Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Szia!

Nekem tavaly a benzinesem ugyanezt produkálta. Diódahíd kampec! Akkori áron 18 ezerbe fájt. (de nagyon)

Egy jó tanács : addig vidd el megjavíttatni míg nem kezd visítani! Nekem kb. 2 hetet bírt ki ebben az állapotban!

Holnap kell vinnem a villanydoki barátomhoz. Van valami módja annak, hogy lemérjük? Sztem a homie vágja de engem érdekelne...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok ,

Hétvégén életemben először menetközben kigyulladt a sárga kontrollámpa

Kipislogtattam : 28 -as hibakód - befecskendező szelep 4 - feszültség túl magas

Ez mit jelent ? konkréntan az injektor meghibásodását ?

Vagy valami hiba " előjele "ez a hibakód ?

Köszi

Sztem csak kontakthiba a 4-es injektornál. Gondolom hengerenkénti injektoros az autó. Le kéne húzni a csatit a 4-es injektorról (az akksi felőli szélső) és megpucolni az érintkezőket, a dugóban az "anya" részt kicsit összébbnyomni. De ha már ott jársz, megcsinálhatod mindegyik injektornál.

Holnap kell vinnem a villanydoki barátomhoz. Van valami módja annak, hogy lemérjük? Sztem a homie vágja de engem érdekelne...

Kivenni a diódahidat és a diódák között zárlatosat keresni ellenállásmérővel.

Link to comment
Megosztás:

Műszeregységbe, 2W-os zöld foglalatos, visszajelzőknek 1,2W-os fekete. Középkonzolba foglalat nélküli 1,2W-os, ha jól emlékszem.

miért pont zöld? Én minden cseréltnél csak feketével találkoztam ;) jah van egy valag foglalatom nekem is, a bontott műszeregység szépen tele volt :lol: Jah meg van egy rakat új fehér ledem. megcsinálom piros mutatós fehér hátteresre :lol:

Link to comment
Megosztás:

miért pont zöld? Én minden cseréltnél csak feketével találkoztam ;) jah van egy valag foglalatom nekem is, a bontott műszeregység szépen tele volt :lol: Jah meg van egy rakat új fehér ledem. megcsinálom piros mutatós fehér hátteresre :lol:

sok lesz a varia

aztán sehova se jutsz :lol:

ha csak simán berkaok egy kék ledet a mutató mögé, akkor kék lesz a mutatóm, és semmi más?

vagy ilyen összemosódott lesz?

Link to comment
Megosztás:

sok lesz a varia

aztán sehova se jutsz :lol:

ha csak simán berkaok egy kék ledet a mutató mögé, akkor kék lesz a mutatóm, és semmi más?

vagy ilyen összemosódott lesz?

A fényvezetőt körbecsinálom feketével, és akkor a tükrök csak a mutatóhoz küldenek fényt. Már megcsináltam, de csak fehér leddel tudtam kipróbálni mert csak az volt, meg 1 szem darab piros. De most megvannak az újak. Ebből majd lehet garázdálkodni ;) :lol:

Link to comment
Megosztás:

A fényvezetőt körbecsinálom feketével, és akkor a tükrök csak a mutatóhoz küldenek fényt. Már megcsináltam, de csak fehér leddel tudtam kipróbálni mert csak az volt, meg 1 szem darab piros. De most megvannak az újak. Ebből majd lehet garázdálkodni ;) :lol:

és ha nem ragasztom le a fényvezetőt, akkor szórni fogja a kéket?

akkor egyenlőre marad így.

Link to comment
Megosztás:

és ha nem ragasztom le a fényvezetőt, akkor szórni fogja a kéket?

akkor egyenlőre marad így.

Persze, a fényvezető azél' van hogy vezesse a fényt. De ha a led nem világít csak a tükör felé, akkor csak a mutatót világítja. A többi sötítben marad. azokat ezért hátulról fogom megvilágítni.

Link to comment
Megosztás:

Én nem találkoztam kis tükrökkel mikor ledeztem ;)

Én sem. :lol: :lol:

bazze, benne vannak a fényvezetőben. kis prizmaszerű döntött cucc. Ha leveszitek a mutatót látni hogy a fényvezető többi részéhez képest a mutatók tövénél sokkal erősebben világít a kismutatóknál 1-1 íves rész (kis tükör) a km-óra mutatója alatt meg 6 (3 egyik oldalt 3 másik oldalt) ezek is tükrök. Ott vannak azok csak nem figyeltek :lol: :) Ha ráérek majd lefényképezem. Az egyik műszeregység bentvan az asztalomon szétkapva, mert azzal legózom ki a végleges verziót amit majd beletolok a rendesbe. Majd lövök róla képet.

Link to comment
Megosztás:

tehát nem tükör, hanem "prizma"

:lol:

Ne lőj, mert összetörik a prizma :lol:

nah jóvan, mentek ti a ..... :lol: Nem prizma, mert az arra való hogy fénybontson. Ez nem bont, hanem vezet, meg tükröz. Amúgy meg elfelejtettem fényképezni, fontosabb dolgom volt :(

Majd hónap ;) :)

Link to comment
Megosztás:

Szerintem behalt az a kapcsoló, ami a hűtőn a ventilátort kapcsolja és meg akarom csinálni úgy, hogy bentről tudjam kapcsolni. 2 sebességfokozat van és elég ha 2 db 30A-es relét kötök be? Elbírja a ventilátort?

Nem egyszerűbb venni egy hőgombát 3E-ért és kicserélni? ;)

Link to comment
Megosztás:

Mérd meg az átfolyó áramot! :lol:

Csak azt még mindig nem értem mire lesz ez jó... ;)

már próbáltam egy 30A-es relét és bírja.

Tavaly húsvétkor beleszaladtam egy 5km-es kocsisorba és majdnem 100-ig ment a hőfok, utána a hegyikocsikázás közben is felszökött a vizhőfok. Nem bízok a hőgombába, így kapcsolhatóra is meg akarom csinálni. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.