletesen működik,nem torpan meg,nem dadog, nem rángat,nem áll le! Hozzáteszem körülbelül 5 szerelőnél voltam,köztük a csornai Opelben is,és senki sem jött rá, hogy mi a hiba! Itt amit tanácsoltatok a fórumon abból raktam össze a dolgokat!Ugyhogy köszi mégegyszer! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Március16, 2010 Megoszt Elküldve Március16, 2010 Szia Norbedlee! Simán levettem a csatlakozót róla,de azért letekertem szig.szalaggal nehogy véletlen vizet kapjon,az AGR alá meg tettem egy tele tömítést amit alubol csináltam hozzá! A hiba jel elötte is jelen volt,a csati lehuzása után azonnal eltünt,de egy 20-30 km múlva ujra előjött!Gondolom a program keresi de nem találja!Amúgy tökéletesen működik,nem torpan meg,nem dadog, nem rángat,nem áll le! Hozzáteszem körülbelül 5 szerelőnél voltam,köztük a csornai Opelben is,és senki sem jött rá, hogy mi a hiba! Itt amit tanácsoltatok a fórumon abból raktam össze a dolgokat!Ugyhogy köszi mégegyszer! Köszi Picco! Én már cseréltem EGR szelepet (gyári zsír újat raktam bele) de még nem tökéletes, mert egyszer újra feldobta ezt a hibát, és én is valami ilyen megoldáson gondolkodom... köszi a leírást! minden jót Link to comment Megosztás: More sharing options...
pane Elküldve Március16, 2010 Megoszt Elküldve Március16, 2010 a gyári GM (delfi) Ezek szerint gyári az enyém is. Ilyent találtam újat 30eFt, csak gyanúsan olcsó , másoknál kb. 50eFt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Március16, 2010 Megoszt Elküldve Március16, 2010 Ezek szerint gyári az enyém is. Ilyent találtam újat 30eFt, csak gyanúsan olcsó , másoknál kb. 50eFt. szerintem az azért van mert a szakszervíz drágán adja (pl én 30ért vettem EGR-t Opel-ban pedig 43 lett volna) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pane Elküldve Március16, 2010 Megoszt Elküldve Március16, 2010 szerintem az azért van mert a szakszervíz drágán adja (pl én 30ért vettem EGR-t Opel-ban pedig 43 lett volna) Csak még be kéne bizonyítani valahogy hogy tényleg a trafó a ludas. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Március16, 2010 Megoszt Elküldve Március16, 2010 Csak még be kéne bizonyítani valahogy hogy tényleg a trafó a ludas. 1. ha van gé astrás ismerősöd akkor tedd át a tiedbe és próbáld ki......ha jó akkor trafóhíd csere 2. ha nincs ismerős, akkor 4db gyertya csere, ha átmenetileg megszűnik a gond (2-3napig) azután megint előjön akkor szintén, trafó gond... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pane Elküldve Március16, 2010 Megoszt Elküldve Március16, 2010 1. ha van gé astrás ismerősöd akkor tedd át a tiedbe és próbáld ki......ha jó akkor trafóhíd csere 2. ha nincs ismerős, akkor 4db gyertya csere, ha átmenetileg megszűnik a gond (2-3napig) azután megint előjön akkor szintén, trafó gond... Előző hozzászólásaimat nem olvastad: http://www.opelforum.hu/index.php?s=&s...st&p=624284 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Március16, 2010 Megoszt Elküldve Március16, 2010 Bocsi, figyelmetlen voltam :lol: :) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts