afonya Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Emlékeim szerint a Hf. akkumulátor felőli sarkában vízszintesen. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 A hengerfejen belül tuti nincs semmi szelepeken meg hidrotőkéken kívül viszont kívül a vákuum motor (vagy mi a nyüh) és a hf közt a tűzfal fele van egy menetes valami és abban van valami csavar. Jó helyen kaparászok? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 A hengerfejen belül tuti nincs semmi szelepeken meg hidrotőkéken kívül viszont kívül a vákuum motor (vagy mi a nyüh) és a hf közt a tűzfal fele van egy menetes valami és abban van valami csavar. .. Jó helyen kaparászok? :D Az a szelep a kocsi menetirányával párhuzamosan van. A képen mire gondolsz?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Látszik ott egy hf csavar, na azelőtt van egy olyan kocka alakú valami ami hosszabban kijön a tűzfal fele (pont a képátlók közepén) na arra! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Látszik ott egy hf csavar, na azelőtt van egy olyan kocka alakú valami ami hosszabban kijön a tűzfal fele (pont a képátlók közepén) na arra! Az a vez teng házon van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Az a vákumizé az nem a Hf-re csatlakozik. Ez a szelep belülről van beletéve, nem kívülről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Látszik ott egy hf csavar, na azelőtt van egy olyan kocka alakú valami ami hosszabban kijön a tűzfal fele (pont a képátlók közepén) na arra! Na azNemazAzottAz. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Hát akkor passz, fogalmam sincs mire gondoltok. Ja, amúgy a fékem totál elszállt, még jó, hogy a kézi frankósan műxik. Nem arra a lapátos izére gondoltok ami húzza a vákuum-levegőt mindentől? ja, msnen onlány vagyok :lol: , ha az kicsit gyorsabb. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Hát ez az olajszivattyú halála lesz, még én is keményebb vákuumot tudok csinálni mert, hogy nem szív semmit se az a retek az is biztos. :lol: :lol: :D Kezd egyre gyanúsabb lenni nekem ez a kocsi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Hát ez az olajszivattyú halála lesz, még én is keményebb vákuumot tudok csinálni mert, hogy nem szív semmit se az a retek az is biztos. :lol: :lol: :D Kezd egyre gyanúsabb lenni nekem ez a kocsi... Csak kipróbáltad? Mondtam, hogy nem ajánlom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Valahogy meg kellett tudni a fájó valóságot. Telefújtam olajjal blokk + hf minden részét és pöcc neki pár másodpercre fater segítségével. Aztán megint telefújtam, összeraktam és még meg is fordultam gyors 10 másodpercen belül az udvarban, hogy vissza tudjak állni a garázsba meg el is lehessen férni mellette. Ha meg netán megsülne valami része ezek után már mindegy. Úgyis annyiba kerülne javíttatni, hogy ugyanezzel a motorszámmal egy új motort rendelhetnék a gyárból kacatok nélkül. Lehet az lenne a legjobb, még talán örömmel is adnának egyet tiszta olcsón csak legyen valami forgalmuk. Amúgy meg ennek a trágya motornak 1+4 - 2+3 a gyújtása? :D Mert én nagyon azt néztem ki a főtengely állásából... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Valahogy meg kellett tudni a fájó valóságot. Telefújtam olajjal blokk + hf minden részét és pöcc neki pár másodpercre fater segítségével. Aztán megint telefújtam, összeraktam és még meg is fordultam gyors 10 másodpercen belül az udvarban, hogy vissza tudjak állni a garázsba meg el is lehessen férni mellette. Ha meg netán megsülne valami része ezek után már mindegy. Úgyis annyiba kerülne javíttatni, hogy ugyanezzel a motorszámmal egy új motort rendelhetnék a gyárból kacatok nélkül. Lehet az lenne a legjobb, még talán örömmel is adnának egyet tiszta olcsón csak legyen valami forgalmuk. Amúgy meg ennek a trágya motornak 1+4 - 2+3 a gyújtása? :D Mert én nagyon azt néztem ki a főtengely állásából... Benzinesnek 3-1-2-4 a sorrendje, ha jól tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Értelmezd! Mondom 1. és 4. henger együtt - 2. és 3. henger szintén együtt. Furcsállom én is de a főtengelyt nézve ez így néz ki és nem minden henger külön 90 fokos eltérésnél gyújt mint a benzinesnél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Értelmezd! Mondom 1. és 4. henger együtt - 2. és 3. henger szintén együtt. Furcsállom én is de a főtengelyt nézve ez így néz ki és nem minden henger külön 90 fokos eltérésnél gyújt mint a benzinesnél. Jaaaaaaaaaaaaaaaaa.... :D Ez már felülmúlja a tudásomat. Még arra gondoltam, hogy a kettő közül csak egyik "akítv", de ez is hülyeség lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Benzinesnek 3-1-2-4 a sorrendje, ha jól tudom. 1-3-4-2 mindegyiknek :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 1-3-4-2 mindegyiknek :lol: B@szottul megtanultam a C20NE A Corsánál az 1-3-4-2-öt! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Február7, 2009 Megoszt Elküldve Február7, 2009 Ez a motor négy hengeres és nem két ikerhengeres. Persze párokban mozognak a dugattyúk de két ütem eltéréssel, amit a vez. tengely szabályoz. Mekkora lenne egy ikerhengeres diesel. :D :lol: (By Jawa) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február7, 2009 Megoszt Elküldve Február7, 2009 Ez a motor négy hengeres és nem két ikerhengeres. Persze párokban mozognak a dugattyúk de két ütem eltéréssel, amit a vez. tengely szabályoz. Mekkora lenne egy ikerhengeres diesel. :D :lol: (By Jawa) Dupla kispolák :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február7, 2009 Megoszt Elküldve Február7, 2009 Akkor nyári feladat ikerhengeresíteni az autót, és szeptemberben egy összehasonlító-hétvégét tartunk ahol jól rájövünk miért is nem úgy gyártják eredetileg... Amúgy olajcsere alkalmával hogy fel volt emelve az eszköz, rájöttünk hogy honnan csöpög a zzolaj. A főtengely végénél gyün ki, a szíjtárcsa meg gyönyörűen szétveri a motortérben, és ettől úszik az olajban a minden. szerelő-skac asszondta "csak" a vezérlést kell leszedni hozzá, hogy ki lehessen cserélni azt a szutykot a végén... Nah mindegy, legalább a vizet nem eszi... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Február7, 2009 Megoszt Elküldve Február7, 2009 Legalább az úszik, az enyém meg sík száraz. :D Apropó, a "száraz kenésű" motort nem találták még fel? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február7, 2009 Megoszt Elküldve Február7, 2009 Legalább az úszik, az enyém meg sík száraz. :lol: Apropó, a "száraz kenésű" motort nem találták még fel? :lol: De. Prolong. :D Még beton is mehet bele. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február7, 2009 Megoszt Elküldve Február7, 2009 Legalább az úszik, az enyém meg sík száraz. :D Apropó, a "száraz kenésű" motort nem találták még fel? :lol: Hát kívül nem száraz az biztos. :lol: csak amivel kívül ken, az bentről jön :lol: dehogynem találták fel, csak elég rövid az élettartama :D ;) még dolgozni kell rajta egy "kicsit" Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február7, 2009 Megoszt Elküldve Február7, 2009 De. Prolong. :D Még beton is mehet bele. :lol: Azt vágod hogy a prolongos első csodát, hogy nemtom hány km-t elmentek olaj nélkül, reproduálta pár német srác egy kettes golf-al? csak ők sima tejet öntöttek bele :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Február7, 2009 Megoszt Elküldve Február7, 2009 Az adalék illetve kopáscsökkentő vagy mi. Én olyan (robbanó)motorra gondoltam aminek nem kell motorolaj (nem kétütemű!) és egyéb katyvasz csak pöcc azt megy... Nos? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február7, 2009 Megoszt Elküldve Február7, 2009 Az adalék illetve kopáscsökkentő vagy mi. Én olyan (robbanó)motorra gondoltam aminek nem kell motorolaj (nem kétütemű!) és egyéb katyvasz csak pöcc azt megy... Nos? :D Gázturbina? :lol: Jó robbanómotornak annyira nem megy el, de ha cumi van azért tud robbanni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts