daykiller Elküldve Január8, 2010 Megoszt Elküldve Január8, 2010 Á, elég vastag ott a rugótányér, meg itt van a gumicsöcs is, előbb annak kell elkopnia. Fellül tört el? Nekem mindkettő allul. De egy rémálom volt hozzá rugót találni. Körbejártuk egész Győrt a Karcsival, végül egy bontós ajánlott egy taxist, neki volt egy pár egy garázsban. Igen, felül. Ettől félek én is, hogy nem találok értelmes rugót. Az is lehet, hogy kovácsoltatok, bár így meg nem akarok sok km-t megtenni, ha lehet akkor áll az autó most. Szóval mindenképpen kéne cseredarab, hogy a futómű felújításig legyen valami alatta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január8, 2010 Megoszt Elküldve Január8, 2010 Igen, felül. Ettől félek én is, hogy nem találok értelmes rugót. Az is lehet, hogy kovácsoltatok, bár így meg nem akarok sok km-t megtenni, ha lehet akkor áll az autó most. Szóval mindenképpen kéne cseredarab, hogy a futómű felújításig legyen valami alatta. Nekem ugye mindkét oldalon el volt törve, ki tudja mióta gumi cserekor vettem észre. Olyan 1-2 centit ült a fara nem volt szembetűnő, csak néha hallatszott roppanás gondolom ahogy a rugóvégek összeértek. Szerintem max. a gumit szabja össze, nem hiszem, hogy más kárt csinál. Nekem is kikoptatta, de mivel az új rugó teljesen máshova ül fel, mit a törött vég, inkább csak esztétikai hibát okozott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január8, 2010 Megoszt Elküldve Január8, 2010 :lol: :lol: http://komike.coldline.hu/images/dsc02171.jpg Húú micsoda kulcskarika. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január8, 2010 Megoszt Elküldve Január8, 2010 Húú micsoda kulcskarika. :lol: Nem mondtál hülyeséget! :lol: Csak akkor nem lehet zsebrevágni. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január9, 2010 Megoszt Elküldve Január9, 2010 Nem mondtál hülyeséget! :lol: Csak akkor nem lehet zsebrevágni. :P Meg elveszíteni sem. Ha leesik akkorát csörömpöl tuti lenézel, hogy mi az. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolt1982 Elküldve Január11, 2010 Megoszt Elküldve Január11, 2010 Sziasztok...egy olyan kérdésem lenne..hogy x14nz bal első kerékcsapágyat szeretném kicserélni..érdemes ehez itthon hozzákezdeni vagy inkább vigyem szerelő műhelybe????..köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Január11, 2010 Megoszt Elküldve Január11, 2010 Sziasztok...egy olyan kérdésem lenne..hogy x14nz bal első kerékcsapágyat szeretném kicserélni..érdemes ehez itthon hozzákezdeni vagy inkább vigyem szerelő műhelybe????..köszönöm Ha nincs megfelelő szerszámozottságod hozzá, akkor inkább szerelő. Ki kell szerelni a gólyalábat ehhez nagy segítség lenne egy golyóscsukló-kinyomó. Le kell szerelni a féket, ehhez imbuszkulcsra is szükséged lesz. A csapágy kicseréléséhez pedig ajánlott a prés, de akár egy jó nagy satu is megteszi + seegergyűrű fogó. A csapágy: http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=e60543f3a...&aid=167351 A féltengelyanya meghúzása: -1. 100Nm-rel meghúzod -2. kilazítod -3. 20Nm-rel meghúzod -4. 80 fokot továbbfordítod a csavart. Üdv. gorbi Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január11, 2010 Megoszt Elküldve Január11, 2010 Ha nincs megfelelő szerszámozottságod hozzá, akkor inkább szerelő. Ki kell szerelni a gólyalábat ehhez nagy segítség lenne egy golyóscsukló-kinyomó. Le kell szerelni a féket, ehhez imbuszkulcsra is szükséged lesz. A csapágy kicseréléséhez pedig ajánlott a prés, de akár egy jó nagy satu is megteszi + seegergyűrű fogó. A csapágy: http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=e60543f3a...&aid=167351 A féltengelyanya meghúzása: -1. 100Nm-rel meghúzod -2. kilazítod -3. 20Nm-rel meghúzod -4. 80 fokot továbbfordítod a csavart. Üdv. gorbi ...és érdemes a kinyomott csapággyal a boltba menni,minta gyanánt,mert 3 féle van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dave_1 Elküldve Január12, 2010 Megoszt Elküldve Január12, 2010 Üdv minden cartársnak! Véleményetekre lennék kiváncsi. Történet: Elvittem a szerelőhöz a vasat, hogy állítsa be a kormányművet. Mikor mentem érte azt mondta hogy szét mentek az első lengéscsillapítóim és amíg nem cserélem ki, addig felesleges beállítani a kormányművet. (azt mondta patronos a lengéscsillapító) Most olajos van bennt szerintetek milyet vegyek bele olajost vagy gázost.? A gázos mibe jobb és vajon strapabíróbb? Válaszotokat előre is kösssssz!! :lol: Üdv: dave_1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 Üdv minden cartársnak! Véleményetekre lennék kiváncsi. Történet: Elvittem a szerelőhöz a vasat, hogy állítsa be a kormányművet. Mikor mentem érte azt mondta hogy szét mentek az első lengéscsillapítóim és amíg nem cserélem ki, addig felesleges beállítani a kormányművet. (azt mondta patronos a lengéscsillapító) Most olajos van bennt szerintetek milyet vegyek bele olajost vagy gázost.? A gázos mibe jobb és vajon strapabíróbb? Válaszotokat előre is kösssssz!! :lol: Üdv: dave_1 Előre gázosak valók (csak hátra szokás olajosat) Amugy a gázos is olajos, csak nagy nyomású gáz van töltve az olaj fölé így kevésbé habosodik és ezáltal kevésbé csökken a csillapítása nagyobb igénybevételnél. Mindenki más márkára seküszik, de a monroo és az olcsóbb gabriel és hasonlók általában kerülendők. Kayaba, sachs asszem ajánlott, de majd jönnek a többiek és megmondják a tutit :lol: Nekem még a gyáriak vannak bent 14 év és 130ekm után, de ahogy mondani szokás műszakira még pont jó, de eléggé hajó feeling :lol: Asszem lassan nekem is cserés lesz :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Makimókus Internetkalóz Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 Üdv minden cartársnak! Véleményetekre lennék kiváncsi. Történet: Elvittem a szerelőhöz a vasat, hogy állítsa be a kormányművet. Mikor mentem érte azt mondta hogy szét mentek az első lengéscsillapítóim és amíg nem cserélem ki, addig felesleges beállítani a kormányművet. (azt mondta patronos a lengéscsillapító) Most olajos van bennt szerintetek milyet vegyek bele olajost vagy gázost.? A gázos mibe jobb és vajon strapabíróbb? Válaszotokat előre is kösssssz!! :lol: Üdv: dave_1 Szeva! Nekem is szétmentek a lengéscsillapítóim és így cseréltem őket. Elöl és hátul is gázos van. Keményebb lett a futómű a csere után, de mivel nem vagyok nagy versenyző típus nem sokat jelent a számomra. De ha cseréled akkor már a toronycsapágyat is érdemes kicserélni. nem nagy tétel és így is úgy is szét lesz szedve. A strapabíróságról szerintem meg nem kell beszélni, mert legalább öt évig úgy is jó lesz bármilyet veszel. És az sem biztos, hogy addig meg lesz a kocsid. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dave_1 Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 Előre gázosak valók (csak hátra szokás olajosat) Amugy a gázos is olajos, csak nagy nyomású gáz van töltve az olaj fölé így kevésbé habosodik és ezáltal kevésbé csökken a csillapítása nagyobb igénybevételnél. Mindenki más márkára seküszik, de a monroo és az olcsóbb gabriel és hasonlók általában kerülendők. Kayaba, sachs asszem ajánlott, de majd jönnek a többiek és megmondják a tutit :lol: Nekem még a gyáriak vannak bent 14 év és 130ekm után, de ahogy mondani szokás műszakira még pont jó, de eléggé hajó feeling :lol: Asszem lassan nekem is cserés lesz :P Köszönöm a gyors válaszokat. Az enyémbe is a gyári van 14 év 232.000 kilóméter ebből 100.000 az enyém de most nagyobb gondba vagyok ma szétment a kuplungom :lol: és most nem tudom hogy mit cseréljek csak tárcsát kinyomócsapággyal vagy kuplungszerkezetet is. Kiemelővillát kell vajon???? (tudom hogy ez nem ez a fórum, de kuplungos nincs). Majd írok az általánosba. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pyox Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 sziasztok! a segítségeteket szeretném kérni. attól félek féltengelyes az autóm, mert ha kitekerem teljesen balra a kormányt nagyon durván ropog a keréknél, eddig nem mindig csinálta, voltam már szerelőnél is egyszer vele emiatt de akkor természetesen nem akart ropogni most viszont állandósult. valamint ha kitekerem a kormányt és megrugóztatom az autó bal oldalát akkor is csinálja. szerintetek ez a féltengely vagy lehet más is??? ha féltengely miket kell cserélni ilyenkor? csak csuklókat vagy vagy magát a tengelyt is? és nagyon drága lesz ez a mutatvány?? előre is köszi a segítséget!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 sziasztok! a segítségeteket szeretném kérni. attól félek féltengelyes az autóm, mert ha kitekerem teljesen balra a kormányt nagyon durván ropog a keréknél, eddig nem mindig csinálta, voltam már szerelőnél is egyszer vele emiatt de akkor természetesen nem akart ropogni most viszont állandósult. valamint ha kitekerem a kormányt és megrugóztatom az autó bal oldalát akkor is csinálja. szerintetek ez a féltengely vagy lehet más is??? ha féltengely miket kell cserélni ilyenkor? csak csuklókat vagy vagy magát a tengelyt is? és nagyon drága lesz ez a mutatvány?? előre is köszi a segítséget!! A ropogás állóhelyzetben is halatszik kormánytekerés közben vagy csak elindulás után? Link to comment Megosztás: More sharing options...
dave_1 Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 sziasztok! a segítségeteket szeretném kérni. attól félek féltengelyes az autóm, mert ha kitekerem teljesen balra a kormányt nagyon durván ropog a keréknél, eddig nem mindig csinálta, voltam már szerelőnél is egyszer vele emiatt de akkor természetesen nem akart ropogni most viszont állandósult. valamint ha kitekerem a kormányt és megrugóztatom az autó bal oldalát akkor is csinálja. szerintetek ez a féltengely vagy lehet más is??? ha féltengely miket kell cserélni ilyenkor? csak csuklókat vagy vagy magát a tengelyt is? és nagyon drága lesz ez a mutatvány?? előre is köszi a segítséget!! Feküdj be a kocsialá vagy menj le az aknába és mozgasd meg a féltengelyt előre-hátra fel-le nem mozoghat, ki-be lehet egy kis mozgása kb.: 1-2 mm-er és tényleg nézd meg hogy állohelyzetbe is ropog-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pyox Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 Feküdj be a kocsialá vagy menj le az aknába és mozgasd meg a féltengelyt előre-hátra fel-le nem mozoghat, ki-be lehet egy kis mozgása kb.: 1-2 mm-er és tényleg nézd meg hogy állohelyzetbe is ropog-e. szia állóhelyzetben nem hallatszik ropogás csak ugy, hogy ha kitekerem tökig a kormányt és a lengéscsillapítónál lenyomkodom a kocsi elejét. igazából nekem ugy tűnik mintha a kasztni mozgásától ropogna valami, de irtó gyászos hangja van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 szia állóhelyzetben nem hallatszik ropogás csak ugy, hogy ha kitekerem tökig a kormányt és a lengéscsillapítónál lenyomkodom a kocsi elejét. igazából nekem ugy tűnik mintha a kasztni mozgásától ropogna valami, de irtó gyászos hangja van. Lehet csak a stabrúd bekötőd tört el,aláfekve látható vagy aknából. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dave_1 Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 szia állóhelyzetben nem hallatszik ropogás csak ugy, hogy ha kitekerem tökig a kormányt és a lengéscsillapítónál lenyomkodom a kocsi elejét. igazából nekem ugy tűnik mintha a kasztni mozgásától ropogna valami, de irtó gyászos hangja van. Elég sok mindentől lehet de nem biztos hogy, egyből féltengely menet közben hirtelen gázadásnál erősödik??? Holnap ha tudsz feküdj alá és rángasd meg a féltengelyeket mindkét oldalt. (húz valamerre a kormány???) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pyox Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Elég sok mindentől lehet de nem biztos hogy, egyből féltengely menet közben hirtelen gázadásnál erősödik??? Holnap ha tudsz feküdj alá és rángasd meg a féltengelyeket mindkét oldalt. (húz valamerre a kormány???) megrángattam a féltengelyt ki-be mozog 1 hangyányit, fel le semmit, hirtelen gázadásnál nincs ilyen hang csak elindulásnál és ahogy begyorsul elhalgat. a kormáűny sem húz semerre.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pyox Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 viszont állóhelyzetben kitekert kormánnyal és indulásnál nagyon durva hangja van.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kontárgyerek Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Sziasztok! Van valakinek tapasztalata ezzel a márkával: TA-Technix Honlap: katt ide! Segítsetek! Nem tudom milyen, de nehogy rossz minőséget vásároljak!!! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Sziasztok! Van valakinek tapasztalata ezzel a márkával: TA-Technix Honlap: katt ide! Segítsetek! Nem tudom milyen, de nehogy rossz minőséget vásároljak!!! :lol: Én is nézegettem már. De a magyar utakra emelni kell nem ültetni. Na de viszont szóljon az melette hogy német. Aztán hogy milyen fene tudja. Szettbe akarod venni? Mert Én ugy nézegettem anno hogy külön a telót ami szintén TA-teknik és külön néztem rugót ami blistein volt igy jóval drágább volt de a blistein má csak nem rossz. Bár sztem ez a Ta-teknik szett megfizethető és sztem nem egy hulladék. Más márka nagyon nincs is talán FK? De akor má inkáb a TA Abból is az álítható az a biztos. Ez az én véleményem volt. ÜDV Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Sziasztok! Van valakinek tapasztalata ezzel a márkával: TA-Technix Honlap: katt ide! Segítsetek! Nem tudom milyen, de nehogy rossz minőséget vásároljak!!! :lol: sztem ez rosszabb mint az fk. több ember mondta, hogy elkezdett kotyogni a teló szára, elég hamar. már eleve a csomagolás egy sima kartondoboz és örülparaszt. szóval inkább vmi másfelé kacsintgatnék. Én is nézegettem már. De a magyar utakra emelni kell nem ültetni. Na de viszont szóljon az melette hogy német. Aztán hogy milyen fene tudja. Szettbe akarod venni? Mert Én ugy nézegettem anno hogy külön a telót ami szintén TA-teknik és külön néztem rugót ami blistein volt igy jóval drágább volt de a blistein má csak nem rossz. Bár sztem ez a Ta-teknik szett megfizethető és sztem nem egy hulladék. Más márka nagyon nincs is talán FK? De akor má inkáb a TA Abból is az álítható az a biztos. Ez az én véleményem volt. ÜDV végülis tényleg nincs: koni, h&r, eibach, weitec... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 sztem ez rosszabb mint az fk. több ember mondta, hogy elkezdett kotyogni a teló szára, elég hamar. már eleve a csomagolás egy sima kartondoboz és örülparaszt. szóval inkább vmi másfelé kacsintgatnék. végülis tényleg nincs: koni, h&r, eibach, weitec... :lol: Magyarországra gondoltam és a meg fizethető kategóriára. De mind1 énmég mondjuk koni szettet nem láttam, se eibakot, blisteint is csak rugóba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Magyarországra gondoltam és a meg fizethető kategóriára. De mind1 énmég mondjuk koni szettet nem láttam, se eibakot, blisteint is csak rugóba. ebayen veszel és kész. konit meg kárászynál. 2010van, nem olyan bonyolult kilépni virtuálisan az országból :lol: mindenki ingyen akar itthon mindent, azt meg nem lehet. akkor tessék megvenni a tatekniksz vashulladékot, és örülni h dejókemééény Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts