Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

A kocsimat még soha nem hagytam szervízben...a mosás kényes kérdés a fekete kocsinál-->ha lehet mindig magam végzem, de a bedobós gőzborotvás se rossz, vagy kézimosó, én inkább kihagyom a gépit-->max télen az alvázmosás miatt. Fekete kocsinál mosás után szarvasbőrrel áttörölni szálirányosan, ha dörgölöd nem fog szépre száradni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Volna két kérdésem hozzátok.

Az első az volna hogy mi a véleményetek a szervizekről?Ugyanis van egy munkatársam aki a fülembe űltette a bogarat,hogy a helyemben nem hagyná ott az autót 2 napra amíg lefényezik a sérűlt llökhárítót mert mivel új a kocsim kiszednek majd belőlle ezt-azt ,és belertakják a haveréba stb.......

A másik ,hogy ki hogyan mossa a kocsiját?Mikor kell használni (és mire) a szarvasbőrt?Fekete kocsit mernétek autómosóba vinni?Itt most arra gondolok, hogy azon minden jobban meglátszik ,így a karcok is.

Lehet, hogy én vok a hülye, de minek kell egy kökös fényezéséhez 2 napra letenni az autót? Szerintem az eljárás a köv lenne: Kocsi bevisz>lökös leszed>kocsi elhoz>ha kész a fényezés bevisz és felszerel. szerintem...........

Én csak kézzel mosom a verdát, vödörbe forró viz+ egy kupaknyi turtle shampon aztán slaggal bő vízzel leöblít majd szárazra töröl! A valódi szarvasbőrt én drágállom ezért kipróbáltam egy occsó teccosat ami meglepően jól szívta a vizet és nem lett csíkos a felület!Mosáskor illik lemosni az ajtók alját belülről ill a küszöböt! nekem igencsak szúrja a szemem ha egy autó kívülről csillivilli, mikor kinyitod az ajtót akkor meg látszik a felverődött sár a küszöbön :(

Link to comment
Megosztás:

Én elhiszem, hogy vannak gonosz emberek, de azért csak enm gyakori, hogy ilyet csinálnak a szervízek?? A kőrösi szervízben dolgoznak a legrendesebb szerelők, akiket ismerek. Saját hírnevüket is szétrombolnák.

Szarvasbőr: én mindig azzal mosom: a lemosás után azzal kell áttörölni és tök jól leszáírítja és foltmentes lesz.

Link to comment
Megosztás:

Lehet, hogy én vok a hülye, de minek kell egy kökös fényezéséhez 2 napra letenni az autót? Szerintem az eljárás a köv lenne: Kocsi bevisz>lökös leszed>kocsi elhoz>ha kész a fényezés bevisz és felszerel. szerintem...........

Én csak kézzel mosom a verdát, vödörbe forró viz+ egy kupaknyi turtle shampon aztán slaggal bő vízzel leöblít majd szárazra töröl! A valódi szarvasbőrt én drágállom ezért kipróbáltam egy occsó teccosat ami meglepően jól szívta a vizet és nem lett csíkos a felület!Mosáskor illik lemosni az ajtók alját belülről ill a küszöböt! nekem igencsak szúrja a szemem ha egy autó kívülről csillivilli, mikor kinyitod az ajtót akkor meg látszik a felverődött sár a küszöbön :(

Én is Turtle Wax-os sampont használok! :cry:

Ez az egyik legjobb szerintem, sokat próbáltam már. Mondjuk nekem régebben volt szarvasbőr (most is van talán,csak nem használom), meg próbáltam vileda autótörlőkendőt is, de a nálam ez utóbbi nem vált be.

Én sem szeretem, ha csak kívül lesz tiszta a gép, ezért nem is hordom gépi mosóba. Itthon szebben meg lehet csinálni, és a legapróbb kis rész is tiszta. :P

Link to comment
Megosztás:

Arról hallottatok e már, hogy nem törölgetik mosáskor az autót, amikor lemostad, leöblítetted és ott marad rajta a víz, létezik egy flexibilis szilikon lapát, amivel egyszerűen csak lehúzod róla a vizet.

Az igazán jó minőségű finom szilikon alapú, flexibilis és képes követni a karosszéria elemek görbületeit is, szépen leszedi a vizet szinte 99% -ban az autóról.

Nem csíkoz és foltot sem hagy, igen haladós vele a munka :P

Megjegyzem, soha nem vinném mosatni az autómat, legyen az bármilyen profi, soha nem fogja olyan alaposan és lelkiismeretesen megcsinálni, mint ha Te csinálnád otthon.

A gőzborotva, meg magasnyomás, meg efféle marhaságokban főleg nem hiszek, saját szememmel láttam, amikor a szuper hiper nagynyomás és gőz otthagyott olyan koszt, amit mechanikusan kézzel simán el lehetett távolítani... :cry:

Ha nem hagyod, hogy hetekig esetleg hónapokig rohadjon rajta a kosz (főleg a kerékjáratoknál), házilag nagyon szépen rendben tartható és ápolható egy autó :(

Link to comment
Megosztás:

szeva üdv mindenkinek az oldalon nekem lenne egy kérdésem leszeretném cserélni a sebbeség váltó gombot a verdába csak a lükferc miatt tudjátok nálunkpraktikussan felkell huzzni egy egy kismodjuk fülentyünek és az bele csuszik a váltó gomb karimája alá azt szeretném megtudni hogy hogyan lehet leszerelni a gyári sebesség váltó gombott és egy extrább tuningossabb felhelyezése lehetséges-e és milyen fajta az ajánlott vagy miröltudom megkülömböztetni hogy melyik jó a váltóra nem szeretnék egy váltó gomb miatt szerelöhöz fordulni remélem valaki tud nekem seggíteni ebben a kérdésben nekem elöre is köszönöm mindenkinek a válaszokot

Üdv:hefe

Link to comment
Megosztás:

szeva üdv mindenkinek az oldalon nekem lenne egy kérdésem leszeretném cserélni a sebbeség váltó gombot a verdába csak a lükferc miatt tudjátok nálunkpraktikussan felkell huzzni egy egy kismodjuk fülentyünek és az bele csuszik a váltó gomb karimája alá azt szeretném megtudni hogy hogyan lehet leszerelni a gyári sebesség váltó gombott és egy extrább tuningossabb felhelyezése lehetséges-e és milyen fajta az ajánlott vagy miröltudom megkülömböztetni hogy melyik jó a váltóra nem szeretnék egy váltó gomb miatt szerelöhöz fordulni remélem valaki tud nekem seggíteni ebben a kérdésben nekem elöre is köszönöm mindenkinek a válaszokot

Üdv:hefe

Nincsen bennes emmi trükk, csak kicsit erőteljesebben kell csavarni jobbra-balra és közben felfele

húzni (nem mozdul könnyen).

Engedni fog előbb-utóbb, a váltórúd felső része nem menetes, hanem recés.

Nem mindegy, hogy mennyire mélyen van kimarva az új sebváltógomb belső profilja, mert ha ez nem eléggé mély nem tudod majd felhúzni a rugós reteszelőt és egészen egyszerűen nem tudod hátramenetbe kapcsolni. Tuningboltokban ismerik ezt a tipust és tudnak megfelelőt adni neked (ezek persze nem olcsók, de profik).

Javaslom az eredeti váltógomb bőrözését is, szépen meg lehet csinálni és nagyon jól mutatat :(

Link to comment
Megosztás:

Nincsen bennes emmi trükk, csak kicsit erőteljesebben kell csavarni jobbra-balra és közben felfele

húzni (nem mozdul könnyen).

Engedni fog előbb-utóbb, a váltórúd felső része nem menetes, hanem recés.

Nem mindegy, hogy mennyire mélyen van kimarva az új sebváltógomb belső profilja, mert ha ez nem eléggé mély nem tudod majd felhúzni a rugós reteszelőt és egészen egyszerűen nem tudod hátramenetbe kapcsolni. Tuningboltokban ismerik ezt a tipust és tudnak megfelelőt adni neked (ezek persze nem olcsók, de profik).

Javaslom az eredeti váltógomb bőrözését is, szépen meg lehet csinálni és nagyon jól mutatat :(

Szeva kösszönöm a gyors választ megpróbálom valahogy leoperálni, a váltógombott remélem sikerülni fog.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.