Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Mikor elmúlt "magától" nem voltál tankolni véletlenül? :huh:

A régi AC-t nem adták vissza egyébként?

A benzinkúthoz is kell menni valahogy nem?:-)) Ha meg beindult és el tudtam menni, akkor nem a tank volt üres:-)

Még tavaly volt, nem emlékszem, rá, hogy visszaadták volna:-(

Link to comment
Megosztás:

A benzinkúthoz is kell menni valahogy nem?:-)) Ha meg beindult és el tudtam menni, akkor nem a tank volt üres:-)

Még tavaly volt, nem emlékszem, rá, hogy visszaadták volna:-(

Nem arra gondoltam,hogy üres volt :huh: ,hanem nekem és Zotyának is előjött,

hogy kevés (15L alatt) benzinnél ugyanezt csinálta. Jópárszor lerobbantam vele mire kiderült.

Tehát ha beidult és el tudtál menni a kútra és azóta jó akkor AC pumpa.

Link to comment
Megosztás:

Nem arra gondoltam,hogy üres volt ^_^ ,hanem nekem és Zotyának is előjött,

hogy kevés (15L alatt) benzinnél ugyanezt csinálta. Jópárszor lerobbantam vele mire kiderült.

Tehát ha beidult és el tudtál menni a kútra és azóta jó akkor AC pumpa.

Ja, az is lehet, abban az esetben ha mindig csak kevés benzinnél csinálja, mint zotyánál. Neki valamelyik cső volt rosszul visszatéve.. vagy ilyesmi banális oka volt. Ő magát szivatta mert maga cserélte az AC pumpát és beszerelésnél volt figyelmetlen...biztos a kutya nyalogatta a fülét :huh:

De épp úgy figyelmetlenek lehettek Pat cartárs szerelői is. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ha lett volna egy új AC relé nálam, akkor pl. azt egyből tesztelhettem volna, bár összedugtam, s akkor sem ment, így tehát nem biztos, hogy a relé volt a ludas. Egyelőre homályba is marad...

Összekötötted a 30-87-lábakat, és mi nem ment? A pumpa? Mert akkor kontakthiba vagy akadozó AC.

Ja, az is lehet, abban az esetben ha mindig csak kevés benzinnél csinálja, mint zotyánál. Neki valamelyik cső volt rosszul visszatéve.. vagy ilyesmi banális oka volt. Ő magát szivatta mert maga cserélte az AC pumpát és beszerelésnél volt figyelmetlen...biztos a kutya nyalogatta a fülét :huh:

De épp úgy figyelmetlenek lehettek Pat cartárs szerelői is. ^_^

Vagy mást. :lol: De nem az AC-pumpán volt a problémás cső hanem a szintjelzőnél a visszatérő ág.Kihúztam a végét az AC-alatti dobozból, és nem oda nyomatta vissza a benyát hanem a tankba. Így kevés üanyagnál hamarabb szívta ki a pumpa a dobozból a benyát mint ahogy feltöltődött volna a tankból.

Link to comment
Megosztás:

Összekötötted a 30-87-lábakat, és mi nem ment? A pumpa? Mert akkor kontakthiba vagy akadozó AC.

Vagy mást. :huh: De nem az AC-pumpán volt a problémás cső hanem a szintjelzőnél a visszatérő ág.Kihúztam a végét az AC-alatti dobozból, és nem oda nyomatta vissza a benyát hanem a tankba. Így kevés üanyagnál hamarabb szívta ki a pumpa a dobozból a benyát mint ahogy feltöltődött volna a tankból.

Ja nem, ilyen jellegű probléma biztos nincs. Nem lett szétszedve semmilyen cső, meg mondjuk a legutolsó szervíz óta azért használtam is (igaz nem sokat). A tank háromnegyedig van. De ebben a rohadt melegben csinálta. Ezért is gyanakodtam inkább a relére, mert tavaly is az volt probléma, ha kihült, akkor elindult... Idén ujra előjött a probléma, igaz tavaly ki lett cserélve, de csere előtt is amire kihült beindult, most 2 napig nem lehetett beindítani, ezért lehet, hogy nem a relé a gond. De ma nem mentem vagyis nem próbáltam menni vele, mert nem volt időm, de holnap tesztelem, de szerintem nem lesz probléma, az idő is hideg lesz.

Link to comment
Megosztás:

Ja nem, ilyen jellegű probléma biztos nincs. Nem lett szétszedve semmilyen cső, meg mondjuk a legutolsó szervíz óta azért használtam is (igaz nem sokat). A tank háromnegyedig van. De ebben a rohadt melegben csinálta. Ezért is gyanakodtam inkább a relére, mert tavaly is az volt probléma, ha kihült, akkor elindult... Idén ujra előjött a probléma, igaz tavaly ki lett cserélve, de csere előtt is amire kihült beindult, most 2 napig nem lehetett beindítani, ezért lehet, hogy nem a relé a gond. De ma nem mentem vagyis nem próbáltam menni vele, mert nem volt időm, de holnap tesztelem, de szerintem nem lesz probléma, az idő is hideg lesz.

Figyelni kéne, h amikor makacskodik gyújtást ráadva/indítózáskor zúg-e az ac. Ha segítőd fülel az auto hátuljánál (kerék tájékon kagylózzon) hallani fogja, ... vagy éppen nem, de ez már előre haladás.

Immo? Írtam ezt a gyári pótkulcsos verziót...

Link to comment
Megosztás:

Ja nem, ilyen jellegű probléma biztos nincs. Nem lett szétszedve semmilyen cső, meg mondjuk a legutolsó szervíz óta azért használtam is (igaz nem sokat). A tank háromnegyedig van. De ebben a rohadt melegben csinálta. Ezért is gyanakodtam inkább a relére, mert tavaly is az volt probléma, ha kihült, akkor elindult... Idén ujra előjött a probléma, igaz tavaly ki lett cserélve, de csere előtt is amire kihült beindult, most 2 napig nem lehetett beindítani, ezért lehet, hogy nem a relé a gond. De ma nem mentem vagyis nem próbáltam menni vele, mert nem volt időm, de holnap tesztelem, de szerintem nem lesz probléma, az idő is hideg lesz.

Nem tudom csináltad-e már, de próbáld meg ha nem! Járó motornál cibáld, feszegesd jobbra-balra-fel-le a gyújtásmodul csatiját, és figyeld a motor járását. Nekem akár le is fulladt ilyenkor - végülis ez vezetett rá és biztatott arra, hogy ott a bibi. Nekem is egy éven keresztül csinálta és érdekes módon télen mintha elmúlt volna majd tavasszal, egyre melegebb idők elérkeztével, egyre gyakrabban produkálta a hibát. Én arra gondolok, hogy valami érintkezés túlmelegszik a belsejében és a környezeti hő nem hűti úgy a modult mint amikor a minuszok röpködnek. Az egy gyantával(vagy mi a franccal) beöntött cuccos és nem javitható.

Nekem várnom kellett, hogy megjöjjön, és még addig úgy jártam a kocsival. Amikor lefulladt akkor kiszáltam, motortér felnyit, csati megcibál és pöcc-röff...mig máskor azelőtt volt, hogy fél órán keresztüli próbálkozás után indult csak nagy nehezen, betegesen a motor..

Egy szó mint száz, én részemről az a modul a leggyanusabb. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Nem mintha türelmetlen lennék, vagy akármi, de most már napok óta agyalunk ezen a kocsin, és még az sincs lefixálva, hogy a gyujtással van-e a gond, vagy az üzemanyag ellátással. Pedig ezzel kéne kezdeni, aztán ha kiderült akkor azt a szálat továbbvinni. :huh: B)

Nekem mondhat bárki bármit... akkor is gyújtásmodul! :lol:

...de valóban igazad van, arra nem jött még meg a válasz, hogy most mi is a helyzet az AC-nél..megy vagy sem..szikra van-e vagy sem... ^_^

Link to comment
Megosztás:

Nekem mondhat bárki bármit... akkor is gyújtásmodul! :huh:

...de valóban igazad van, arra nem jött még meg a válasz, hogy most mi is a helyzet az AC-nél..megy vagy sem..szikra van-e vagy sem... :lol:

Való igaz, sok sok ötlet jött, a leírt hibajelenség alapján, ezt köszönöm is ezúton is Nektek. De ezt csak akkor tudjuk majd meg, ha megint beszarik, de akkor majd tudom, milyen pontokat nézzek a kocsin. Amúgy, ha jól emlékszem, nem hallottam indítózás előtt, hogy lett volna hang (szív-e benzint), bár még az ülés támláját is felhajtottam és segítőm is volt, ezért is gyanakodtam a relére, mert ha az melegszik túl, akkor az nem fogja megnyitni a benzinhez vezető utat:-) Szikra szerintem volt, mert a 4 gyertya jó, vagy legalább kettő működik, akkor is beindította volna az autót...

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom csináltad-e már, de próbáld meg ha nem! Járó motornál cibáld, feszegesd jobbra-balra-fel-le a gyújtásmodul csatiját, és figyeld a motor járását. Nekem akár le is fulladt ilyenkor - végülis ez vezetett rá és biztatott arra, hogy ott a bibi. Nekem is egy éven keresztül csinálta és érdekes módon télen mintha elmúlt volna majd tavasszal, egyre melegebb idők elérkeztével, egyre gyakrabban produkálta a hibát. Én arra gondolok, hogy valami érintkezés túlmelegszik a belsejében és a környezeti hő nem hűti úgy a modult mint amikor a minuszok röpködnek. Az egy gyantával(vagy mi a franccal) beöntött cuccos és nem javitható.

Nekem várnom kellett, hogy megjöjjön, és még addig úgy jártam a kocsival. Amikor lefulladt akkor kiszáltam, motortér felnyit, csati megcibál és pöcc-röff...mig máskor azelőtt volt, hogy fél órán keresztüli próbálkozás után indult csak nagy nehezen, betegesen a motor..

Egy szó mint száz, én részemről az a modul a leggyanusabb. :huh:

A leírásod hasonlít az én problémámhoz, télen semmi baj, de a nagy melegben produkálja, legalábbis, csak most csinálta az elmult pár napban, de nincs kizárva, ha megint visszajön a meleg, akkor megint megteszi, majd akkor végignézem a lehetőségeket, amit már tényleg napok óta beszélünk :lol:

Link to comment
Megosztás:

A leírásod hasonlít az én problémámhoz, télen semmi baj, de a nagy melegben produkálja, legalábbis, csak most csinálta az elmult pár napban, de nincs kizárva, ha megint visszajön a meleg, akkor megint megteszi

Az első szériás Zafiráknál is megvolt ez a hiba..

Link to comment
Megosztás:

És ott mi okozta a problémát, illetve mi lett a megoldás?

Az, hogy nagybátyám szépen megvált tőle :lol: de előtte kicserélték neki garanciában -úgy már nem produkálta de ezt a gyártó is orvosolta a később kiadottaknál.. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Hello, az lenne a problémám hogy, a gépezet egyszer indul egyszer nem. Már kiderült hogy, szikra nincs(gyújtás ráadásánál van aztán nincs). Az elektromos modul ki lett cserélve 1 bontottra és 2 hétig ment is aztán megint nem indul, nincs szikra :huh: . Indításgátló van benne, de azt mondták nem valószínű hogy az a baj. Az alkatrészes pali azt mondta 99% hogy, a jeladó a hibás, de nem akarom a találomra venni az alkatrész(pééénz). Nem tudtok még valamit ami miatt nem lehet szikra? :lol:

Link to comment
Megosztás:

C14NZ 60 lovas(bocs :huh: )

Rángasd meg a vezetékeket a gyújtásmodulnál, vagy amikor épp beindult, akkor rángasd meg, ha elkezd fulladozni netán le is áll, akkor ott a gáz. Ha hátulról hallasz búgást, akkor az AC pumpa elvileg jó, valamint kattanást az anyós lábtérnél gyújtás ráadásakor, akkor az AC relé is jó. Bár azt mondtad hogy szikra nincs... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Rángasd meg a vezetékeket a gyújtásmodulnál, vagy amikor épp beindult, akkor rángasd meg, ha elkezd fulladozni netán le is áll, akkor ott a gáz. Ha hátulról hallasz búgást, akkor az AC pumpa elvileg jó, valamint kattanást az anyós lábtérnél gyújtás ráadásakor, akkor az AC relé is jó. Bár azt mondtad hogy szikra nincs... :huh:

Ki lehet mérni a gyujtáskábeleket is multiméterrel, 3-20Kohm-között kell lenniük. Én is ilyen problémával küzdök, 19Kohm-os kábeleim voltak, most raktam bele bontottat, eddíg kopp-kopp nem jött elő a hiba.

Link to comment
Megosztás:

csákó tudna valaki segiteni hogy lehet kicserélni az ablakmosó fuvokát mert be van sülyesztve és nem férek hozzá

Szerintem csak a motor felől. Nézz oda oldalról vannak a merevítő bordák a mocitető lemeze alatt, biztos látszik valami.

Most néztem meg, van ott két vizszintes kulcslyuk alakú nyílás, azon keresztül lehet kivenni, és ha jól láttam pattintós.

Módosítva : zotya975
Link to comment
Megosztás:

Hello, az lenne a problémám hogy, a gépezet egyszer indul egyszer nem. Már kiderült hogy, szikra nincs(gyújtás ráadásánál van aztán nincs). Az elektromos modul ki lett cserélve 1 bontottra és 2 hétig ment is aztán megint nem indul, nincs szikra :huh: . Indításgátló van benne, de azt mondták nem valószínű hogy az a baj. Az alkatrészes pali azt mondta 99% hogy, a jeladó a hibás, de nem akarom a találomra venni az alkatrész(pééénz). Nem tudtok még valamit ami miatt nem lehet szikra? :lol:

Szia

Biztos ami biztos alapon olvasgass vissza pár oldalt, sok olyan okosság került képernyőre, ami Neked is segítséget nyújthat.

Ezeket végezd el: (ha a jeladóra gyanakodsz)

-Lehúzod a modulról a csatlakozót és a kábelkötegen a 2. és 4. lábak közé bekötsz egy LED-et. Indítózás közben villognia kell, ekkor működik a jeladó.

-Rádugott csatlakozó melett rákapcsolódsz a gyújtáselosztó alján lévő csatlakozó 2. és 3. vezetékére egy LED-del és indítózás alatt villognia kell, jeladó oké.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.