Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa A - Általános -


tourist

Recommended Posts

Tegnap végre rávettem magam és belefaragtam a G Astra bajuszkapcsolóit a Corsába. Így sokkal jobban néz ki mint a gyárival, és bónuszként még intervallumfokozatom is lett az ablaktörlőn, csak relét kellett cserélnem hozzá. Képek:

14385974047.jpg

14390380499.jpg

14391365113.jpg

Itt egy kicsit elrontottam, túl sokat vágtam ki az alsó kormányburkolatból, úgyhogy most keletkezett ott a kar mögött egy lyuk. Annyira nem zavaró, de ha szerzek másik kormámyburkolatot, majd korrigálom:

14390929730.jpg

Link to comment
Megosztás:

;)

Épp az ellenkezője, túl sok olaj lehet benne a pálcika szerint. Most nemtom az előző tulaj mit csinált, ezért szeretném megtudni, hogy lehet-e hinni a pálcának.

Szia!

Lásd mí rendes vagyok, lementem és megmértem. 38.3 mm a gumi kezdetéig. Elvileg az enyém gyári.

Üdv: Peti

Link to comment
Megosztás:

Látott már valaki olyan A Corsa hűtőt, aminek a ki-és bemenete is a (menetirányban) jobb oldalon volt? :lol: ;)

Esetleg valami dízelé lehet, vagy CIH motorké? :lol:

Találtam ebayen képet. Ezt valami 1.4-esnek írják...

dfec_1.JPG

Erről pedig azt írják, hogy 88-as Corsából van.

9754_1_b.JPG

Link to comment
Megosztás:

Tegnap kicseréltem a hidrotőkéket. Nem volt egyszerű szülés, volt 1-2, amelyik úgy be volt ragadva, hogy csak. Egyet csak úgy sikerült kiszednem, hogy félig szétjött. Mindegy, kicseréltem, összerak, kopogás megmaradt. Elkönyveltem, hogy adtunk a szarnak egy pofont. Mivel úgyis le kellett engedjek az olajból, inkább cseréltem. Miután beöntöttem, sikerült 1-2 decit mellé önteni, beindítom kuss van. Járt a motor 2-3 percig, addig kuss volt. Azután mentem egy kört, visszajött a kopogás. Szerintem valahol el van dugulva valamelyik olajjárat, érdemes "kimosni" a motort?

Szerencsémre folyik valahol az olaj, pedig meghúztam rendesen a csavarokat (25 NM-el, azután 3x 90 fok, spirál alakban). Azt is meg kell néznem. F@ßé bontottam meg... ;) De még az is lehet, hogy az folyt le, amit mellé öntöttem. Ma este kiderül, ha vége a műszaknak és elállok a kocsival.

Szerk.: közben kirohantam megnézni, úgy néz ki, hogy nem csöpög, csak az jött le, amit mellé öntöttem.

Link to comment
Megosztás:

Kedves szakik!

Kérdésem lenne!

Ha szeretnék szelepfedél tömítést cserélni, akkor amikor visszarakom a szelepfedelet, akkor van valami speckó módszer a csavarok meghúzásának (mennyire húzzam meg, sorrend stb) vagy csak húzzam meg (érzéssel), oszt csókolom. ;)

Köszi a válaszokat

Maradok TiCCtelettel: Mihaszna a Zulu

Link to comment
Megosztás:

Ma voltam festéket kevertetni a Nokedlihez egy későbbi renoválás céljából, és kiderült amit már én is sejtettem, hogy eddig tévedésben éltem az autó színét illetőleg. A zárhídon levő táblácskán az E 272 (Miami-blau) színkód szerepel, ezzel csak az a bibi hogy egyrészt ez nem metál szín, másrészt meg csak '92-'94-ig használták, és a Nokedli meg '91-es gyártású (bár modellév szerint lehet hogy már '92, nemtom). Végülis színkártya alapján kiderült hogy nagyon nem hibáztak anno a gyárban, csak az utolsó számjegyét ütötték el a színkódnak, és a Nokedli igazi színe E 277 Karibikblau Metallic. Megint tanultam valamit.

Link to comment
Megosztás:

Nincs valakinek C14NZ-hez való benzinpumpája?

A piros nem akart beindulni tegnap, mint kiderült a benzinpumpa kicsit a végét járja, tele volt valami dzsuvával, amit a benzinszűrő cserekor is találtunk. Fene tudja hol szedte össze. Ki lett pucolgatva, úgyhogy most jó, csak kérdés meddíg bírja még a villanymotor.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.