Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Kipróbáltam a Gergő által hozott fűtőszál javítót, úgy néz ki működik, de csak kettő a négyből, bár a leírás szerint csak 24-óra múlva szabad bekapcsolni. Nem volt egyszerű, keresőlámpával kerestem meg a szakadások pontos helyét, csak ugye ha túl messze érintettem hozzá a szakadástól akkor zárodott az áramkör a többi ép szálon keresztül is. Inkább csak a lámpa fényerejéből lehetett következtetni. Hajszárítóval kellett melegíteni az ecsetelőt, mert 3-fokban nehezen száradt. 5-ször kellett újrakenni a használati utasítás szerint. Aztán meg nem volt egyszerű belehelni a kocsit, hogy lássam működik-e. Kicsit megkergettem a kutyát, hogy kimelegedjen, és próbáltam becsalni a csomitartóba, hogy segítsen belehelni az üveget, de most tüzel, és ilyenkor gyanakvó, a világ összes kutyaropijáért sem akart velem beszállni. :lol: Majd holnap meglesem a végeredményt. Amúgy pont úgy néz ki ez a javítófesték, mint amit a modellezők használnak a mini vadászgépek kipingálására. Csak lehet hogy az olcsóbb. Hogy legyen vmi üröm is az örömben elszállt a külső hőmérséklet jeladóm, szerintem nincs most 18-fok. Megkerestem, megpiszkáltam, lement 13-ra. De még nem az igazi. :) Thuby, elszólta magát már a légzsák? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Kipróbáltam a Gergő által hozott fűtőszál javítót, úgy néz ki működik, de csak kettő a négyből, bár a leírás szerint csak 24-óra múlva szabad bekapcsolni. Nem volt egyszerű, keresőlámpával kerestem meg a szakadások pontos helyét, csak ugye ha túl messze érintettem hozzá a szakadástól akkor zárodott az áramkör a többi ép szálon keresztül is. Inkább csak a lámpa fényerejéből lehetett következtetni. Hajszárítóval kellett melegíteni az ecsetelőt, mert 3-fokban nehezen száradt. 5-ször kellett újrakenni a használati utasítás szerint. Aztán meg nem volt egyszerű belehelni a kocsit, hogy lássam működik-e. Kicsit megkergettem a kutyát, hogy kimelegedjen, és próbáltam becsalni a csomitartóba, hogy segítsen belehelni az üveget, de most tüzel, és ilyenkor gyanakvó, a világ összes kutyaropijáért sem akart velem beszállni. :lol: Majd holnap meglesem a végeredményt. Amúgy pont úgy néz ki ez a javítófesték, mint amit a modellezők használnak a mini vadászgépek kipingálására. Csak lehet hogy az olcsóbb. Hogy legyen vmi üröm is az örömben elszállt a külső hőmérséklet jeladóm, szerintem nincs most 18-fok. Megkerestem, megpiszkáltam, lement 13-ra. De még nem az igazi. :lol: Thuby, elszólta magát már a légzsák? :P

Te perverz. :lol: :) :P

Link to comment
Megosztás:

Azt biza bele kell csavarni ha jól sejtem. Sokáig nekem sem volt dolgom bengás gépekkel azt mikor gyertyakábelt cseréltem a simsonon hol ment hol nem -utólag jutott eszembe ezeket a vackokat nem csak bele kell nyomni és hali hanem nyomva csavarni ugyanis a közepében a tüske egy menetes kis szár -tuti kontakthiba!

Van amelyiket csavarni kell, van amelyiket csak dugni. :lol:

de most tüzel, és ilyenkor gyanakvó, a világ összes kutyaropijáért sem akart velem beszállni.

Mit gondolhat most rólad a kutyád? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nekem lufis kormányom van, de nagyon nem tetszik. Ki fogom dobni egy formás kormány miatt, csak találnom kéne belevalót. Amugy hibátlan a lufis kormányom, de nagyon durung. Valami pofás kormány kéne bele. azt hiszem Corsa Gsi. Mintha ilyen lenne J0hnny Dezsőjében is. Na az nagyon tetszik. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nos, a kormány felment, a tengely jónak tűnik. A burkolattal van némi problémám, az nem passzol az átvezető miatt (vagy nemtommi az a kerek tárcsa alatta). Mondjuk, az nem is áll fixen ott. Dudám ugyebár nincs, azt majd át kell kötöznöm, ahogy néztem, a légzsákindító kábellel van egy kötegben (barna-fehér, barna azt hiszem). Hát, nem egyszerű téma...

Amúgy az a nagy kormány nekem sem tetszik, a zsák nélküli sem, viszont az könnyebben kezelhető szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Még valami: a műszeregység mutatóit hogyan lehet kiakasztani / kiszedni? Nem akarom letörni őket...

Simán csak le kell húzni őket felfele, tengelyirányban. Úgy emlékszem, le van reszelve a tengely egyik fele, csak egyféleképp lehet visszarakni. De ezt miért kell levenned? Vagy ez már másik projekt?

Link to comment
Megosztás:

Simán csak le kell húzni őket felfele, tengelyirányban. Úgy emlékszem, le van reszelve a tengely egyik fele, csak egyféleképp lehet visszarakni. De ezt miért kell levenned? Vagy ez már másik projekt?

Ez már egy másik project, igen.. Számlap színezés undorító sárgáról szép zöldre :lol: Gondoltam, ha már úgysincs fenn a kormány, lgalább könnyebben kiszedem. Akkor futok vele mégegy kört, mert húztam, de nem jött, s nagyon feszegetni nem akartam. Féltem, hogy esetleg valami műanyag tengelye lesz, aztán széjjelhullik. De akkor bevetem a nyers erőt ész helyett...

Légzsák project úgyis pihen most kicsit, nem értem én azt a kábelezést, vannak rajta furcsa átkötések, mintha nem gyári lenne... + egy relé, + valami fekete cucc, jóóó vastag kábelek mennek bele, talán immo. vezérlő... :lol:

Ezenkívül fel is kell majd fúrni a vezérlőjét, középbox csere, mert nem fér be alá, meg a kátrányborítást valahogy lefejteni a helyéről... Szóval, szívás kicsit

Link to comment
Megosztás:

Ez már egy másik project, igen.. Számlap színezés undorító sárgáról szép zöldre :lol: Gondoltam, ha már úgysincs fenn a kormány, lgalább könnyebben kiszedem. Akkor futok vele mégegy kört, mert húztam, de nem jött, s nagyon feszegetni nem akartam. Féltem, hogy esetleg valami műanyag tengelye lesz, aztán széjjelhullik. De akkor bevetem a nyers erőt ész helyett...

Légzsák project úgyis pihen most kicsit, nem értem én azt a kábelezést, vannak rajta furcsa átkötések, mintha nem gyári lenne... + egy relé, + valami fekete cucc, jóóó vastag kábelek mennek bele, talán immo. vezérlő... :lol:

Ezenkívül fel is kell majd fúrni a vezérlőjét, középbox csere, mert nem fér be alá, meg a kátrányborítást valahogy lefejteni a helyéről... Szóval, szívás kicsit

Kormány hogyan jött le?? Úgy ahogy mondtam?

Link to comment
Megosztás:

Kormány hogyan jött le?? Úgy ahogy mondtam?

Jaja, úgy, köszi a tippet. Annyi különbséggel, hogy vagy 20-25 -öt oda kellett csapni. :lol: Alul meg betámasztottam lábbal, s két kézzel húztam magam felé, mint az állat. Jól rá volt gyógyulva, annyi biztos...

Link to comment
Megosztás:

Ez már egy másik project, igen.. Számlap színezés undorító sárgáról szép zöldre :) Gondoltam, ha már úgysincs fenn a kormány, lgalább könnyebben kiszedem. Akkor futok vele mégegy kört, mert húztam, de nem jött, s nagyon feszegetni nem akartam. Féltem, hogy esetleg valami műanyag tengelye lesz, aztán széjjelhullik. De akkor bevetem a nyers erőt ész helyett...

Légzsák project úgyis pihen most kicsit, nem értem én azt a kábelezést, vannak rajta furcsa átkötések, mintha nem gyári lenne... + egy relé, + valami fekete cucc, jóóó vastag kábelek mennek bele, talán immo. vezérlő... :lol:

Ezenkívül fel is kell majd fúrni a vezérlőjét, középbox csere, mert nem fér be alá, meg a kátrányborítást valahogy lefejteni a helyéről... Szóval, szívás kicsit

A kátrány leszedéshez nem kell hőlégfúvó? Csak mert van. :lol:

Link to comment
Megosztás:

A 2. számú az micsoda ezek közül ? Csak mert annak a fekete kábelére volt kötve a riasztós kötegen egy fekete-sárga kábel.

Karcsi. A piroson és barnán kapja az áramot, meg a testet? Az van megrelézve nekem...

Ja, meg megy a diagnosztikai kapocs (asszem 7-es) pontjára egy barna-fehér a kötegből. Az mi a rák lehet?

Link to comment
Megosztás:

Ha jól sejtem, most nem üzemképes a verda ,meg egy-két helyen kanyarodni is kéne. :lol: Hova menjek, és mikor?

Holnap odaugrom ám érte, ha lesz időm, ne fáradj. Majd feldobom rá gyorsan a kormányt, meg belököm a műszeregységet, duda meg minek :lol:

Jut eszembe, 220V -os? Mert áramom kocsiban csak 195W terhelésig van. Hosszabbítóm az meg nincs

Link to comment
Megosztás:

Holnap odaugrom ám érte, ha lesz időm, ne fáradj. Majd feldobom rá gyorsan a kormányt, meg belököm a műszeregységet, duda meg minek :lol:

Jut eszembe, 220V -os? Mert áramom kocsiban csak 195W terhelésig van. Hosszabbítóm az meg nincs

Akkor tényleg neked kéne kijönnöd, 1500W-os , bár nekem van hoszabbitóm mondjuk van olyan 30 méter körül. Nekem mindegy. Gondolom idetalálsz. A METRO után a harmadik csomópontnál ballra, bejösz a faluba, át a sorompón, ami most félig le van zárva, aztán ballra figyelsz, még kb 100 méter. Egy nagy kép van a falon. Vagy van GPS-ed?

Link to comment
Megosztás:

Akkor tényleg neked kéne kijönnöd, 1500W-os , bár nekem van hoszabbitóm mondjuk van olyan 30 méter körül. Nekem mindegy. Gondolom idetalálsz. A METRO után a harmadik csomópontnál ballra, bejösz a faluba, át a sorompón, ami most félig le van zárva, aztán ballra figyelsz, még kb 100 méter. Egy nagy kép van a falon. Vagy van GPS-ed?

Jaja, van GPS-em :lol: Egyszer már a címet is írtad, de nem emlékszem már rá, s nem találom most. De úgy emlékeztem, Győrben laksz...

Link to comment
Megosztás:

Jaja, van GPS-em :lol: Egyszer már a címet is írtad, de nem emlékszem már rá, s nem találom most. De úgy emlékeztem, Győrben laksz...

Végül is Győr ez is Ménfőcsanak, Koroncói út 22. Ha el nemlopják az éjjel, itt fog állni egy fehér Opel a ház előtt. Hú, ez ördögfestés volt! :lol: De ha elég a hosszabítóm, be tudok menni én is.

Link to comment
Megosztás:

A 2. számú az micsoda ezek közül ? Csak mert annak a fekete kábelére volt kötve a riasztós kötegen egy fekete-sárga kábel.

Karcsi. A piroson és barnán kapja az áramot, meg a testet? Az van megrelézve nekem...

Ja, meg megy a diagnosztikai kapocs (asszem 7-es) pontjára egy barna-fehér a kötegből. Az mi a rák lehet?

Az a gyujtáskapcsoló. A fek/sár-án keresztül kaoja az áramot, csak gyujtáson.

A bar/feh a 10 pólusú csatira megy a bizti táblán.

Link to comment
Megosztás:

Az a gyujtáskapcsoló. A fek/sár-án keresztül kaoja az áramot, csak gyujtáson.

A bar/feh a 10 pólusú csatira megy a bizti táblán.

Jaja, azt mondom, a 10 pólusú... Akkor a fekete-sárga kapcsolhatja a relét? Bár abba olyan szín nem megy, de ki tudja, mi van itt átkötögetve :lol: Van még egy barna-fehérem, ami egy 9 púlusú soros lapos csatiba megy, amivel még nem is találkoztam az autómban. Igazából itt a kábelek fele barna-fehér. A pirosat és barnát a rádió felé menő kötegről kapja, azt már kinyomoztam...

Ezeket Te hol láttad? A könyv kapcsolási rajzai közt bennvan?

A nagy, széles A oszlop melletti csatlakozóból hogyan lehet kihúzni a kábelt?

Link to comment
Megosztás:

Végül is Győr ez is Ménfőcsanak, Koroncói út 22. Ha el nemlopják az éjjel, itt fog állni egy fehér Opel a ház előtt. Hú, ez ördögfestés volt! :lol: De ha elég a hosszabítóm, be tudok menni én is.

Hááát, 10 méter kell lefele, meg még ki az autóig. Nem is tudom. Lehet, hogy inkább nálad kéne lenyomatni, aztán a villanyszámlán meg majd megosztozunk. De még nem tudom, mikor fogok ráérni, lehet, hogy nem is tudok menni, mert ezer a dolog holnapra. Valahogyan majd úgyis jelzem, ha mennék

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.