kori Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 Nekem is ez a téli méret az Omin. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 Hátha érdekel vkit: Opel Omega B V6 '94-'98-ig hibakód kiolvasás Teendők: 1. A kormányoszlop alatti biztosítéktáblán található 16 pólusú diagnosztikai (OBD II) csatlakozó 4-es (test) és 6-os (Check control) lábait zárjuk rövidre egy szétnyitott gemkapoccsal 2. Adjunk rá gyújtást 3. Számoljuk meg a motorkontroll lámpácska villogásait és írjuk fel egy papírra 4. A hibakódok törléséhez vegyük le az akkumulátor saruját min. 20 mp-re. ( nem minden esetben működik ) Megjegyzés: A kiolvasott kód mindig 12-vel kezdődik (egy villogás-nagy szünet-két villogás) ez háromszor ismétlődik, és csak ezután kezdi el a kódokat kivillogni. Minden kód háromszor fut le, az első digit 1,0 mp szünettel kezd el villogni, aztán van egy 1,2 mp szünet, a második digit előtt. A kódok közötti szünet 3,2 mp hosszú. Például, 34-es kód: 3,2s 0,4s 0,4s 1,2s 0,4s 0,4s 0,4s 3,2s háromszor ismételve. Első digit (3) elválasztó Második digit (4) = 34-es kód 12 Start kód 13 Lambda-szonda nincs feszültségváltozás 14 Hűtőfolyadék hőmérsékletjeladó ? alacsony feszültség 15 Hűtőfolyadék hőmérsékletjeladó ? magas feszültség 16 Kopogás-jeladó 1 mérőkör 17 Kopogás-jeladó 2 mérőkör 18 Kopogás-jeladó hibás elektronika hibás 19 Hibás fordulatszám (induktív jeladó) 21 Alapjárati potméter feszültsége magas 22 Alapjárati potméter feszültsége alacsony 25 1. befecskendezőszelep feszültség alacsony 26 2. befecskendezőszelep feszültség alacsony 27 3. befecskendezőszelep feszültség alacsony 28 4. befecskendezőszelep feszültség alacsony 29 5. befecskendezőszelep feszültség alacsony 31 Nincs fordulatszám (alapban írja) 32 6. befecskendezőszelep feszültség alacsony 33 AGR feszültsége alacsony 34 AGR feszültsége magas 38 Lambda-szonda 1 ? szabályozó feszültség alacsony 39 Lambda-szonda 1 ? szabályozó feszültség magas 44 Lambda 1 kipufogógáz szegény 45 Lambda 1 kipufogógáz dús 46 Másodlevegő szivattyú (porszívó) feszültsége alacsony 47 Másodlevegő szivattyú (porszívó) feszültsége magas 48 Akkumulátor kapocsfeszültség alacsony 49 Akkumulátor kapocsfeszültség magas 52 Hibakód kijelző lámpa feszültség magas 53 Üzemanyagszivattyú jelfogó kapocsfesz alacsony 54 Üzemanyagszivattyú jelfogó kapocsfesz magas 55 Motorvezérlő elektronika csere 56 Alapjárati levegőállítás ? feszültség magas 57 Alapjárati levegőállítás ? feszültség alacsony 59 Szívócsőszelep 1 feszültség alacsony 61 Tankszellőzés-szelep feszültsége alacsony 62 Tankszellőzés-szelep feszültsége magas 63 Szívócsőszelep 1 feszültség magas 69 Levegő hőmérsékletjeladó ? alacsony feszültség 71 Levegő hőmérsékletjeladó ? magas feszültség 73 Légtömegmérő feszültség alacsony 74 Légtömegmérő feszültség magas 75 Nyomatékszabályozó feszültsége alacsony 76 Hajtómúkapcsolás hosszú 81 1. befecskendezőszelep feszültség magas 82 2. befecskendezőszelep feszültség magas 83 3. befecskendezőszelep feszültség magas 84 4. befecskendezőszelep feszültség magas 85 5. befecskendezőszelep feszültség magas 86 6. befecskendezőszelep feszültség magas 87 Klímakopresszor jelfogó ? feszültség alacsony 88 Klímakopresszor jelfogó ? feszültség magas 89 Lambda 2. kör nyitott 91 Lambda 2. kör feszültség magas 93 Hall jeladó feszültsége alacsony 94 Hall jeladó feszültsége magas 98 Lambda 2. kör feszültség alacsony 121 Lambda 2. kör kipufogógáz szegény 122 Lambda 2. kör kipufogógáz dús 123 Szívócsőszelep 1 blokkolt 124 Szívócsőszelep 2 blokkolt 132 AGR hibás jel 133 Szívócsőszelep 2 feszültség alacsony 134 Szívócsőszelep 2 feszültség magas 135 Kontroll-lámpa feszültség alacsony 136 ECU hibás 137 ECU hőmérséklet túl magas Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 Hátha érdekel vkit: Opel Omega B hibakód kiolvasás Teendők: 1. A kormányoszlop alatti biztosítéktáblán található 16 pólusú diagnosztikai (OBD II) csatlakozó 4-es (test) és 6-os (Check control) lábait zárjuk rövidre egy szétnyitott gemkapoccsal 2. Adjunk rá gyújtást 3. Számoljuk meg a motorkontroll lámpácska villogásait és írjuk fel egy papírra 4. A hibakódok törléséhez vegyük le az akkumulátor saruját min. 20 mp-re. ( nem minden esetben működik ) Megjegyzés: A kiolvasott kód mindig 12-vel kezdődik (egy villogás-nagy szünet-két villogás) ez háromszor ismétlődik, és csak ezután kezdi el a kódokat kivillogni. Minden kód háromszor fut le, az első digit 1,0 mp szünettel kezd el villogni, aztán van egy 1,2 mp szünet, a második digit előtt. A kódok közötti szünet 3,2 mp hosszú. Például, 34-es kód: 3,2s 0,4s 0,4s 1,2s 0,4s 0,4s 0,4s 3,2s háromszor ismételve. Első digit (3) elválasztó Második digit (4) = 34-es kód 12 Start kód ... Ez a lista melyik motortipusé? Mert az a hibakód, amit a mi 2.5TD-nken tapasztaltam, benne sincs ebben a listában :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
csiziktomi Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Sziasztok Kartársak! Azt szeretném megkérdezni ,hogy épített be utólagosan valaki hátsó elektromos ablakemelőt,A gyárit.(vettem egy mv6 ból meg az ajtókábelköteget,kapcsolókat de nem tudom ,hogy mit kell még megcsinálni hogy müködjön? Ha csak simán rádugom a stekkerre a hátsóajtónál akkor nem megy.Lehet hogy még be kell fűzni egy-két szálat? Ha igen honnan? Kell hozzá plusz relé? Üdv:csiziktomi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Sziasztok Kartársak! Azt szeretném megkérdezni ,hogy épített be utólagosan valaki hátsó elektromos ablakemelőt,A gyárit.(vettem egy mv6 ból meg az ajtókábelköteget,kapcsolókat de nem tudom ,hogy mit kell még megcsinálni hogy müködjön? Ha csak simán rádugom a stekkerre a hátsóajtónál akkor nem megy.Lehet hogy még be kell fűzni egy-két szálat? Ha igen honnan? Kell hozzá plusz relé? Üdv:csiziktomi Nézz körül a biztosítékoknál is, nem e a hátsó traktusnak külön biztije van, én most nem tudom megnézni. De lehetséges, hogy fűzögetned kell... Én pl úgy jártam, hogy az ülésfűtés gombját szépen beraktam a konzolba, bekapcsoltam, és világít... Gondoltam de jó, végig van kábelezve, de NEM! A baloldali A oszlop tövében "elfogyott" a kábel a dupla csatlakozónál, és onnan még húzhattam az ülésig, ami vezetőoldalra küszöb alatt nem volt vészes, de az anyóshoz hogyan fogom elvinni azt nem tudom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 ...de az anyóshoz hogyan fogom elvinni azt nem tudom... Messze lakik? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
omega 2.5 Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Sziasztok Kartársak! Azt szeretném megkérdezni ,hogy épített be utólagosan valaki hátsó elektromos ablakemelőt,A gyárit.(vettem egy mv6 ból meg az ajtókábelköteget,kapcsolókat de nem tudom ,hogy mit kell még megcsinálni hogy müködjön? Ha csak simán rádugom a stekkerre a hátsóajtónál akkor nem megy.Lehet hogy még be kell fűzni egy-két szálat? Ha igen honnan? Kell hozzá plusz relé? Üdv:csiziktomi Az első kapcsolókat is kicserélted? Mert anélkül nem megy. Ha igen, akkor nézd meg, hogy a kis pöcök a bal első kapcsolón nem pirosra van-e állítva! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Ez a hibakódkiolvasós leírás nem teljesen jó így, mert egyrészt az 5-6 lábat kell összekötni, másrészt a 12-es alap kód csak némelyik típusnál van, a többinél általában 4 jegyű kódok szerepelnek, amihez másik hibatáblázat kell. Valamint az akkusarus törlés is csak a legrégebbi típusoknál jön be. A többi flash memóriával rendelkezik. Ezzel kiegészítve már hasznos lehet :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Nekem a 94-es MV6-hoz eddig tökéletesen jó volt. A 4-es és 6-os lábakat összekötve mindig kivillogta a kódot, és itt még kétszámjegyűek, és 12-vel kezdi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Javítva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
psz Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Messze lakik? :lol: :lol: Nagyonnagy!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Nekem a 94-es MV6-hoz eddig tökéletesen jó volt. A 4-es és 6-os lábakat összekötve mindig kivillogta a kódot, és itt még kétszámjegyűek, és 12-vel kezdi. Az lehet hogy omegánál van a 4-es pinen is test, de eredetileg az 5-ös a hivatalos pont :lol: Amúgy 96 végétől voltak az újabb vezérlők, lehet MV6-nál is már a 97-98-as modellek 4 számjegyes kódot köpnek :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
csiziktomi Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Az első kapcsolókat is kicserélted? Mert anélkül nem megy. Ha igen, akkor nézd meg, hogy a kis pöcök a bal első kapcsolón nem pirosra van-e állítva! Persze mindent vettem ,az elsőket kicseréltem,de semmi.Azt gondolom ,hogy lehet hogy kell egy relé,vagy vmi kütyü.de nem értek hozzá:lol: De hát aki mer az nyer?:lol:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
profile Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Üdv mindenkinek Egy hatalmas nagy problémám lenne. Egy barátomnak szüksége lenne egy felső vízcsőcsonkra 2.5TD-hez. Ez a csonk a hengerfejben van, kb 10 cm hosszú cső. Külön sajnos nem lehet kapni, nincs külön cikkszáma, viszont nemszívesen vennénk egy egész hengerfejet egy ilyen csonk miatt... Tud valaki segíteni? Előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
omega 2.5 Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Persze mindent vettem ,az elsőket kicseréltem,de semmi.Azt gondolom ,hogy lehet hogy kell egy relé,vagy vmi kütyü.de nem értek hozzá:lol: De hát aki mer az nyer?:lol:) Én is utólag raktam bele, de a kapcsolókon, a kábeleken és persze az ablakemelőn kívül nem kellett semmi. A lámpa világít a hátsó kapcsolón? Az első kapcsolókkal sem működik? Az első kapcsolókat rendesen összekötötted? Van egy vezeték ami összeköti a két kapcsolót elöl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csiziktomi Elküldve December3, 2008 Megoszt Elküldve December3, 2008 Én is utólag raktam bele, de a kapcsolókon, a kábeleken és persze az ablakemelőn kívül nem kellett semmi. A lámpa világít a hátsó kapcsolón? Az első kapcsolókkal sem működik? Az első kapcsolókat rendesen összekötötted? Van egy vezeték ami összeköti a két kapcsolót elöl. Mindent megnéztem,és sajnos arra a következtetésre jutottam,hogy az enyémbe nincs gyárilag bekábelezve a dolog.Hiányzik a stekkerből 2 db vezeték,a piros és a barna.Jó volna ,ha valaki eltudná mondani ,melyik vezeték melyik funkcióhoz tartozik.Meg nincs az oldalablakpárátlanító se bekábelezve.Ami kapcsolási rajzom van abban én nem tudok eligazodni:( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti mv6 Elküldve December3, 2008 Megoszt Elküldve December3, 2008 Sziasztok! Van egy komplett fekete bőrbelsőm sedan omihoz. Szép állapotú, memoriás vezetőüléssel, stb. Esetleg nem érdekel valakit? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ntr Elküldve December4, 2008 Megoszt Elküldve December4, 2008 Sziasztok! Van egy komplett fekete bőrbelsőm sedan omihoz. Szép állapotú, memoriás vezetőüléssel, stb. Esetleg nem érdekel valakit? :lol: Szia! Ülések fűtöttek? Képeket tudsz feltenni? Ár? Üdv, ntr Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December4, 2008 Megoszt Elküldve December4, 2008 Elvileg az elsőknek fűtötteknek kell lenni, mert a bőrhöz az járt alapban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
krancsik Elküldve December5, 2008 Megoszt Elküldve December5, 2008 Sziasztok megvettem a téli gumát. 195/65R15 Milyen nyomás van nektek benne? Én 2,2re nyomattam... de kicsit laposnak tűnik... Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December5, 2008 Megoszt Elküldve December5, 2008 Én is 2.2-re szoktam pumpálni, de van aki azt mondja, hogy lehet 2.4-2.5 körülre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December5, 2008 Megoszt Elküldve December5, 2008 Én is 2.2-re szoktam pumpálni, de van aki azt mondja, hogy lehet 2.4-2.5 körülre is. Így van. Üresen 2.4 a legjobb. Ha pakolod is, akkor növelni kell 1 vagy 2 tizeddel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
omegadti Elküldve December6, 2008 Megoszt Elküldve December6, 2008 (edited) Érdekel valakit 5*110-es 17 -es alu gumival?alkalmi vétel!!!!!!!! Módosítva December7, 2008 : Sörös Sanyi Másik kettőt töröltem. Üdv.: S.S. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve December6, 2008 Megoszt Elküldve December6, 2008 17-es felni 5*110 gumival érdekel valakit?alkalmi vétel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Szerintem egyszer is elég lett volna elküldeni... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
13NB Elküldve December6, 2008 Megoszt Elküldve December6, 2008 3-szori beírás helyett hasznosabb lenne képeket vagy linket felrakni róla, de legalábbis leírást, hogy milyen felni, milyen gumik, milyen állapotban, mennyi mintával. :lol: aztán persze az ára alapján mindenki el tudná dönteni, hogy érdekli-e. Az alkalmi vétel elég szubjektív ár :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts