zotya975 Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 most pár helyről azt hallottam, hogy két benzinszűrőnk is van a kocsiba, egyik a tanknál, másik az injektornál valahol. valaki tudna erről neekm mesélni? esetleg egy kép? Végülis tényleg két szűrő van, az egyik az AC-pumpa alatt, a másik meg a külső szűrő, amiről van a leírás a Gyik-ben. Powerbox for x14xe/x16xe Szívó oladali tuning...+20Le Nemá, ez a doboz tényleg ad ennyi plussz lóerőt? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Powerbox for x14xe/x16xe Szívó oladali tuning...+20Le Akkor Te még hiszel a Télapóban is? ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Akkor Te még hiszel a Télapóban is? ;) ;) na mondjuk ez igaz... ha a 4 leömlő se ad semmit a lovakhoz, akkor egy ilyen doboz ad?? minek az elvén működne ez vajon??? a képet nézve talán annyi van, hogy jóval rövidebb a szívócső Zotya nem az előszűről volt szó, de végülis igazad van két szűrő, csak az illető, a kocsi másik végében mesélt erről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 na mondjuk ez igaz... ha a 4 leömlő se ad semmit a lovakhoz, akkor egy ilyen doboz ad?? minek az elvén működne ez vajon??? Zotya nem az előszűről volt szó, de végülis igazad van két szűrő, csak az illető, a kocsi másik végében mesélt erről. Hát én még nem találkoztam az injektornál szűrővel. De lehet, hogy a csonk után van vmi durva szűrő, vagy a nyomásszabályzónál. Tök király, akkor felrakom az SE-szettet, meg ezt a dobozt, és lesz 100pacim. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Akkor Te még hiszel a Télapóban is? ;) ;) Ha láttál már szétszedve X14XE corsát és láttad,hogy milyen hosszú és feleslegesen kacskaringós a szívócső,akkor nem mondanál ilyet... ;) Egy kicsit nézd át ezt pl... Mondjuk a garantált 20paci chippel és kipuff tuninggal érhető el,de hogy sokat formál a motor karakterisztikáján ez a jelentős szívócső csökkentés az biztos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Tök király, akkor felrakom az SE-szettet, meg ezt a dobozt, és lesz 100pacim. ;) SE-re nem jó,csak csak X14XE és X16XE és ott is csak ahhoz,amelyiken a hosszú szívósor van. Futó úrnak is ilyen volt,ennek a másolata az X16-on,csak ő eladta...kár hogy a méretek nincsennek meg neki... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Ha láttál már szétszedve X14XE corsát és láttad,hogy milyen hosszú és feleslegesen kacskaringós a szívócső,akkor nem mondanál ilyet... ;) Egy kicsit nézd át ezt pl... Mondjuk a garantált 20paci chippel és kipuff tuninggal érhető el,de hogy sokat formál a motor karakterisztikáján ez a jelentős szívócső csökkentés az biztos. akkor rátapintottam a lényegre ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 A multkor elkezdtem böngészni tuningoldalakat, szívóodali, kipufogóoldali, chipp, meg egyéb tuningolási lehetőségeket, összeszámoltam, ki mennnyit igér plussz lóerőkben. Már olyan 150LE körül járhattam, namondom ez így nem jó, most újíttottam fel a gyári fékrendszert, gyenge lesz. ;) Meg attól félnék 280-nal letépné a menetszél a kasztnit. ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 A multkor elkezdtem böngészni tuningoldalakat, szívóodali, kipufogóoldali, chipp, meg egyéb tuningolási lehetőségeket, összeszámoltam, ki mennnyit igér plussz lóerőkben. Már olyan 150LE körül járhattam, namondom ez így nem jó, most újíttottam fel a gyári fékrendszert, gyenge lesz. ;) Meg attól félnék 280-nal letépné a menetszél a kasztnit. ;) :P Mielőtt baromságok hagyják el a szádat/ujjadat kicsit olvass már utána!Ez nem a magyar powerbox tuning! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Mielőtt batromságok hagyják el a szádat/ujjadat kicsit olvass már utána!Ez nem a magyar powerbox tuning! ;) c20ne mocit láttam, de az majdnem így nézett ki mint ez, pl EPK é is ilyesmi, gondolom nem arra kell alkalmazni. olyan hosszú kacskaringósat még nem láttam, amit te említettél, attól biztos jobb egy rövidebb szívórész. persze látni kellene tényleg, hogy milyen az igazából, de a két egymás mellett lévő képből is látszik, hogy jóval rövidebb ez mint a gyári. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Mielőtt batromságok hagyják el a szádat/ujjadat kicsit olvass már utána!Ez nem a magyar powerbox tuning! ;) Már neharagudjon cartárs, de nem erről a tuningról írtam, amit te felhoztál, hanem úgy általánosságban. ;) Mondjuk ehhez hasonló és társai. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 SE-re nem jó,csak csak X14XE és X16XE és ott is csak ahhoz,amelyiken a hosszú szívósor van. Futó úrnak is ilyen volt,ennek a másolata az X16-on,csak ő eladta...kár hogy a méretek nincsennek meg neki... Vazz, ahogy nézem elég degenerált gyári megoldása van ennek az x14xe-nek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Vazz, ahogy nézem elég degenerált gyári megoldása van ennek az x14xe-nek. Végre egy ember,aki meg is nyitotta a pdf-et! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Már neharagudjon cartárs, de nem erről a tuningról írtam, amit te felhoztál, hanem úgy általánosságban. ;) Mondjuk ehhez hasonló és társai. hűha ilyen tuti van sárkányosban is ;) az biztos többet ígér ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Végre egy ember,aki meg is nyitotta a pdf-et! ;) hol kellene megnyitni? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Végre egy ember,aki meg is nyitotta a pdf-et! ;) De komolyan...semmi logikát nem látok ebben az elrendezésben. Mondjuk én nem értek az autókhoz. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 hol kellene megnyitni? ;) Láss,ne csak nézz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 De komolyan...semmi logikát nem látok ebben az elrendezésben. Mondjuk én nem értek az autókhoz. ;) Az a vicces,hogy pl astrában az X14XE(mint pl Gepárdéban) totál másképp néz ki.Ott nem kerüli meg a motort a levegő 2x mielőtt megkapja. Ehhez a mantzel dobozhoz meg nem kell más,csak magát a dobozt legyártani,gyári pillangót elé rakni és kész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Láss,ne csak nézz! uh tényleg bocsi, ezt átugrottam, hogy beérjem a fórumot ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Az a vicces,hogy pl astrában az X14XE(mint pl Gepárdéban) totál másképp néz ki.Ott nem kerüli meg a motort a levegő 2x mielőtt megkapja. Ehhez a mantzel dobozhoz meg nem kell más,csak magát a dobozt legyártani,gyári pillangót elé rakni és kész. johny82 linklet egyszer egy képet akkor lehet azon is ez volt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 johny82 linklet egyszer egy képet akkor lehet azon is ez volt? Ha megkeresed a képet,megmondom! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Ha megkeresed a képet,megmondom! ;) marha régen volt... szóval maradjunk a mindenképpen talán ban ;) átnéztem én is a pdfet... elég furcsa elgondolásból lehetett ez gyárilag így tervezve... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Mondjuk a garantált 20paci chippel és kipuff tuninggal érhető el,de hogy sokat formál a motor karakterisztikáján ez a jelentős szívócső csökkentés az biztos. Így már más, ezt nem írtad először. Nem lehet nagy élvezet a Corsa orrában szerelgetni, ahogy látom, egy tűt se lehet leejteni benne ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Így már más, ezt nem írtad először. Nem lehet nagy élvezet a Corsa orrában szerelgetni, ahogy látom, egy tűt se lehet leejteni benne ;) én az astrába se élvezek semmit ha szerelni kell...na meg ha mondjuk ez is 16v lenne ez is szűkebb lenne rögtön ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Így már más, ezt nem írtad először. Nem lehet nagy élvezet a Corsa orrában szerelgetni, ahogy látom, egy tűt se lehet leejteni benne ;) A tigra még rosszabb! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts