szepi Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 Sziasztok.Első lámpa bepárásodással kapcsolatban mik a tapasztalataitok?Tömíthető a dolog?Hol ázik be?...és egyáltalán mekkora meló kibontani a lámpát?(Bocsi a sok kérdésért). Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 Sziasztok.Első lámpa bepárásodással kapcsolatban mik a tapasztalataitok?Tömíthető a dolog?Hol ázik be?...és egyáltalán mekkora meló kibontani a lámpát?(Bocsi a sok kérdésért). Én pont most szívok vele. Lebontani 4 csavar (kerékjárati dobnál a lökhárító szélénél fent, lent) 5 patent (motortértetőt kinyit ott van 2, alámész ott látsz 3-at a lökhárítóba) Lökhárítót ahol kivetted az első csavart kihúzni oldalra, egyszerre mindkét oldal, majd előre lejön a lökös. A hőmérő jeladót, esetleg a ködlámpa csatikat azért vedd le. Itána 3 casvar fogja a lámpát, kettő fent, egy lent. Érdemes a gumit leszedni a lámpáról és miután kiszárítottad rendesen a búrát és a porvédő gumit körbeszilózni, ha esetleg nem látsz törést, repedést a házon. Ha a foncsor elfoltosodott, akkor kuka a lámpa, mert újat (utángyártottat) kapsz annyiért, mint amennyiért foncsoroznak, meg széthúzzák a lámpát. Bár lehet, hogy a foncsorozás drágább is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szepi Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 Én pont most szívok vele. Lebontani 4 csavar (kerékjárati dobnál a lökhárító szélénél fent, lent) 5 patent (motortértetőt kinyit ott van 2, alámész ott látsz 3-at a lökhárítóba) Lökhárítót ahol kivetted az első csavart kihúzni oldalra, egyszerre mindkét oldal, majd előre lejön a lökös. A hőmérő jeladót, esetleg a ködlámpa csatikat azért vedd le. Itána 3 casvar fogja a lámpát, kettő fent, egy lent. Érdemes a gumit leszedni a lámpáról és miután kiszárítottad rendesen a búrát és a porvédő gumit körbeszilózni, ha esetleg nem látsz törést, repedést a házon. Ha a foncsor elfoltosodott, akkor kuka a lámpa, mert újat (utángyártottat) kapsz annyiért, mint amennyiért foncsoroznak, meg széthúzzák a lámpát. Bár lehet, hogy a foncsorozás drágább is. Bakker szét kell hozzá bombázni az egész autót?! :D Akkor ott rohad el! ;) Majd egyszer nekilátok, csak erőt kell gyűjteni hozzá:)Köszi szépen a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 úúúú bazz ez kemény. én kb a saját kezemmel vagy 200 autót kiprogramoztam már, hihetetléen, hogy vidéken ilyen hibával nem találkoztak még illetve hogy ott senki se tud computert programozni. Vidék más világ ám, erre mifelénk is egy óráig tartott amíg a márkaszervizben(!) felprogramozták a tempomatomat Tech 2-vel... Meg OFF máskánál olyat is láttam hogy automata váltó hibára csak fejvakarás volt a válasz, azt mondták ott még olyat senki se látott szétszedve... szintén márkaszervizben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bajszi Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 Sziasztok. Nekem egy 1.2-es Z12xe 2001 es g astrám van . Ma cseréltek rajta első bal kerékcsapágyat ,Stabilizátort, szilenteket,trapézgömbfejet, gömbcsuklokat, igen ám de azóta sajna nem müködik a Km óra órám, tehát nem tudom mennyivel megyek, 0-án áll és azóta világit a szerviz lámpám vagy mi az isten az :P (az a autó benne egy villás kulcs) tud valaki segiteni mitől van ez , aki csinálta azt mondta nem jó csapágyat vittem mert ebbe nemtudta beledugni azt a valamilyen kábelt amit kell . (igaz a régi csapágyból jött ki valami kábel és oda volt állitolag bedugva ) de az újban nem volt amit vittem neki, de ez akkor is beszerelte :D . van valami megoldás ??? Elöre is Köszönöm. Ja és azóta rángat az autó. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 Vidék más világ ám, erre mifelénk is egy óráig tartott amíg a márkaszervizben(!) felprogramozták a tempomatomat Tech 2-vel... Meg OFF máskánál olyat is láttam hogy automata váltó hibára csak fejvakarás volt a válasz, azt mondták ott még olyat senki se látott szétszedve... szintén márkaszervizben. Ha egyszer senkise áll neki szétszedni, akkor nem is lesz. :D Azt hittem az autószerelő suliban tananyag. Azért az nem egy DSG. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.2 gcc Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 Sziasztok!Hidegen induláskor a g-astrám beremeg.De csak rövid időre azután már jó minden.Mi lehet a probléma? Én a benzinre gyanakszom mert rossz minőségű ukrán benzin van benne.Esetleg tönkreteheti a motort ez a benzin ? És lehet probléma,hogy a kútnál ahol tankolok a töltőpisztoly vége nem megy bele a tankba?Thx a választ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zola Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 Maga az ukrán benzin kiváló minőségű, nekünk a vectra 7 éve megy vele. CSak nem minegy, hogy mókoltat veszel háznál, amit higítanak, vagy veszed a fáradtságot, kimész, és egy normális modern benzinkúton megtankolsz. Álltam már kint 750-es BMW mögött a kúton :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.2 gcc Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 Maga az ukrán benzin kiváló minőségű, nekünk a vectra 7 éve megy vele. CSak nem minegy, hogy mókoltat veszel háznál, amit higítanak, vagy veszed a fáradtságot, kimész, és egy normális modern benzinkúton megtankolsz. Álltam már kint 750-es BMW mögött a kúton :D Köszi a választ!Nos valójában kúton tankolok nem háznál mert ott valóban keverik,viszont az is nagyban függ,hogy milyen kúton.Volt már korábbi autómnál (Lada szamara), hogy egyszerűen leállt az autó az ukrán benzintől dugulás volt. Persze az magánkút volt ahol tankoltam. Nekem az ukrán benzinnel mióta jó kúton tankolok kinnt megy a kocsi rendesen ,csak többet fogyaszt mint magyar benzinnel. ÜDv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zola Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 Egyébként hol jársz ki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.2 gcc Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 Egyébként hol jársz ki? Barabásnál!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október23, 2008 Megoszt Elküldve Október23, 2008 Sziasztok. Nekem egy 1.2-es Z12xe 2001 es g astrám van . Ma cseréltek rajta első bal kerékcsapágyat ,Stabilizátort, szilenteket,trapézgömbfejet, gömbcsuklokat, igen ám de azóta sajna nem müködik a Km óra órám, tehát nem tudom mennyivel megyek, 0-án áll és azóta világit a szerviz lámpám vagy mi az isten az :P (az a autó benne egy villás kulcs) tud valaki segiteni mitől van ez , aki csinálta azt mondta nem jó csapágyat vittem mert ebbe nemtudta beledugni azt a valamilyen kábelt amit kell . (igaz a régi csapágyból jött ki valami kábel és oda volt állitolag bedugva ) de az újban nem volt amit vittem neki, de ez akkor is beszerelte :D . van valami megoldás ??? Elöre is Köszönöm. Ja és azóta rángat az autó. ;)imádom az ilyen hozzászólásokat :D hát az a baj, hogy nem jó csaapágyat vittél és az idióta szerelő meg beletette... a km óra a bal első kerékcsapágyról veszi az útjelet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október23, 2008 Megoszt Elküldve Október23, 2008 Sziasztok!Hidegen induláskor a g-astrám beremeg.De csak rövid időre azután már jó minden.Mi lehet a probléma? Én a benzinre gyanakszom mert rossz minőségű ukrán benzin van benne.Esetleg tönkreteheti a motort ez a benzin ? És lehet probléma,hogy a kútnál ahol tankolok a töltőpisztoly vége nem megy bele a tankba?Thx a választ. lehet hogy olmozott benzint tankolsz bele? annak vastagabb a csöve. lassan inteegethetsz a katalizátorodnak szerintem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
bajszi Elküldve Október23, 2008 Megoszt Elküldve Október23, 2008 imádom az ilyen hozzászólásokat ;) hát az a baj, hogy nem jó csaapágyat vittél és az idióta szerelő meg beletette... a km óra a bal első kerékcsapágyról veszi az útjelet... Köszi a választ. de ha veszek egy másikat a baloldalra ami méri az útjelet ,és ami most van bent a balban azt berakatom a jobba akkor az jó lesz, vagyis a jobba nincs ilyen mérő ?? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.2 gcc Elküldve Október23, 2008 Megoszt Elküldve Október23, 2008 lehet hogy olmozott benzint tankolsz bele? annak vastagabb a csöve. lassan inteegethetsz a katalizátorodnak szerintem... Köszi a választ.Elképzelhető,hogy ólmozott a benzin,viszont ha x5-ös BMW is ugyanott tankol nem lehet nagy a gond szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zola Elküldve Október23, 2008 Megoszt Elküldve Október23, 2008 Ne szórakozz, mi is ott járunk ki. Tiszaszalkáról. Egyébként hiszed vagy sem, a régi romos TSZ kúton van az egyik legjobb benzin, a Vita jó még Kaszony másik végén, meg a Zöld kutak Beregszászban. Asszem Wog a neve, de lehet tévedek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Október23, 2008 Megoszt Elküldve Október23, 2008 Köszi a választ.Elképzelhető,hogy ólmozott a benzin,viszont ha x5-ös BMW is ugyanott tankol nem lehet nagy a gond szerintem. attól hogy vki leugrik előtted a hídról..hidd el hogy nem egészséges...pedig meg lehet csinálni...sőt vki túl is éli :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Október24, 2008 Megoszt Elküldve Október24, 2008 Mi lehet a baj.....? Járó motornál ha finoman egy picit is benyomom a kuplung pedált ütemes kattogás érezhető (picit hallható) a pedál végén olyan mint amikor az ABS dolgozik a féknél. Ha növelem a fordulatot nő a kattogás üteme, de a hang nem erősödik. Ha nem lépek a pedálra egyáltalán nem kattog, csak lenyomott pedál esetén érzem. A kuplungtárcsa jó, rugalmas motortartók jók, a kattogás megvan. A szerkezet nem volt még megbontva. Csak a kuplung pedálon érzhető a kattogás máshol nem és csak lenyomott (már kicsit is lenyomott) pedál esetén. Ha bemelegedett a motor a hang és a kattogás mérséklődik. Aki tud valami okosat legyen szíves segítsen! köszönettel.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Október24, 2008 Megoszt Elküldve Október24, 2008 Mi lehet a baj.....? Járó motornál ha finoman egy picit is benyomom a kuplung pedált ütemes kattogás érezhető (picit hallható) a pedál végén olyan mint amikor az ABS dolgozik a féknél. Ha növelem a fordulatot nő a kattogás üteme, de a hang nem erősödik. Ha nem lépek a pedálra egyáltalán nem kattog, csak lenyomott pedál esetén érzem. A kuplungtárcsa jó, rugalmas motortartók jók, a kattogás megvan. A szerkezet nem volt még megbontva. Csak a kuplung pedálon érzhető a kattogás máshol nem és csak lenyomott (már kicsit is lenyomott) pedál esetén. Ha bemelegedett a motor a hang és a kattogás mérséklődik. Aki tud valami okosat legyen szíves segítsen! köszönettel.... Én kinyomó csapágyra tippelnék első körben...de lehet a szerkezettel van a gond...ezt csak szétszedve lehet behatárolni...ilyenkor csapágy úgyis csere...sajnos a csapágy életében az hogy hány km..az nem sokat ér...he városban kuplung gyilkolászással telt el de csak 30ekm...abba is behalhat a csapágy...ha meg bemelegszik már más a csapágy élete is.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Október24, 2008 Megoszt Elküldve Október24, 2008 Én kinyomó csapágyra tippelnék első körben...de lehet a szerkezettel van a gond...ezt csak szétszedve lehet behatárolni...ilyenkor csapágy úgyis csere...sajnos a csapágy életében az hogy hány km..az nem sokat ér...he városban kuplung gyilkolászással telt el de csak 30ekm...abba is behalhat a csapágy...ha meg bemelegszik már más a csapágy élete is.. Köszönöm! Kíváncsi lennék UHUHU véleményére is, találkoztak -e már hasonlóval?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 ez úgy van, ha kinyomáskor pattog amkkor az lehet szerkezet, csapágy, vagy kuplungpedál. ha viszont zajos folyamatosan amig ki van nyomva a kuplung akkor csapágy elment kakálni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 ez úgy van, ha kinyomáskor pattog amkkor az lehet szerkezet, csapágy, vagy kuplungpedál. ha viszont zajos folyamatosan amig ki van nyomva a kuplung akkor csapágy elment kakálni... én a pedált kizárnám, mert azt nem hiszem hogy pl pattog, ha a másik végén nincs vmi gond....uhuhu jól tudom hogy a kuplung munkahenger is a fékolajból kap anyagot és onnan dolgozik? :D mert vmi ilyesmire emlékszem....ha így van és fékolajat cserélek akkor ott külön nem kell semmit légteleníteni.....úgy tudom 2 évente fékolaj csere is volna... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 ez igy van, Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 ez úgy van, ha kinyomáskor pattog amkkor az lehet szerkezet, csapágy, vagy kuplungpedál. ha viszont zajos folyamatosan amig ki van nyomva a kuplung akkor csapágy elment kakálni... Kösz Mester! Még annyit kérdeznék, hogy 70e km körül behányhat a kuplung, szóval létezik ilyen...? Valamint mennyibe kerül egy ilyen móka: kinyomócspágy, kuplungszerkezet, tárcsa, érdemes mindent cserélni, vagy csak ami rossz? Továbbá mennyi a szerelés díja? -gondolom házilag nem nagyon kellene hozzáfogni..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 általában egy ilyen móka munkadija 50 ropi. nagy szopás, egy napos meló. a gyári kuplung megfizethetetlen, astra g hez 200 ezer a vége. érdemes u.gy-t venni, nekem a Valeo kupungszett jött be, vagyis azzal nem szokott baj lenni... ha jársz a nagyfalu felé, akkor szivesen segitek neked a cserébe... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts