J0hnny Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Igen, de tudtommal nem szétszedhető (mondjuk ebben nem vagyok biztos). Ha jól sejtem, ilyen lehet. Nem javítható,bontóból másik és csere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Valaki nem emléxik arra,hogy anno a G astra topikban láttam egy EGR/AGR áramkört,ami becsapja az ECU-t. Nem találom. Ma a lezárás után megint előjött a sárga lámpa,még nem villogtattam ki,de valszeg AGR pozició hiba lesz szerintem. Pedig 94-es a gép...vagy az elátett lemez nem zár/tömít tökéletesen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Január5, 2009 Megoszt Elküldve Január5, 2009 Valaki nem emléxik arra,hogy anno a G astra topikban láttam egy EGR/AGR áramkört,ami becsapja az ECU-t. Nem találom. Ma a lezárás után megint előjött a sárga lámpa,még nem villogtattam ki,de valszeg AGR pozició hiba lesz szerintem. Pedig 94-es a gép...vagy az elátett lemez nem zár/tömít tökéletesen? Szokták irni hogy lezárás után szokott villogni a sárga, ez természetes, főleg nagy sebességről hosszú motorfékkel való lassitáskor....ha jól emlékszem. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Január5, 2009 Megoszt Elküldve Január5, 2009 Valaki nem emléxik arra,hogy anno a G astra topikban láttam egy EGR/AGR áramkört,ami becsapja az ECU-t. Nem találom. Ma a lezárás után megint előjött a sárga lámpa,még nem villogtattam ki,de valszeg AGR pozició hiba lesz szerintem. Pedig 94-es a gép...vagy az elátett lemez nem zár/tömít tökéletesen? Ha jól emlékszem egy dióda és egy ellenállás van párhuzamosan kötve egy ellenállással. Egy angol nyelvű honlapról jött az ötlet ha jól emlékszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január5, 2009 Megoszt Elküldve Január5, 2009 Szokták irni hogy lezárás után szokott villogni a sárga, ez természetes, főleg nagy sebességről hosszú motorfékkel való lassitáskor....ha jól emlékszem. B) Csak amelyik teszteli az AGR-t, ami eletronikus már. 94-esbe még nem ilyen van tudtommal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Január5, 2009 Megoszt Elküldve Január5, 2009 Valaki nem emléxik arra,hogy anno a G astra topikban láttam egy EGR/AGR áramkört,ami becsapja az ECU-t. Nem találom. Ma a lezárás után megint előjött a sárga lámpa,még nem villogtattam ki,de valszeg AGR pozició hiba lesz szerintem. Pedig 94-es a gép...vagy az elátett lemez nem zár/tömít tökéletesen? Megtaláltam. EGR+áramkör Link to comment Megosztás: More sharing options...
zbandi Elküldve Január5, 2009 Megoszt Elküldve Január5, 2009 Megtaláltam. EGR+áramkör És ez müködik is, kipróbálta már valaki innen? Nekem felkeltette az érdeklődésemet! B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január5, 2009 Megoszt Elküldve Január5, 2009 Az az áramkör még nem oldja meg a problémát, mert ha tesztel az ecu, azt a map szenzoron teszi, és ott továbbra is látja az AGR hiányát, jelezni fogja. Johnny! Neked lehet hogy nem is a teszt vágja ki a sárga lámpát, hanem lezárva is szorul a szelep. Kimostad, bekented zsírral, mielőtt visszakerült? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január5, 2009 Megoszt Elküldve Január5, 2009 Johnny! Neked lehet hogy nem is a teszt vágja ki a sárga lámpát, hanem lezárva is szorul a szelep. Kimostad, bekented zsírral, mielőtt visszakerült? Persze! Remélem csuklik az a mocsok,aki ezt az AGR kitalálta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január5, 2009 Megoszt Elküldve Január5, 2009 Persze! Remélem csuklik az a mocsok,aki ezt az AGR kitalálta. AGR? Mi is az? Ja, bocs, nekem nincs. ;) Tudom,szemét vagyok. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január5, 2009 Megoszt Elküldve Január5, 2009 Megtaláltam. EGR+áramkör Na ez az!Ezt kerestem! Lehet megépítem és kipróbálom,remélem nem vágom vele tacsra az ECU-t! B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Január5, 2009 Megoszt Elküldve Január5, 2009 Na ez az!Ezt kerestem! Lehet megépítem és kipróbálom,remélem nem vágom vele tacsra az ECU-t! B) Ezt már valaki feltette valamelyik topic-ba ( nem tudom lehet hogy ebbe ), de ez Z22SE neked ilyen van, mert ha nem , én nem próbálkoznék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január5, 2009 Megoszt Elküldve Január5, 2009 Ezt már valaki feltette valamelyik topic-ba ( nem tudom lehet hogy ebbe ), de ez Z22SE neked ilyen van, mert ha nem , én nem próbálkoznék. Az AGR szelep hasonló benne. Kicsit olvasgattam még az angol topikot: for non z22se engines the following circuit should be made, the reason for the different circuit is the z22se is positive switched and the other systems are negative switched. non z22se engines are x16xel, z16xe, x18xe1, z18xe DO NOT USE THIS CIRCUIT FOR A Z22SE Gabi!Ez megállja a helyét? B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január6, 2009 Megoszt Elküldve Január6, 2009 Gabi!Ez megállja a helyét? B) megépíted és kipróbálod ;) akár még működhet is :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január6, 2009 Megoszt Elküldve Január6, 2009 ... Gabi!Ez megállja a helyét? ;) Pin A ? B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január6, 2009 Megoszt Elküldve Január6, 2009 Pin A ? B) Spermahajder! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január6, 2009 Megoszt Elküldve Január6, 2009 Pin A ? B) az nem aaaaz amire te gondolsz! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január6, 2009 Megoszt Elküldve Január6, 2009 megépíted és kipróbálod B) akár még működhet is ;) Ok ok,de én a pozitív kapcsolásra gondoltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január7, 2009 Megoszt Elküldve Január7, 2009 Ok ok,de én a pozitív kapcsolásra gondoltam. ha ezt írják, biztosan B) én még sosem mértem az AGR-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január7, 2009 Megoszt Elküldve Január7, 2009 ha ezt írják, biztosan ;) én még sosem mértem az AGR-t. Szal azé van olyan,amihez te sem értesz! B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január7, 2009 Megoszt Elküldve Január7, 2009 Szal azé van olyan,amihez te sem értesz! B) persze, van. De nézd meg, ha piros-kék vagy fekete kábel megy a csatiba, akkor valszeg negatív kapcsolású. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január7, 2009 Megoszt Elküldve Január7, 2009 persze, van. De nézd meg, ha piros-kék vagy fekete kábel megy a csatiba, akkor valszeg negatív kapcsolású. Piros kék az tuti nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 megnéztem a kapcsrajzon, és állandó pozitív megy rá, tehát negatív kapcsolású B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 megnéztem a kapcsrajzon, és állandó pozitív megy rá, tehát negatív kapcsolású B) Maga ez az AGR szelep micsoda?Egy Pici szervo motor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 Maga ez az AGR szelep micsoda?Egy Pici szervo motor? Nem, egy elektromágneses szelep. Valamint van egy pozícióellenőrző "poti" is benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts