Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

végignéztem a turbó OPC kombit. legfőbb benyomásom, hogy a kocsi nagyon zsír, az árát megéri.

olasz, két talján gazdája volt, végig vezetett szervízkönyvvel 150000-ig, ami nem rég volt.

amit láttam:

külső

====

körbemértük, és az értékek elég jók voltak. a fényezésen azonban látszik, hogy sok részen nem gyári, hanem - a mért értékekből kiindulva - új elemre lett cserélve és az fényezve. nem rossz a fényezés ott sem, de azért ha nagyon megnézi az ember, látszik, hogy nem gyári. a tetején az anyósülés felőli oldalon, de a leghátulján az 5. ajtónál 330-350 mikronok vannak, és ott ellenfényben nézve látszik is, hogy meg lett csinálva. viszont közvetlenül alatta az oldallemez meg 120-150 mikronos. az anyósülés felőli hátsó ajtó is egy lehelletnyit eláll a kasztniból. asszem helyére tehető pontosan, nem vészes. az ablakok 2003-asok körbe, azok rendben vannak. a hátsó lökin van néhány kisebb sérülés, amit javítottak, lefényeztek, de nem lett tökéletes. esztétikailag nem rontanak, mert nem igazán látszanak. a tornyok elől-hátul sértetlenek. a vezető felőli oldalon a hátsó ajtón pici karcok vannak, nem vészes, az anyós felőli oldalon az első doblemez a lökinél picit meghúzva, ugyanott a lökin is horzsolás, de ezek se feltünőek, éppen csak elkapott valami nem túl durva dolgot a kocsi. az eleje sztem komplett cserés volt, mert minden vastagság gyári. de látszik, hogy nem 5 éves, hanem új. a motorháztető turbóshoz való, rajta a hővisszaverő réteggel, ez OK. az első lámpák nem xenonosak, sokkal régebbiek, mint a kocsi (ha jól láttam 1999-es). a fényszóró mosó az megvan, ahogy kell. egyébként egy csomó jelből látszik, hogy a gazdája nagyon vigyázott erre a gépre, nem ment vele komoly tempókat, mert kőfelverődések sehol nincsenek rajta, pl. a tükrökön, amiken pedig szinte azonnal lesz, ha 200-at tolunk a géppel. (és nem átfényezettek :lol:) a gumik rajta sztem rövidesen cserések, de az OPC felnik hibátlanok. a műanyagok rendben vannak rajta, minden egyben, semmi se szakadt, törött, egyedül az első lökiből esett ki a vonószemtakaró. rajta van az opcionális OPC hátsó szárny is.

belső

====

minden nagyon szép, minden nagyon jó, mindennel megvagyok elégedve. egyedül a vezető ülés kicsit megrepedezett. én elhiszem a 150ezer km-t. a kormány tényleg nagyon újszerű, lehet, hogy cserés volt a műszerfallal?? (légzsák kicsattant) nem tudom, ezt nem lehetett eldönteni, mert nagyon szépen egyben van, sehol sem lóg semmi ki, meg nem áll csálén, olyan mintha eredeti lenne. az én kormányom is makulátlan 85ezer km után, lehet csak vigyázott ő is rá. hátul síboxos, meg hátul is van 4 légzsák + elektromos ablak (összesen 10 légzsák). van benne CD váltó a CDR 500-hoz. van ülésfűtés is, de ez félbőrös! sztem ez így a legelőnyösebb. van digitklíma. ami hiányzik: nincs esőérzékelő, nincs bőr, nincs navi, nincs xenon (de visszatehető sztem nem gond). én nem láttam odabent semmit, ami arra utalt volna, hogy a kocsit kibelezték. ja és fontos: a puttony makulátlan, ebben sztem egy rekesz sört nem vittek soha sehova, hanem valami státusz kombi lehetett, a gazdája jampizott, krúzolt vele, de sose cipelt vele még egy szelet kenyeret sem. nincs benne pótkerék, azt kell kérni, hogy tegyen bele a csóka! minden működött, a klíma is ment, ami egyébként szinte teljesen új, minden cső ki van rajta cserélve. lehet a toccs miatt kellett cserélni, de a motortérben amúgy is sok dolog van újra cserélve.

motor, váltó

========

hidegen beindítottuk, adott egy pár pici gázfröccsöt, hidegen teljesen jó volt. egy picit bemelegedett és úgy túráztattam vele, ekkor már tolt kevés füstöt. nem vészes, a turbó ennyit 150ezer után kötelező, hogy fosson. az alapjárat rendben. a kocsi totál széria. a precat hibátlan állapotú, a turbó gyári eredeti. a vákumcső egy helyen ketté van szakadva, de ettől még ment hibátlanul. az aksi totál le van merülve, csak bikával tudta beindítani. a kipu kicsit kormos, biztos a kis füst miatt. mentünk vele egy keveset, jól húz szépen megy, alapgép. a váltójában kulissza lett cserélve, mert olyan katonás, mint a baka ######a. nincs rajta karc se, nem nőjé volt :lol: a futómű is hibátlan volt, nem kotyog, nem leng, a kormány is hibátlan, nem ropog, teljes jó, lehet abban is cserélve lett ez meg az.

szóval mindent egybevetve sztem nagyon jó a gép, az árát biztos megéri, rá lehet repülni.

eddig 7.000 db klikk volt a kocsira, az eladó mondta, hogy mióta van internetes kocsinepperkedés ő csinálja, és még ilyen vele nem történt, teljesen ki van akadva :lol:

sztem rá kell menni!

Link to comment
Megosztás:

végignéztem a turbó OPC kombit. legfőbb benyomásom, hogy a kocsi nagyon zsír, az árát megéri.

a tetején az anyósülés felőli oldalon, de a leghátulján az 5. ajtónál 330-350 mikronok vannak, és ott ellenfényben nézve látszik is, hogy meg lett csinálva.

Ahogy olvasom kapott ez elölről-felülről-mindenhonnan :lol:

eddig 7.000 db klikk volt a kocsira, az eladó mondta, hogy mióta van internetes kocsinepperkedés ő csinálja, és még ilyen vele nem történt, teljesen ki van akadva :lol:

Mármint nem néztek autót még nála ilyen alaposan? Azt elhiszem :lol:

Az tuti ha legközelebb autót veszek vagy nepper leszek viszlek magammal :lol:

Link to comment
Megosztás:

végignéztem a turbó OPC kombit. legfőbb benyomásom, hogy a kocsi nagyon zsír, az árát megéri.

olasz, két talján gazdája volt, végig vezetett szervízkönyvvel 150000-ig, ami nem rég volt.

Voszi!!!!!!

Én úgy emlékszem hogy 2.399000 volt az ára,de a többiek azt mondták ennyi volt.....Rosszul emlékszem??? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ma visszamentem a Lurdyhoz egy kis alkatrészkeresésre, mert észrevettem hogy 1 csapágy hiányzik a kettőből :lol: Asszony nagyon pesszimista volt de kb 1 perc keresés után megtaláltam a parkolóban a kb 1.5cm-es csapágyat. Ha 500ft lett volna tuti nem megyek vissza érte de felhívtam a boltot és azt mondták 2600ft. Így megérte elmenni talánra :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ma visszamentem a Lurdyhoz egy kis alkatrészkeresésre, mert észrevettem hogy 1 csapágy hiányzik a kettőből :lol: Asszony nagyon pesszimista volt de kb 1 perc keresés után megtaláltam a parkolóban a kb 1.5cm-es csapágyat. Ha 500ft lett volna tuti nem megyek vissza érte de felhívtam a boltot és azt mondták 2600ft. Így megérte elmenni talánra :lol:

Mekkora kárt csinált Anti???? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ma visszamentem a Lurdyhoz egy kis alkatrészkeresésre, mert észrevettem hogy 1 csapágy hiányzik a kettőből :lol: Asszony nagyon pesszimista volt de kb 1 perc keresés után megtaláltam a parkolóban a kb 1.5cm-es csapágyat. Ha 500ft lett volna tuti nem megyek vissza érte de felhívtam a boltot és azt mondták 2600ft. Így megérte elmenni talánra :lol:

és mi van a kerék aggyal ?? mennyi volt ?

Link to comment
Megosztás:

Mekkora kárt csinált Anti???? :lol:

nem hinném hogy Anti csinálta a kárt, ő orral koccolta meg a patkát ráadásul nem is nagy sebességgel. Szerintem ez anyagfáradásos dolog volt. Két alkatrész kell és összesen 2700Ft a kettő. Az a baj hogy csak a Váci úti boltban van csak és csak hétfőn nyitnak. Tehát hiába van jó idő az autó pihen, de ez van.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.