Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa A - Általános -


tourist

Recommended Posts

Olyanba bele se kezdenék, annyiból már MOTORT rakok egy A Corsába. :lol:

Tudom,hogy neked a jóisten lóereje sem lenne elég :lol: de szerintem a SE project jó alternatíva.

Egyrészt legális,nem kell papírozgatni,nem kell fosni a KPM-től,vizsgán átlehet lökni,lóerőadót csak a 44kW-t után fizetsz,stb-stb

és azért nem is menne olyan rosszul egy kis ilyen olyan okosítással,normális váltóval.

Link to comment
Megosztás:

Látnád most azt a foltosat..... :lol:

Lesz még foltos, talán valami ilyesmi lesz belöle...

LET-BI~3.JPG

Még a színösszeállítás is tetszik. :lol:

A legfontosabb dolgok már megvannak, megvan a két féltengely és ha minden igaz, a Calibra turbó felnik is. :lol:

Itt meg a technika:

LEFD1C~1.JPG

Link to comment
Megosztás:

És agyon agyaltál már? Hogy lesz öt a négyből???

Elöl ugyanúgy, ahogy most Calibra csuklós volt a Corsa.

B Corsa csonkállvány, Golf csapágy és esztergált kerékagy, ami jelen esetben nem 4-lyukú, hanem 5-lyukú. Ennyi a különbség.

Hátul meg a már átalakított hátsó hídamra rá tudom csavarni a Vectra V6 hátsó cuccosát kompletten.

Így ez lenne az elysö 5-lyukú A Corsa itthon. :lol:

Mondjuk ha belevágom a fejszémet, akkor mire készen lesz, lehet hogy már mindegyik A Corsa 5-lyukú felnikkel fog mászkálni. :lol:

Link to comment
Megosztás:

És agyon agyaltál már? Hogy lesz öt a négyből???

Elöl ugyanúgy, ahogy most Calibra csuklós volt a Corsa.

B Corsa csonkállvány, Golf csapágy és esztergált kerékagy, ami jelen esetben nem 4-lyukú, hanem 5-lyukú. Ennyi a különbség.

Hátul meg a már átalakított hátsó hídamra rá tudom csavarni a Vectra V6 hátsó cuccosát kompletten.

Bla-bla-bla! Szóval agyaltál. :lol: A mai világban ilyet nem írunk le, mert jönnek az ipari kémek, és lenyúlják az ötleted. Nekem is más ötletéből lesz mondjuk 5 csavaros Mantám... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Elöl ugyanúgy, ahogy most Calibra csuklós volt a Corsa.

B Corsa csonkállvány, Golf csapágy és esztergált kerékagy, ami jelen esetben nem 4-lyukú, hanem 5-lyukú. Ennyi a különbség.

Hátul meg a már átalakított hátsó hídamra rá tudom csavarni a Vectra V6 hátsó cuccosát kompletten.

Így ez lenne az elysö 5-lyukú A Corsa itthon. :lol:

Mondjuk ha belevágom a fejszémet, akkor mire készen lesz, lehet hogy már mindegyik A Corsa 5-lyukú felnikkel fog mászkálni. :lol:

Bodé merevítése ?

Mit tervezel ?

Link to comment
Megosztás:

Bla-bla-bla! Szóval agyaltál. :lol: A mai világban ilyet nem írunk le, mert jönnek az ipari kémek, és lenyúlják az ötleted. Nekem is más ötletéből lesz mondjuk 5 csavaros Mantám... :lol:

Úgy se tudják, hogy milyen Golf csapágy és hogy kell átalakítani a kerékagyat, úgyhogy csak ha én is úgy akarom, akkor tudják meg. :P

Vagy úgy csinálják, mint én, elöször információk gyüjtése külföldi fórumokon, aztán pár próbadarab után jó is lesz. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nézd meg mégegyszer! :lol:

Manta GSi első lököse, Manta ikerkocka front hűtőmaszkja és a Manta 400 szélesítései és küszöbje Mattigék által Corsára applikálva, plusz jó öblös Borbet A felni. Gyönyörű! :lol:

A nagy Manta kistesója. Bár a hátsó szélesítésben így utólag nekem sem tetszik az a bemélyedés, mert a Mantán nincs olyan. De ez már legyen a lakatos, vagy a műanyagos gondja, hogy ott telibe legyen. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.