Demó Elküldve Június26, 2008 Megoszt Elküldve Június26, 2008 Nekem csak anno kilazult. :rolleyes: A lambdaszonda nemrég megint kilazult a nyóccelepesen. ;) Fux vagy két hétig kereste, hogy mi zöröghet. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június26, 2008 Megoszt Elküldve Június26, 2008 A lambdaszonda nemrég megint kilazult a nyóccelepesen. :lol: Fux vagy két hétig kereste, hogy mi zöröghet. :rolleyes: ;) ;) :lol: Inkább Kitty-t kereste volna! Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június26, 2008 Megoszt Elküldve Június26, 2008 A lambdaszonda nemrég megint kilazult a nyóccelepesen. ;) Fux vagy két hétig kereste, hogy mi zöröghet. :rolleyes: Én is eszeltem rajta egy darabig, mire kiderült, hogy főleg gázadásra csörömpöl v.mi.Aztán elkezdtem ütni a kipuff.rednszert, és ott bukott ki a dolog. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
padregas Elküldve Június30, 2008 Megoszt Elküldve Június30, 2008 Lambda ügy: Szondát kiváltó potit használtatok-e már? Hány ohmos kell legyen, meg ilyenek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Július2, 2008 Megoszt Elküldve Július2, 2008 MadMax Corsa: A felirat hátul :rolleyes: Ja, és C20NE ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
siegfrid Elküldve Július12, 2008 Megoszt Elküldve Július12, 2008 Hy! Nagyon új vagyok a fórumon és a fórumolásban is, segítséget szeretnék kérni, 88-as A Corsa-hoz keresek magyar nyelvű könyvet, ötlet? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Július13, 2008 Megoszt Elküldve Július13, 2008 Hy! Nagyon új vagyok a fórumon és a fórumolásban is, segítséget szeretnék kérni, 88-as A Corsa-hoz keresek magyar nyelvű könyvet, ötlet? Köszi Sztem olyat nem fogsz találni, de bármi kérdés merül fel, örömmel segítünk. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 Ez mekkora szivatós autó már :rolleyes: Kívülről csak nagyon sas szemmel mondod meg, hogy valami nem stimmel vele, na meg persze gondolom hangra is gyanús lehet, hogy nem 1.2-es ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 Ez mekkora szivatós autó már :rolleyes: Kívülről csak nagyon sas szemmel mondod meg, hogy valami nem stimmel vele, na meg persze gondolom hangra is gyanús lehet, hogy nem 1.2-es ;) Gondolom elindulni is 1xű lehet vele.V.hol 2.ben alapjáratnál....Ezeken a kerekeken főleg... ;) Aztán nálad?Robi mit mondott? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 Gondolom elindulni is 1xű lehet vele.V.hol 2.ben alapjáratnál....Ezeken a kerekeken főleg... :rolleyes: Aztán nálad?Robi mit mondott? Még nem beszéltem vele, de úgy néz ki a fehér marad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 Még nem beszéltem vele, de úgy néz ki a fehér marad. Értem. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 Nem olyan nehéz elindulni 185-ös gumikkal sem. Nekem is az volt elég sokáig az első Corsán. Viszont tényleg nem mondaná meg róla senki, hogy mi van a motortérben, mert abszolút semmi nem árulkodik. Nagyon tetszik. :lol: Ma viszont megdöglött a Corsa, remélem hétvégéig sikerül rendbe rakni. Kalocsán voltam vele és feltűnt, hogy néha kicsit melegszik. Utána szépen vissza is hült, ezért nem néztem meg, hogy miért csinálhatta. Hazafelé viszont egyszercsak látom, hogy pirosban van a vízhőmérséklet mutatója. Azonnal megálltam és megnéztem mi a gond. Nem volt már semmi víz a tartályban. A vezérlés oldalon elfolyik valahol, de még nem sikerült kideríteni, hogy pontosan hol. Gyanús, hogy a vízpumpám szart be. Pedig nem lóg a tengelye és könnyen is forog... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 Még nem beszéltem vele, de úgy néz ki a fehér marad. Az én véleményemet ismered, szerintem ez lesz a helyes döntés. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 Az én véleményemet ismered, szerintem ez lesz a helyes döntés. :lol: Nehogymá' ne szívjon a gépével mi? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 ... Hát remélem nem lesz nagy gond. Szar a vízpumpa tömítése? Ilyenkor azért macerás, hogy ilyen zsufis a motortér. A gumi ereszt még, vagy az már megoldódott? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 Csak V8-al lehet megverni :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 Nehogymá' ne szívjon a gépével mi? :lol: Nem, de ha belegondolunk, hogy mi van a fehérben és mi van a pirosban, kiderül hogy tulajdonképpen csak a motor a különbség, az meg kb. 80e. Na most ha a fehérre legrosszabb esetben is rá kell költeni 150e-et (vezérlés, tömítések, pár apróság...), akkor is még beljebb van Stefan ha megtartja, mert nem kell kidobnia az ablakon még 80-100e-et átiratásra. Ráadásul a Feriében nincs tetőablak (nagyon fontos!!! :lol:) és ki tudja, hogy megvan-e még a gyári motorja. A fehérben viszont komolyabb a futómű, szebbek a kerekek és az a Sparco kormány se két fillér volt, ami benne van. Szívni meg szerintem nem nagyon fog vele, ha egyszer rendesen megcsinálom neki. :lol: Mindjárt megyek le és leveszem a vízpumpámat. Csinálok majd pár képet, hogy mennyi hely van egy XE A Corsában vezérléscseréhez. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 Nem, de ha belegondolunk, hogy mi van a fehérben és mi van a pirosban, kiderül hogy tulajdonképpen csak a motor a különbség, az meg kb. 80e. Te is tudod nagyon jól, hogy ennél azért több van a Fecóéban, szal mire Stefan gépe olyan lesz, rá fog menni 2-3K.De hangsúlyozom NEM az én pénztárcám, NEM én gazdálkodom vele. Mindenesetre a saját káromon tanultam.Ilyen autót célszerűbb készen venni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 Mindenesetre a saját káromon tanultam.Ilyen autót célszerűbb készen venni. :lol: És az összerakás élvezete? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 És az összerakás élvezete? :lol: A hangsúly a mennyiérten van...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 Oké, de azt a 100-at mindenképp bukja, ami az átiratás, illetve akkor még vagy fél évig nem lesz Stefannak 16V Corsája, ugyanis mint ahogy az eddigi példa is mutatta, nem ugrálnak az átépített Corsákért. Annyival nem komolyabb a Ferié sem, hogy megérné szerintem, de mindt mondtam, ez csak az én személyes véleményem. A legkomolyabb kölönbség a motor, ami még új vezérléssel együtt is max 130-135e. Most tudtam volna pl. egy jó XE-t 80e-ért. Van ami a Feri gépén jobb, van ami Stefanén. Átiratással 6k-ban lenne Stefannak, ha megvenné a pirosat, a fehérért meg nem hiszem, hogy 350-nél többet kapna. Ez már 250e forint, amivel elég sokmindent lehetne kezdeni. Ami a Stefanéhoz kellene: -egy motor új vezérléssel -Powercap, vagy a maszek megoldás -két féltengely -esetleg kemény szilentek, nem olyan fontos, pillanatnyilag nekem sincsenek bent. -toronymerevítő (ez Feriében sincs) Feriébe meg kellene stabilizátor, ami viszont Stefanéban van. Illetve a kerékagyak se fogják örökké bírni, ami ha tönkremegy, ismét kb. 40e lesz csapágyakkal, mindennel, mire olyan lesz, mint az enyém. A Fuxéban is már ki lettek cserélve. Most ilyen dolgokat, hogy ülés, kormány, ilyesmi nem sorolok fel, mert mindenkinek más ér többet. Nálam annó szintén fontos szempont volt, hogy legyen tetőablak, ami Ferién nincs, de a fehéren meg van. Ezt a dolgot Stefannak kell eldöntenie, ha XE-t akar, akkor mindkét megoldás jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 Ezt a dolgot Stefannak kell eldöntenie, ha XE-t akar, akkor mindkét megoldás jó. Erről beszélek.Építeni 1t tovább, vagy venni 1t ami majdnem kész van. Te azt mondod, hogy építsen át, de ha mindent összeadsz, ugyanott van mind2.350e.+250e. v. pedig 600e....... Tök8.Csak utóbbi kényelmesebb megoldás. Egy picit számolva: -Motor+köteg minimum 100e. -Vezérlés normális cucokkal 50e. -olajcsere 10e. -GSi hűtő. 20-30e.? (nem árt ha ez van benne, Feriében ez tök új) -Kipuff? passz. 35e.? Annyi minimum. -Power Cup 30e. mire itthon van. -Féltengelyek legalább 50e.Mint már sokszor kiderült, a heggesztett elég labilis megoldás. -Célszerű felújítani a generátort+önindítót is, hogy ne utána kelljen szívni vele.Sztem haweri alapon is 30e. -PU szilentek 25e. -kell 4db 15"-ös kerék, mert a 14-re az XE masnit köt.Min. 30e. -Kell 4db legalább 195/50-15-ös guma.Haweri alapon is 40e. Ezeket csak úgy hirtelen.........mert biztos van még v.mi amit kihagytam...... Meg ugye icipici lakat...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 Erről beszélek.Építeni 1t tovább, vagy venni 1t ami majdnem kész van. Te azt mondod, hogy építsen át, de ha mindent összeadsz, ugyanott van mind2.350e.+250e. v. pedig 600e....... Tök8.Csak utóbbi kényelmesebb megoldás. Így van, de akkor még ott a macera az eladással, mert nem fog elmenni a fehér! :lol: Valamint nem kényelmetlen, ha én csinálom. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 Így van, de akkor még ott a macera az eladással, mert nem fog elmenni a fehér! :lol: Ennyiért, erre azért ne esküdj. :lol: Mondjuk én tennék nagy ívben az XE-re, sokkal inkább hengerfejtuning+tengely hozzá+pár pici okosság, Lallerrel íratnék hozzá egy normális progit és elég ütős lesz azaz NE motorcsere nélkül is, és megmarad a tetőablak is, és mindenki jól jár. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 Ennyiért, erre azért ne esküdj. :lol: Mondjuk én tennék nagy ívben az XE-re, sokkal inkább hengerfejtuning+tengely hozzá+pár pici okosság, Lallerrel íratnék hozzá egy normális progit és elég ütős lesz azaz NE motorcsere nélkül is, és megmarad a tetőablak is, és mindenki jól jár. amit így hirtelen leírtál, az vagy 150e, de inkább több. :lol: Akkor már inkább XE. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts