ZsöPö Elküldve Január14, 2009 Megoszt Elküldve Január14, 2009 A trafóról kapja a jelet a fordulatszámmérő és egy zöld kábelt kell keresned a kilóméteróra csatijában, az a jel. Köszönöm szépen a segtséget. El lehet szrni valamit a km óra kiszerelésekor? Mire figyeljek? Ja és még valami, hogyan tudom kiszerelni az óraegységet? Üdv: Peti Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január14, 2009 Megoszt Elküldve Január14, 2009 Köszönöm szépen a segtséget. El lehet szrni valamit a km óra kiszerelésekor? Mire figyeljek? Ja és még valami, hogyan tudom kiszerelni az óraegységet? Üdv: Peti Gondolom újabb műszerfalas a tiéd is. Torx csavarok tartják a burkolatot, azt leszeded, és alatta pár csavar tartja még a km órát. Kiszedésnél csak az szivatós, hogy a kábel elég rövidre van hagyva, szóval valószínűleg majd úgy kell kitapogatni, hogy hol kell a spirált, meg a csatit leszedni. Az időmérő órát, a viszvillogó kapcsoló kihúzása (kiszedése) után tudod szintén kicsúsztatni, ott már látni fogod mi van mögötte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MaSt-R Elküldve Január15, 2009 Megoszt Elküldve Január15, 2009 hmm... :blush: http://www.corsa-a.pl/galeria/galleries/II...%202008/195.jpg De azért ott is van pár elvetemült Corsás :lol: ennyi...de sokat törtem (töröm) rajta a búrám milyen jó is lenne... ;) B) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
MaSt-R Elküldve Január15, 2009 Megoszt Elküldve Január15, 2009 Ismerem ezt a zöld V6 Corsát. (ki gondolta volna B) ) Most épp egy 3000 V6 van benne egy X25XE szívósorral. Előtte X25XE volt benne. Youtubeon van jópár videó róla, ha valakit érdekel, írja be, kogy klima8. A fehér, lefalazott indexeset is láttam már, viszont a LET valami új lehet, mert azt még nem ismertem. hmmm 16 mp 0-180ra.. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzás Elküldve Január15, 2009 Megoszt Elküldve Január15, 2009 De. Kell, hogy legyen. Ha kipattintod, akkor felül kell lennie egy kihúzható kis különálló résznek, amiben van egy kis izzó. Na ezt én se tudtam! Küstént rakok bele egy kék ledet! B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzás Elküldve Január15, 2009 Megoszt Elküldve Január15, 2009 Köszönöm szépen a segtséget. El lehet szrni valamit a km óra kiszerelésekor? Mire figyeljek? Ja és még valami, hogyan tudom kiszerelni az óraegységet? Üdv: Peti De ha a motortérben kitekered a kilóméteróra spirált, ami nagyon egyszerű és semmit nem tudsz vele tönkre tenni, akkor egésszen kijön az óra és kényelmesen tudod szerelgetni! Én így szoktam, mert nekem nem fért be a kezem az óra mögé! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzás Elküldve Január15, 2009 Megoszt Elküldve Január15, 2009 Köszönöm szépen a segtséget. El lehet szrni valamit a km óra kiszerelésekor? Mire figyeljek? Ja és még valami, hogyan tudom kiszerelni az óraegységet? Üdv: Peti A helyedben minden képpen kitekerném azt a spirált a váltóból, simán ki jön! Így biztosan látni fogsz mindent és nem kell tapogatózni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsöPö Elküldve Január15, 2009 Megoszt Elküldve Január15, 2009 Mindenkinek köszönöm a segítségét! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január15, 2009 Megoszt Elküldve Január15, 2009 hmmm 16 mp 0-180ra.. ;) Annyit megy az XE is. Tükörjégen egyesben is megcsinálom :blush: B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január15, 2009 Megoszt Elküldve Január15, 2009 Na ezt én se tudtam! Küstént rakok bele egy kék ledet! ;) Érdemesebb inkább valami erősebb fényű dolgot belerakni, mert a fényelvezető prizma elég gyenge és sötétben csak gülüzhetsz a szemeiddel, hogy hány óra van. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január15, 2009 Megoszt Elküldve Január15, 2009 De ha a motortérben kitekered a kilóméteróra spirált, ami nagyon egyszerű és semmit nem tudsz vele tönkre tenni, akkor egésszen kijön az óra és kényelmesen tudod szerelgetni! Én így szoktam, mert nekem nem fért be a kezem az óra mögé! Nekem befért, igaz én nőgyógyásznak készültem :blush: B) Amúgy tök egyszerű leszedni a spirált a műszerfalról is. Ahol bemegy a spirál, ott van egy fém fül, amit fel kell feszíteni kicsit és már ki is lehet húzni szépen az egészet. Persze ha még nem láttad, hogy néz ki, tényleg nem egyszerű, de én tuti nem állnék neki a motortérben szétszedni, inkább matatok ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január15, 2009 Megoszt Elküldve Január15, 2009 Találtam képet. Oldalnézetből (balról) így néz ki: A kék a spirál, illetve ennek a fém burkolata, a piros meg az a rész, ahova be kell pattintani. A piros alsó részén látszik az a kiálló acélpöcök, ez tartja a helyén a spirál burkolatát, ezzel megfelelő pozícióban a belül mozgó részt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzás Elküldve Január15, 2009 Megoszt Elküldve Január15, 2009 Nekem befért, igaz én nőgyógyásznak készültem :blush: B) Amúgy tök egyszerű leszedni a spirált a műszerfalról is. Ahol bemegy a spirál, ott van egy fém fül, amit fel kell feszíteni kicsit és már ki is lehet húzni szépen az egészet. Persze ha még nem láttad, hogy néz ki, tényleg nem egyszerű, de én tuti nem állnék neki a motortérben szétszedni, inkább matatok ;) Na ez még jobb megoldás! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január15, 2009 Megoszt Elküldve Január15, 2009 Annyit javítanék, hogy a kis fémpöcköt azt hiszem nem is felfelé kell feszíteni, hanem csak be kell nyomni (a műszerfal felé). Általában nem ugrik le egyből a spirál, mert passzentosan pont olyan hosszú szokott lenni, hogy rajtamarad, de ha kicsit húzol az egész műszeregységen kifelé, akkor leugrik. Amúgy meg a legtöbbször szépen lejön, de mindenképp úgy kell hozzákezdeni, hogy ki vannak szedve a csavarok (akkor a kezed is könnyebben odafér). Ha sima műszerfalat cseréltek fordulatszámmérősre, ott szokott lenni egy kis trükk: A fordulatszámmérősnek a spirál csatlakozása nem középen van, hanem aszimetrikusan (mivel mindenképp a sebességmérőre megy rá) és a kasztninak a kormányoszlop tartója miatt nem mindíg lehet odahúzni a spirált. Ilyenkor érdemes visszatolni és kikerülve az oszlopnak azt a részét úgy áthúzni, hogy minél egyenesebben menjen a műszerre a spirál. Az összerakásnál a középső forgó részére vigyázzunk, mert az műanyag, de egyébként csak rá kell pattintani és kész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsöPö Elküldve Január15, 2009 Megoszt Elküldve Január15, 2009 Stefan! Köszönöm az ötletet, csak az a gond, hogy én nem látom azt a képet, amiről beszélsz. Vagy félreértettem valamit? :-) Már látom csak vmiért nem töltötte be előbb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január15, 2009 Megoszt Elküldve Január15, 2009 Stefan! Köszönöm az ötletet, csak az a gond, hogy én nem látom azt a képet, amiről beszélsz. Vagy félreértettem valamit? :-) Már látom csak vmiért nem töltötte be előbb. Pedig elvileg ott kéne lennie... Néha nekem sem jeleníti meg egyből másnak a képét. Próbáld meg az, hogy válaszolsz arra a hozzászólásra és a kép linket kimásolod, aztán pl. egy új ablakban megnyitod. Tegnap egy lekvárosbuktát buktam be így majdnem, de amikor válaszolni akartam láttam, hogy ott van Gepardnak is a kép is B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsöPö Elküldve Január15, 2009 Megoszt Elküldve Január15, 2009 Visszarakásnál csak egy féleképp lehet felrakni, vagy rosszul is visszamegy a spirál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január15, 2009 Megoszt Elküldve Január15, 2009 Visszarakásnál csak egy féleképp lehet felrakni, vagy rosszul is visszamegy a spirál? Szögletes profilja van annak a forgó műanyagnak a spirál belsejében, amit elvileg nehezen lehetne belepasszítani, de nekem még sosem volt gondom vele, mert szerintem úgy működik, hogy a házat a feszítő pöcökkel ráfeszítik és a fogrórész az első pár fordulat után be is ugrik a helyére. Összerakás előtt érdemes egy kis műanyagra is jó zsírt (szilikonzsír pl.) is rárakni, hogy kevésbé kopjon utána, de ha maradt még rajta egy kevés a gyáriból vagy nincs rajta, az sem feltétlenül akkora baj. A lényeg, hogy válaszoljak a kérdésedre, hogy nem lehet rosszul visszarakni B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
padregas Elküldve Január16, 2009 Megoszt Elküldve Január16, 2009 Annyit megy az XE is. Tükörjégen egyesben is megcsinálom :blush: B) amúgy mennyit gyorsul egy XE 0-100? nem sikerült igazán kipróbálnom, hidegvan, csúsznak az utak ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január16, 2009 Megoszt Elküldve Január16, 2009 amúgy mennyit gyorsul egy XE 0-100? nem sikerült igazán kipróbálnom, hidegvan, csúsznak az utak ;) Nem tudom én sem. Demó kb. 6 másodpercet ír. szerk.: de ez gondolom slick-kel és síkúton. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január16, 2009 Megoszt Elküldve Január16, 2009 Így van, Slickel kb. 5.8-6 sec, utcaival jó ha 7. Egy sperrel még lehetett volna pár tizedet javítani, de ezt már nem fogom megtudni. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január16, 2009 Megoszt Elküldve Január16, 2009 Így van, Slickel kb. 5.8-6 sec, utcaival jó ha 7. Egy sperrel még lehetett volna pár tizedet javítani, de ezt már nem fogom megtudni. ;) A jövő kifürkészhetetlen... B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzás Elküldve Január16, 2009 Megoszt Elküldve Január16, 2009 Ezt az oldalt nézzétek meg! Klikk ide! Nagyon jó! Ez mi lehet?Klikk ide! Ez a féltengely lenne? Klikk ide! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január16, 2009 Megoszt Elküldve Január16, 2009 Ezt az oldalt nézzétek meg! www.chrisastleymotorsport.com Igen, ők is árusítanak Corsákhoz, pontosabban Vauxhall Novához (Briteknél az az A-Corsa) 2.0 átépítéshez való cuccokat. A topbuzz.co.uk oldalon is őket linkelik az átépítéses leírásnál B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január16, 2009 Megoszt Elküldve Január16, 2009 Nekem mind a 3 link egyforma... De ahogy Stefan is mondta, ők egy angol cég és sok jó dolgot lehet náluk megvenni, ráadásul olcsóbban, mint a németeknél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts