Speed Elküldve Február16, 2010 Megoszt Elküldve Február16, 2010 Már hívni akartalak, hogy milyen volt az új géppel az első túra, de így már nem is. Hogy tetszett a futómű, stabilitás miegymás dolgok? Vissza lapoztam ma délután 1-2 oldalt... és olvastam a fikázásokat. Hát őszintén mondom, hogy irígylem azt, akinek ez az autó egy szar! :lol: Volt már jó néhány autóm... és volt már szerencsém egészen komoly autókat is vezetni... persze, egy A8-ashoz nem hasonlítható... de a kategóriájában nagyon is megállja a helyét. Ha mellé teszi az ember a konkurenseket, ahova szánták --> Audi A4, BMW 3... bizony, igenis is labdába rughat! Soha egy zörejt, zajt, csörgést nem hallottam még az autótól... igaz még csak 2 hetes múlt, de több mint 5000 kmt csaptam már bele. Nagyon jól hangolt a futómű - persze pl. a szerpentíneken, vagy tempósabb kanyarokban elférne rá egy 18-19-es kerék... a 225/55R17 nem túl feszes. A futómű kényelmes, nagyon szépen egyenlíti ki az úthibákat és a kanyarokban is jó a tartása. A menetzajról már írtam... nem hiszem, hogy lehetne ennél jobb ebben a kategóriában. Nyilván egy A8, egy Phaeton, egy Lexus LS sokkal csendesebb... de a konkurensek mellett igen erős ezen a téren az Insignia. De ami mindent ver... ami különösen überf@ca az Adaptív Xenon amit kapott az autó. A 9 féle világítási profil talán picit túlzás... de igenis jól elhatárolható 6-7 különböző világítási stílus. Hogy feltűnik-e, hogy az autó folyamatosan játszik a fénycsóvával? Nem különösebben... inkább csak az tűnik fel, hogy mindig, mindig látsz! Olyat világít az autópályán, vagy nagyobb tempónál közúton, hogy nem akarsz reflektort kapcsolni. A kanyarokban szinte nem is látsz be olyan ívet, amit ő bevilágít... és nem utolsó sorban rohadtul jól néz ki vele az autó! :lol: Hogy nincs radar? Nincs kroma-tükör? Ezek mind extrák. Viszont a Vezető csomagban (amit beleraktattam) minden benne van. AFL Xenon, radarok, kroma-tükör, automata ablaktörlő, stb. ca. 330e pénzért. A radar nagyon kell, hisz tényleg elég rosszul belátható az autó. Viszont az 5 csillagos (94%-os) töréstesztet érzésben is adja. Körülölel... és biztonságban érzed magad. Lehet, hogy félre értettem, de mintha az angol srác a légzsákok hiányát is feldobta volna... nem értem. Szériában 8 légzsákot kapott. Egyetlen egyet nem gyárt az opel, amit lehetne, az a térdlégzsák, de ezt a pedálsor leoldásával helyettesíti, ami szerintük jobb. Most így hirtelen ennyi... ha eszembe jut még valami, ha jön még ihlet írok. :( (Képeket pedig lövök majd fel. Most még csak olyan van, ami a kereskedésben készült) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Február16, 2010 Megoszt Elküldve Február16, 2010 Milyen a balaton télen? :lol: :lol: :( :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február16, 2010 Megoszt Elküldve Február16, 2010 (Képeket pedig lövök majd fel. Most még csak olyan van, ami a kereskedésben készült) Lőj róla ott képet,ahol régen a coupe-ról! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Február16, 2010 Megoszt Elküldve Február16, 2010 Lőj róla ott képet,ahol régen a coupe-ról! :(Áááá... nem lehet. :lol: Bekerítette a tulaj és oda rakott egy kaput. Nem régen láttam :lol: A többi jó fotót pedig a tiszai gáton lőttem... az meg elég dzsuvás ilyenkor... no majd valamikor körbe-lövöm a gépet... valahol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 De, hogy ne csak pozitívumokat írjak... leírom az eddigi hibaüzeneteket: 1. Visit service soon +tiltás 3000 rpm-nél - ca. 1070km az autóban, M7, ca. 150 km/h, tempomattal először csak nem gyorsult, majd lassult az autó... aztán megállás, 2-3 újra indítás és minden rendben. ok: szerintem a Tesco-Shell benzinkúton tankolt gázolaj okádott be a hidegben. 2. Park assist error - ráfagyott a dzsuva a hidegben... (egyszer volt) 3. ESP/ABS error - egy idő után nem bírta a kézifékes csúszkálást :-) (egy-két újra indítás után törölte) 4. Check oil level - ez ugye nem hiba, hanem figyelmeztetés... és rendben is lenne az első 5000km után némi olajfogyás és utántöltés... csakhogy, amikor este megnéztem az olajszintet (ezt reggel jelezte) 100%-on volt az nívó... pedig reggel 3-szor is bejelzett. 5. Visit service soon + tiltás 3000 rpm-nél. autópálya ca. 150km/h tempomat. Fékezés egy lehajtónál... majd mégis tovább haladás, vissza 4 + gáz... de tiltott 3000 rpm-nél félre állás, motor újraindít... aztán minden okés. most látom, hogy más a szöveg... "Service vehicle soon" Szóval most így végig nézve azért nem túl jó. 5555km-en áll most pontosan az óra. A fenti hibákból a 2. és 3. normális, jelentéktelen dolog... a másik 3 (1,4,5) ami inkább karcos... De ettől függetlenül továbbra is imádom! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 imádom! :lol: Gratulálok az új gépedhez, kívánok neked sok örömöt benne! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 Hát most ennyivel tudok szolgálni... sajnos jobb képem nincs még. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 Gratulálok az új gépedhez, kívánok neked sok örömöt benne! :lol:köszi Endy :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 Szóval most így végig nézve azért nem túl jó. 5555km-en áll most pontosan az óra. A fenti hibákból a 2. és 3. normális, jelentéktelen dolog... a másik 3 (1,4,5) ami inkább karcos... De ettől függetlenül továbbra is imádom! :( Miért nem v.mi normális benzines motorral vetted?? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 Miért nem v.mi normális benzines motorral vetted?? :lol: :lol: A kibicnek semmi se drága! :D Persze 1 Ó Pí Szí-t megnéznék... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 De az enyém OPC optikás!!! --> OPC színű! :D --> fehér :D :P Mellesleg ma reggel a Maxabo-ban indult a napom! Pestre jövet épp 3-szor tiltott le az autó 150-es tempónál. :lol: Nem olyan gáz ám, hogy mész a belsősávban... xenonnal arcoskodva túrod le a népet... aztán miután végre elenged 5 autó... egyszercsak hopp... vészvillogó... leállósáv... újra indítás... újra indítás... újra indítás... majd újra a korábbi autókonvoly után! :lol: :lol: :P Mindez 3-szor. Egyszer csak elkezd ilyenkor lassulni a gép... "Service Vehicle Soon"... és lassulunk... üresben max 3000-es fordulat... de sebességben még annyit sem enged. :D :( :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 ... Pestre jövet épp 3-szor tiltott le az autó 150-es tempónál. :lol: ... Ki kell baxni belőle azt a sok kütyüt és rárakni két Weber-t had szóljon! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 Ki kell baxni belőle azt a sok kütyüt és rárakni két Weber-t had szóljon! :lol:Meglehet :( :D :D (kis hazugság a sebességről, a saját se..em védelmében belefér, ugye? :lol: Ki tudja, kik olvassák a fórumot... :D) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 De az enyém OPC optikás!!! --> OPC színű! :D --> fehér :D :P Mellesleg ma reggel a Maxabo-ban indult a napom! Pestre jövet épp 3-szor tiltott le az autó 150-es tempónál. :lol: Nem olyan gáz ám, hogy mész a belsősávban... xenonnal arcoskodva túrod le a népet... aztán miután végre elenged 5 autó... egyszercsak hopp... vészvillogó... leállósáv... újra indítás... újra indítás... újra indítás... majd újra a korábbi autókonvoly után! :lol: :lol: :P Mindez 3-szor. Egyszer csak elkezd ilyenkor lassulni a gép... "Service Vehicle Soon"... és lassulunk... üresben max 3000-es fordulat... de sebességben még annyit sem enged. :D :( :D :D És a szervizben mit szóltak rá? Én biztos bepipulnék! Azért ez mégsem készletkisöprésen szerzett filléres, leharcolt autó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 És a szervizben mit szóltak rá? Én biztos bepipulnék! Azért ez mégsem készletkisöprésen szerzett filléres, leharcolt autó. Hm... valóban több, mint 2 hónapot vártam az autóra és egyedileg gyártották... szóval egy biztos --> nem készletsöpréses vas. :( Nem mondtak rá semmit... megnézik. Nyilván a kereskedő erről nem tehet... Azt már itt le sem írtam, hogy nagy tempóról intenzív fékezésnél rezek a kormány és enyhén (talán) jobbra húz... legalábbis picit mozdul a kasztni. :lol: De délután okosabb leszek. Addigra csak kiizzadnak valami értelmes magyarázatot... és remélem, hogy egy megoldást is. :D Mellesleg azután, hogy én is láttam már új 7-es BMW-t (nem a brand-new), ahogy ment előttem közúton, aztán hirtelen vészvillogó, félre áll... (megelőzöm) xenon kialszik (leállította az autót), majd indítás, lámpa vissza és jött utánam! :lol: No és egy olyanért pedig 2-3 Insignia árát is simán le kell tenni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 Nem mondtak rá semmit... megnézik. Nyilván a kereskedő erről nem tehet... ... Mellesleg azután, hogy én is láttam már új 7-es BMW-t (nem a brand-new), ahogy ment előttem közúton, aztán hirtelen vészvillogó, félre áll... (megelőzöm) xenon kialszik (leállította az autót), majd indítás, lámpa vissza és jött utánam! :lol: No és egy olyanért pedig 2-3 Insignia árát is simán le kell tenni. :( Mindjárt elsírom magam! Szegény kereskedő! :lol: Tényleg nem a kereskedő tehet arról, hogy kehes a paripa. De rajta keresztül kötöttél üzletet a generálimportőrrel, ő képviseli az importőrt a garanciát illetően, rendelkezésére áll/biztosítják neki a kellő felszereltséget és szakmai hátteret és képviseli úgy zusammen a GM-et ill. az Opelt. Nincs az az autó (értéktől függetlenül), melynek hasonló problémája bármi nemű vigaszt nyújthatna bárki számára vagy menthetné az Opelt, BMW-t, TATA-t, Mahindrát, stb. A fennálló hiba szvsz nem az egyedi felszereltségből adódik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 Meglehet :( :D :D (kis hazugság a sebességről, a saját se..em védelmében belefér, ugye? :lol: Ki tudja, kik olvassák a fórumot... :D) (ismerős a szitu) AliG indaház :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 No... közben megjött - egy kolléganőmön keresztül közvetve - a Maxabotól a válasz - így a pontossága azért nem 100%... De állítólag a baj, hogy valami relé beokádott a Turbo-nál, így ez cserés. Megrendelték Németországból a cuccot... konklúzióként jövő hét szerda-csütörtökig nincs autóm. :( (addig a cégnél kell túrni valamit, talán a régi céges autómat) "Zupe'kúl" (ahogy a művelt német mondaná...) Feltételezem, hogy gyári hibás a cucc, mert hogy már 1000km-nél is produkált egy ilyet a gép... habár utána 4500km-t várt a következő jelentkezéssel. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 (ismerős a szitu) AliG indaház :lol: Egy régebbi videó - a haverommal gurultunk a pályán (2 Astra QP) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 Pontosítás --> a turbónyomás kapcsoló halt meg Link to comment Megosztás: More sharing options...
edy Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 sziasztok,most találtam rátok :lol: nos akkor csatlakozok az Insignia táborhoz Gép:Insignia Cosmo 2.8 V6Full+Április végére van visszaigazolva az OPC. Ha valaki tudna segíteni abba,hogy hogyan tudok galériát csinálni,azt megköszönném,mert akkor tudnék felrakni 1 pár képet. Eddig semmi baja,most van benne 13.000km,most fog majd kapni hátra új tárcsákat,illetve betéteket,mert rosszul koptak be(gyári visszahívás).kb ennyi a hibalistáról Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 sziasztok,most találtam rátok :lol: nos akkor csatlakozok az Insignia táborhoz Gép:Insignia Cosmo 2.8 V6Full Nnna, vvégre egy rendes benzines motorral szerelt verzió! :D Eddig semmi baja,most van benne 13.000km, Erről beszéltem! :lol: :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 sziasztok,most találtam rátok :lol: nos akkor csatlakozok az Insignia táborhoz Gép:Insignia Cosmo 2.8 V6Full+Április végére van visszaigazolva az OPC. Ha valaki tudna segíteni abba,hogy hogyan tudok galériát csinálni,azt megköszönném,mert akkor tudnék felrakni 1 pár képet. Eddig semmi baja,most van benne 13.000km,most fog majd kapni hátra új tárcsákat,illetve betéteket,mert rosszul koptak be(gyári visszahívás).kb ennyi a hibalistárólNo ez szép. :-) Az OPC igazán zsivány lesz biztosan! :lol: De a mostani is elég vad lehet. Neked ezek szerint eddig szerencséd volt az autóval. Remélem, nekem sem lesz több nyűgöm. (én mondjuk havi 5e km-t belerakok) Link to comment Megosztás: More sharing options...
edy Elküldve Február20, 2010 Megoszt Elküldve Február20, 2010 No ez szép. :-) Az OPC igazán zsivány lesz biztosan! :lol: De a mostani is elég vad lehet. Neked ezek szerint eddig szerencséd volt az autóval. Remélem, nekem sem lesz több nyűgöm. (én mondjuk havi 5e km-t belerakok) az biztos hogy zsivány lessz...a mostani kap,1 chip-et,370 LÓ lessz benne,az OPC meg a Steinmetz chip-et,amivel világrekordot döntöttek,az lessz 410 LÓ....akkor már tényleg brutál lessz.... ha majd lessz ilyen tali,akkor majd mind-2vel megyünk,hiszen Opel-esek vagyunk,és csak most találtuk meg ezt a KLUB-ot......Azt viszont elmondom,hogy nem az enyém lez mind2-ő,hanem a Családba jön...(Barátnőm Fiának) amúgy szerintem neked is el fognak mulni a problémaák......igazábol az a baj,hogy még eléggé friss modell,és most javítják a gyerekbetegségeket,ezért amikor a szervizbe gépre tettték,volt rá vagy 10 visszahívás,de csomó apró szarság miatt,ami nem befojásolya az autót...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Február20, 2010 Megoszt Elküldve Február20, 2010 Én is gondolkozom a chipen, de szerintem nem chip, hanem P-box lesz belőle. Ha bármi gond van és a szervízben kiszúrják, ugrik a gari, mert ráfogják. A P-BOX-ot pedig csak lehúzom és vihetik... nincs nyoma. nekem egy p-box / chip kb. 30 lovat adna rá... úgy lenne 160LE a cdti. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts