G á b o r Elküldve Október19, 2009 Megoszt Elküldve Október19, 2009 Nem, de akkor legalább remeg(het). :D Az oldalirányú állítás lassú, nagy az áttétele, vagyis sokat kell tekerni, hogy láss változást. Én akkus fúróval toltam. Persze csak lassan, de legalább nem fáradt el a csuklóm. :) Köszi, majd kipróbálom. Reggel nem indult a kocsi. Délután megyek akksit venni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Október19, 2009 Megoszt Elküldve Október19, 2009 :D Ilyen esetben utántöltöd a piros GM löttyöt és kész, nem? de Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Október19, 2009 Megoszt Elküldve Október19, 2009 Szívj ki egy kicsit belőle, tedd be estig a mélyhűtőbe. Ha nem fagy meg, akkor nyugodt lehetsz. dugd bele az ujjad,picit megnyalod,ha édes akkor jó:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Október19, 2009 Megoszt Elküldve Október19, 2009 dugd bele az ujjad,picit megnyalod,ha édes akkor jó :D Na neee! Még rászokik! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Október19, 2009 Megoszt Elküldve Október19, 2009 Na neee! Még rászokik! :D csak nem,de ez a leggyorsabb,és nem lesz tőle semmi baja Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolti.astra Elküldve Október19, 2009 Megoszt Elküldve Október19, 2009 Sziasztok! Érdeklődnék fékügyileg! A hátsó dobfékemnél kéne betéteket cserélni. Magát a dobot fel kell szabályoztatni? Vagy nem kopik annyira? Mennyibe van egy új dob és fékbetétek? Az elsőkben most van 25 ezer km-er még müszakira/2010 ápr./ jók lesznek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Október19, 2009 Megoszt Elküldve Október19, 2009 csak nem,de ez a leggyorsabb,és nem lesz tőle semmi baja Ezt nem mondhatod komolyan! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
panizzi Elküldve Október19, 2009 Megoszt Elküldve Október19, 2009 Sziasztok! Érdeklődnék fékügyileg! A hátsó dobfékemnél kéne betéteket cserélni. Magát a dobot fel kell szabályoztatni? Vagy nem kopik annyira? Mennyibe van egy új dob és fékbetétek? Az elsőkben most van 25 ezer km-er még müszakira/2010 ápr./ jók lesznek? Szabályozni kell, mert egyenetlenül kopik a felülete (már ha lehet). Új betétet olcsón a licitálósoldalon találhatsz. Egyébiránt a gyári minőség kb. 25e pénz. Első betét nálam 80-100e km-t kibír. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Ezt nem mondhatod komolyan! :D dehogy nem.....:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Szabályozni kell, mert egyenetlenül kopik a felülete (már ha lehet). Új betétet olcsón a licitálósoldalon találhatsz. Egyébiránt a gyári minőség kb. 25e pénz. Első betét nálam 80-100e km-t kibír. én tavaly cseréltem a komplett szettet elöl hátul,100ezret ment el,de már nem tom mennyi volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Sziasztok! Érdeklődnék fékügyileg! A hátsó dobfékemnél kéne betéteket cserélni. Magát a dobot fel kell szabályoztatni? Vagy nem kopik annyira? Mennyibe van egy új dob és fékbetétek? Az elsőkben most van 25 ezer km-er még müszakira/2010 ápr./ jók lesznek? megnézed a vastagságot,és hogy mekkora a válla a tárcsának,ha van rajta még minimum 5 mm ferodol.akkor az még jó lesz szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 megnézed a vastagságot,és hogy mekkora a válla a tárcsának... De dobfékről van szó... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 De dobfékről van szó... :D Nomeg ha jól sejtem a dobféknél a betét nem betét, hanem pofa néven fut igaze eze hát-e? Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Nomeg ha jól sejtem a dobféknél a betét nem betét, hanem pofa néven fut igaze eze hát-e? jep Egyébként azért tárcsa, mert az elsőket is kérdezte, hogy kibírja-e műszakiig. Szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
norbeat Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Sziasztok! Remélem tudtok segíteni, a központizáram nem távurányítós csak két sima kulcsom van. Az első kulcs megadta magát az immobiliser nem engedett vele indítani, a második kulcsot elővéve tökéletesen indul. A távirányítót mégcsak tudnám hogyan kell szinkronizálni az elektronikával hogy nyisson zárjon de a kulcsot nem. Tehát most csak a vezetőoldalon nyílik a kulcsot elfordítva. Egyébként a biztosíték a leírás szerint egy 20A-es a 11-es helyen de nekem az üres nincs benne bizti viszont van ott foglalat. Mit ellenőrizzek vagy hogyan csináljam? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csalán Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Sziasztok! Megosztom veletek problémámat, és segítsetek eldönteni, hogy az autóval van baj, vagy inkább én kezdek hülyülni (amnézia és társai)... :D Az autó G Astra, 2006, 1.6 Twinport, 72ekm, 0W40 olaj, rendszeresen szervízelve, karbantartva, néha meghajtva, de csak üzemi hőmérsékleten... 1. Alapjáraton a motor egyébként sem csendes morgása mellett hallok egy kis cirippelő zörejt is. Eddig nem hallottam, vagy csaknem tűnt fel. Nektek van ilyen? Ez meleg motornál is hallatszik, ha fülelsz. (nyilván csak alapjáraton hallható, és ha letekered a ventit). 2. Hideg motornál, mondjuk még 1 km után is 3-asban leveszem a gázról a lábam és rángat. Nekem ez sem rémlik, hogy ilyet csinált volna régebben. Olajszint OK, benzinfogyasztás OK-nak tűnik. Szóval ennyi a tüntetegyüttes, remélem lesz vkinek ötlete a témához. Csalán Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Sziasztok! Remélem tudtok segíteni, a központizáram nem távurányítós csak két sima kulcsom van. Az első kulcs megadta magát az immobiliser nem engedett vele indítani, a második kulcsot elővéve tökéletesen indul. A távirányítót mégcsak tudnám hogyan kell szinkronizálni az elektronikával hogy nyisson zárjon de a kulcsot nem. Tehát most csak a vezetőoldalon nyílik a kulcsot elfordítva. Egyébként a biztosíték a leírás szerint egy 20A-es a 11-es helyen de nekem az üres nincs benne bizti viszont van ott foglalat. Mit ellenőrizzek vagy hogyan csináljam? Ez fura, mert azt hittem, hogy amikor mechanikusan nytijuk az ajtót, akkor a központi zárnak semmi köze a kulcs elektronikájához. Ezek szerint mégis van? mert ha jól értem akkor az egyik kulcs (az indítás szempontjából a rossz) nyitja a négy(/öt) ajtót, a másik meg csak a vezető oldalit. Jól értem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Sziasztok! Megosztom veletek problémámat, és segítsetek eldönteni, hogy az autóval van baj, vagy inkább én kezdek hülyülni (amnézia és társai)... :D Az autó G Astra, 2006, 1.6 Twinport, 72ekm, 0W40 olaj, rendszeresen szervízelve, karbantartva, néha meghajtva, de csak üzemi hőmérsékleten... 1. Alapjáraton a motor egyébként sem csendes morgása mellett hallok egy kis cirippelő zörejt is. Eddig nem hallottam, vagy csaknem tűnt fel. Nektek van ilyen? Ez meleg motornál is hallatszik, ha fülelsz. (nyilván csak alapjáraton hallható, és ha letekered a ventit). 2. Hideg motornál, mondjuk még 1 km után is 3-asban leveszem a gázról a lábam és rángat. Nekem ez sem rémlik, hogy ilyet csinált volna régebben. Olajszint OK, benzinfogyasztás OK-nak tűnik. Szóval ennyi a tüntetegyüttes, remélem lesz vkinek ötlete a témához. Csalán Szia! Nekem is Z16XEP van A ciripelés az lehet a vízpumpa is (egy tipp) ha még nem volt cserélve. Nekem kb pont 72 ezernél adta meg magát. De lehet hosszbordás ékszíj feszítő görgő is az is megadta magát ekkor nekem. Általában ilyen ciripelések csapágyas forgóalkatrészekből jönnek. hallgasd meg kb honnan jön. Nyisd ki a motorháztertőt, állj szembe a kocsival. próbál meg beazonosítani helyileg a ciripelés forrását az sokat segíthet abban, hogy valaki megmondja kb mi lehet az. Ebbe a kocsiba 5W-30 as olaj való. A maghajtva az mit jelent? Ha sok a városi forgalom és kevés a nagy fordulató hosszútávú menőke, akkor elszutykosodhat ez-az, ami okozhatja a rángatást. De gyertya is okozhatja Próbáld meg egyszer úgy 30-40 km-en keresztűl 4000 ford/perc felett járati a kocsit ha kell akkro alacsonyabb sebességben,, hogy a rendőr ne büntessen meg. És lásuk, hogy utána is rángat-e. Az én fogyasztási adataim esetelg összehasonlítása képpen 12000 km-nyi mérés km után (CARAVAN!): hosszútáv (sima közút 90 körüli tempó): 6.1 l vegyes: 7,4 liter város (hosszabtávú, de városi utazások üzemmeleg motorral): 8,4 városközpont (rövid távok városban hideg motorra): 9,4 hosszútáv autópályával (140 körüli tempók) : 7,4 Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Ez fura, mert azt hittem, hogy amikor mechanikusan nytijuk az ajtót, akkor a központi zárnak semmi köze a kulcs elektronikájához. Ezek szerint mégis van? mert ha jól értem akkor az egyik kulcs (az indítás szempontjából a rossz) nyitja a négy(/öt) ajtót, a másik meg csak a vezető oldalit. Jól értem? Szerintem semmi köze, a sima kulcsban nincs is elektronika. Ha kulccsal nyitod, akkor a zárszerkezet vezérli a központit. Egyébként nem is értem rendesen miről ír, mert két sima kulcsról beszél... Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Szerintem semmi köze, a sima kulcsban nincs is elektronika. Ha kulccsal nyitod, akkor a zárszerkezet vezérli a központit. Egyébként nem is értem rendesen miről ír, mert két sima kulcsról beszél... Én úgy értettem, hogy két sima kulcsa van, mindkettőben immo chip, természetesen. Ez egyik nem indítja a kocsit A másik meg indítja a motort, de nem működteti a központi zárat. Az igaz, hogy azt nem írta, hogy a rossz kulcs működteti-e a közp zárat. Én értelmeztem úgy hogy az meg igen. szerintem az vezetett félre, hogy kulcs szinkronizálásól beszélt. De ha rosszul értelmeztem(valószínű), akkor egyik kulcs sem működteti a központi zárat. Ez lenne logikus, hiszen itt a kulcsnak csak mechanikus szerepe van. Ekkor nem a kulcsban keresendő a hiba, hanem a közp. zárban. Természetesen szinkronizálni nem kell semmit a kulcs és a zár közt. A rossz immo-s kulcsot meg meg lehet javítani/cserélni: www.hevederzar.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Én először megnézném, hogy a két kulcs egyforma e (számkód alapján vagy vizuálisan). A történet nagyon úgy hangzik, mintha az ajtókban vagy a gyújtáskapcsolóban szerkezetet cseréltek volna. A két zárszerkezethez kétféle kulcs van, a két kulcs két eltérő kódot ismer. Már az furcsa, hogy közp.záras autóhoz miért két szervízkulcsot adtak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 T freeze! A gyártóművi előírás GM-LL-A-025 jóváhagyással rendelkező motorolaj, 0W-, 5W-, -30, -40-es viszkozitással. Ma Mo-on a GM-LL-A-025-t és a 0W-40-t együtt kizárólag a Mobil 1 0W-40 teljesíti. 5W-40-t még nem láttam, vagy nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csalán Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Szia! Nekem is Z16XEP van A ciripelés az lehet a vízpumpa is (egy tipp) ha még nem volt cserélve. Nekem kb pont 72 ezernél adta meg magát. De lehet hosszbordás ékszíj feszítő görgő is az is megadta magát ekkor nekem. Általában ilyen ciripelések csapágyas forgóalkatrészekből jönnek. hallgasd meg kb honnan jön. Nyisd ki a motorháztertőt, állj szembe a kocsival. próbál meg beazonosítani helyileg a ciripelés forrását az sokat segíthet abban, hogy valaki megmondja kb mi lehet az. Ebbe a kocsiba 5W-30 as olaj való. A maghajtva az mit jelent? Ha sok a városi forgalom és kevés a nagy fordulató hosszútávú menőke, akkor elszutykosodhat ez-az, ami okozhatja a rángatást. De gyertya is okozhatja Próbáld meg egyszer úgy 30-40 km-en keresztűl 4000 ford/perc felett járati a kocsit ha kell akkro alacsonyabb sebességben,, hogy a rendőr ne büntessen meg. És lásuk, hogy utána is rángat-e. Az én fogyasztási adataim esetelg összehasonlítása képpen 12000 km-nyi mérés km után (CARAVAN!): hosszútáv (sima közút 90 körüli tempó): 6.1 l vegyes: 7,4 liter város (hosszabtávú, de városi utazások üzemmeleg motorral): 8,4 városközpont (rövid távok városban hideg motorra): 9,4 hosszútáv autópályával (140 körüli tempók) : 7,4 Köszi a részletes választ. Igen, ezt nem írtam, a hang előről jön. A görgőkre én is gondoltam, de kicsit erősnek tartottam 72e km után. A 0W40 Mobil1, elvileg jó bele (GMLL025), gyakorlatilag nem eszi. :D Napi 50 km-t megyek (2*25) országuton, a terepviszonyok miatt nagy sebességen nem hajtom (max 110-120), de azért előzéskor 5000-6000rpm is lehet, ha úgy jön ki. Szeptember körül volt tartósan 4000 felett, de kevés várost megyek. A fogyasztásomat ilyen hosszú távon nem mérem, de 7 fölé csak autópályán 140 felett, és városban megy. Szóval nagy baj nincs vele. Igazából a kérdésre megkaptam a választ, hiszen ezek szerint előfordulhat, hogy 72 ekm után már ez az megadja magát. Innentől kezdve szerintem átadom az ügyet a kedvenc szakimnak. :) Köszönöm mégegyszer! Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 T freez! A gyártóművi előírás GM-LL-A-025 jóváhagyással rendelkező motorolaj, 0W-, 5W-, -30, -40-es viszkozitással. Ma Mo-on a GM-LL-A-025-t és a 0W-40-t együtt kizárólag a Mobil 1 0W-40 teljesíti. 5W-40-t még nem láttam, vagy nincs. T mantec! Köszönöm a közvetlen nekem célzott kiigazítást, mindazonáltal megjegyezném, hogy a csalán cartárs eredeti kérdései szempontjából talán ennek a legkisebb a jelentőssége. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Én kérek elnézést a félrebeszélésért,bár a méret stimmel éppen. Én amugy nem szabályoztattam soha,minél vékonyabb a dob,annál könnyebben deformálódik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts