Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!!

Érdeklődni szeretnék, hogy hol tudnék venni Pesten belül 4 db. gyári 13 colos dísztárcsát.Max 5000 ezer forintig.

Köszike előre is.

Gyárit leginkább otthonról az német eBayről. Utánad vágják! A sok alufelnis nácija dobálja őket el.... ;)

Link to comment
Megosztás:

Utángyártott dísztárcsát nem ajánlom senkinek se! Nem kell hozzá járda se, és hullik le mint a fáról az őszi levél....

Kábelkötegelő rulez! Ha nagyon precíz akarsz lenni, akkor lefújod hőálló ezüsttel a káblekötegelőt, hogy minél jobban belekaméleodjon a dísztárcsa színébe ;)

Link to comment
Megosztás:

Mi az ott a háttérben? -_- Csak nem egy borospince bejárata? :P

Csak mosószer...vagyis hab :P

Úgy néz ki mintha ultra mosóporral lett volna lesikálva.. ;)

úgy látom, te sem ma kezdted a kókányolást... :D

Nem kókányolásról van szó hanem dísztárcsa-tolvajokról :P úgy látom a tiedről se sokszor szedték le.. még... ;) ;)

Link to comment
Megosztás:

Kábelkötegelő rulez! Ha nagyon precíz akarsz lenni, akkor lefújod hőálló ezüsttel a káblekötegelőt, hogy minél jobban belekaméleodjon a dísztárcsa színébe ;)

Hááát ez az! (amit el akarok kerülni.) Volt szerencsétlenségem használni több mint egy évig ezeket a kötegelőket, sőt most is van a kocsimban egy marékkal. Nem igaz, hogy milyen utálatos volt állandóan vagdosni őket, meg újra fűzni amikor légnyomást ellenőriztem, mert ugye a szelep, a tárcsa levétele nélkül szinte hozzáférhetetlen volt. Aztán meg ez a török utángyártott tárcsa gyönyörű volt (egy darabig), amíg magától le nem kopott róla a szép fényes Opel embléma, de a legnagyobb baj az volt, hogy még kábelkötegelővel rögzítve is zörgött a keréken (de nagyon) és koptatta a festéket is alatta! Úgy ment az ótó mint egy római kori harci szekér a köves úton.... ;)

Szóval elegem lett belőle. A kocsit egyetlen eredeti dísztárcsával vettem, így szerencsére volt mihez azonosítanom. Azután eBay lett a vége, és komplettíroztam a készletet. Ezek a 17 éves gyári tárcsák a mai napig is patentül állnak.

Link to comment
Megosztás:

Nem is szakember, akiben fel sem merül a kábelkötegelő :P :D

Egy igazi Corsásnak meg mindíg ott figyel legalább 1-2 darab a kocsiban :P

+WD40 + powertape ragasztó + tubusos hegesztő -_-

Nem kókányolásról van szó hanem dísztárcsa-tolvajokról :P úgy látom a tiedről se sokszor szedték le.. még... ;) ;)

Itt most épp a kókányolásról volt szó, nem a tolvajokról :D

Nekem alufelnim van ;)

Link to comment
Megosztás:

Hááát ez az! (amit el akarok kerülni.) Volt szerencsétlenségem használni több mint egy évig ezeket a kötegelőket, sőt most is van a kocsimban egy marékkal. Nem igaz, hogy milyen utálatos volt állandóan vagdosni őket, meg újra fűzni amikor légnyomást ellenőriztem, mert ugye a szelep, a tárcsa levétele nélkül szinte hozzáférhetetlen volt. Aztán meg ez a török utángyártott tárcsa gyönyörű volt (egy darabig), amíg magától le nem kopott róla a szép fényes Opel embléma, de a legnagyobb baj az volt, hogy még kábelkötegelővel rögzítve is zörgött a keréken (de nagyon) és koptatta a festéket is alatta! Úgy ment az ótó mint egy római kori harci szekér a köves úton.... ;)

Szóval elegem lett belőle. A kocsit egyetlen eredeti dísztárcsával vettem, így szerencsére volt mihez azonosítanom. Azután eBay lett a vége, és komplettíroztam a készletet. Ezek a 17 éves gyári tárcsák a mai napig is patentül állnak.

Én is nem rég kerítettem gyárit. De azt felkötegelőztem, mert az előtte levő tecsóst is lelopták.

Link to comment
Megosztás:

a megrázósdiról annyit, hogy nekem sztemapapucsommal van baja...

ha cipővel megyek, akkor nem ráz meg, de ha a papuccsal, akkor igen, ja és pólón keresztül is akkorát csíp hpogy ihaj.

tegnap pl ugy száltam ki, hogy a belső kilinccsel csaptam be, és kulcson keresztül megrázott ;)

szóval nemtudom, leht ez a papucs kerülendő...

Link to comment
Megosztás:

a megrázósdiról annyit, hogy nekem sztemapapucsommal van baja...

ha cipővel megyek, akkor nem ráz meg, de ha a papuccsal, akkor igen, ja és pólón keresztül is akkorát csíp hpogy ihaj.

tegnap pl ugy száltam ki, hogy a belső kilinccsel csaptam be, és kulcson keresztül megrázott ;)

szóval nemtudom, leht ez a papucs kerülendő...

Ezt pofázoménittt!!! ;)

http://www.opelforum.hu/index.php?s=&s...st&p=497809

Link to comment
Megosztás:

a megrázósdiról annyit, hogy nekem sztemapapucsommal van baja...

ha cipővel megyek, akkor nem ráz meg, de ha a papuccsal, akkor igen, ja és pólón keresztül is akkorát csíp hpogy ihaj.

tegnap pl ugy száltam ki, hogy a belső kilinccsel csaptam be, és kulcson keresztül megrázott ;)

szóval nemtudom, leht ez a papucs kerülendő...

Annyi az egész, hogy azért ráz meg, mert elég jól elszigetelődtél a kocsitól, az ülésben is, ezért feltöltődsz feszültséggel és mivel potenciálkülönbség van a kocsi és közötted, ezért ráz meg. A legegyszerűbb megoldás, ha mindig viselsz valami fém karkötőt, ami össze van kötve a kocsi testpontjával, akkor nem érne ilyen kellemetlenség. IBM-ben pl használnak ilyet, hogy statikusan ne töltődj fel, mert azzal hazavághatod a vinyók alkatrészeit. Asszem van is nekem itthon egy ilyen földelő karkötő, mintha egyszer muter hozott volna. :P

Pont hogy a gumitalpú lábbelitől töltődsz fel elektromossággal, mert el vagy szigetelve. ;) Még az is megoldás lehet, hogy az üléseket össze kell kötni rendesen egy darab vezetékkel a kocsi testpontjához. ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.