Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

és mé nem szótá előre? talán segíthettünk volna. esetleg minimeet?

Nekem Blaupunkt Bremen MP74 van bent gyári kijelző+gyári multikormány :)

nagyon diszkós, nagyon pumpál :)

ha küldenál blau típus számot, gyári számot meg ami csak rá van írva talán utána tudok nézni a nagy könyvban... :lol:

Leirtam minden számot GMO300W54773891 Typ:CAR:300(D) No:90532620 2F2 7647852320 meg egybéjegzös 308 majd szolsz ha tudsz valamit köszi bandi56 :huh:

Link to comment
Megosztás:

Kicsit molyoltam ma, visszatettem a gyári alapjáratiját a taligának, mert Berlina Zoli ultrahangos-folyadékos tisztítókütyüjében ki lett fémtisztára takarítva.

Első körből persze nem indult be, és még egy sárga lámpát is dobott, de miután normálisan a helyére tettem az e.csatit, utána már igen.Van egy pici alapjárati ingadozás, de 1000X jobb lett, mint volt.Az UGY. alapjáratit meg felraktam a polcra.Elég nehezen engedte vissza alapjáratra a fordulatot, aztán lámpánál olybá' tűnt a dolog, mint ha idióta lennék, mert megállás után is 1500rpm körül pörgött a moci, és baróó lassan engedte csak vissza 850rpm környékére.

Meg megsasoltam az irányjelző kapcsomat is, mert az meg nem ugrik vissza, ha a kormányt visszatekerem.A műa.pöcök okés, kézzel bizerálva viszaugrik a helyére.Szal nemtudom.Lehet, kicsit rövid.Majd még eszelek rajta.

S egy jóhír, a tempomat csatija ott figyeg az irányjelző kötegében.Szal csak idő kérdése, és bele lesz aplikálva.......

Link to comment
Megosztás:

kuplung kapcsoló helye? 4 vezetékes féklámpa kapcsolóhoz drótok?

Na meg ugye a huzavona elektronika is köll.

ui: légzsákos keresgélésem találatait olvastad?

Nos igen, ezért is írtam, hogy lesz vele legózás.

A kikapcsolható légzsák dolgot és mikéntjét felvázoltam Udinak, de Ő nem tartja túl egészséges dolognak.Persze ettől még lehet jó.De azt tanácsolta, hogy inkább szétnéz, hogy melyik Opelben volt kikapcsolható a lufi, és abból átmenti majd nékem a dolgokat és megoldja az elektronikai részét! :) ismerhetnéd már, hogy milyen a srác! :huh: Olyan, mint Demó.Menthetetlen! :lol:

Link to comment
Megosztás:

jaja.

Amúgy ha még ebben az életemben felénk is bevezetik az e85-öt (na nem a márkát), akkor majd asszem hívni fogom, hogy segítsen olyan csodakütyüt beszerezni. :huh:

Én is, én is, csak jönne már a szesz a kútra.... gyár az már van (azaz most épül)... tölem 15km-re.

Link to comment
Megosztás:

Losi!

Tempomatott szerintem megoldjuk egy vákuumos univerzális szettel, olyat akarok én is az F Astrába. :huh: Airbagos témáról gyűjtöm az infókat.

Mackosajt és István!

"Csodakütyüt" bármikor tudok szerezni ez a technika is folyamatosan fejlődik...jelenleg a gyújtógyertyákkal kísérletezek próbálom megtalálni a megfelelő hőértéket etanolhoz.

Link to comment
Megosztás:

Losi!

Tempomatott szerintem megoldjuk egy vákuumos univerzális szettel, olyat akarok én is az F Astrába. :huh: Airbagos témáról gyűjtöm az infókat.

Mackosajt és István!

"Csodakütyüt" bármikor tudok szerezni ez a technika is folyamatosan fejlődik...jelenleg a gyújtógyertyákkal kísérletezek próbálom megtalálni a megfelelő hőértéket etanolhoz.

Köszönjük a support-ot... akkor már csak az etanol kell jöjjön.....

Bakozsi cartárs 2001-es 1.6-os Vectrájába is utólagos tempomat van bent.... valami ilyesmi cruise control Azt már nem tudom, hogy a vákumos-e vagy az elektronikus.....őt kérdezzétek

Link to comment
Megosztás:

Tempomat:

Kell egy vezérlő, hozzá bowden, pár méter kábel, kuplung kapcsoló, féklámpa kapcsoló (4 vezetékes), indexkar... ez így együtt lehet kicsit sokk... és ha ez mind bent van, akkor tech2.

Utólagos vákuumos bigyó mennyiből jönne ki?

Flextek: amint lehet, jelentkezem Udi! :lol:

Az a kék vectra:

Hát elég érdekes színe van.

Bár engem jobban elszomorít, hogy gyk 2000-es X20XEV, szinte fullosan (bőrt kivéve) 1.4 misi... akkor az enyém mennyit érhet? :huh:

Link to comment
Megosztás:

Vectra B aut.

Ehhez mit szóltok?Érdemes lenne ilyet venni?

Sztem nem szabad B Vekit 1.6-tal venni.Amúgy ez az X16XEL volt az Astrámban is, és nem voltam nagyon elégedett vele.

B Veki minimum 1300kg, és a dinamikus, tehát még messze nem a sportos vezetéshez, kell a 2.0.

Van aki megőrül az autómatáért, lásd Tomi pl. de én csak egy hibaforrással többre értékelem, semmi több.Én szeretek kapcsolgatni.Nemmellékesen egy ilyen AR-23-as váltó közel 130e.ft bontva.....ha egyáltalán van....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.