zotya975 Elküldve Augusztus3, 2009 Elküldve Augusztus3, 2009 Sziasztok! Kaptam egy jó tippet a problémám lokalizálására. A lényeg, hogy mivel túlmelegedésről van szó, le kell hűtenem egyesével az alkatrészeket fagyasztó sprayvel. A kérdésem tehát a következő: Hol keressem a problémát okozható jeladókat. Előre is köszönöm! Üdv: ZsöPö Melyikről is volt szó? A főtengely jeladóról? Erről a fagyasztásos eljárásról még nem hallottam, de attól még jó lehet. :huh:
Novy Elküldve Augusztus3, 2009 Elküldve Augusztus3, 2009 Melyikről is volt szó? A főtengely jeladóról? Erről a fagyasztásos eljárásról még nem hallottam, de attól még jó lehet. :huh: ha el nemtörik rögtön, ahogy ráfújja.
zotya975 Elküldve Augusztus3, 2009 Elküldve Augusztus3, 2009 ha el nemtörik rögtön, ahogy ráfújja. Ja hát ezekkel a nem mai alkatrészekkel vigyázni kell. Én is eltörtem mult kedden a Hall-jeladó csatiját. Úgy jöttem haza, hogy csak az érintkezők fogták. Aztán kiszereltem, és megragasztottam pillanatragasztóval. :huh:
ZsöPö Elküldve Augusztus3, 2009 Elküldve Augusztus3, 2009 Sziasztok! Mindenféle jeladóról kell nekem lokalizálási információ, ami befolyásolja a gyújtást! Előre is köszönöm! u.i.: Természetesen csak lehűtés a cél, nem közvetlen az alkatrészre fogom fújni. :huh:
brezsó Elküldve Augusztus3, 2009 Elküldve Augusztus3, 2009 Sziasztok! Mindenféle jeladóról kell nekem lokalizálási információ, ami befolyásolja a gyújtást! Előre is köszönöm! u.i.: Természetesen csak lehűtés a cél, nem közvetlen az alkatrészre fogom fújni. :lol: Akkor talán érdemes lenne odabiggyeszteni az aláirásodba a motorkódot, évjáratot...mint ahogyan az a legtöbbünknek is van, hogy könnyebben menjen a segitség ^_^ :huh: ...
astrásgyerek Elküldve Augusztus3, 2009 Elküldve Augusztus3, 2009 Sztem nem arra gondolt. A vez teng ház vége felé a szíjburkolat melletti 2 db kisebb, és 1 nagyobb lyukra gondolt. Ugye? Nos az a régebbi benzines modellek üza tápszivattyújának a helye. Nem lesz semmi baj, ha úgy hagyod. igen a szíjburkolat mellett van, az amit te is mondasz! benzinesé? de nekem dieselem van? :lol: vagy egyforma a hengerfej? :huh: Szóval maradhat úgy, nem lesz semmi baja? ne tegyek rá valami porvédőfélét?
astrásgyerek Elküldve Augusztus3, 2009 Elküldve Augusztus3, 2009 Szerintetek ha vennék alkatrésznek egy autót, az én DTL-es 68 LE-s motoromhoz tudnék valamit hasznosítani egy szívódiesel motorból? pl: főtengely, adagoló, önindító, generátor, hűtő, féltengelyek, váltó, stb? apropó: a benzineseknél ugyanolyan a generátor, az önindító, a váltó, és a kuplungtárcsa ? :huh:
Novy Elküldve Augusztus3, 2009 Elküldve Augusztus3, 2009 Szerintetek ha vennék alkatrésznek egy autót, az én DTL-es 68 LE-s motoromhoz tudnék valamit hasznosítani egy szívódiesel motorból? pl: főtengely, adagoló, önindító, generátor, hűtő, féltengelyek, váltó, stb? apropó: a benzineseknél ugyanolyan a generátor, az önindító, a váltó, és a kuplungtárcsa ? :huh: a dízelből valószínű, de vannak rajta számok, ami alapján egyértelműen be lehet azonosítani :lol: benzinesből szerintem nem sok az amit hasznosítani lehetne.
J0hnny Elküldve Augusztus3, 2009 Elküldve Augusztus3, 2009 Szerintetek ha vennék alkatrésznek egy autót, az én DTL-es 68 LE-s motoromhoz tudnék valamit hasznosítani egy szívódiesel motorból? pl: főtengely, adagoló, önindító, generátor, hűtő, féltengelyek, váltó, stb? apropó: a benzineseknél ugyanolyan a generátor, az önindító, a váltó, és a kuplungtárcsa ? :huh: Maga a blokk ua,sallangok is.Adagoló más. A bengásban kisebb az önindító,más a féltengely,más a gólyaláb,más a kuplung. Szerintem nem éri meg bontásra venni egy másik foshalmazt.
hening Elküldve Augusztus4, 2009 Elküldve Augusztus4, 2009 igen a szíjburkolat mellett van, az amit te is mondasz! benzinesé? de nekem dieselem van? :lol: vagy egyforma a hengerfej? :huh: Szóval maradhat úgy, nem lesz semmi baja? ne tegyek rá valami porvédőfélét? Az nem a hengerfej, hanem a vezérműtengely ház. Igen maradhat úgy, nem kell vele semmit sem csinálni.
hening Elküldve Augusztus4, 2009 Elküldve Augusztus4, 2009 Ma voltam kipufogó dobot cseréltetni. A hátsó dobom teljesen össze volt dőlve belül. Amikor lefelé fordítottam a csövet, hullott belőle rendesen a rozsdás cucc. Az új dob. :huh: ui. A lényeg lemaradt, 12 ezerbe került.
J0hnny Elküldve Augusztus4, 2009 Elküldve Augusztus4, 2009 Ma voltam kipufogó dobot cseréltetni. A hátsó dobom teljesen össze volt dőlve belül. Amikor lefelé fordítottam a csövet, hullott belőle rendesen a rozsdás cucc. Az új dob. :lol: ui. A lényeg lemaradt, 12 ezerbe került. Dááá szhhééépp! :huh:
hening Elküldve Augusztus4, 2009 Elküldve Augusztus4, 2009 Dááá szhhééépp! ^_^ Ugye? De főleg átjárható. :huh: Kérdeztem, mennyi lenne rá egy króm vég. 10 ezret mondott. Na, erre én, akkor nekem olyan nem lesz. :lol:
Novy Elküldve Augusztus4, 2009 Elküldve Augusztus4, 2009 mikor elnyilt a középsődob a hátsótól, levettük mi is, és kipergett belőle vagy 3kg rozsda tuti, utánamég 2 évig rajta volt. átjárhatónak tuti átjárható volt, mert az aljára pereg le a rozsda, meg ezeknek a doboknak nem sok belsőségük van. az a 10 ezer igen durva ár...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Augusztus4, 2009 Elküldve Augusztus4, 2009 Ma voltam kipufogó dobot cseréltetni. A hátsó dobom teljesen össze volt dőlve belül. Amikor lefelé fordítottam a csövet, hullott belőle rendesen a rozsdás cucc. Az új dob. :lol: ui. A lényeg lemaradt, 12 ezerbe került. de rendes valaki, még le uis mostad a fotó kedvéért az autó alját :huh: Nekem is ilyen van fent. Neked is ott a kis furat a dob elején ahol a kondezvíz kicsöpöghet?
zotya975 Elküldve Augusztus4, 2009 Elküldve Augusztus4, 2009 Ma voltam kipufogó dobot cseréltetni. A hátsó dobom teljesen össze volt dőlve belül. Amikor lefelé fordítottam a csövet, hullott belőle rendesen a rozsdás cucc. Az új dob. :huh: ui. A lényeg lemaradt, 12 ezerbe került. De neked volt már cserélve összedőlés miatt nem? Vagy az a katalizátor volt?
brezsó Elküldve Augusztus4, 2009 Elküldve Augusztus4, 2009 Az hogyan derithető ki leszerelés nélkül, hogy kuka a dob? :huh:
J0hnny Elküldve Augusztus4, 2009 Elküldve Augusztus4, 2009 Az hogyan derithető ki leszerelés nélkül, hogy kuka a dob? :huh: Meg kell kopogtatni!
hening Elküldve Augusztus4, 2009 Elküldve Augusztus4, 2009 de rendes valaki, még le uis mostad a fotó kedvéért az autó alját :huh: Nekem is ilyen van fent. Neked is ott a kis furat a dob elején ahol a kondezvíz kicsöpöghet? Nem is néztem. Nem mostam, esett az eső. De neked volt már cserélve összedőlés miatt nem? Vagy az a katalizátor volt? Az volt, meg a középső dob is.
brezsó Elküldve Augusztus4, 2009 Elküldve Augusztus4, 2009 Meg kell kopogtatni! ..és ha visszakopog akkor kuka? :lol: ..szóval, ha zörög benne valami akkor rossz vagy úgy van mint a dinnyénél és másképp kong a jó meg a rossz dob? :huh:
zotya975 Elküldve Augusztus4, 2009 Elküldve Augusztus4, 2009 ..és ha visszakopog akkor kuka? :lol: ..szóval, ha zörög benne valami akkor rossz vagy úgy van mint a dinnyénél és másképp kong a jó meg a rossz dob? :huh: Amennyire engedi a gumibak rázogasd meg, ha hallatszik csörgés, akkor vagy kuka, vagy Misi-mókus oda gyűjtötte a makkot. ^_^ De én olyanról is hallottam már, hogy valaki jól megmarkolta aztán összeroppant a kezébe, mert kívülröl ugyan ép volt de bellül tiszta rozsda.
Novy Elküldve Augusztus4, 2009 Elküldve Augusztus4, 2009 Amennyire engedi a gumibak rázogasd meg, ha hallatszik csörgés, akkor vagy kuka, vagy Misi-mókus oda gyűjtötte a makkot. :huh: De én olyanról is hallottam már, hogy valaki jól megmarkolta aztán összeroppant a kezébe, mert kívülröl ugyan ép volt de bellül tiszta rozsda. jaja egyébként a kipufogó csak zaj csillapítás miatt van, vagy van valami teljesítményre vonatkozó hatása is??? nekem a hátsó dobom, egy nyitott dob, (nekm) szép hangja van, teljesítmény nem változott. a gyári bobban, ahogy észrevettem, a hngcsillapítás abból adódik, hogy a bemenő cső nincs szembe a kijövővel, és megfordulva a dobban jön ki a gáz, és így halkabb. egy ujságban láttam egy leírást egy tuning kipufogóról, ahol szinte ugyan így volt megoldva az egész, de akkor nem értem, hogy annak mitől lesz mély dörmögő hangja. valakinek nincs valamilyen leírása a kipufogókról?? mit miért, hogyan, esetleg méretezéssel stb???
zotya975 Elküldve Augusztus4, 2009 Elküldve Augusztus4, 2009 jaja egyébként a kipufogó csak zaj csillapítás miatt van, vagy van valami teljesítményre vonatkozó hatása is??? nekem a hátsó dobom, egy nyitott dob, (nekm) szép hangja van, teljesítmény nem változott. a gyári bobban, ahogy észrevettem, a hngcsillapítás abból adódik, hogy a bemenő cső nincs szembe a kijövővel, és megfordulva a dobban jön ki a gáz, és így halkabb. egy ujságban láttam egy leírást egy tuning kipufogóról, ahol szinte ugyan így volt megoldva az egész, de akkor nem értem, hogy annak mitől lesz mély dörmögő hangja. valakinek nincs valamilyen leírása a kipufogókról?? mit miért, hogyan, esetleg méretezéssel stb??? Hát szerintem csak annyi, hogyha nagyon össze van dőlve a belseje akkor biztos folyt valamennyit a mocin.
Novy Elküldve Augusztus4, 2009 Elküldve Augusztus4, 2009 Hát szerintem csak annyi, hogyha nagyon össze van dőlve a belseje akkor biztos folyt valamennyit a mocin. fojtani csak akkor fog, ha úgy dől össze, mint nekem nemrég a hátsó dob. tehát, ha elálj a agáz útját. nekem úgy volt összedőlve, hogy a dob aljában volt csak. elült, mint a víz ülne.
hening Elküldve Augusztus4, 2009 Elküldve Augusztus4, 2009 Hát szerintem csak annyi, hogyha nagyon össze van dőlve a belseje akkor biztos folyt valamennyit a mocin. Jaja. Az enyémen fogott rendesen. 8-10 lityis fogyim is volt idén nyáron.
Recommended Posts