Mc-elek Elküldve Október31, 2009 Megoszt Elküldve Október31, 2009 talán a bevágás miatt jo lehet thx! küldve Link to comment Megosztás: More sharing options...
borisz Elküldve Október31, 2009 Megoszt Elküldve Október31, 2009 küldve kösz meglesem csak nem olyan nagy munka :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Technodome Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Karosszéria elem kérdésem lenne. A csomagtérajót felnyitva észrevettem hogy jobb oldalt a műanyag borítás alatt elkezdett rozsdásodni a lemez (oldalt). Ismerősöm mondta hogy ki lehet javítani delehet hogy egyszerűbb lenne elemet cserélni. Patácsinál találtam is de nem tudom hogy ezaz ami nekem kellene.Szerintem ez a hátsó sárvédőjavító ívvel orvosolható lenne. Szerintetek ezzel orvosoható lenne? ugyan ez a kérdés a küszöbnél is. U.I.:Megvételre keresek B corsa első ülést!! (Legfőképpen vezetőoldali, de lehet első pár is, (5ajtós94es), nem csak gyári opel ülés érdekelne) Normál, nem kiült állapotú érdekel. Aki esetleg tud ,vagy akinek van ilyen eladó kérem fényképet és árajánlatot e-mailbe vagy itt tegyen a számomra. technodome@citromail.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
drszpp Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Üdvözlök Mindenkit! Új vagyok és bevallom, hogy nem igazán olvastam vissza (persze ez is meg fog történni), de problémám és kérdésem lenne, hátha valaki tud segíteni. Használatra kaptam egy 1995.12. havi 1,2 eco Corsa-t. Éveken át nem mozdult, fűtött garázsban állt, most is csak 12500km van benne. Amit ilyenkor kell lecseréltünk, napokban a vezérmű szíjat is cserélni fogjuk. Azonban az első felélesztés óta előjövő hiba és nem is gyógyult, hogy különösen hidegen egyszerűen nem indul. Indítózok néha bedadog, de nem indul, ha indul is akkor is kevés hengerrel. Ha már három hengerrel elindult, onnan leállítható és indítható is. Aztán egy-két indítás után már négy hengerrel is megy, sőt ha nem áll 2-3 óránál többet, indul is. Gyertyakábelt, elosztófedelet is cseréltünk ua. Semmi hiba jelzés nincs. Köszi előre is Szigeti Péter Link to comment Megosztás: More sharing options...
Black Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 fordulatszámmérő jel keresés Nos valaki nem mond nekem igazat :) Belebonyolódtam megint a témába és ellentmondásokba ütköztem. Mint előzőleg ecseteltem hozzáfértem az ECU hoz és már itt kezdődnek a gondok, még pedig : "ECU-n 2 csatlakozó van. A nagyobb csatlakozó kell nekünk. Ebből jön ki egy rakat vezeték te zöld vezetéket keress. Arra figyelni kell, h. több ilyen színű vezeték is lehet. Neked az kell, ami a felső sorban jobbról a második a csatlakozón. Ezek után követed a vezeték útját. Ez a zöld cucc egy kis csatlakozóba kapcsolódik bele. " 2 oldallal visszább az írta nekem valaki hogy mindenféleképp hozzá kell férnem az ECU hoz mert ezen lessz az a kis csati, hát nincs, konkrétan a nagyobbik csati amiből jönni kéne az egy komplett kábel rengetegként távozik a tüzfalon keresztűl a motortérbe, a kissebbik csati csatlakozik egy másikba az pedig elmegy mindenestűl a kesztyű tartó alatt át a középkonzol fele. Tehát a leírás alapján nem találtam meg ezt a bizonyos kis csatlakozót, így kérdem én most hogy tovább, valaki aki járatos a témában az megmondaná konkrétan hogy hol van vagy merre kell lenni vagy képet róla, vagy az se lenne baj ha adna 1 tel.számot és mikor ott hasalok az ecunál, LIVEba adná az instrukciókat én meg mondanám mit látok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kucu32 Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 fordulatszámmérő jel keresés Nos valaki nem mond nekem igazat :) Belebonyolódtam megint a témába és ellentmondásokba ütköztem. Mint előzőleg ecseteltem hozzáfértem az ECU hoz és már itt kezdődnek a gondok, még pedig : "ECU-n 2 csatlakozó van. A nagyobb csatlakozó kell nekünk. Ebből jön ki egy rakat vezeték te zöld vezetéket keress. Arra figyelni kell, h. több ilyen színű vezeték is lehet. Neked az kell, ami a felső sorban jobbról a második a csatlakozón. Ezek után követed a vezeték útját. Ez a zöld cucc egy kis csatlakozóba kapcsolódik bele. " 2 oldallal visszább az írta nekem valaki hogy mindenféleképp hozzá kell férnem az ECU hoz mert ezen lessz az a kis csati, hát nincs, konkrétan a nagyobbik csati amiből jönni kéne az egy komplett kábel rengetegként távozik a tüzfalon keresztűl a motortérbe, a kissebbik csati csatlakozik egy másikba az pedig elmegy mindenestűl a kesztyű tartó alatt át a középkonzol fele. Tehát a leírás alapján nem találtam meg ezt a bizonyos kis csatlakozót, így kérdem én most hogy tovább, valaki aki járatos a témában az megmondaná konkrétan hogy hol van vagy merre kell lenni vagy képet róla, vagy az se lenne baj ha adna 1 tel.számot és mikor ott hasalok az ecunál, LIVEba adná az instrukciókat én meg mondanám mit látok. Hali!!! Nem hagyott nyugodni a téma és nem akartam hogy hülyeséget mondjak. Kimentem és lekaptam a burkolatot. A bekarikázott csatlakozó az a bizonyos. Remélem a Tiedben is itt van. http://kephost.com/images/51IMG_5675.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Hali!!! Nem hagyott nyugodni a téma és nem akartam hogy hülyeséget mondjak. Kimentem és lekaptam a burkolatot. A bekarikázott csatlakozó az a bizonyos. Remélem a Tiedben is itt van. http://kephost.com/images/51IMG_5675.jpg Az az. És abban megvágod a zöld kábelt vagy belekötsz,(a másik vége a c1-be fut be amint írtam korábban is) azt a szálat elhúzod az óracsoportig és ott bekötöd a 9-es lábhoz. Én így csináltam és mukszik rendesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Üdvözlök Mindenkit! Új vagyok és bevallom, hogy nem igazán olvastam vissza (persze ez is meg fog történni), de problémám és kérdésem lenne, hátha valaki tud segíteni. Használatra kaptam egy 1995.12. havi 1,2 eco Corsa-t. Éveken át nem mozdult, fűtött garázsban állt, most is csak 12500km van benne. Amit ilyenkor kell lecseréltünk, napokban a vezérmű szíjat is cserélni fogjuk. Azonban az első felélesztés óta előjövő hiba és nem is gyógyult, hogy különösen hidegen egyszerűen nem indul. Indítózok néha bedadog, de nem indul, ha indul is akkor is kevés hengerrel. Ha már három hengerrel elindult, onnan leállítható és indítható is. Aztán egy-két indítás után már négy hengerrel is megy, sőt ha nem áll 2-3 óránál többet, indul is. Gyertyakábelt, elosztófedelet is cseréltünk ua. Semmi hiba jelzés nincs. Köszi előre is Szigeti Péter Szóval melegen minden rendeben? Merre laksz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Black Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Oh igen ezt már szeretem nagyon köszi a segitséget, holnap vagy holnapután estére meg is mondom hogy milyen lett a gépezet :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Oh igen ezt már szeretem nagyon köszi a segitséget, holnap vagy holnapután estére meg is mondom hogy milyen lett a gépezet :) Azon gondolkozok hogy be van -e számozva a csatlakozó vagy az óra?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Black Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Azon gondolkozok hogy be van -e számozva a csatlakozó vagy az óra?! Épp ez jutott nekem is eszembe sajna az óra nem szal itt egy kép hátha segit melyik a 9es ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Épp ez jutott nekem is eszembe sajna az óra nem szal itt egy kép hátha segit melyik a 9es ? Már keresem.. Kérem rágjon :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Épp ez jutott nekem is eszembe sajna az óra nem szal itt egy kép hátha segit melyik a 9es ? Felső sor és km óra felől kezdődik (1) és a fordulatszámmérő felé növekszik (13) De ha küldesz egy e-mail címet akkor küldök egy képet a csatlakozóról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Black Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Felső sor és km óra felől kezdődik (1) és a fordulatszámmérő felé növekszik (13) De ha küldesz egy e-mail címet akkor küldök egy képet a csatlakozóról. Hát ha minden igaz és az a zöld a fordulat jel akkor nekem gyárilag be van kötve :) ? Katt a képre Link to comment Megosztás: More sharing options...
borisz Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Hát ha minden igaz és az a zöld a fordulat jel akkor nekem gyárilag be van kötve :) ? Katt a képre a szerencsés :D nekem meg hidegen nem megy a fordszám :) csak ha nagyon hideg van tiszta hülye... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Hát ha minden igaz és az a zöld a fordulat jel akkor nekem gyárilag be van kötve :) ? Katt a képre Mázlista.Ez is érdekes....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 a szerencsés :) nekem meg hidegen nem megy a fordszám :) csak ha nagyon hideg van tiszta hülye... Én csináltam bele olyan lemezt ami van benne gyárilag (mert ugye nincs benne) ,rézkábelből, igazi sufnituning :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Black Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Mázlista.Ez is érdekes....... Erre már csak 2 dolgot tudok mondani: Ezek után amit megszenvedtem vel (eltört takaró műanyagh) ennyi kijárt :) Számomra azért érthetetlen hogy benne van mert ez egy 93'as Corsa az első gyártási évből szal nem kicsit meglepő Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Erre már csak 2 dolgot tudok mondani: Ezek után amit megszenvedtem vel (eltört takaró műanyagh) ennyi kijárt :) Számomra azért érthetetlen hogy benne van mert ez egy 93'as Corsa az első gyártási évből szal nem kicsit meglepő Igen az mert ha gyárilag nincs benne akkor nem olyan kábelkorbácsot rakna bele. De sose lehet tudni....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
borisz Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Én csináltam bele olyan lemezt ami van benne gyárilag (mert ugye nincs benne) ,rézkábelből, igazi sufnituning :) a tunying guru :) holnap veszek olyan fenti kijelzöt végre Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 a tunying guru :) holnap veszek olyan fenti kijelzöt végre TIS? És az neked jó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
borisz Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 TIS? És az neked jó? miért ne lenne jo? utálom a fapados autokat legyen minden amit adott a kedves gyár :) az meg h 1 ora sincs hát igazi vicc Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 miért ne lenne jo? utálom a fapados autokat legyen minden amit adott a kedves gyár :) az meg h 1 ora sincs hát igazi vicc Ám legyen. ülés fűtés? mert én akarok bele Link to comment Megosztás: More sharing options...
borisz Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Ám legyen. ülés fűtés? mert én akarok bele az is jo dolog csak macerás utolag gyáriba meg sztem lehetetlen szerezni föleg ami még jo valamire. ma leszedtem a tetökárpitot kimostam kicsit meg kiszigetelem a tetöt mert ugy kong mint bili ha zenélek nem olyan jo :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 az is jo dolog csak macerás utolag gyáriba meg sztem lehetetlen szerezni föleg ami még jo valamire. ma leszedtem a tetökárpitot kimostam kicsit meg kiszigetelem a tetöt mert ugy kong mint bili ha zenélek nem olyan jo :) Új van csergőnek. Bontottat is lehet szerezni,talán meséltem neked az Alsónémedis csávóról nálam van minden mint a búcsúban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts