tgabika76 Elküldve Március22, 2009 Megoszt Elküldve Március22, 2009 Tegnap végre rávettem magam és belefaragtam a G Astra bajuszkapcsolóit a Corsába. Így sokkal jobban néz ki mint a gyárival, és bónuszként még intervallumfokozatom is lett az ablaktörlőn, csak relét kellett cserélnem hozzá. Képek: Itt egy kicsit elrontottam, túl sokat vágtam ki az alsó kormányburkolatból, úgyhogy most keletkezett ott a kar mögött egy lyuk. Annyira nem zavaró, de ha szerzek másik kormámyburkolatot, majd korrigálom: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Március22, 2009 Megoszt Elküldve Március22, 2009 Tegnap végre rávettem magam és belefaragtam a G Astra bajuszkapcsolóit a Corsába.... Nem is rossz ;) Gondolom a Calibrás múlt miatt mostmár jobban kézreáll így a Corsa :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Március22, 2009 Megoszt Elküldve Március22, 2009 Én is próbáltam ezeket a bajuszkapcsolókat, de nekem a kis kormánnyal nagyon bután kilógtak a kormány mögül. ;) Így inkább maradtak a régi, kisebb kapcsolók. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 Sztem nem sokkal kisebb a régi sem (nem mértem össze a kettőt), viszont ronda. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MaSt-R Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 Én is próbáltam ezeket a bajuszkapcsolókat, de nekem a kis kormánnyal nagyon bután kilógtak a kormány mögül. ;) Így inkább maradtak a régi, kisebb kapcsolók. :lol: de bután nézhettek ki :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 Üdv! C14NZ-nek hány cm a nívópálcikája? Megmérné valaki, ha nagyonszépen megkérem rá? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 Üdv! C14NZ-nek hány cm a nívópálcikája? Megmérné valaki, ha nagyonszépen megkérem rá? ;) Bele akarsz toldani? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 Bele akarsz toldani? ;) Látsz más megoldást ha már nem éri el az olajszintet? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 Látsz más megoldást ha már nem éri el az olajszintet? :lol: Aha.Emelejük meg a kocsit. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 ;) Épp az ellenkezője, túl sok olaj lehet benne a pálcika szerint. Most nemtom az előző tulaj mit csinált, ezért szeretném megtudni, hogy lehet-e hinni a pálcának. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsöPö Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 ;) Épp az ellenkezője, túl sok olaj lehet benne a pálcika szerint. Most nemtom az előző tulaj mit csinált, ezért szeretném megtudni, hogy lehet-e hinni a pálcának. Szia! Lásd mí rendes vagyok, lementem és megmértem. 38.3 mm a gumi kezdetéig. Elvileg az enyém gyári. Üdv: Peti Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Szia! Lásd mí rendes vagyok, lementem és megmértem. 38.3 mm a gumi kezdetéig. Elvileg az enyém gyári. Üdv: Peti Örök hálám! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Szia! Lásd mí rendes vagyok, lementem és megmértem. 38.3 mm a gumi kezdetéig. Elvileg az enyém gyári. Üdv: Peti Melyik végétől? A kanyarokat, hogyan számoltad? :lol: :lol: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsöPö Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Melyik végétől? A kanyarokat, hogyan számoltad? :lol: :lol: ;) Meggörbítettem a teret! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Meggörbítettem a teret! :lol: Veled van az erő Luk! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Látott már valaki olyan A Corsa hűtőt, aminek a ki-és bemenete is a (menetirányban) jobb oldalon volt? :lol: ;) Esetleg valami dízelé lehet, vagy CIH motorké? :lol: Találtam ebayen képet. Ezt valami 1.4-esnek írják... Erről pedig azt írják, hogy 88-as Corsából van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Megint eladó a Corsa GT ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Megint eladó a Corsa GT :lol: garázsban tartott, keveset futott ;) :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Március25, 2009 Megoszt Elküldve Március25, 2009 Tegnap kicseréltem a hidrotőkéket. Nem volt egyszerű szülés, volt 1-2, amelyik úgy be volt ragadva, hogy csak. Egyet csak úgy sikerült kiszednem, hogy félig szétjött. Mindegy, kicseréltem, összerak, kopogás megmaradt. Elkönyveltem, hogy adtunk a szarnak egy pofont. Mivel úgyis le kellett engedjek az olajból, inkább cseréltem. Miután beöntöttem, sikerült 1-2 decit mellé önteni, beindítom kuss van. Járt a motor 2-3 percig, addig kuss volt. Azután mentem egy kört, visszajött a kopogás. Szerintem valahol el van dugulva valamelyik olajjárat, érdemes "kimosni" a motort? Szerencsémre folyik valahol az olaj, pedig meghúztam rendesen a csavarokat (25 NM-el, azután 3x 90 fok, spirál alakban). Azt is meg kell néznem. F@ßé bontottam meg... ;) De még az is lehet, hogy az folyt le, amit mellé öntöttem. Ma este kiderül, ha vége a műszaknak és elállok a kocsival. Szerk.: közben kirohantam megnézni, úgy néz ki, hogy nem csöpög, csak az jött le, amit mellé öntöttem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pogi Elküldve Március25, 2009 Megoszt Elküldve Március25, 2009 Akkor zajlik az élet nálad is ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mihasznazulu Elküldve Március25, 2009 Megoszt Elküldve Március25, 2009 Kedves szakik! Kérdésem lenne! Ha szeretnék szelepfedél tömítést cserélni, akkor amikor visszarakom a szelepfedelet, akkor van valami speckó módszer a csavarok meghúzásának (mennyire húzzam meg, sorrend stb) vagy csak húzzam meg (érzéssel), oszt csókolom. ;) Köszi a válaszokat Maradok TiCCtelettel: Mihaszna a Zulu Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Március25, 2009 Megoszt Elküldve Március25, 2009 Ilyen sorrendben: 6 - 2 - 3 - 7 5 - 1 - 4 - 8 és 8 NM-el! Sorrendet tartsd be, mert megvetemedhet a fedél, az erőt meg érzésre. A tömítés ne préselődjön ki oldalt! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mihasznazulu Elküldve Március26, 2009 Megoszt Elküldve Március26, 2009 Ilyen sorrendben: 6 - 2 - 3 - 7 5 - 1 - 4 - 8 és 8 NM-el! Sorrendet tartsd be, mert megvetemedhet a fedél, az erőt meg érzésre. A tömítés ne préselődjön ki oldalt! ;) Köszikoöszikösziii!!! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március26, 2009 Megoszt Elküldve Március26, 2009 Ma voltam festéket kevertetni a Nokedlihez egy későbbi renoválás céljából, és kiderült amit már én is sejtettem, hogy eddig tévedésben éltem az autó színét illetőleg. A zárhídon levő táblácskán az E 272 (Miami-blau) színkód szerepel, ezzel csak az a bibi hogy egyrészt ez nem metál szín, másrészt meg csak '92-'94-ig használták, és a Nokedli meg '91-es gyártású (bár modellév szerint lehet hogy már '92, nemtom). Végülis színkártya alapján kiderült hogy nagyon nem hibáztak anno a gyárban, csak az utolsó számjegyét ütötték el a színkódnak, és a Nokedli igazi színe E 277 Karibikblau Metallic. Megint tanultam valamit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Március26, 2009 Megoszt Elküldve Március26, 2009 Nincs valakinek C14NZ-hez való benzinpumpája? A piros nem akart beindulni tegnap, mint kiderült a benzinpumpa kicsit a végét járja, tele volt valami dzsuvával, amit a benzinszűrő cserekor is találtunk. Fene tudja hol szedte össze. Ki lett pucolgatva, úgyhogy most jó, csak kérdés meddíg bírja még a villanymotor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts