mackosajt Elküldve Január21, 2008 Megoszt Elküldve Január21, 2008 főtengely, vagy vez.tengely jeladó, ha jó infót találtam, illetve lambdaszonda. valamelyik jeladó csatija lehet kontaktos és azért durrog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január21, 2008 Megoszt Elküldve Január21, 2008 Szia. Biztos, hogy a jeladó szart be. Öcsémé a hengerfejezés közben romlott el. Az olajszűrő mögött található, a vezetéke ezüstszínű hőszigetelő csőben van elvezetve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január21, 2008 Megoszt Elküldve Január21, 2008 Amúgy a 19 főtengelyfordszám jeladó, de 44-es kódot nem találtam. Kód Leírás Javaslat 12 Start kód 8.10 13 Lambda-szonda nincs feszültségváltozás 8.2 14 Hűtőfolyadék hőmérsékletjeladó - alacsony feszültség 8.2 15 Hűtőfolyadék hőmérsékletjeladó - magas feszültség 16 Kopogás-jeladó hibás - nincs feszültségváltozás 17 Kopogás-jeladó hibás - nincs értékelhető jel 18 Kopogás-jeladó elektronika hibás 19 Hibás fordulatszám (induktív jeladó) 21 Alapjárati potméter feszültsége alacsony 22 Alapjárati potméter feszültsége magas 8.6 25 1. befecskendezőszelep feszültség alacsony 8.6 26 2. befecskendezőszelep feszültség alacsony 27 3. befecskendezőszelep feszültség alacsony 28 4. befecskendezőszelep feszültség alacsony 29 5. befecskendezőszelep feszültség alacsony 30 6. befecskendezőszelep feszültség alacsony 31 Hibás fordulatszám (induktív jeladó) 32 Üzemanyagszivattyú jelfogó kapocsfesz. Magas 38 Lambda-szonda - szabályozó feszültség alacsony 8.10 39 Lambda-szonda - szabályozó feszültség magas 8.10 46 Motorolaj hőmérsékletjeladó - Feszültség alacsony 8.3 47 Motorolaj hőmérsékletjeladó - Feszültség magas 8.3 48 Akkumulátor kapocsfeszültség alacsony 8.12 49 Akkumulátor kapocsfeszültség magas 8.12 51 PROM Checksum-hiba 52 Hibakód kijelző lámpa feszültség magas 53 Üzemanyagszivattyú jelfogó kapocsfesz. Alacsony 54 Üzemanyagszivattyú jelfogó kapocsfesz. Magas 55 Motorvezérlő elektronika hibás 56 Alapjárati levegőállítás - feszültség alacsony 57 Alapjárati levegőállítás - feszültség magas 61 Tankszellőzés-szelep feszültsége alacsony 62 Tankszellőzés-szelep feszültsége magas 71 Levegő hőmérsékletjeladó - magas feszültség 8.4 73 Levegő hőmérsékletjeladó - alacsony feszültség 8.1 74 Légtömegmérő feszültsége magas 8.1 75 Nyomatékszabályozó feszültsége alacsony 79 Töltésvezérlés tartományon kívül (alacsony) 81 1. befecskendezőszelep feszültség alacsony 82 2. befecskendezőszelep feszültség alacsony 83 3. befecskendezőszelep feszültség alacsony 84 4. befecskendezőszelep feszültség alacsony 85 5. befecskendezőszelep feszültség alacsony 86 6. befecskendezőszelep feszültség alacsony 87 Klímakompresszor jelfogó - feszültség magas 88 Klímakompresszor jelfogó - feszültség alacsony 93 Hall-jeladó feszültsége alacsony 97 Befecskendezés/Gyújtás lekapcs. fesz. Alacsony (TCS) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január22, 2008 Megoszt Elküldve Január22, 2008 Túl szegény az a keverék... AC-d rendben van? injektorok nem ragadtak le? A jeladót lehet nem kéne piszkálni, mert álló helyzetében szokta ezt a hibakódot dobni az ecu, fordszámjel hiányában :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január22, 2008 Megoszt Elküldve Január22, 2008 Azért hozzá kell tenni, hogy az nem egy fajtiszta X30XE, hanem csak a blokk van abból. Minden egyéb alkatrész, köztűk az egész elektronika C25XE, így annak a hibakódjai érdekesek a számodra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január23, 2008 Megoszt Elküldve Január23, 2008 mindegy, ugyanaz a hibakódok jelentése. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cobra Elküldve Január27, 2008 Megoszt Elküldve Január27, 2008 Udv mindenki. van egy gondom ebben kernek tanacsot. radiot akartam cserelni az omegaban de nem jott ossze.espedig a car400 tokeletesen szol radio ki uj radio be nema csend radio ki proba padon szol radio vissza autoba nema csend szabvany iso csati a ket tapvezetek megcserelve bekapcsol adokat megtalalja ugy mukodik ahogy kell csak hangot nem ad. ahangszorok ellenallasa autoban csatin merve egyforma kb 3.8- 4 ohm. kesobb meg egy radio kolcsonker az is nema car 400 vissza szol! car 400 ki uj radio be nema!a cserebe kiprobalt radiok:car 400 jo.philips sc 804 nema.roadstar akarmi majdnem uj nema. panasonic fx 88 nema. az osszes radio probapadon jol szol a masik autoban is KI. Pregioban ki lett probalv jok. otlet,tanacs? ráolvasás vagy voodoovarazslo vagy murder ugynok vagy MI??? koszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január27, 2008 Megoszt Elküldve Január27, 2008 Pedig akkor valami nem iso-s ott... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Drum Elküldve Január29, 2008 Megoszt Elküldve Január29, 2008 Valaki cserélt már izzót a konzol kapcsolókban(klíma, stb)? Vagy cseréltetett? Hol merre? Esetleg nincs valaki aki válalná valamikor? :huh: meghálálnám.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január29, 2008 Megoszt Elküldve Január29, 2008 Én még nem cseréltem, de egy forrasztóval megoldható sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
omega 25td Elküldve Január29, 2008 Megoszt Elküldve Január29, 2008 Szia! Automata vagy manuális a klimád? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Drum Elküldve Január29, 2008 Megoszt Elküldve Január29, 2008 Szia! Automata vagy manuális a klimád? manuális. izzót vagy ledet hozok akár többet is, van dögivel melóhelyen :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január29, 2008 Megoszt Elküldve Január29, 2008 Az elektromos kapcsolókra gondolsz, vagy a tekerők mögöttiekre? Mert a tekerőknél könnyű a csere. A kapcsolókban nem annyira, azokat szét kell borítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Drum Elküldve Január30, 2008 Megoszt Elküldve Január30, 2008 Az elektromos kapcsolókra gondolsz, vagy a tekerők mögöttiekre? Mert a tekerőknél könnyű a csere. A kapcsolókban nem annyira, azokat szét kell borítani. A kapcsolókra (tekerők mögöttieket kicseréltem már, azok jók :) ). Nézegettem már hogy hogy kéne szétkapni de félek hogy eltörik a müanyag része(nem a kupak rajta hanem amikor már látszanak a ledek) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január30, 2008 Megoszt Elküldve Január30, 2008 Nem nehéz szétszedni a kapcsolókat. Két műszerész csavarhúzó kell. Tegnap voltam felprogramozni egy pótkulcsot, de vmiért nem jött össze a srácnak. Állította, hogy Tech1 nélkül is rá lehet tanítani egy új távirányítót, de neki nem sikerült, ráadásul a Tech1-el nem tudott belépni a megfeleő menüpontba. Ezek után finoman közöltem vele, hogy sztem hülyeségeket beszél. Még jó, hogy két Opelszervíz van Pécsett. Tehát irány a Penthe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január30, 2008 Megoszt Elküldve Január30, 2008 Melyik részét? Az immo-t, vagy a kpzár nyitót? Mert az immóhoz kell a tech, és szerintem neked a tech2 inkább (ha 16 pólusú a diagcsatid, akkor tuti). Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január31, 2008 Megoszt Elküldve Január31, 2008 Vettem használtan egy távirányítót, és azt szerettük volna ráprogramozni az autóra. Én is mondtam, hogy próbáljuk meg Tech2-vel, de nem akarta. Bár a Tech2 kb 96-tól viszi az Omikat,és az enyém 94-es,amihez még infrás a távirányító. Az a baj, hogy ott sem voltam a pöcsürge mellett, pedig direkt szóltam a munkafelvevőnek,hogy ott akarok lenni. Eddig sem szerettem a Zengőhöz menni és ezután tuti nem is fogok :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január31, 2008 Megoszt Elküldve Január31, 2008 Akkor nem kell hozzá sztem a tech. Nekem is ez az optikás kulcs van. Gyújtásráadáskor kell nyomkodni (a tükör felé ugye), és akkor lesz jó. Én egyszer már csináltam, nekem sikerült. Asszem az ajtóknak be kell lenni csukva hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január31, 2008 Megoszt Elküldve Január31, 2008 De te teljesen idegen kulcsot tanítottál rá, vagy elemcsere után, az autóhoz valót? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január31, 2008 Megoszt Elküldve Január31, 2008 De te teljesen idegen kulcsot tanítottál rá, vagy elemcsere után, az autóhoz valót? A sajátját. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február1, 2008 Megoszt Elküldve Február1, 2008 Azt én is tudom, hogy kell felprogramozni. De én használtan vettem egy távirányítót, ami már egy autóra rávolt tanítva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február1, 2008 Megoszt Elküldve Február1, 2008 Azt én is tudom, hogy kell felprogramozni. De én használtan vettem egy távirányítót, ami már egy autóra rávolt tanítva. Mondjuk az én logikám azt mondja, hogy ha már egyszer tanítani kell egy egyirányú kommunikációval ellátott eszközt a master eszközre, akkor annak el kéne fogadnia, bármilyen használtat raksz neki oda... nem lehet hogy rossz az a távirányító? láttad már működni, vagy csak megesküdtek rá? :) esetleg még azt el tudom képzelni, hogy évjáratfüggően más hullámhosszú led és vevőoptika van szerelve. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február1, 2008 Megoszt Elküldve Február1, 2008 Vaterán vettem, és újként volt fenn, de miután leütöttem,kiderült, hogy használt, de 2001-es dátum van rajta, tehát biztos utólag vették, és póttávirányítóként használták. De az eladó garit vállalt rá,ha nem jó visszaveszi. Működni nem láttam, de a piros led villog rendesen. A gyári száma ua mint az enyémé.Ha bármilyen távot tech nélkül rá lehet tanítani, akkor elég feltörni az autót, gyujtásra rakni az autót,és egy vadidegen távot rátanítani, máris vihető az autó. Szintén távirányítóval kapcsolatos kérdés: infrás B Omi távkapcs két nap alatt leszívja az elemet.Ezen kívül működik rendesen. Van vkinek tippje, mi szívja le? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február1, 2008 Megoszt Elküldve Február1, 2008 Hát nem éppen, mert a gyújtás rárakásnál ellenőrzi az immót, csak úgy tanulhatja a távirányítót. Ehhez meg ugye kell a gyári kulcs :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február2, 2008 Megoszt Elküldve Február2, 2008 Nem tudom, hogy elég-e a gyári kulcs az immo ellenörzéshez, mert ha bezárod az autót és utána nem távirányítóval nyitod ki, akkor hiába rakod gyujtásra, nem indul el, mert letilt az immo. A távirányító lemerülésről nincs tipped? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts