Zachi Elküldve Január12, 2009 Megoszt Elküldve Január12, 2009 Talán motorméret? 1.8.tól felfelé hátul tárcsafék és 5 csavar nem? De lehet rosszul tudom.... 1.7 CDTI 4 tárcsafék, 4 csavar ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve Január12, 2009 Megoszt Elküldve Január12, 2009 Nem egy MIM katagória de szép B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Január12, 2009 Megoszt Elküldve Január12, 2009 1.7 CDTI 4 tárcsafék, 4 csavar ... Ez a az 1.7CDTDI és a többi is öt csavaros. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Január12, 2009 Megoszt Elküldve Január12, 2009 Nem egy MIM katagória de szép B) Enyim szebb!!! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január12, 2009 Megoszt Elküldve Január12, 2009 Nálam klíma nélkül is működik, de csak ha a szévédőre van minden irányítva, bár akkor a MAX gomb meg letilt. Ha klímával lábra is hajtom maxon, akkor a két ajtónál nemkis ütemben elkezd párásodni az autó. Afűtés minden esetben fullra volt tekerve. És ha már semmi sem segít, akkor le a tetővel! B) ;) :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve Január12, 2009 Megoszt Elküldve Január12, 2009 DE. Nem láttam még négy csavaros tárcsás hátsó hidat. Itt látható, igaz még tárcsa nélkül B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve Január12, 2009 Megoszt Elküldve Január12, 2009 "Merjünk nagyot álmodni!" Felniről jut eszembe! Egyszer már körüljártuk a témát, de nem emlékszem és nem is találom a végső konklúzióját. ;) Nevezetesen arról volna szó, hogy miért van, és mi a különbség a 4 ill. 5 kerékcsavaros megoldás között azon az 1db csavaron kívül? Arra emlékszem, hogy nem a fékrendszer miatt, nem az önsúly miatt és nem az évjárat miatt (ezt a 4 csavar-5 csavar játékot a H-nál is eljátszották). De akkor miért is!? B) Talán minél nagyobb átmérőjű felnit illesztenek az autó alá - gyárilag- annál több csavart tervez hozzá az illető, hogy a felfogatás és ezáltal a rögzítettség biztos legyen. A nagyobb kerekek úgy is nagyobb autókhoz járnak, amelyekben nem pici motort raknak és az önsúlyuk is nagyobb => nagyobb fékek, nagyobb kerékagyak, nagyobb osztókör, több csavar. Persze vannak kivételek, de ezek csak erősíthetik a szabályt... :blush: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Január12, 2009 Megoszt Elküldve Január12, 2009 Tessék csak még a tárcsa nem volt rajta B) Ezen semmi sem jön be! De mint írtam a használtautón az összes 1.7CDTDI amit láttam öt csavaros. http://www.hasznaltauto.hu/2552664_opel_astra_2004 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január12, 2009 Megoszt Elküldve Január12, 2009 Ezekszerintvan, de az hurka 1.7.es. Ne má! Még bádogra sem telik a feje fölé, oszt lehurkázza a technikát! ;) B) :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve Január12, 2009 Megoszt Elküldve Január12, 2009 Talán motorméret? 1.8.tól felfelé hátul tárcsafék és 5 csavar nem? De lehet rosszul tudom.... Csak kiegészítés: Németországban minden belpiaci modellt tárcsafékes hátsó híddal szereltek, motortípustól függetlenül. Ja és még az ABS-t is szériában bepakolták..., hiába no, nagy ott a piaci verseny és kemény a konkurencia! B) De ha valaki használt verdán gondolkodik, akkor ezt érdemes tudni ! ;) ( 1.4-est persze ott nem forgalmaztak. ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Január12, 2009 Megoszt Elküldve Január12, 2009 Csak kiegészítés: Németországban minden belpiaci modellt tárcsafékes hátsó híddal szereltek, motortípustól függetlenül. Ja és még az ABS-t is szériában bepakolták..., hiába no, nagy ott a piaci verseny és kemény a konkurencia! B) De ha valaki használt verdán gondolkodik, akkor ezt érdemes tudni ! ;) ( 1.4-est persze ott nem forgalmaztak. ) Az 1.6-os bertonékat biztosra mondom, hogy nem tárcsával szerelték hátul. Ott sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve Január12, 2009 Megoszt Elküldve Január12, 2009 Az 1.6-os bertonékat biztosra mondom, hogy nem tárcsával szerelték hátul. Ott sem. A Bertone az olasz cég => vagyis Németországban import autó !! A belpiaci modell az a kocsi, amit németországi gyárakban állítanak elő, németországi piacra... B) Kapise ?? ;) :blush: :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve Január12, 2009 Megoszt Elküldve Január12, 2009 Ezen semmi sem jön be! De mint írtam a használtautón az összes 1.7CDTDI amit láttam öt csavaros. http://www.hasznaltauto.hu/2552664_opel_astra_2004 Gyors voltál B) márjavítottam Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Január12, 2009 Megoszt Elküldve Január12, 2009 A Bertone az olasz cég => vagyis Németországban import autó !! A belpiaci modell az a kocsi, amit németországi gyárakban állítanak elő, németországi piacra... B) Kapise ?? :blush: :D :lol: :) Tábla szerint ott (németország) készült. ;) A cabriok és a coupék Rüsselsheimi gyártásúak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január12, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Január12, 2009 1.7 CDTI 4 tárcsafék, 4 csavar ... a G be a CDTI dobfékes... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boldizsar Elküldve Január12, 2009 Megoszt Elküldve Január12, 2009 És ha már semmi sem segít, akkor le a tetővel! B) ;) :blush: Nah elindítottam egy lavinát..... :D És azt hittem g astráról beszélünk... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január13, 2009 Megoszt Elküldve Január13, 2009 a G be a CDTI dobfékes... ... kivéve a tárcsafékeseket. Mint pl. az enyém is. Nem szervátültetéssel, hanem gyárilag. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Január13, 2009 Megoszt Elküldve Január13, 2009 ... kivéve a tárcsafékeseket. Mint pl. az enyém is. Nem szervátültetéssel, hanem gyárilag. B) Az szívás, mert a tárcsás jobban kopik. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Január13, 2009 Megoszt Elküldve Január13, 2009 ... kivéve a tárcsafékeseket. Mint pl. az enyém is. Nem szervátültetéssel, hanem gyárilag. B) Tényleg! Milyen ez a CDTI motor, mik a tapasztalataid? Mert sokan mondják, hogy az OPEL Diesel motorjai nem sikerültek jól, node messziről jött ember azt mond amit akar, te meg ezt használod. Tehát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január13, 2009 Megoszt Elküldve Január13, 2009 Az szívás, mert a tárcsás jobban kopik. :D B) ;) :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Január13, 2009 Megoszt Elküldve Január13, 2009 Elindítok egy másik lavinát, úgyis "halott" ez a topic :-D Igaz nem G Astra, de azért engem elgondolkodtatott. Tegnap este kezembe akadt egy kb 2-3 hónapja begyűjtött "Kamon" Corsa prospektusa, és ilyen gyöngyszemek vannak benne: A Corsa akár 1,4 literes benzinmotorjai felsorakoztatják az Opel egyedi, változatos szelep aktivációs TWINPORT technológiáját, ezáltal egyértelmű fogyasztási és kibocsátási előnyt érnek el anélkül, hogy a teljesítmény csökkenne. A Corsa közös vezetékes dízel motorjai a teljesítmény, tökéletesség és hatékonyság példaképei. Amennyiben még nagyobb erőre ... vágyik, akkor ... 6 fokozatú manuális sebességváltóval és a változatos turbó geometria az igazi. Az intelligens karosszéria kialakítás optimalizált magasságú első lökhárítókat és energiaelnyelő alapanyagok használatát jelenti. Én személy szerint ezektől az elfordításoktól le vagyok döbbenve. Ok, hogy kiadják fordító cégnek, de mielőtt nyomdába megy, nem nézetik meg valaki hozzáértővel? (Egyébként biztosan van még benne gyöngyszem, de most ezeket találtam meg) Egyébként az egész prospektus olvashatatlan, tőmondatok tömkelege egymás után, erőltetett. Argh. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január13, 2009 Megoszt Elküldve Január13, 2009 Tényleg! Milyen ez a CDTI motor, mik a tapasztalataid? Mert sokan mondják, hogy az OPEL Diesel motorjai nem sikerültek jól, node messziről jött ember azt mond amit akar, te meg ezt használod. Tehát? Ismered a régi Aesopus mesét, amiben a róka nem éri el a kívánatos szőlőfürtöt? Végül otthagyja, mondván úgy is savanyú. Nos, némi alapja azért van, mert az előző DTI-nél gyakran előfordult adagolószivattyú hiba és a vezérlő-elektronika hibája a felszivárgó üzemanyagtól. A CDTI "c" betűje a common-rail rendszerre utal, amiben nincs adagolószivattyú. Ha bővebben érdekel keress rá a Google-ban. Én 200e km tapasztalatáról tudok beszámolni. A száguldás és a gyorsulás örömét biztos nem evvel fogod megtapasztalni. A javítása horribilis összegbe kerülhet, de ha eleve nem egy széttaposott példányt szerzel be, akkor kb. ugyan ilyen esélye van a vétlen balesetben történő elhalálozásnak is. Ám erről szervizes cartársak nyilatkozzanak inkább. Időszakos kenőanyag, szűrők és a vezérműszíj cseréjén kívül semmi nem történt ami a motort érintené. Fogyasztása (Caravan) éves átlagban: város 6.4-6.5 l/100km, városon kívül 5.1-5.6 l/100km. Amúgy megvannak azok a tipikus G hibák, amik a benzinesek nem motorikus részét is jellemzik (pl. párásodás) Ja, és ezek csak annyira Opel motorok, hogy Opelbe vannak beépítve! B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január13, 2009 Megoszt Elküldve Január13, 2009 Elindítok egy másik lavinát, úgyis "halott" ez a topic :-D Igaz nem G Astra, de azért engem elgondolkodtatott. Tegnap este kezembe akadt egy kb 2-3 hónapja begyűjtött "Kamon" Corsa prospektusa, és ilyen gyöngyszemek vannak benne: A Corsa akár 1,4 literes benzinmotorjai felsorakoztatják az Opel egyedi, változatos szelep aktivációs TWINPORT technológiáját, ezáltal egyértelmű fogyasztási és kibocsátási előnyt érnek el anélkül, hogy a teljesítmény csökkenne. A Corsa közös vezetékes dízel motorjai a teljesítmény, tökéletesség és hatékonyság példaképei. Amennyiben még nagyobb erőre ... vágyik, akkor ... 6 fokozatú manuális sebességváltóval és a változatos turbó geometria az igazi. Az intelligens karosszéria kialakítás optimalizált magasságú első lökhárítókat és energiaelnyelő alapanyagok használatát jelenti. Én személy szerint ezektől az elfordításoktól le vagyok döbbenve. Ok, hogy kiadják fordító cégnek, de mielőtt nyomdába megy, nem nézetik meg valaki hozzáértővel? (Egyébként biztosan van még benne gyöngyszem, de most ezeket találtam meg) Egyébként az egész prospektus olvashatatlan, tőmondatok tömkelege egymás után, erőltetett. Argh. Pont mint a kínai használatik! B) Volt olyan is (talán a Logané?), amiben extraként szerepelt a sebességmérő és a lehajtható napellenző. Mindez a XXI. század elején és nem az 1920-30 -as években! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gexxx Elküldve Január13, 2009 Megoszt Elküldve Január13, 2009 Sziasztok! Most komolyan mondjátok, hogy a németek nem forgalmaztak 1.4-est? Esetleg van más európai ország, ahol ugyanez a helyzet? Vagy 1.4 a "fejlődő országok" kiváltsága??? B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Január13, 2009 Megoszt Elküldve Január13, 2009 Meg a kisautóból limuzin országa. Thália, Honda city meg társai. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts