imy Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 4500 Ft az reális egy futóműbeállításra. Fentebb gondolom nem 3-4 métert, hanem 3-400 méter akartál írni... 3-4 méter az nagyon durva lenne :blush: A bal első kereken 1.3 fokkal balra állt, és az húzta el az egészet, beállítás után frankó. A többi kerék +-0.1-0.3 fokkal tér el, de azokat nem bántották, azt mondták nem kell. Így már a kormánykerék is középen áll, és akkor megy egyenesen. Akinek nem egyenes, és valamerre húz, az szerintem látogasson meg egy műhelyt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sebald Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 Pár napja észrevettem hogy amikor elösször elindulok az autoval,lehet reggel,délután,vagy este,a bal hátuljátol valahonnét a kerék környékéröl fura nyikorko,sziszegö hang jön,körülbelül pár méter megtételéig. Azt hittem majd abba marad de nem,ugyanugy ha hidegben idulok ha napközben szoval mindig. Esetleg valami ötlet rá? Tán a dobfék. Nekem is néha eléggé fazék hangja van. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ten Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 Pár napja észrevettem hogy amikor elösször elindulok az autoval,lehet reggel,délután,vagy este,a bal hátuljátol valahonnét a kerék környékéröl fura nyikorko,sziszegö hang jön,körülbelül pár méter megtételéig. Azt hittem majd abba marad de nem,ugyanugy ha hidegben idulok ha napközben szoval mindig. Esetleg valami ötlet rá? Az a dobfék lesz szerintem, nálam is ezt csinálta pár hétig, újabban már csendben van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 Az a dobfék lesz szerintem, nálam is ezt csinálta pár hétig, újabban már csendben van. Berozsdál picit a dobfék ezé nyekereg.... tárcsa is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ten Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 Berozsdál picit a dobfék ezé nyekereg.... tárcsa is... Én is erre gondoltam, a hangjából ítélve az kophat le első pár fékezésnél, de amíg fog nincs gond. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 Látom, Krisztusiba léptél gabesz76. Isten éltessen! Freeze, PGA, Dom , köszi fiúk! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra G Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 Sziasztok. Tudna nekem segíteni valaki? Teljesen tanácstalan lettem 1.6 G Astrámmal kapcsolatban(Z16XE motor). Sárga lámpa világít, gyursulásnál, alapjáraton is rángat. Hibaolvasásnál először 1-es henger gyujtáskimaradást jelzett aztán ERG szelepre hivatkozott. Gyertyákat cseréltem nem javult, ezután trafóhíd csere után, ugyanaz a hiba, új ERG szelep próbával ugyanaz. Súlyos tizezrek fizetése után, a helyzet változatlan. Volt 3 hét szünet(+ 2000km) mikor magától elmult legalábbis csak enyhe rángatás volt tapasztalható, 3 napja viszont újra előjött a hiba. Különböző véleményeket hallottam több Opel szervízben, az egyik alapból motorvezérlőt diagnosztizált, a másik, hogy semmi baja nincs a motorvezérlőnek, a szelep kormosodott, a harmadik nem is látta és "hidro tőkét kell javítani" Most az a kérdés, hogy miután kifizettem közel 60.000 ft-ot különböző alkatrész+diagnosztika+munkadíj kinek lehet ezekután hinni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra G Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 Ide irányítottak a fenti problémámmal. Hátha tudnátok segíteni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
bebida Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 Sziasztok! Meg tudjátok mondani nekem, hogy az f astrába való ültetőrugó jó-e a g astrába? Azt gondolom, hogy az ültetés mértéke változik a tömege és a súlyelosztása miatt, inkább csak a rugó kialakítása, alakja miatt kérdezem. Üdv Szia! Én úgy emlékszem, hogy Rastalosnak F Astrából lett áttéve rugó a G-be, de nem vagyok biztos benne! Ha gondolod keresd meg Őt a kérdéssel! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február24, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Február24, 2009 Ide irányítottak a fenti problémámmal. Hátha tudnátok segíteni... szelep kormosodott, mennyé kirándulni vele, és hajtsd meg... a korom kitámasztja a szelepet, és ezért van gyujtáshiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 mennyé kirándulni vele, és hajtsd meg... Az Astrások a végén egészen fellendítik a fehérvári fagyizók forgalmát... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 Az Astrások a végén egészen fellendítik a fehérvári fagyizók forgalmát... :blush: Télen :lol: :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 Tetőcsomagtartó témában kéne kis infó urak! Néha jó lenne, ha lenne, de ez max 1-2 havonta jön csak elő, nem mindennapi használatra. A kocsi Caravan, de nincsenek rajta a hosszanti tetőgerendák. (vagy mifenék) Nem is szeretnék rá, mert így csendesebb belülről, mint haveré, akinek fent van ez a cucc. Létezik ezekhez olyan tetőtartó, amit lehet fel/le szerelni, de nem kell hozzá a gyári "gerenda"? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boldizsar Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 Tetőcsomagtartó témában kéne kis infó urak! Néha jó lenne, ha lenne, de ez max 1-2 havonta jön csak elő, nem mindennapi használatra. A kocsi Caravan, de nincsenek rajta a hosszanti tetőgerendák. (vagy mifenék) Nem is szeretnék rá, mert így csendesebb belülről, mint haveré, akinek fent van ez a cucc. Létezik ezekhez olyan tetőtartó, amit lehet fel/le szerelni, de nem kell hozzá a gyári "gerenda"? Ha a helye megvan akkor szerintem ugyanaz mint a sima g-hez. De szerintem azért az hülyeség hogy tetősín nélkül halkabb.... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 Ha a helye megvan akkor szerintem ugyanaz mint a sima g-hez. De szerintem azért az hülyeség hogy tetősín nélkül halkabb.... :lol: Próbáld ki pályázásnál. :blush: Sima G-n milyen a tartó helye...? Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 Télen :blush: :lol: :) Emlékszel még rá????????? Télen ideális, volt.................. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boldizsar Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 Próbáld ki pályázásnál. :blush: Sima G-n milyen a tartó helye...? Mivel nekem tetősínes így pályán is használom. Bár mindíg szól a zene meg a kipufogó hangjától úgysem hallom.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 Emlékszel még rá????????? Télen ideális, volt.................. :blush: A fiam szokott ilyet enni ma is :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 Mivel nekem tetősínes így pályán is használom. Bár mindíg szól a zene meg a kipufogó hangjától úgysem hallom.... ... és (mérhető) többletfogyasztást sem okoz. Nagy sebességnél inkább a tükrök szólalnak meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 ... és (mérhető) többletfogyasztást sem okoz. Nagy sebességnél inkább a tükrök szólalnak meg. Hát, erre nem tudok mit mondani, mivel nem egy autó, csak ugyanolyan. Fogyasztás meg erősen talpfüggő is. Tükrök az enyémen is vannak, csak a sín az eltérés. :blush: Nem arról van szó, hogy dübörög, mintha a tetőtartó maradt volna fent, csak más hangot is hallottam a menetzajban, mint amit megszoktam, de ennyi. Nem nagy ügy. A lényeg: sima 5 ajtósé felrakható Caravanra? Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 mennyé kirándulni vele, és hajtsd meg... a korom kitámasztja a szelepet, és ezért van gyujtáshiba. Azért a következőre ügyelj: Nem tudom hány éves a verdád és hogy mennyire eszi esetleg az olajat. Mire is akarok kilyukadni.. Nekem az előző F astramnal volt ilyen. A kormosdás oka az volt, hogy bizony a gyűrűk kopása miatt ette az olajat. igenám de a korom lerakódott a dugattyúk tetején is a gyakori rövidtávú városi közlekedés miatt. Aztán egyszer elindultam Szlovéniába Síelni (január 1.én!!!!!) és félúton (még szerencse hogy kishazánkban) füst és leáll.. Kész vége... Részletezhetném a sztorit, hogy ezután mi lett a sorsunk amiből egy novellára való is kijönne, de nem az a lényeg, hanem hogy mi történt a motorral... Kilyukadt a dugattyú!!!!!, ugyanis a sok koromlerakódás ami felhalmozódott, a hirtelen terhelés alatt nem tudott leégni (150-es tempó a pályán) hanem felizzott és átégette a dugatyúmat. Az olvadt részek szétfröccsentek a hengerben. Hát egy hét síelés után (mert szerencsére 2 kocsival mentünk és valahogy összeszorultunk) 2005 januárjában 130E Ft os szervízdíj várt idehaza. Igaz előtte tényleg nagyon ette az olajat már 6-8 dl/1000 km!! Aztán a szervíz után ujra szétszedettem és újragyűrűztettem minden hengert... Mondjuk utána olyan jól sikerült, hogy később 2008-ban a 212000 km-t futott autót bent akarták tartani zöldkártyánál, hogy a "sz..r 5 éves" kocsik helyett legyen mivel etalon CO értéket produkálni :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vicsor Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 Tetőcsomagtartó témában kéne kis infó urak! Néha jó lenne, ha lenne, de ez max 1-2 havonta jön csak elő, nem mindennapi használatra. A kocsi Caravan, de nincsenek rajta a hosszanti tetőgerendák. (vagy mifenék) Nem is szeretnék rá, mert így csendesebb belülről, mint haveré, akinek fent van ez a cucc. Létezik ezekhez olyan tetőtartó, amit lehet fel/le szerelni, de nem kell hozzá a gyári "gerenda"? A http://www.thulecity.hu -n talán? :blush: De ha rákeresel a google-on akkor elvileg taláhatsz ott is olyan cégek honlapcímét ahol forgalmaznak ilyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 A http://www.thulecity.hu -n talán? :blush: Néztem ott már, de ott Caravanra csak gerendákra való van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 Emlékszel még rá????????? Télen ideális, volt.................. :blush: Hú de régen volt, naná, hogy emléxek rá. http://www.opelforum.hu/style_emoticons/default/wink.gif Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Emberek! Szerintetek ez mi lehet: Ha jól figyelem meg a dolgokat, akkor hidegben, hideg motornál van olyan jelenség, hogy egy bizonyos terhelésnél van egy nagyon finom fémes hang. Szerintem a motortérből Ha levezem a gázról a lábam, akkor megszűnik, ha finoman nyomom neki, épp csak hogy ne lassuljon akkor hallom. Ha rendesen gyorsítok, akkor szintén elhallgat. A hang mindig azonos frekvenciájú, mindig egyformán csendes, de minden sebességfokozatban és sebességnél megfigyelhető egyedül a terheléstől függ, hogy jelentkezik-e. Nem is hangos épp csak lehet hallani, de azért határozott, mivel észrevettem. olyan a hang (és itt nem azt akarom mondani hogy ez történik, csak a hang jellegét próbálom leírni) mintha egy állandó fordulatszámú csúszócsapágy kenés nem lévén, mondjuk a tengelyre ható sugár irányú terhelés nagyságának függvényében hol sípolna, hol nem. De még egyszer mondom ezzel nem definiálom a problémát, csak nehéz leírni hogy milyen egy hang :blush: Valaki hallom már hasonlót? (Z16XEP caravan) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts