Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

De hova lett Alex ? Itt megy a meló bazze :) :blush: Amúgy nem egy hátrány ha kicsit lepontosítanád hogy mivel szeretnéd lefújatni. Ha rázavarod azt ami az enyémen van, negyedannyiból megúszod mintha gyöngyházmetállal küldenéd.

Tök jó hogy már 3szor indultam el a festékboltba kikevertetni a tanksapiajtómra a cuccot, és egyszer sem értem oda. :lol:

Lassan kérek kölcsön egy jó adag körömlakkot valakitől a házban...

tegnap láttam egy ződ astrán piros tanksapi ajtót :D

cseréljetek :D

Link to comment
Megosztás:

70 ezerre én is néztem

erreflé (én alternatívám) 25 ezer egy elem

komplett autóra 180-270 ezret mondtak.

szomszéd barnabácsi lefujja 100ért is, de az narancsos lesz

ahol drágán fujják, ott átcsiszolják, és szép síma lesz az egész autó

én is lekenem akár 50-ért is. 60-ért még az üvegeket meg a lámpákat is kimaszkolom :lol:

Bazz, a rendszáma nincs meg annak a ződnek ? :)

nemtom jobban jár -e a fehérrel mint a pirossal :blush: Ha fradi párti akkor nem adja oda....

Link to comment
Megosztás:

70 ezerre én is néztem

erreflé (én alternatívám) 25 ezer egy elem

komplett autóra 180-270 ezret mondtak.

szomszéd barnabácsi lefujja 100ért is, de az narancsos lesz

ahol drágán fujják, ott átcsiszolják, és szép síma lesz az egész autó

Nyáron fújattam a swiften a jobb hátsó elemet, 10.000 ft-ba kerül, szín passzol, nincs vele gond.

Kollégámmal mentünk érte, neki van egy idősebb autója, megkérdezte, mennyi lenne komplett, lakatosmunkával, mindennel, igaz fehér színben. a fényező egy 100-ast mondott, aki egyébként a legjobbak között van nyílvántartva a városban, többek között a nagyobb márkakereskedések is hozzá viszik a sérült autókat fényeztetni. Ennek alapján ha csak fényezni kell, akkor nem irreális az a 70.

Link to comment
Megosztás:

én is lekenem akár 50-ért is. 60-ért még az üvegeket meg a lámpákat is kimaszkolom :blush:

Bazz, a rendszáma nincs meg annak a ződnek ? :)

bontóbanem találkotál perossal?

sztem lenne olyan

ma gondolkoztam hogyan lehene itthon lökösöket csinálni üvegszálból...

ha megvana forma már nem annyira vészes, de hogy a forma megszülessen na az egy kicsit érdekfeszítő...

1.szimmetrikus legyen

2.úgy nézzen ki mint egy lökös

3.méretileg jó legyen

4. passzoljon is az autóra

de a szimmetria az igencsak húzós dolog szerintem...

kisebb dolgok, szemöldök meg hűtőmaszk, nem annyira gáz... de egy lökhárító, az már eléggé húzós lehet... kimérni mindent... egy miskolci opelos... írkált is itt néha néha, de ritkán, foglalkozott ezzel, sőt ebből élt, és mondta, hogy volt olyan is hogy kinyomtatták A4es lapra az egész lökhárító ívét, mert nem akart kijönni...

próbáltam már faragni ezt azt, de eléggé vagy sokadszorra sikerült, vagy ment a kukába :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nyáron fújattam a swiften a jobb hátsó elemet, 10.000 ft-ba kerül, szín passzol, nincs vele gond.

Kollégámmal mentünk érte, neki van egy idősebb autója, megkérdezte, mennyi lenne komplett, lakatosmunkával, mindennel, igaz fehér színben. a fényező egy 100-ast mondott, aki egyébként a legjobbak között van nyílvántartva a városban, többek között a nagyobb márkakereskedések is hozzá viszik a sérült autókat fényeztetni. Ennek alapján ha csak fényezni kell, akkor nem irreális az a 70.

elhiszem.

erefelé is van aki fest olcsóbban, drágábban.

lehet olcsóbban veszi az anyagot, lehet annyi melója van, hogy lentebb tudja engedni, nemtudom, én csak azt mondtam, ami errefelé szokásos.

Link to comment
Megosztás:

bontóbanem találkotál perossal?

sztem lenne olyan

ma gondolkoztam hogyan lehene itthon lökösöket csinálni üvegszálból...

ha megvana forma már nem annyira vészes, de hogy a forma megszülessen na az egy kicsit érdekfeszítő...

1.szimmetrikus legyen

2.úgy nézzen ki mint egy lökös

3.méretileg jó legyen

4. passzoljon is az autóra

de a szimmetria az igencsak húzós dolog szerintem...

kisebb dolgok, szemöldök meg hűtőmaszk, nem annyira gáz... de egy lökhárító, az már eléggé húzós lehet... kimérni mindent... egy miskolci opelos... írkált is itt néha néha, de ritkán, foglalkozott ezzel, sőt ebből élt, és mondta, hogy volt olyan is hogy kinyomtatták A4es lapra az egész lökhárító ívét, mert nem akart kijönni...

próbáltam már faragni ezt azt, de eléggé vagy sokadszorra sikerült, vagy ment a kukába :blush:

Fogsz egy lökhárítót, leblindeled gipsszel, és már kész is :lol:

Link to comment
Megosztás:

Fogsz egy lökhárítót, leblindeled gipsszel, és már kész is :lol:

:blush:

az tuti hogy kell egy donor lökös

:) mint a kezdő asztalos

kivág egy fát farag farag, mi lesz belőle

gerenda

másnap már kicsi gerendának de még farag mi lesz belőle?

evező

3.nap még mindig farag mi lesz belőle?

kalapácsnyél

4. nap mi lesz ebből?

fogpiszkáló ha el nem baszom

Link to comment
Megosztás:

bontóbanem találkotál perossal?

sztem lenne olyan

ma gondolkoztam hogyan lehene itthon lökösöket csinálni üvegszálból...

ha megvana forma már nem annyira vészes, de hogy a forma megszülessen na az egy kicsit érdekfeszítő...

1.szimmetrikus legyen

2.úgy nézzen ki mint egy lökös

3.méretileg jó legyen

4. passzoljon is az autóra

de a szimmetria az igencsak húzós dolog szerintem...

kisebb dolgok, szemöldök meg hűtőmaszk, nem annyira gáz... de egy lökhárító, az már eléggé húzós lehet... kimérni mindent... egy miskolci opelos... írkált is itt néha néha, de ritkán, foglalkozott ezzel, sőt ebből élt, és mondta, hogy volt olyan is hogy kinyomtatták A4es lapra az egész lökhárító ívét, mert nem akart kijönni...

próbáltam már faragni ezt azt, de eléggé vagy sokadszorra sikerült, vagy ment a kukába :blush:

Szerintem nem a gipszeléssel lenne gond, hanem asszem az üvegszálat is kemencében kell "kisütni".

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nem a gipszeléssel lenne gond, hanem asszem az üvegszálat is kemencében kell "kisütni".

hát nemjol hiszed :blush:

az a szénszálas szövet ha joltom, de az üvegszál megköt csak jol kell keverni hozzá a gyantát

gyanta edző üvegszál

eza 3mas napon is megköt

sőt nap se kell csak egy olyan 20 fok

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Új vagyok itt és lenne egy kérdésem ami nagyon érdekelne és akár hogy keresem google-ba nem találom.Szóval az érdekelne hogy F Astra-ban a GL és a GLS felszereltségi szint milyen extrákat takar valamint az hogy a félig színre fújt lökhárító(nálam ez az ami elöl a rendszám csíkjában is fekete és alatta van színre fújva nagyon ritka)melyik csomag tartozéka volt.Ha valaki tudja leírhatja a teljesen színre fújtat is hogy melyik csomaghoz járt.Előre is köszönöm válaszaitokat!Ja és ha még van ezen felül felszereltségi szint akkor az mi?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Új vagyok itt és lenne egy kérdésem ami nagyon érdekelne és akár hogy keresem google-ba nem találom.Szóval az érdekelne hogy F Astra-ban a GL és a GLS felszereltségi szint milyen extrákat takar valamint az hogy a félig színre fújt lökhárító(nálam ez az ami elöl a rendszám csíkjában is fekete és alatta van színre fújva nagyon ritka)melyik csomag tartozéka volt.Ha valaki tudja leírhatja a teljesen színre fújtat is hogy melyik csomaghoz járt.Előre is köszönöm válaszaitokat!Ja és ha még van ezen felül felszereltségi szint akkor az mi?

nagyon sokféle felszereltség volt... itt van elöttem egy 96os felszereltség lista

start:car300, kesztyűtartó és csomi világítás, osztottan dönthetö hátsó ülés, immo, pollenszűrő

GL:előzőeken felül lufis kormány,állítható magasságú sofőr ülés

SPRINT:GL+szinezett üvegek,fordulatszámmérő

FAMILY:SPRINT+szinrefujt lökösök, tükrök,anyóslufi,szervó,ködlámpa,kpzár, hátsó fejtámla

ELEGANT:SPRINT!!!+szinrefujt lökösök, tükrök,ködlámpa,kpzár,bőrkormány,csomiroló,tetöcsomi sín

SPORTY: szinrefujt lökösök, tükrök,ködlámpa,abs,szinezett üvegek,elektromos ablak elöl,ködlámpa,fényszórómagasságállítás,alufelni,mechanikus napfénytető,check controll,sportülések.

remélem segített valamennyit :blush:

Link to comment
Megosztás:

nagyon sokféle felszereltség volt... itt van elöttem egy 96os felszereltség lista

start:car300, kesztyűtartó és csomi világítás, osztottan dönthetö hátsó ülés, immo, pollenszűrő

GL:előzőeken felül lufis kormány,állítható magasságú sofőr ülés

SPRINT:GL+szinezett üvegek,fordulatszámmérő

FAMILY:SPRINT+szinrefujt lökösök, tükrök,anyóslufi,szervó,ködlámpa,kpzár, hátsó fejtámla

ELEGANT:SPRINT!!!+szinrefujt lökösök, tükrök,ködlámpa,kpzár,bőrkormány,csomiroló,tetöcsomi sín

SPORTY: szinrefujt lökösök, tükrök,ködlámpa,abs,szinezett üvegek,elektromos ablak elöl,ködlámpa,fényszórómagasságállítás,alufelni,mechanikus napfénytető,check controll,sportülések.

remélem segített valamennyit :blush:

hmm, ezekszerint a sárvédőmön lévő GL felirat, hazudik :lol: az állítható magasságú ülés az megvan, de ez a kormány lufit csak akkor látott amikor esküvőre mentem az autóval, és a kapu körbe volt lufizva. Vagy lehet hogy 94-ben még mást jelentett a GL ? Bár ezen sín is van, meg a GM központizár motorokat most szórom ki belőle, mert kezdenek elpusztulni szépen sorban. Mondjuk egy 15 éves autóban találja ki a jóisten mi volt benne eredetileg :) :D :D

Link to comment
Megosztás:

hmm, ezekszerint a sárvédőmön lévő GL felirat, hazudik :blush: az állítható magasságú ülés az megvan, de ez a kormány lufit csak akkor látott amikor esküvőre mentem az autóval, és a kapu körbe volt lufizva. Vagy lehet hogy 94-ben még mást jelentett a GL ?

facelift elött nem is volt duplalufi pl...tehát simán lehet.. sőt ugye akkor még gl,gls,ls,cd felszereltségek voltak

Link to comment
Megosztás:

Hú ezer köszönet nektek h ilyen gyorsan válaszoltatok nekem egy 98 decemberi astrám van 1.4i(x14NZ) nem lengyel még(hála istennek):blush:És annak a bal első ajtó elé a díszcsíkra van ragasztva gyárilag egy matrica és azon CLASSIC felirat van jobboldalon nincs matrica így is került hozzám mert leesett sztem.Viszont még annyi kérdésem lenne h az nem derült ki a felszereltségekből hogy melyikhez járt a félig színre fújt lökös?(elöl a rendszám csíkjában is fekete alatta van színre fújva)

Link to comment
Megosztás:

facelift elött nem is volt duplalufi pl...tehát simán lehet.. sőt ugye akkor még gl,gls,ls,cd felszereltségek voltak

Sőt, gondolom mindig is voltak akciós +/-felszereltséggel piacra kerülő kocsik amelyeknek ugyan általában van egyfajta megkülönböztető "nick-jük", de azt gyakran magán az autón sehol nem találod meg, max. a reklámban és az adás-vételi szerződésben. :blush:

Link to comment
Megosztás:

Hú ezer köszönet nektek h ilyen gyorsan válaszoltatok nekem egy 98 decemberi astrám van 1.4i(x14NZ) nem lengyel még(hála istennek):DÉs annak a bal első ajtó elé a díszcsíkra van ragasztva gyárilag egy matrica és azon CLASSIC felirat van jobboldalon nincs matrica így is került hozzám mert leesett sztem.Viszont még annyi kérdésem lenne h az nem derült ki a felszereltségekből hogy melyikhez járt a félig színre fújt lökös?(elöl a rendszám csíkjában is fekete alatta van színre fújva)

a fényezésről lövésem nincs, de a classic raginya azért szok rajta lenni, mert már gyártották akkor a köv, generációt (G) opel szokás hogy a kifutó, meg az új modellt párhuzamosan küldik egy darabig, és a kifutó kapja meg a classic-ot

jah amúgy találtam rozsdát :blush: jó, nem vész csak valamit kezdeni kéne vele, mert több nem hiányzik. a csomitartó ajtómon volt egy kis horpadás, (az előző tulaj még megtolatott valamit ) és ott be volt nyomva a lemez. Amikor a hangszórózás miatt le szedtem a belő burkolatot akkor kikalapáltuk, hogy legalább ne legyen olyan horpadt. Ez volt még ősszel, fényezésen sérülés igazán nem is látszott, de mostanra egy oan fél centin elkezdett dolgozni az oxid. Mivel kéne lekenni hogy abbafejezze a terjedést ? :lol:

Jah NEM akarok fényezni :D :) :D

Link to comment
Megosztás:

Hú ezer köszönet nektek h ilyen gyorsan válaszoltatok nekem egy 98 decemberi astrám van 1.4i(x14NZ) nem lengyel még(hála istennek) :lol: És annak a bal első ajtó elé a díszcsíkra van ragasztva gyárilag egy matrica és azon CLASSIC felirat van jobboldalon nincs matrica így is került hozzám mert leesett sztem.Viszont még annyi kérdésem lenne h az nem derült ki a felszereltségekből hogy melyikhez járt a félig színre fújt lökös?(elöl a rendszám csíkjában is fekete alatta van színre fújva)

Biztosan volt egy szint amelyikhez már alapból járt, de lehet hogy valamelyik évjárattól már a fapadhoz is adták. Ugyanúgy lehetséges hogy az előző tulaj cserélte már vagy extraként rendelte hozzá. Legegyszerűbb lenne rákérdezni egy "normális" Opel kereskedésben a kocsi adatai alapján, hogy a tiéd hogyan jött le a szalagról, nem? Habár nem tudom milyen okból érdeklődsz ez iránt. :blush:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.